ABPM: Επαγγελματική γραπτή & τηλεφωνική επικοινωνία

Ενότητες Σεμιναρίου

Α. Γραπτή Επικοινωνία
• Συνήθη λάθη, που εκθέτουν την επιχείρηση
• Format email / επιστολής
• Ποιοτικά χαρακτηριστικά του επαγγελματικού email / επιστολής – Περιεχόμενο & Δομή
• Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη γλώσσα
• Τρόπος χαιρετισμού & κλεισίματος επιστολής
• Ηλεκτρονικές υπογραφές – σύγχρονες πρακτικές και συστήματα
• Είδη επιστολών (απαντητική, διαμαρτυρίας, παραγγελίας, πώλησης, αναγνώρισης, διευθέτησης, δελτίο τύπου κλπ). Πώς τις συντάσσουμε
• Case studies σύνταξης emails για διαχείριση δυσαρεστημένου πελάτη, υπόλοιπο προμηθευτή, θέματα HR, κλπ
• Στους συμμετέχοντες δίνεται πλήθος δειγμάτων επιστολών, όπως π.χ.:
o Επιστολές προς πελάτες για υπόλοιπα
o Επιστολές προς τράπεζες
o Διαφορά λογιστικού υπολοίπου με προμηθευτές
o Συμφωνίες leasing
o Επιστολές Διαχείρισης Παραπόνων
• Αγγλική εμπορική αλληλογραφία

Β. Τηλεφωνική Επικοινωνία
• Εισαγωγή: Αρχές της Επικοινωνίας, ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας, απαιτούμενες δεξιότητες, οι συντελεστές της τηλεφωνικής αλληλοκατανόησης.
• Άνοιγμα Επικοινωνίας: Η επιλογή του κατάλληλου χαιρετισμού – αυτοπαρουσίαση, ο τόνος της φωνής και πως εκλαμβάνεται από τον συνομιλητή, η σημασία της πρώτης θετικής εντύπωσης και πως αυτή επιτυγχάνεται, το χαμόγελο στο τηλέφωνο.
• Εισαγωγή στο Θέμα: Ο τρόπος παρουσίασης του θέματος, η προσεκτική ακρόαση, Διαχείριση αντιρρήσεων και παραπόνων.
• Κλείσιμο Επικοινωνίας: Καλές πρακτικές για το κλείσιμο, η επίτευξη δέσμευσης από την άλλη πλευρά, ο ενδεδειγμένος τρόπος κλεισίματος.
• Ειδικά Θέματα: Τύποι συνομιλητών και τρόποι Διαχείρισης, απαγορευμένες φράσεις, η διαχείριση των παύσεων, πώς αντιμετωπίζεται η φλυαρία, στόχοι επιτυχημένων τηλεφωνικών επαφών, follow up για δεσμεύσεις που δόθηκαν, η σημασία του να μην κάνετε υποθέσεις, η σημασία της ειλικρίνειας στην επικοινωνία, η αξία της γνώσης του θέματος, στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία για τον συνομιλητή σας.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη όλων των βαθμίδων της επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε πωλητές, γραμματείς, στελέχη του customer service, των προμηθειών, του λογιστηρίου, καθώς και σε υπαλλήλους call centers.

Κόστος Συμμετοχής: 370 Ευρώ πλέον ΦΠΑ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε “Αθήνα” / “Θεσσαλονίκη” για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*