Tι θέλουν τελικά οι millennials από τους ασφαλιστές;

Οι millennials, η πιο δυναμική γενιά της εποχής μας είναι οι άνθρωποι που ανήκουν ηλικιακά στην κατηγορία των 26-41 ετών, άνθρωποι που είναι παραγωγικοί, εργάζονται, δημιουργούν οικογένειες…

Η εν λόγω γενιά αν και γεννήθηκε, την περίοδο που η τεχνολογία βρισκόταν σε πρώιμο στάδιο, βίωσε τις τεράστιες τεχνολογικές εξελίξεις και έμαθε εύκολα να συμβαδίζει με αυτές, ενώ οι περισσότεροι millenials είναι χρήστες του διαδικτύου, των social media και πολλών apps. Είναι η ίδια γενιά που πιθανότατα στο εγγύς μέλλον να αγοράσει σπίτι, μια επιχείρηση ή ένα νέο όχημα.

Οι millenials λοιπόν, ως μια διαφορετική ηλικιακή οντότητα στον παγκόσμιο χάρτη, είναι εύλογο όταν αναζητούν ασφάλιση να έχουν νέες απαιτήσεις, και άλλες ανάγκες συγκριτικά με άτομα από άλλες γενιές. Ποιες είναι όμως οι ανάγκες αυτές και τι θέλουν τελικά από τους ασφαλιστές;

Ακριβώς επειδή οι millenials είναι η ηλικιακή ομάδα που είναι πιθανότερο να προχωρήσει σε μεγάλες αγορές, ενός σπιτιού πχ ή ενός αυτοκινήτου, πολλοί εξ αυτών αναζητούν παράλληλα και ασφάλιση. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα της Prosper Insights & Analytics, οι Millennials αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό του συνόλου των ανθρώπων που σχεδιάζουν να αγοράσουν ή να αλλάξουν ασφάλιση τους επόμενους έξι μήνες.

Και ενώ η οι αγορές στις οποίες προτίθενται να προβούν συνδέονται με αλλαγές στον τρόπο ζωής τους καθώς και με άλλα γεγονότα, έχουν  επίσης σχέση και με τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να κάνουν αυτές τις αγορές. Σκεφτείτε την πρόσφατη εμπειρία από τις νέες εφαρμογές αγοραπωλήσεων που εμφανίζονται στην αγορά. Customized προτάσεις, εμπειρία από προηγούμενες αγορές αλλά και προσφορές σε αγαπημένα προϊόντα, δεδομένα που προσδίδουν αξία και καλύτερη εμπειρία αγοράς είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που συνθέτουν την εμπειρία του e-commerce σήμερα.

Τώρα, όσον αφορά την ασφάλιση, η τεχνολογία μπορεί να αποτελεί “κλειδί” για τη μείωση του λειτουργικού κόστους και παράλληλα να αυξήσει τις πωλήσεις. Χρειάζεται όμως προσοχή στην στρατηγική χάραξης πολιτικών, πλήρης διαφάνεια και ισορροπία ανάμεσα σε direct πωλήσεις και στην παραδοσιακή πώληση μέσω ασφαλιστή ή ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που έχει τη γνώση και την κατάρτιση ώστε να προτείνει τις κατάλληλες υπηρεσίες για τις εκάστοτε ανάγκες. 

Εναπόκειται στις ασφαλιστικές εταιρείες να δημιουργήσουν αυτές τις λύσεις και να κάνουν τη διαδικασία αγοράς ασφάλισης εύκολη, εκπαιδευτική και αποτελεσματική.

Εν κατακλείδι, για να καλύψουν τις ανάγκες των Millennials, οι ασφαλιστές θα πρέπει:

-Να προσαρμόσουν τα προϊόντα στις ανάγκες των Millennials

-Να περιορίσουν τις χρονοβόρες και κουραστικές διαδικασίες αναμονής, χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για τη μέγιστη βελτιστοποίηση της παροχής υπηρεσιών

-Να επικοινωνούν με τους millenial πελάτεςμε τον τρόπο που τους αρέσει να επικοινωνούν, είτε μέσω τηλεφώνου, κειμένου, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή άλλων μεθόδων. 

-Nα εξοπλίστε τους συνεργάτες τους με εργαλεία που θα βοηθούν τους ίδιους και τους πελάτες τους, ώστε να τους παρέχουν εξατομικευμένες λύσεις

-Να κατασκευάσουν ένα οικοσύστημα υπηρεσιών για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης ανάμεσα σε ασφαλιστή και πελάτη. Για πελάτες με ασφαλιστήριο συμβόλαιο αυτοκινήτου, είναι καλό να τους προσφέρεται οδική βοήθεια, συσκευές και εφαρμογές που παρακολουθούν και επιβραβεύουν τις συνήθειες ασφαλούς οδήγησης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*