Η ΕΑΕΕ πιο κοντά στους πολίτες μέσω των social media!

Η έμφαση στην επικοινωνία και η ενίσχυση της εξωστρέφειας της ΕΑΕΕ υπήρξαν τομείς πρωταρχικής σημασίας το 2018.

Κύριοι στόχοι είναι η αύξηση της ασφαλιστικής συνείδησης, η ενημέρωση και η εκπαίδευση των πολιτών για την αξία της ασφάλισης.

Η ΕΑΕΕ τα τελευταία χρόνια, όπως αναφέρει στην έκθεσή της για το 2018,  έχει θεσμοθετήσει την Ημέρα Ασφάλισης που λειτουργεί ως αφορμή ώστε να προσεγγίσει τον καταναλωτή με γλώσσα απλή, σύγχρονη και κατανοητή, με δράσεις που καθιστούν τον θεσμό της ασφάλισης πιο οικείο και φιλικό. Κάθε χρόνο η πρωτοβουλία αυτή ενισχύεται περαιτέρω, με στόχο τα κεντρικά μηνύματα της ΕΑΕΕ να αγγίζουν όλο και περισσότερους πολίτες αξιοποιώντας διαφορετικά, περισσότερα και πιο σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας. Τα τελευταία χρόνια η ΕΑΕΕ επικεντρώνεται σε ψηφιακές καμπάνιες με έναρξη την Ημέρα Ασφάλισης και διάρκεια μηνών. Στο πλαίσιο αυτό το 2018 πραγματοποιήθηκαν τα εξής:

• Ενεργοποιήθηκαν τα social media της ΕΑΕΕ στα Facebook, LinkedIn και You Tube Channel

• Επανασχεδιάστηκε η ιστοσελίδα της ΕΑΕΕ με στόχο να είναι πιο φιλική, προσιτή και δυναμική προς τον καταναλωτή.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*