ΣτΚ: Δέχθηκε 405 αναφορές το 2018 για υπηρεσίες ασφάλισης

Συνολικά 405 αναφορές δέχθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2018 ο Συνήγορος του Καταναλωτή για υπηρεσίες ασφάλισης, σύμφωνα με την έκθεσή του για τα πεπραγμένα του προηγούμενου έτους.

Συνολικά, για υπηρεσίες του χρηματοοικονομικού κλάδου δέχθηκε 1.495 αναφορές, εκ των οποίων οι 1.053 αφορούσαν τραπεζικές υπηρεσίες και οι 37 επενδύσεις, συντάξεις και κινητές αξίες.

Εκ του συνόλου των αναφορών – παραπόνων που αφορούσαν ασφαλιστικές υπηρεσίες, το 34,6% ήταν για ασφαλίσεις κατοικίας και περιουσίας, το 32,3% για τον κλάδο Ζωής και το 32,1% για τον κλάδο Υγείας.

Δείτε παρακάτω το σχετικό γράφημα:

Διαβάστε επίσης:

Ασφαλισμένοι παραπονούνται για μονομερείς ενέργειες σε ασφαλιστήρια συμβόλαια

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*