back to top
10.4 C
Athens
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Γιατί οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να αγαπούν (και όχι να φοβούνται…) την Amazon

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Κάθε φορά που η Amazon εξετάζει την είσοδό της σε μια νέα αγορά, οι εδραιωμένοι παίκτες της εν λόγω αγοράς… τρέμουν. Το πρόσφατο ρεπορτάζ του Reuters ότι ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται σε συνομιλίες με ασφαλιστικές εταιρείες για τη δημιουργία σάιτ σύγκρισης τιμών ασφαλιστικών προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Οι μετοχές των εταιρειών Moneysupermarket.com Group και GoCompare.com Group (που διαχειρίζονται τέτοια σάιτ) υποχώρησαν κατά 4,7% και 10% αντίστοιχα.

- Advertisement -

Όμως, οι παραδοσιακές ασφαλιστικές θα έπρεπε να ενθουσιάζονται με την πρόταση της Amazon. Εταιρείες όπως η γερμανική Allianz και η αμερικανική AIG καθυστέρησαν περισσότερο από start-ups όπως η Lemonade να αξιοποιήσουν τα δεδομένα που προκύπτουν από ιντερνετικές υπηρεσίες για να προσελκύσουν νέους πελάτες και να τιμολογήσουν καλύτερα τα προϊόντα τους. Και εκεί είναι που υπεισέρχεται η Amazon. Η χρηματοοικονομική της ισχύ της επιτρέπει να ψαλιδίσει δραστικά την προμήθεια που χρεώνουν οι μικρές -συγκριτικά με την Amazon- Moneysupermarket και Gocompare προκειμένου να προωθούν τα προϊόντα των ασφαλιστικών εταιρειών.

Επιπροσθέτως, το project αυτό συνδέεται ευθέως με την βασική «δεξιότητα» της Amazon, που είναι να συνδέει τον πάροχο ενός προϊόντος με τους δυνητικούς πελάτες. Η πιθανότητα η Amazon να προσφέρει δικά της ασφαλιστικά προϊόντα είναι μικρή, συνεπώς οι ασφαλιστικές εταιρίες θα έπρεπε να ενθουσιάζονται με την προοπτική να αξιοποιήσουν τους τεράστιoυς όγκους δεδομένων της Amazon. Εκεί βρίσκεται η πραγματική αξία.

- Advertisement -

Η επίπτωση θα μπορούσε να είναι ανάλογη με εκείνη που είχαν οι Google και Facebook στην ασφαλιστική βιομηχανία. Η επιτυχία των δυο εταιρειών δεν πηγάζει μόνο από τη δημοφιλία των πλατφορμών τους, αλλά και από την ικανότητά τους να αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά τους στις διαφημιστικές.

Για τις ασφαλιστικές, η Amazon θα μπορεί να προσφέρει μια βαθύτερη κατανόηση του τελικού πελάτη, τα ρίσκα που συνδέονται με την ασφάλισή του και ευκαιρίες για πρόσθετες πωλήσεις. Για παράδειγμα, αν ένας πελάτης έχει αγοράσει την τελευταία έκδοση του Call of Duty (σ.σ.: δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι). το πιθανότερο είναι ότι κατέχει ήδη κονσόλα Xbox ή Playstation, η οποία είναι ασφαλίσιμη.

Δυνατότητα για σταυροειδείς πωλήσεις δημιουργεί και η είσοδος της Amazon στις αυτοματοποιημένες οικιακές συσκευές. Όπως οι εταιρείες ασφαλειών υγείας προσφέρουν κίνητρα στους πελάτες τους για χρήση fitness trackers και οι ασφαλιστές ΙΧ ενθαρρύνουν την εγκατάσταση «μαύρων κουτιών» στα οχήματα, που καταγράφουν την συμπεριφορά του οδηγού, έτσι η Amazon θα μπορούσε να βοηθήσει τις εταιρείες ασφάλισης κατοικίας πωλώντας κάμερες ασφαλείας και άλλον εξοπλισμό για «έξυπνα» σπίτια.

Για τις ασφαλιστικές, αυτό θα έπρεπε να αποτελεί ευκαιρία αντιστάθμισης των πιέσεων στα ασφάλιστρα και της μείωσης των αποδόσεων από επενδύσεις. Η ασφαλιστική βιομηχανία θα έπρεπε να εξιτάρεται από τις ευκαιρίες που παρέχει η Amazon και όχι να φοβάται.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL για πιλοτική εφαρμογή σε αποζημιώσεις

Η DGTAL ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, μέλος του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου Allianz, για τη πιλοτική δοκιμή

Ενας κατάλογος ESG για ασφαλιστικές επιχειρήσεις με 20 ερωτήσεις

Ο κατάλογος ESG βοηθά ασφαλιστές και τράπεζες στην επίτευξη των δικών τους στόχων και στη συμμόρφωση με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

31/12/2024: Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, που έχουν γεννηθεί από την 1.1.1987 και μετά, μπορούν να επιλέξουν αλλαγή ταμείου

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

31/12/2024: Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, που έχουν γεννηθεί από την 1.1.1987 και μετά, μπορούν να επιλέξουν αλλαγή ταμείου

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024