back to top
9.2 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Η Generali υποδέχεται το Αύριο

Σε κλίμα αισιοδοξίας που διαμορφώνουν τα απολύτως ικανοποιητικά αποτελέσματα για το 2016, η Generali υποδέχθηκε πάνω από 650 συνεργάτες της, στις ετήσιες συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 10 και 14 Φεβρουαρίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Την εκδήλωση στην Αθήνα άνοιξε ο κ. Άγγελος Μπεφών Διευθυντής Πωλήσεων της Generali. Στην πρώτη του ουσιαστικά παρουσία, ενώπιων του συνόλου του δικτύου, ο κ. Μπεφών δήλωσε: «Ήρθα σε μια μεγάλη ασφαλιστική οικογένεια, σε μια εταιρία που παρέχει εξαιρετικά ασφαλιστικά προϊόντα, σύγχρονες διαδικασίες, άριστα εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό και πάνω απ’ όλα έχει όραμα και μεράκι να πετύχει ακόμη υψηλότερους στόχους. Αυτό το όραμα μοιράζομαι κι εγώ και είμαι είμαι διατεθειμένος να εργαστώ από κοινού με μια πολύ ικανή ομάδα για να διαδώσουμε μαζί την αξία της ασφάλισης στην ελληνική αγορά» Αναφέρθηκε στη διαχρονική δέσμευση της εταιρίας στα ανθρωποκεντρικά δίκτυα, τονίζοντας ότι «εσείς είστε οι άνθρωποι μας, η δύναμη μας και ο ουσιαστικός σύνδεσμος που μας μεταφέρει τα μηνύματα και τον παλμό της αγοράς». Ο κ. Μπεφών, δεσμεύτηκε ότι η Generali ετοιμάζει νέες ευχάριστες εκπλήξεις για το επόμενο διάστημα, «εξελίξεις που θα καταστήσουν τη συνεργασία με την εταιρία πιο λειτουργική, καθώς θα επιμείνουμε στο σχεδιασμό και την υλοποίηση καινοτόμων υπηρεσιών για τους συνεργάτες μας».

- Advertisement -

Στη Θεσσαλονίκη, δυναμικό χαιρετισμό  έδωσε  ο κ. Στυλιανός Στυλιανίδης, Διευθυντής Βορείου Ελλάδος, κάνοντας αναφορά στην σημαντική αναπτυξιακή πορεία που καταγράφει η εταιρία και στην  Βόρεια Ελλάδα.  Σε αυτή την επιτυχή πορεία, η συμμετοχή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της περιοχής, υπήρξε καθοριστική, επισήμανε ο κ. Στυλιανίδης. «Μαζί μπορούμε», τόνισε, για να συνεχίσει ότι η Generali αποτελεί μια αξιόπιστη και φερέγγυα εταιρία που τιμάει το όνομα και την πολύχρονη ιστορία της, και που ξέρει να παλεύει για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. «Τα ανθρωποκεντρικά δίκτυα δοκιμάζονται και δίνουν την μάχη τους. Εμείς θα είμαστε δίπλα σας, σε όλα τα επίπεδα», υποσχέθηκε, κλείνοντας ο κ. Στυλιανίδης.

Τα αποτελέσματα ρεκόρ της Generali, για το 2016 σε παραγωγή ασφαλίστρων και κερδοφορία, παρουσίασε στην συνέχεια ο Chief Technical Manager κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος. Η Generali  κατέγραψε συνολική αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων 9,3% σε σύγκριση με το 2015, διπλάσια από το μέσο όρο της αγοράς,  φτάνοντας τα 183,7 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 10,2 εκατ. ευρώ, τα υψηλότερα που καταγράφηκαν ποτέ στην ιστορία της στην Ελλάδα. «Η Generali  παρουσίασε  μία ισορροπημένη ανάπτυξη, με όλους τους κλάδους να σημειώνουν άνοδο παραγωγής και κερδοφορίας. Τα κέρδη αυτά, θα επενδυθούν με στόχο την περαιτέρω βελτίωση και τη συνεχόμενη αναβάθμιση των παρεχόμενων  υπηρεσιών μας» υπογράμμισε ο κ. Βασιλόπουλος, δίνοντας το στίγμα μιας αναπτυξιακής πολιτικής εκ μέρους της Generali,  με έντονα ποιοτικά χαρακτηριστικά.

- Advertisement -

«Το αύριο είναι εδώ. Το μέλλον έχει ήδη έρθει», ήταν το μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Πάνου Δημητρίου προς τους εκατοντάδες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, συνεργάτες της Generali. Ο κ. Δημητρίου περιέγραψε το πλαίσιο ανάπτυξης της εταιρίας για την επόμενη τριετία, το οποίο περιλαμβάνει τρεις βασικούς στόχους. Ο πρώτος είναι η συνεχής επένδυση στην τεχνολογία. «Τεχνολογία από εμάς για εσάς» είπε χαρακτηριστικά, «η οποία θα στοχεύει, κυρίως, στην ενίσχυση των εργασιών του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή». Ο δεύτερος στόχος, είναι η συνεχόμενη αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει η Generali στον πελάτη, ώστε να συμβαδίζει με τις απαιτήσεις της εποχής, όπως αυτές διαμορφώνονται από το νέο ψηφιακό περιβάλλον και οι οποίες μεταβάλλονται ραγδαία, καθημερινά.

Κυρίαρχο στοιχείο των νέων υπηρεσιών, «η σύζευξη της τεχνολογίας με μία πιο ανθρώπινη προσέγγιση και η παροχή αξίας στον ασφαλισμένο», είπε ο κ. Δημητρίου. Ο τρίτος στόχος της Generali ως ηγέτιδα ασφαλιστική δύναμη, είναι η αλλαγή της ασφαλιστικής αγοράς προς μία ποιοτική κατεύθυνση, με «όχημα εσάς, τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές» όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά. «Τα επιτεύγματα της Generali  τα τελευταία χρόνια, χρόνια έντονης οικονομικής κρίσης, οφείλονται σε εσάς. Είμαστε η μοναδική ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα, που στηριζόμενη  αποκλειστικά στο ανθρωποκεντρικό δίκτυο πωλήσεων αύξησε το μερίδιο αγοράς από το 1,5% στο 5% και βρέθηκε ανάμεσα στις έξι πρώτες εταιρίες του κλάδου», τόνισε ο κ. Δημητρίου.

Για το δίκτυο συνεργατών της, η εταιρία θέλει να προσφέρει, πέραν της πρακτικής στήριξης του καθημερινού τους έργου με αποτελεσματικά εργαλεία και διαδικασίες και μια πρόσβαση σε ενημέρωση και σε μηνύματα πέραν των στενών ορίων της τοπικής αγοράς. Θέλει να μοιράζεται γνώση με τους ανθρώπους της, όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δημητρίου και να τους προετοιμάζει για την επόμενη μέρα, προβληματίζοντας τους δημιουργικά και ενθαρρύνοντας τους να αναθεωρούν συνεχώς πρακτικές και πάγιες αντιλήψεις. Για το λόγο αυτό, φέτος μεταξύ των προσκεκλημένων της Generali, ήταν και ο κ. Terence Mauri, διακεκριμένος ομιλητής και παγκοσμίου φήμης ειδικός σε θέματα ηγεσίας και  συγγραφέας του  best  seller “The Leader’s Mindset: How To Win In The Age of Disruption”.

Ο ομιλητής μύησε τους συμμετέχοντες στα μυστικά της νέας εποχής, που χαρακτηρίζετε από την συνεχόμενη ανατροπή και την ιλιγγιώδη ταχύτητα των αλλαγών. «Αυτοί είναι οι πιο “αργοί” ρυθμοί που θα βιώσουμε για το υπόλοιπο της ζωής μας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Mauri, δίνοντας το στίγμα της ταχύτητας των εξελίξεων και της ανάγκης για άμεση προσαρμογή σε νέα δεδομένα. Ο κ. Mauri προέτρεψε το κοινό να είναι ανοιχτό στις αλλαγές, να μην τις φοβάται, αλλά αντιθέτως να τις προκαλεί. Στην εποχή της επιτάχυνσης, προειδοποίησε, οι οργανισμοί που δεν αλλάζουν, δεν επιβιώνουν και υπάρχουν πολλά σύγχρονα παραδείγματα μεγάλων ομίλων οι οποίοι έχασαν μέσα σε ελάχιστο χρόνο κολοσσιαία μερίδια αγοράς. Τόνισε ότι η τεχνολογία έχει ελαχιστοποιήσει το χρόνο και ζήτησε από όλους να σκέφτονται έξυπνα και απλά- smart and simple όπως είναι και το motto της Generali, για να προλαβαίνουν τις εξελίξεις και να μετατρέπουν τις τάσεις της αγοράς σε ουσιαστικές λύσεις για τους καταναλωτές. «Μόνο μέσα από αποφασιστικότητα και συνεχή μάθηση θα καταφέρετε να αξιοποιείτε τις ευκαιρίες που θα παρουσιάζονται και να παράγετε καινοτομία» κατέληξε εν μέσω θερμού χειροκροτήματος εκ μέρους των συμμετεχόντων.

Οι εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με την κοπή της πατροπαράδοτη πίτας, και τους Συνεργάτες της Generali να ανανεώνουν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, θέτοντας ακόμη πιο υψηλούς αναπτυξιακούς στόχους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali ενισχύει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της με την ψηφιακή βοηθό Genie

Η Generali, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, διευρύνει τα κανάλια επικοινωνίας της, και παρουσιάζει την Genie

Ασταμάτητη η Unicredit. Εξαγόρασε μερίδιο 4,1% της Assicurazioni Generali

Η Unicredit έχει πάρει το μήνυμα της εποχής και συνεχίζει να επεκτείνεται με εξαγορές  μεριδίων σε εταιρείες του χρηματοπιστωτικού τομέα.

Kοινοπραξία Generali και BPCE με assets αξίας €1,9 τρισ.

Η Assicurazioni Generali και η BPCE υπέγραψαν προκαταρκτική συμφωνία για τη συνένωση των μονάδων διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων τους

Generali: Διαχρονική δέσμευση προς τους ασφαλισμένους και διαχείριση αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας

Η επίσημη θέση της Εταιρείας αναφορικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Αποκλειστικός χορηγός της εκδήλωσης της Ακαδημίας Αθηνών για την «Κλασική Παιδεία στην Ελληνική Εκπαίδευση»

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας και παραμένοντας πιστή στην δέσμευσή της

Eurolife FFH: Απόδοση 3.18% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου

Και το 2024, η Eurolife FFH πρόσφερε σημαντικές αποδόσεις στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου στους ασφαλισμένους της

Νέες αυτοματοποιημένες διαδικασίες για ταχύτερη εξυπηρέτηση και άμεσες αποζημιώσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική προχωρά δυναμικά στην ψηφιακή εποχή, ολοκληρώνοντας μια σημαντική επένδυση σε σύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου