Η Prime Insurance ενισχύει τις επαφές της με όλο το Δίκτυο των Συνεργατών της.
Στο πλαίσιο της τακτικής επικοινωνίας και της άμεσης επαφής με το Δίκτυο η Prime Insurance οργανώνει από 31/3 ημερίδες παρουσιάζοντας τη δυναμική και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, ενθαρρύνοντας τη διαδραστική συζήτηση ενίσχυσης των πρακτικών δεξιοτήτων και τεχνικών πωλήσεων.
Οι συναντήσεις ξεκίνησαν από την Αττική, την Παρασκευή 31/3 με την συμμετοχή πλήθους συνεργατών στους χώρους της Αίγλης Ζαππείου. Ο κύκλος των συναντήσεων συνεχίζεται έως και τη Μεγάλη Δευτέρα, καλύπτοντας μεγάλες επιθεωρήσεις από την Κρήτη (7/4) και την ΝΔ Ελλάδα (Πάτρα) στις 10/4. Στον άμεσο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνονται αντίστοιχες συναντήσεις σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα.
Ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Μάριος Μήτρος έθεσε το γενικό πλαίσιο των συναντήσεων, παρουσιάζοντας στην έναρξή τους ένα σύντομο απολογισμό του 2016 και στοιχεία από το σχεδιασμό για το 2017.
Στη δεύτερη ενότητα καθηλωτικός αναδείχθηκε ο εξωτερικός εισηγητής κ. Μ. Μαροπάκης με την εισήγησή του σε θέματα τεχνικών πωλήσεων, τους τρόπους με τους οποίους η προσωπική μας εικόνα επηρεάζει την προσέγγιση του πελάτη, καθώς και τα βήματα για την ολοκλήρωση της πώλησης. Η θεματολογία των συναντήσεων εμπλουτίστηκε με τις τοποθετήσεις των Τεχνικών Δ/ντων των κλάδων Υγείας, κ. Βασίλη Νιάρχο και Γενικών Ασφαλίσεων κ. Στάθη Γκόργκα, οι οποίοι παρουσίασαν τις πρόσφατες εξελίξεις στους κλάδους και ανέδειξαν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Prime Insurance. Στο κλείσιμο των συναντήσεων παρουσιάστηκαν καινοτομίες, υλοποιημένες και σχεδιαζόμενες ενέργειες Marketing, Επικοινωνίας και Ενέργειες Κοινωνικής Ευθύνης από το Δ/ντη Marketing κ. Βασίλη Δαβιλά.
Κατά γενική ομολογία οι συναντήσεις μέχρι τώρα όχι μόνο ενίσχυσαν την εικόνα την Prime Insurance μεταξύ των Συνεργατών, αλλά και τους εφοδίασαν με άμεσα αξιοποιήσιμες δεξιότητες στην προσέγγιση και διαχείριση των πελατών τους.