Η Επιτροπή Ανταγωνισμού (ΕΑ) ξεκινά για πρώτη φορά μια πανελλαδικής εμβέλειας επικοινωνιακή εκστρατεία προώθησης του θεσμού του whistleblowing (ανώνυμη παροχή πληροφοριών δημοσίου συμφέροντος για θέματα ανταγωνισμού) σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, εμπνεόμενη από σχετικές Ευρωπαϊκές οδηγίες.
Όπως επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωση, το σύστημα ανώνυμης παροχής πληροφοριών της ΕΑ, αποτελεί την πλέον τεχνολογικά προηγμένη και απόλυτα ασφαλή μέθοδο για τον κάθε πολίτη (επιχειρηματία, εργαζόμενο, καταναλωτή) ώστε να συμβάλει στην ανίχνευση αντι-ανταγωνιστικών πρακτικών, ενώ ανάλογα συστήματα ανώνυμης παροχής πληροφοριών χρησιμοποιούνται από άλλες Αρχές Ανταγωνισμού παγκοσμίως, όπως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Γερμανίας, Μεγάλης Βρετανίας, Δανίας, Νοτίου Κορέας κ.α.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται σε μία νέα στρατηγική ανίχνευσης αντι-ανταγωνιστικών πρακτικών μέσω της χρήσης καινοτόμων τεχνολογικών και άλλων μεθόδων, αλλά και γενικότερα ενημέρωσης του κοινού για θέματα ανταγωνισμού, η οποία ξεκίνησε το 2020.
διαβάστε αναλυτικά στο banks.com.gr