back to top
33.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Ασφάλειαι Μινέττα: Νέα ξενοδοχειακά πρόγραμμα ΜΙΝΕΤΤΑ HOTEL BLUE και ΜΙΝΕΤΤΑ HOTEL GREEN

Δύο νέα ξενοδοχειακά προγράμματα, το ΜΙΝΕΤΤΑ HOTEL BLUE και το ΜΙΝΕΤΤΑ HOTEL GREEN, με ανταγωνιστικά ασφάλιστρα και χαμηλές απαλλαγές, προσφέρει η Μινέττα Ασφαλιστική.

Τα νέα προγράμματα δημιουργήθηκαν για μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (μικρά ή μεσαία ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, ξενώνες κλπ.) οι οποίες λειτουργούν σε όλες τις περιοχές ανά την Ελλάδα, οποιαδήποτε εποχή του χρόνου, ενώ καλύπτουν ασφαλιστικούς κίνδυνους περιουσίας, αστικής ευθύνης και προαιρετικά σεισμό και επεκτάσεις αστικής ευθύνης.

- Advertisement -

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Μινέττα (210 9309500).

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αντ. Καραβασίλης/MINETTA: Τα καλύτερα προϊόντα δεν μπορούν να βρουν αγοραστές χωρίς τους ασφαλιστές

Η εκπαίδευση των διαμεσολαβητών είναι το μέσο για τη διεύρυνση του μεριδίου της αγοράς - Κάθε τεχνολογική εξέλιξη μειώνει τα περιθώρια λαθών. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα οποιασδήποτε τεχνολογίας προϋποθέτει επαρκή γνώση και πολύ καλή εκπαίδευση του προσωπικού

Αντ. Καραβασίλης/MINETTA: Τα καλύτερα προϊόντα δεν μπορούν να βρουν αγοραστές χωρίς τους ασφαλιστές

Η εκπαίδευση των διαμεσολαβητών είναι το μέσο για τη διεύρυνση του μεριδίου της αγοράς - Κάθε τεχνολογική εξέλιξη μειώνει τα περιθώρια λαθών. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα οποιασδήποτε τεχνολογίας προϋποθέτει επαρκή γνώση και πολύ καλή εκπαίδευση του προσωπικού

Αντ. Καραβασίλης/MINETTA: Τα καλύτερα προϊόντα δεν μπορούν να βρουν αγοραστές χωρίς τους ασφαλιστές

Η εκπαίδευση των διαμεσολαβητών είναι το μέσο για τη διεύρυνση του μεριδίου της αγοράς - Κάθε τεχνολογική εξέλιξη μειώνει τα περιθώρια λαθών. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα οποιασδήποτε τεχνολογίας προϋποθέτει επαρκή γνώση και πολύ καλή εκπαίδευση του προσωπικού

ΜΙΝΕΤΤΑ: Επέκταση προγραμμάτων οδοντιατρικής περίθαλψης Clever Dental

Πρόκειται για τα Clever Dental 65+ και Clever Dental Basic 65+, με τα οποία άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών μπορούν να ασφαλιστούν για οδοντιατρική περίθαλψη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Ανίχνευση Απάτης μέσω Αξιοποίησης Big Data, Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.