Την ανάγκη ασφαλιστικής κάλυψης για διαδικτυακούς κινδύνους εξετάζουν όμιλοι και εταιρείες, οι οποίοι σταθμίζουν τις απώλειες που μπορεί να έχουν στα έσοδα τους από μία διαδικτυακή απειλή και την ωφέλεια που μπορεί να αποκομίσουν από ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα. Έρευνες που έχουν γίνει δείχνουν πως οι εταιρείες ανησυχούν για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στη λειτουργία τους η κυβερνοαπειλή και πως μελετούν τα ασφαλιστικά προγράμματα ή αναζητούν πληροφορίες σχετικά με αυτά. Τις εργασίες που ανοίγονται στον κλάδο διαβλέπει από την πλευρά της η ασφαλιστική αγορά, η οποία σχεδιάζει νέα προγράμματα με στόχο να καλύψει τις ανάγκες που δημιουργούνται.
Στον Καναδά όπου το 56% των εταιρειών δηλώνουν ότι η επιχείρηση τους δεν είναι προστατευμένη από διαδικτυακές επιθέσεις πρόσφατα η Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) λανσαρε το πρόγραμμα Allianz Cyber Protect, το οποίο καλύπτει την εταιρεία σε περίπτωση απώλειας δεδομένων ή απειλής της διαδικτυακής ασφάλειας της μονάδας. Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να ασφαλιστεί και σε περίπτωση που διακοπεί η λειτουργία της και ταυτόχρονα παρέχει στην εταιρεία πρόσβαση σε μια ομάδα συμβούλων δημοσίων σχέσεων και των εμπειρογνωμόνων, οι οποίοι όταν η επιχείρηση αντιμετωπίσει κάποιο κίνδυνο θα βρεθούν στο πλευρό της με σκοπό να περιορίσουν τη ζημιά.
Σύμφωνα με τη μελέτη Ponemon, το κόστος των διαδικτυακών επιθέσεων στις καναδικές εταιρείες έχει αυξηθεί τον τελευταίο χρόνο κατά 15% και ανέρχεται κατά μέσο όρο σε 3,5 εκατ. δολάρια για κάθε επιχείρηση.