Ενημέρωση AXA για τον κορωνοϊό – ειδική γραμμή για τις ανάγκες των πελατών

Η ΑΧΑ Ελλάδος παρακολουθεί πολύ προσεκτικά, μέσα από τους επίσημους κρατικούς φορείς τις εξελίξεις που αφορούν την εξάπλωση του κορωνοϊού COVID-19. Γι’ αυτό το λόγο έχει δημιουργήσει ειδική γραμμή για να καθοδηγήσει τους πελάτες της σε ερωτήματα που σχετίζονται με τον κορωνοϊό COVID-19, αναφέρει σε ενημέρωση της στην επίσημη ιστοσελίδα.

Ειδικότερα όπως αναφέρει:

Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων όπως περιγράφονται στη επίσημη ιστοσελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.), θα πρέπει να καλέσετε το τηλεφωνικό νούμερο του Ε.Ο.Δ.Υ.: 1135 για να σας καθοδηγήσει.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ., η προσωπική υγιεινή αναφέρεται ως το σημαντικότερο μέτρο πρόληψης. Ειδικότερα, τα συνιστώμενα μέτρα προστασίας είναι τα ακόλουθα:

1. Πλένετε τακτικά τα χέρια σας με αλκοολούχο διάλυμα ή νερό και σαπούνι.
2. Διατηρήστε αποστάσεις, τουλάχιστον 2 μέτρων, από εσάς και τους άλλους ανθρώπους, ιδιαίτερα από ανθρώπους που βήχουν, φτερνίζονται ή έχουν πυρετό.
3. Αποφύγετε τις χειραψίες, τις αγκαλιές και τα φιλιά όταν χαιρετάτε κάποιον.
4. Αποφύγετε να αγγίζετε τη μύτη, το στόμα και τα μάτια σας.
5. Καλύψτε τη μύτη και το στόμα σας με χαρτομάντιλο όταν βήχετε και φτερνίζεστε.
6. Πετάξετε το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο αμέσως μετά τη χρήση του.
7. Εάν έχετε πυρετό, βήχα ή δυσκολία στην αναπνοή, αναζητήστε άμεσα ιατρική βοήθεια. Ενημερώστε τον θεράποντα ιατρό σας εάν έχετε ταξιδέψει σε πληγείσα περιοχή ή εάν έχετε έρθει σε επαφή με άτομα που έχουν επιστρέψει από πρόσφατο ταξίδι σε πληγείσες περιοχές.
8. Εάν έχετε συμπτώματα, αποφύγετε το χώρο εργασίας, το σχολείο ή χώρους με συνωστισμό.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*