back to top
10.5 C
Athens
Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024

Victory Promise: Μια εταιρεία με ραγδαία ανάπτυξη μέσα στην κρίση

του Νίκου Σακελλαρίου

Η Victory Promise ιδρύθηκε στα τέλη του 2008 από τον Σταμάτη Συγγρό και τον Απόστολο Παπαηλίου, οι οποίοι είχαν υπηρετήσει το agency system επί είκοσι και πλέον έτη στην ΝΝ και κατόπιν στην Allianz, ενώ στην πορεία προστέθηκε ένα ακόμη μέλος στην παρέα, κι αυτό, με τη σειρά του, με πολυετή πορεία στο agency system.

- Advertisement -

Στόχοι και προοπτικές

Οι στόχοι της εταιρείας ήταν να συγκεντρώσει τις δυνάμεις μιας αρχικά ολιγομελούς ομάδας διαμεσολαβούντων κάτω από ένα βιώσιμο εταιρικό σχήμα, που θα ασκούσε ελεύθερα και χωρίς δεσμεύσεις το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου, ενώ παράλληλα θα αποτελούσε τη «μήτρα» παραγωγής και εκπαίδευσης νέων ασφαλιστικών συμβούλων, με πραγματικά ανθρωποκεντρική προσέγγιση και πελατοκεντρική αντίληψη.

- Advertisement -

Η Victory Promise, στα σχεδόν δέκα έτη παρουσίας της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, βασίστηκε σε ένα σχέδιο ανάπτυξης το οποίο στηρίζεται στη συνέπεια λόγων και πράξεων, τόσο προς τους διαμεσολαβούντες συνεργάτες της όσο και προς το διοικητικό της δυναμικό, αλλά και στην ισχυρή άποψη που έχει για το πώς πρέπει να δρα και να υποστηρίζεται ο ασφαλιστικός σύμβουλος προκειμένου να αναπτύσσεται σε ένα πολύ ανταγωνιστικό και απαιτητικό περιβάλλον.

Ένα μικρό επιχειρηματικό «θαύμα»

Χωρίς να έχει Σαουδάραβες επενδυτές, όπως λέει συχνά ο πρόεδρός της, Σταμάτης Συγγρός, η Victory Promise αποτελεί ένα μικρό επιχειρηματικό «θαύμα» για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, γιατί έχει καταφέρει να επιτύχει πάνω από 6.000.000 ευρώ ετήσιες εισπράξεις (2016), να εγγράφει προμήθειες και αμοιβές που ξεπερνούν το 1.300.000 ευρώ, έχοντας για τέταρτο συνεχόμενο έτος λειτουργική κερδοφορία, με 14 διοικητικά στελέχη που υποστηρίζουν καθημερινά το έργο των 215 και πλέον συνεργαζόμενων ασφαλιστικών συμβούλων, εκ των οποίων οι 30 ανήκουν στη Victory Promise Team, που αποτελεί την αιχμή του δόρατος για την εταιρεία. Τα μέλη της απολαμβάνουν ειδικά επιπλέον προνόμια, όπως ομαδική ασφάλιση, πρόσβαση στο call center της εταιρείας, εσωτερικούς διαγωνισμούς κινήτρων, ειδικό κανονισμό αμοιβών και πλήρη πρόσβαση στη Victory Promise Academy, με παροχή άνω των 250 ωρών, ετησίως, εξειδικευμένων σεμιναρίων, σχεδιασμένων από τους ανθρώπους της Victory Promise προκειμένου να στηρίζουν έμπρακτα τους ανθρώπους της «πρώτης γραμμής».

Το 2017 θα είναι μια χρονιά κατά την οποία ο Έλληνας ασφαλιστικός σύμβουλος θα βρεθεί προ υπαρκτών πλέον διλημμάτων: αν θα προσεγγίσει το επάγγελμα ως έμπορος ή ως σύμβουλος, αν θα βελτιώσει τις δεξιότητές του για να γίνει ανταγωνιστικός ή θα παραμείνει να αντιμετωπίζει παθητικά την αγορά, αν το ζητούμενο είναι η πλειοδοσία ασφαλίστρων και προμηθειών ή μια καριέρα πελατοκεντρική, που στο τέλος της ημέρας θα τον οδηγεί σε υψηλές απολαβές, ευχαριστημένους πελάτες και ποιότητα ζωής.

Η Victory Promise στο δίλημμα «μέγεθος ή τεχνική» απαντά, διά του κυρίου Συγγρού, ότι δεν θα θυσιάσει την τεχνική της για το μέγεθός της, αλλά θα μεγαλώσει με τη μεθοδολογία το σχέδιο και το όραμά της.

Oι στόχοι

Στην ετήσια εκδήλωση που πραγματοποίησε η διοίκηση στις 2 Φεβρουαρίου στον Ιππικό Όμιλο, ο κύριος Σταμάτης Συγγρός αναφέρθηκε στα οικονομικά αποτελέσματά της και στους παράγοντες που έχουν καθορίσει τη διαδρομή της μέχρι τώρα, επισημαίνοντας ότι καταλυτικό ρόλο στην ανοδική της τροχιά έχουν διαδραματίσει οι συνεργάτες της.
Η στόχευση της εταιρείας για το 2017 είναι η παραγωγή της να ανέλθει στα 7,3 εκατ. ευρώ.

Στη διαδρομή της Victory Promise από το 2008 μέχρι σήμερα αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Απόστολος Παπαηλιού, λέγοντας απολογιστικά ότι στο διάστημα από τη δημιουργία της μέχρι σήμερα η εταιρεία έχει καταγράψει συνολικά 29 εκατ. σε παραγωγή και 4 εκατ. σε εξερχόμενες προμήθειες, ενώ για το 2018 ο στόχος είναι να επεκταθεί τόσο χωροταξικά όσο και σε επίπεδο δικτύου και υπηρεσιών.

Το 2016 η παραγωγή της εταιρείας ανήλθε σε 6 εκατ. ευρώ, με τις ασφαλίσεις ζωής να κυριαρχούν στο χαρτοφυλάκιο, με συνολική παραγωγή 3,3 εκατ. Η παραγωγή στο αυτοκίνητο, που αποτελεί και έναν κλάδο-στοίχημα για την εταιρεία, έφτασε το 1,2 εκατ. και οι ασφαλίσεις πυρός τις 442 χιλ. ευρώ.

Στην εκδήλωση παρέστησαν οι κύριοι Α. Σαρρηγεωργίου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eurolife ERB, Π. Δημητρίου, διευθύνων σύμβουλος της Generali, K. Σαΐας, διευθύνων σύμβουλος της Interasco, Χ. Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Πίστης, Δ. Γαβαλάκης, πρόεδρος του ΠΣΣΑΣ, Γ. Καραβίας, πρόεδρος του ΣΕΜΑ, Π. Λελεδάκης, πρόεδρος του ΠΣΑΣ, καθώς και πολλά καταξιωμένα στελέχη.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οι 600 άνθρωποι που ορίζουν την ασφαλιστική αγορά

«Δεν μου αρέσει το συντονιστής, προτιμώ το ηγέτης. Αν αγαπήσουμε την Εκπαίδευση, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα», δήλωσε ο πρόεδρος Αθανάσιος Κατσιγιάννης

Οι 600 άνθρωποι που ορίζουν την ασφαλιστική αγορά

«Δεν μου αρέσει το συντονιστής, προτιμώ το ηγέτης. Αν αγαπήσουμε την Εκπαίδευση, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα», δήλωσε ο πρόεδρος Αθανάσιος Κατσιγιάννης

Η εσωστρέφεια της ασφαλιστικής αγοράς και η «στοιχειωμένη» πώληση της Εθνικής  Ασφαλιστικής

Ώρες- ώρες η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα μοιάζει σαν να μην θέλει να αλλάξει τίποτα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.