back to top
31.1 C
Athens
Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1537

H Groupama Ασφαλιστική δίπλα στα Παιδικά Χωριά SOS

0

 

Για ένατη συνεχή χρονιά, η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Yπευθυνότητας, στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος, στα οποία μεγαλώνουν παιδιά που, για διαφορετικούς λόγους το καθένα, στερούνται τη φροντίδα των φυσικών τους γονέων.

Τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου, ο Αναπληρωτής Γεν. Διευθυντής, κ. Laurent Thuillier, επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις των Παιδικών Χωριών SOS Βάρης, για την παράδοση της ετήσιας οικονομικής δωρεάς. Τον υποδέχτηκαν και τον ξενάγησαν στα σπίτια SOS o Γεν. Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Μιχάλης Σουρίκας και ο Γενικός Διευθυντής των Παιδικών Χωριών SOS κ. Γιώργος Πρωτόπαπας. Ο κ.Thuillier μίλησε πολλή ώρα με τα παιδιά, στα οποία προσφέρθηκαν δώρα, και φεύγοντας τα παιδιά του προσέφεραν ένα συμβολικό δώρο.

Στο πλαίσιο της τελετής, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστική, κ. Laurent Thuillier σχολίασε: «Θεωρούμε ότι τα Χωριά SOS επιτελούσαν ανέκαθεν ουσιαστικό έργο, όμως η προσφορά τους έχει ακόμα μεγαλύτερο ειδικό βάρος σήμερα, που η Ελληνική κοινωνία δοκιμάζεται. Στεκόμαστε δίπλα τους, με συνέπεια και υπευθυνότητα για ένατη χρονιά, όπως στεκόμαστε και στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, καθώς λειτουργούμε με τον ίδιο τρόπο στην Εταιρική Υπευθυνότητα, όπως και σε κάθε πτυχή της επαγγελματικής μας δραστηριότητας».

H συνεργασία της Groupama Ασφαλιστική με τα Χωριά SOS δεν περιορίζεται σε αυτή την ετήσια χορηγία, αλλά επεκτείνεται και σε επί μέρους, μεμονωμένες, δράσεις όπως αυτές που έγιναν το 2016 και περιλάμβαναν τη συλλογή τροφίμων για τα «Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας», που λειτουργούν από τα Χωριά SOS, αλλά και η δωρεά πετρελαίου θέρμανσης για τον Ξενώνα Βρεφών SOS, στο Μαρούσι.

Τα ανασφάλιστα,τα σενάρια, οι υποσχέσεις, και οι ελιγμοί

0

O σεναριογράφος και σκηνοθέτης που υπογράφει αλλάζει, η υπόθεση του έργου παραμένει επί πέντε έτη, η ίδια. «Κίνδυνος στους δρόμους από τα περίπου ένα εκατομμύριο ανασφάλιστα οχήματα, το κράτος χάνει έσοδα». Στο τέλος του έργου επικρατεί, η απόγνωση και το ερώτημα του τύπου «τι μέλλει γενέσθαι»;

Ο μηχανισμός διασταύρωσης των ανασφάλιστων οχημάτων φέρονταν να ήταν έτοιμος από το περασμένο Σεπτέμβριο. Χρειάζονταν κάποιες δοκιμές για επαλήθευση. Επρόκειτο για δέσμευση του υπουργείου οικονομικών. Δεν τηρήθηκε. Η ίδια δέσμευση επανήλθε τον Οκτώβριο, στην συνέχεια τον Νοέμβριο, τον Δεκέμβριο.

Πηγές στου IW συνομολογούν ότι η «υπόθεση» είναι στο περιθώριο. Ο μηχανισμός δεν έχει δουλέψει, οι διασταυρώσεις δεν γίνονται. Οι ίδιες πηγές διερωτώνται για το πώς θα επιτευχθούν άλλες δεσμεύσεις, όταν δεν έχει κλείσει επί πέντε χρόνια, μία μόνο

Πάμε για νέες υποσχέσεις με νέα σενάρια, μάλλον.

Ελενα Ερμείδου

Τι λένε τα στοιχεία του ΓΕΜΗ για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

0

Τι λένε τα στοιχεία του ΓΕΜΗ για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

0

H Eurolife ERB απαντά στη νέα εποχή

0

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης έχει εισέλθει ο Όμιλος Eurolife ERB, έχοντας ξεκινήσει, μεταξύ άλλων, στρατηγικά σχέδια ψηφιακού μετασχηματισμού. Η Eurolife απαντά στη νέα εποχή και στις νέες ανάγκες των πελατών, όπως δηλώνει η αναπληρώτρια γενική διευθύντρια της Διεύθυνσης Τεχνολογίας & Ανάπτυξης, Βασιλική Τόγια, τονίζοντας ότι το «κλειδί» της επιτυχίας είναι να μπορέσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες να εντάξουν την ψηφιακή τεχνολογία στο πλάνο ανάπτυξής τους, στις λειτουργίες τους και στην κουλτούρα τους. Η Eurolife μέχρι το 2018 υπολογίζεται ότι θα επενδύσει γύρω στα 5,5 εκατ. ευρώ για τους σκοπούς του ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού.

Συνέντευξη στην Έλενα Ερμείδου

Οδεύουμε προς το κατώφλι μιας νέας εποχής, της εποχής της τεχνολογίας. Η Eurolife πού βρίσκεται;

Ο Όμιλος Eurolife ERB έχει ήδη εισέλθει σε μια νέα εποχή δυναμικής ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα, ανήκοντας πλέον σε έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς επενδυτικούς ομίλους, τη Fairfax. Σε αυτήν την κατεύθυνση έχει ξεκινήσει, μεταξύ άλλων, και η υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου, με τίτλο Eurolife 2.0.

Στην ουσία, πρόκειται για κάτι πολύ περισσότερο από ένα έργο τεχνολογίας. Είναι ένα έργο με βάθος και προοπτική, που έχει ως στόχο τη συνολική αναδιαμόρφωση του τρόπου λειτουργίας του ομίλου. Έτσι, θα είμαστε σε θέση να καλύψουμε πλήρως τις σύγχρονες ψηφιακές ανάγκες των πελατών μας, ώστε να καταστούμε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί.

Το έργο έρχεται ως απάντηση σε μια νέα εποχή, όπου οι πελάτες αλλάζουν τις συνήθειές τους και αποκτούν ψηφιακή εμπειρία για την κάλυψη των απλών καθημερινών αναγκών τους μέσα από πλατφόρμες όπως Amazon, Airbnb, Spotify και Uber. Μέσα από αυτές τις ψηφιακές εμπειρίες διαμορφώνουν τις προσδοκίες τους και για την ασφάλισή τους. Δεν είναι τυχαίο ότι:

  • Σε ένα μεγάλο ποσοστό, οι πελάτες αναζητούν στοιχεία για ασφαλιστικά προγράμματα μέσα από το ίντερνετ, δεδομένου, άλλωστε, του ότι η ασφάλιση δεν είναι μια παρορμητική ανάγκη.

  • Οι πελάτες επιλέγουν να εξυπηρετούνται παράλληλα από διάφορα κανάλια, παραδοσιακά ή και ψηφιακά. Ήδη το 1/3 των πελατών ασφαλιστικών εταιρειών στις ΗΠΑ επιλέγει να επικοινωνεί με την ασφαλιστική του εταιρεία μέσω email, ενώ ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί mobile apps.

  • Οι πελάτες αναζητούν νέα ασφαλιστικά προϊόντα τα οποία εμπεριέχουν ένα σημαντικό κομμάτι νέων τεχνολογιών. Για παράδειγμα, στη Βρετανία οι νεότερες ηλικίες επιλέγουν να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους βάσει της χρήσης που κάνουν (usagebased car insurance), ενώ παρατηρείται 40% αύξηση στα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου που συνδέονται με υποδομές παρακολούθησης οδηγικής συμπεριφοράς για το χρονικό διάστημα 2014-2015.

Η ψηφιακή τεχνολογία, όμως, μήπως κάνει τα πράγματα περισσότερο πολύπλοκα από ό,τι είναι μέχρι τώρα στις ασφαλιστικές;

Κάθε άλλο, το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς δεν μπορεί παρά να είναι και ψηφιακό. Οι τάσεις είναι ξεκάθαρες. Οι επιλογές των πελατών το ίδιο. Νομίζω ότι το «μυστικό» εδώ είναι να μπορέσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες να εντάξουν την ψηφιακή τεχνολογία στο πλάνο ανάπτυξής τους, στις λειτουργίες τους και στην κουλτούρα τους. Έρευνες* δείχνουν ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν θεμελιωδώς τον τρόπο που δουλεύει η ασφαλιστική αγορά, από τον τρόπο που οι ασφαλιστικές εταιρείες αναγνωρίζουν τις ανάγκες των πελατών τους, τιμολογούν τα προϊόντα τους, αξιολογούν τον κίνδυνο, έως τον τρόπο που εξυπηρετούν τους πελάτες τους και διαχειρίζονται τις αποζημιώσεις. Με τις νέες τεχνολογίες:

  • Οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν και να συγκρίνουν τα ασφαλιστικά προϊόντα της αγοράς εύκολα και γρήγορα.

  • Οι ασφαλιστικές εταιρείες εξετάζουν προϊόντα, για να καλύψουν έξυπνα και ευέλικτα τις βραχυπρόθεσμες ασφαλιστικές ανάγκες των πελατών τους (usage based insurance).

  • Όλο και περισσότερες εταιρείες startups τοποθετούνται στην αγορά διαμορφώνοντας εργαλεία και υποδομές μέτρησης και παρακολούθησης οδηγικής συμπεριφοράς. Με αυτό τον τρόπο επιτρέπουν στις ασφαλιστικές να αξιολογήσουν και να τιμολογήσουν καλύτερα τα προϊόντα ασφάλισης αυτοκινήτου.

  • Η εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη νέων μοντέλων λειτουργίας στην ασφαλιστική αγορά, π.χ. peertopeer insurance, με το παράδειγμα της Lemonade, όπου πρόκειται για μια μορφή άτυπης ψηφιακής συνεταιριστικής ασφαλιστικής για ομάδες ανθρώπων που ενδιαφέρονται για την ίδια ασφάλιση και χρησιμοποιούν μια online υπηρεσία, καταθέτοντας ο καθένας ένα ποσό για την ασφάλισή του ή μοντέλα “bought by many”, όπου ένα γκρουπ πελατών μπορεί να διαπραγματεύεται και να απολαμβάνει καλύτερη τιμολόγηση σε σύνθετα ασφαλιστικά προϊόντα. Επιπλέον, ενδιαφέροντα παραδείγματα είναι και η αξιοποίηση machine learning μεθόδων και big data analytics.

Τι είναι το Eurolife 2,0; Αφορά μια μεμονωμένη δραστηριότητα ή πρόκειται για κάτι συνολικό; Πού στοχεύει;

Το εύρος ενός προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού δεν είναι, και δεν μπορεί να είναι, ίδιο για κάθε οργανισμό (one size fits all). Υπάρχουν εταιρείες που ξεκινούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους προσπαθώντας να κουμπώσουν σε ένα παραδοσιακό μοντέλο λειτουργίας. Άλλες εταιρείες πηγαίνουν ένα βήμα πιο πέρα, επενδύοντας σε ενέργειες ψηφιακής προβολής (digital marketing) και ψηφιοποίησης των διαδικασιών τους. Στην πιο aggressive μορφή τους, τα προγράμματα ψηφιακού μετασχηματισμού είναι πιο ευρεία και περιλαμβάνουν τον σχεδιασμό νέων προϊόντων, ψηφιακών και μη, τη δημιουργία μιας ψηφιακής εμπειρίας για τον πελάτη ανάλογης της ψηφιακής εποχής στην οποία ζει και την υιοθέτηση νέων μοντέλων λειτουργίας και εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών.

Το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurolife δεν είναι αποσπασματικό, αλλά συνολικό, αγγίζει δηλαδή τόσο τους πελάτες και συνεργάτες όσο και τον οργανισμό και τις δομές του. Απώτερος σκοπός μας είναι η δημιουργία ψηφιακών δυνατοτήτων και μιας ψηφιακής κουλτούρας σε ολόκληρο τον οργανισμό, προκειμένου να υιοθετήσουμε τις εξελίξεις και τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία. Σε αυτήν την κατεύθυνση εξετάζουμε ήδη την αναβάθμιση των υποδομών μας, τον τρόπο με τον οποίο θα ερχόμαστε σε επικοινωνία και θα στηρίζουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και την υιοθέτηση τεχνολογιών με προσήλωση και δέσμευση στο μεγάλο πλάνο.

Τι αλλαγές μάς κομίζει;

Ξέρετε, είναι δύσκολο να εξηγήσει κανείς στα όρια μιας συνέντευξης πόσες και ποιες αλλαγές θα επιφέρει στη λειτουργία μας το Eurolife 2.0. Αυτό που μπορώ να σας πω όμως είναι ότι το Eurolife 2.0 είναι ένα μεγάλο και συνεχές έργο, του οποίου το εύρος διαμορφώνεται καθημερινά. Ενδεικτικά, μεταξύ των άμεσων στόχων μας είναι τα εξής:

  • Σταματάμε να σκεφτόμαστε από μέσα προς τα έξω, υιοθετώντας ένα περισσότερο άμεσο και φιλικό «πρόσωπο» προς τον πελάτη και τον συνεργάτη μας.

  • Βελτιώνουμε την εξυπηρέτηση του πελάτη και του συνεργάτη, απλοποιούμε τις διαδικασίες και τις λειτουργίες μας.

  • Σχεδιάζουμε νέα προϊόντα με την εμπειρία και την υποστήριξη του Όμιλου Fairfax.

  • Ενισχύουμε τις δομές και τις υποδομές μας σε analytics για σκοπούς καλύτερου underwriting και μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας σε πωλησιακές ενέργειες.

Με ποια κριτήρια αποφάσισε η Eurolife να προβεί στη συγκεκριμένη επένδυση, η οποία φαντάζομαι θα έχει σημαντικό κόστος;

Ναι, είναι μεγάλη. Υπολογίζουμε ότι μέχρι το 2018 θα επενδύσουμε 5,5 εκατ. ευρώ για τους σκοπούς του ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού. Με τη δύναμη που μας δίνει ο νέος μας μέτοχος, η επένδυση αυτή στηρίζεται στη μελέτη των τάσεων της διεθνούς αγοράς και στο πλάνο ανάπτυξής μας. Μαζί με τις επενδύσεις αυτές, συμμετέχουμε και στηρίζουμε ενεργά προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά και άλλους φορείς, έχοντας ως στόχο την αναζήτηση νέων ιδεών και νέων ταλέντων.

* “The State of Digital Insurance”, 2016, Oliwia Berdak, Forrester

H Eurolife ERB απαντά στη νέα εποχή

0

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης έχει εισέλθει ο Όμιλος Eurolife ERB, έχοντας ξεκινήσει, μεταξύ άλλων, στρατηγικά σχέδια ψηφιακού μετασχηματισμού. Η Eurolife απαντά στη νέα εποχή και στις νέες ανάγκες των πελατών, όπως δηλώνει η αναπληρώτρια γενική διευθύντρια της Διεύθυνσης Τεχνολογίας & Ανάπτυξης, Βασιλική Τόγια, τονίζοντας ότι το «κλειδί» της επιτυχίας είναι να μπορέσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες να εντάξουν την ψηφιακή τεχνολογία στο πλάνο ανάπτυξής τους, στις λειτουργίες τους και στην κουλτούρα τους. Η Eurolife μέχρι το 2018 υπολογίζεται ότι θα επενδύσει γύρω στα 5,5 εκατ. ευρώ για τους σκοπούς του ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού.

Συνέντευξη στην Έλενα Ερμείδου

Οδεύουμε προς το κατώφλι μιας νέας εποχής, της εποχής της τεχνολογίας. Η Eurolife πού βρίσκεται;

Ο Όμιλος Eurolife ERB έχει ήδη εισέλθει σε μια νέα εποχή δυναμικής ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα, ανήκοντας πλέον σε έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς επενδυτικούς ομίλους, τη Fairfax. Σε αυτήν την κατεύθυνση έχει ξεκινήσει, μεταξύ άλλων, και η υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου, με τίτλο Eurolife 2.0.

Στην ουσία, πρόκειται για κάτι πολύ περισσότερο από ένα έργο τεχνολογίας. Είναι ένα έργο με βάθος και προοπτική, που έχει ως στόχο τη συνολική αναδιαμόρφωση του τρόπου λειτουργίας του ομίλου. Έτσι, θα είμαστε σε θέση να καλύψουμε πλήρως τις σύγχρονες ψηφιακές ανάγκες των πελατών μας, ώστε να καταστούμε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί.

Το έργο έρχεται ως απάντηση σε μια νέα εποχή, όπου οι πελάτες αλλάζουν τις συνήθειές τους και αποκτούν ψηφιακή εμπειρία για την κάλυψη των απλών καθημερινών αναγκών τους μέσα από πλατφόρμες όπως Amazon, Airbnb, Spotify και Uber. Μέσα από αυτές τις ψηφιακές εμπειρίες διαμορφώνουν τις προσδοκίες τους και για την ασφάλισή τους. Δεν είναι τυχαίο ότι:

  • Σε ένα μεγάλο ποσοστό, οι πελάτες αναζητούν στοιχεία για ασφαλιστικά προγράμματα μέσα από το ίντερνετ, δεδομένου, άλλωστε, του ότι η ασφάλιση δεν είναι μια παρορμητική ανάγκη.

  • Οι πελάτες επιλέγουν να εξυπηρετούνται παράλληλα από διάφορα κανάλια, παραδοσιακά ή και ψηφιακά. Ήδη το 1/3 των πελατών ασφαλιστικών εταιρειών στις ΗΠΑ επιλέγει να επικοινωνεί με την ασφαλιστική του εταιρεία μέσω email, ενώ ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί mobile apps.

  • Οι πελάτες αναζητούν νέα ασφαλιστικά προϊόντα τα οποία εμπεριέχουν ένα σημαντικό κομμάτι νέων τεχνολογιών. Για παράδειγμα, στη Βρετανία οι νεότερες ηλικίες επιλέγουν να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους βάσει της χρήσης που κάνουν (usagebased car insurance), ενώ παρατηρείται 40% αύξηση στα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου που συνδέονται με υποδομές παρακολούθησης οδηγικής συμπεριφοράς για το χρονικό διάστημα 2014-2015.

Η ψηφιακή τεχνολογία, όμως, μήπως κάνει τα πράγματα περισσότερο πολύπλοκα από ό,τι είναι μέχρι τώρα στις ασφαλιστικές;

Κάθε άλλο, το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς δεν μπορεί παρά να είναι και ψηφιακό. Οι τάσεις είναι ξεκάθαρες. Οι επιλογές των πελατών το ίδιο. Νομίζω ότι το «μυστικό» εδώ είναι να μπορέσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες να εντάξουν την ψηφιακή τεχνολογία στο πλάνο ανάπτυξής τους, στις λειτουργίες τους και στην κουλτούρα τους. Έρευνες* δείχνουν ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν θεμελιωδώς τον τρόπο που δουλεύει η ασφαλιστική αγορά, από τον τρόπο που οι ασφαλιστικές εταιρείες αναγνωρίζουν τις ανάγκες των πελατών τους, τιμολογούν τα προϊόντα τους, αξιολογούν τον κίνδυνο, έως τον τρόπο που εξυπηρετούν τους πελάτες τους και διαχειρίζονται τις αποζημιώσεις. Με τις νέες τεχνολογίες:

  • Οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν και να συγκρίνουν τα ασφαλιστικά προϊόντα της αγοράς εύκολα και γρήγορα.

  • Οι ασφαλιστικές εταιρείες εξετάζουν προϊόντα, για να καλύψουν έξυπνα και ευέλικτα τις βραχυπρόθεσμες ασφαλιστικές ανάγκες των πελατών τους (usage based insurance).

  • Όλο και περισσότερες εταιρείες startups τοποθετούνται στην αγορά διαμορφώνοντας εργαλεία και υποδομές μέτρησης και παρακολούθησης οδηγικής συμπεριφοράς. Με αυτό τον τρόπο επιτρέπουν στις ασφαλιστικές να αξιολογήσουν και να τιμολογήσουν καλύτερα τα προϊόντα ασφάλισης αυτοκινήτου.

  • Η εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη νέων μοντέλων λειτουργίας στην ασφαλιστική αγορά, π.χ. peertopeer insurance, με το παράδειγμα της Lemonade, όπου πρόκειται για μια μορφή άτυπης ψηφιακής συνεταιριστικής ασφαλιστικής για ομάδες ανθρώπων που ενδιαφέρονται για την ίδια ασφάλιση και χρησιμοποιούν μια online υπηρεσία, καταθέτοντας ο καθένας ένα ποσό για την ασφάλισή του ή μοντέλα “bought by many”, όπου ένα γκρουπ πελατών μπορεί να διαπραγματεύεται και να απολαμβάνει καλύτερη τιμολόγηση σε σύνθετα ασφαλιστικά προϊόντα. Επιπλέον, ενδιαφέροντα παραδείγματα είναι και η αξιοποίηση machine learning μεθόδων και big data analytics.

Τι είναι το Eurolife 2,0; Αφορά μια μεμονωμένη δραστηριότητα ή πρόκειται για κάτι συνολικό; Πού στοχεύει;

Το εύρος ενός προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού δεν είναι, και δεν μπορεί να είναι, ίδιο για κάθε οργανισμό (one size fits all). Υπάρχουν εταιρείες που ξεκινούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους προσπαθώντας να κουμπώσουν σε ένα παραδοσιακό μοντέλο λειτουργίας. Άλλες εταιρείες πηγαίνουν ένα βήμα πιο πέρα, επενδύοντας σε ενέργειες ψηφιακής προβολής (digital marketing) και ψηφιοποίησης των διαδικασιών τους. Στην πιο aggressive μορφή τους, τα προγράμματα ψηφιακού μετασχηματισμού είναι πιο ευρεία και περιλαμβάνουν τον σχεδιασμό νέων προϊόντων, ψηφιακών και μη, τη δημιουργία μιας ψηφιακής εμπειρίας για τον πελάτη ανάλογης της ψηφιακής εποχής στην οποία ζει και την υιοθέτηση νέων μοντέλων λειτουργίας και εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών.

Το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurolife δεν είναι αποσπασματικό, αλλά συνολικό, αγγίζει δηλαδή τόσο τους πελάτες και συνεργάτες όσο και τον οργανισμό και τις δομές του. Απώτερος σκοπός μας είναι η δημιουργία ψηφιακών δυνατοτήτων και μιας ψηφιακής κουλτούρας σε ολόκληρο τον οργανισμό, προκειμένου να υιοθετήσουμε τις εξελίξεις και τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία. Σε αυτήν την κατεύθυνση εξετάζουμε ήδη την αναβάθμιση των υποδομών μας, τον τρόπο με τον οποίο θα ερχόμαστε σε επικοινωνία και θα στηρίζουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και την υιοθέτηση τεχνολογιών με προσήλωση και δέσμευση στο μεγάλο πλάνο.

Τι αλλαγές μάς κομίζει;

Ξέρετε, είναι δύσκολο να εξηγήσει κανείς στα όρια μιας συνέντευξης πόσες και ποιες αλλαγές θα επιφέρει στη λειτουργία μας το Eurolife 2.0. Αυτό που μπορώ να σας πω όμως είναι ότι το Eurolife 2.0 είναι ένα μεγάλο και συνεχές έργο, του οποίου το εύρος διαμορφώνεται καθημερινά. Ενδεικτικά, μεταξύ των άμεσων στόχων μας είναι τα εξής:

  • Σταματάμε να σκεφτόμαστε από μέσα προς τα έξω, υιοθετώντας ένα περισσότερο άμεσο και φιλικό «πρόσωπο» προς τον πελάτη και τον συνεργάτη μας.

  • Βελτιώνουμε την εξυπηρέτηση του πελάτη και του συνεργάτη, απλοποιούμε τις διαδικασίες και τις λειτουργίες μας.

  • Σχεδιάζουμε νέα προϊόντα με την εμπειρία και την υποστήριξη του Όμιλου Fairfax.

  • Ενισχύουμε τις δομές και τις υποδομές μας σε analytics για σκοπούς καλύτερου underwriting και μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας σε πωλησιακές ενέργειες.

Με ποια κριτήρια αποφάσισε η Eurolife να προβεί στη συγκεκριμένη επένδυση, η οποία φαντάζομαι θα έχει σημαντικό κόστος;

Ναι, είναι μεγάλη. Υπολογίζουμε ότι μέχρι το 2018 θα επενδύσουμε 5,5 εκατ. ευρώ για τους σκοπούς του ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού. Με τη δύναμη που μας δίνει ο νέος μας μέτοχος, η επένδυση αυτή στηρίζεται στη μελέτη των τάσεων της διεθνούς αγοράς και στο πλάνο ανάπτυξής μας. Μαζί με τις επενδύσεις αυτές, συμμετέχουμε και στηρίζουμε ενεργά προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά και άλλους φορείς, έχοντας ως στόχο την αναζήτηση νέων ιδεών και νέων ταλέντων.

* “The State of Digital Insurance”, 2016, Oliwia Berdak, Forrester

H Eurolife ERB απαντά στη νέα εποχή

0

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης έχει εισέλθει ο Όμιλος Eurolife ERB, έχοντας ξεκινήσει, μεταξύ άλλων, στρατηγικά σχέδια ψηφιακού μετασχηματισμού. Η Eurolife απαντά στη νέα εποχή και στις νέες ανάγκες των πελατών, όπως δηλώνει η αναπληρώτρια γενική διευθύντρια της Διεύθυνσης Τεχνολογίας & Ανάπτυξης, Βασιλική Τόγια, τονίζοντας ότι το «κλειδί» της επιτυχίας είναι να μπορέσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες να εντάξουν την ψηφιακή τεχνολογία στο πλάνο ανάπτυξής τους, στις λειτουργίες τους και στην κουλτούρα τους. Η Eurolife μέχρι το 2018 υπολογίζεται ότι θα επενδύσει γύρω στα 5,5 εκατ. ευρώ για τους σκοπούς του ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού.

Συνέντευξη στην Έλενα Ερμείδου

Οδεύουμε προς το κατώφλι μιας νέας εποχής, της εποχής της τεχνολογίας. Η Eurolife πού βρίσκεται;

Ο Όμιλος Eurolife ERB έχει ήδη εισέλθει σε μια νέα εποχή δυναμικής ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα, ανήκοντας πλέον σε έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς επενδυτικούς ομίλους, τη Fairfax. Σε αυτήν την κατεύθυνση έχει ξεκινήσει, μεταξύ άλλων, και η υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου, με τίτλο Eurolife 2.0.

Στην ουσία, πρόκειται για κάτι πολύ περισσότερο από ένα έργο τεχνολογίας. Είναι ένα έργο με βάθος και προοπτική, που έχει ως στόχο τη συνολική αναδιαμόρφωση του τρόπου λειτουργίας του ομίλου. Έτσι, θα είμαστε σε θέση να καλύψουμε πλήρως τις σύγχρονες ψηφιακές ανάγκες των πελατών μας, ώστε να καταστούμε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί.

Το έργο έρχεται ως απάντηση σε μια νέα εποχή, όπου οι πελάτες αλλάζουν τις συνήθειές τους και αποκτούν ψηφιακή εμπειρία για την κάλυψη των απλών καθημερινών αναγκών τους μέσα από πλατφόρμες όπως Amazon, Airbnb, Spotify και Uber. Μέσα από αυτές τις ψηφιακές εμπειρίες διαμορφώνουν τις προσδοκίες τους και για την ασφάλισή τους. Δεν είναι τυχαίο ότι:

  • Σε ένα μεγάλο ποσοστό, οι πελάτες αναζητούν στοιχεία για ασφαλιστικά προγράμματα μέσα από το ίντερνετ, δεδομένου, άλλωστε, του ότι η ασφάλιση δεν είναι μια παρορμητική ανάγκη.

  • Οι πελάτες επιλέγουν να εξυπηρετούνται παράλληλα από διάφορα κανάλια, παραδοσιακά ή και ψηφιακά. Ήδη το 1/3 των πελατών ασφαλιστικών εταιρειών στις ΗΠΑ επιλέγει να επικοινωνεί με την ασφαλιστική του εταιρεία μέσω email, ενώ ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί mobile apps.

  • Οι πελάτες αναζητούν νέα ασφαλιστικά προϊόντα τα οποία εμπεριέχουν ένα σημαντικό κομμάτι νέων τεχνολογιών. Για παράδειγμα, στη Βρετανία οι νεότερες ηλικίες επιλέγουν να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους βάσει της χρήσης που κάνουν (usagebased car insurance), ενώ παρατηρείται 40% αύξηση στα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου που συνδέονται με υποδομές παρακολούθησης οδηγικής συμπεριφοράς για το χρονικό διάστημα 2014-2015.

Η ψηφιακή τεχνολογία, όμως, μήπως κάνει τα πράγματα περισσότερο πολύπλοκα από ό,τι είναι μέχρι τώρα στις ασφαλιστικές;

Κάθε άλλο, το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς δεν μπορεί παρά να είναι και ψηφιακό. Οι τάσεις είναι ξεκάθαρες. Οι επιλογές των πελατών το ίδιο. Νομίζω ότι το «μυστικό» εδώ είναι να μπορέσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες να εντάξουν την ψηφιακή τεχνολογία στο πλάνο ανάπτυξής τους, στις λειτουργίες τους και στην κουλτούρα τους. Έρευνες* δείχνουν ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν θεμελιωδώς τον τρόπο που δουλεύει η ασφαλιστική αγορά, από τον τρόπο που οι ασφαλιστικές εταιρείες αναγνωρίζουν τις ανάγκες των πελατών τους, τιμολογούν τα προϊόντα τους, αξιολογούν τον κίνδυνο, έως τον τρόπο που εξυπηρετούν τους πελάτες τους και διαχειρίζονται τις αποζημιώσεις. Με τις νέες τεχνολογίες:

  • Οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν και να συγκρίνουν τα ασφαλιστικά προϊόντα της αγοράς εύκολα και γρήγορα.

  • Οι ασφαλιστικές εταιρείες εξετάζουν προϊόντα, για να καλύψουν έξυπνα και ευέλικτα τις βραχυπρόθεσμες ασφαλιστικές ανάγκες των πελατών τους (usage based insurance).

  • Όλο και περισσότερες εταιρείες startups τοποθετούνται στην αγορά διαμορφώνοντας εργαλεία και υποδομές μέτρησης και παρακολούθησης οδηγικής συμπεριφοράς. Με αυτό τον τρόπο επιτρέπουν στις ασφαλιστικές να αξιολογήσουν και να τιμολογήσουν καλύτερα τα προϊόντα ασφάλισης αυτοκινήτου.

  • Η εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη νέων μοντέλων λειτουργίας στην ασφαλιστική αγορά, π.χ. peertopeer insurance, με το παράδειγμα της Lemonade, όπου πρόκειται για μια μορφή άτυπης ψηφιακής συνεταιριστικής ασφαλιστικής για ομάδες ανθρώπων που ενδιαφέρονται για την ίδια ασφάλιση και χρησιμοποιούν μια online υπηρεσία, καταθέτοντας ο καθένας ένα ποσό για την ασφάλισή του ή μοντέλα “bought by many”, όπου ένα γκρουπ πελατών μπορεί να διαπραγματεύεται και να απολαμβάνει καλύτερη τιμολόγηση σε σύνθετα ασφαλιστικά προϊόντα. Επιπλέον, ενδιαφέροντα παραδείγματα είναι και η αξιοποίηση machine learning μεθόδων και big data analytics.

Τι είναι το Eurolife 2,0; Αφορά μια μεμονωμένη δραστηριότητα ή πρόκειται για κάτι συνολικό; Πού στοχεύει;

Το εύρος ενός προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού δεν είναι, και δεν μπορεί να είναι, ίδιο για κάθε οργανισμό (one size fits all). Υπάρχουν εταιρείες που ξεκινούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους προσπαθώντας να κουμπώσουν σε ένα παραδοσιακό μοντέλο λειτουργίας. Άλλες εταιρείες πηγαίνουν ένα βήμα πιο πέρα, επενδύοντας σε ενέργειες ψηφιακής προβολής (digital marketing) και ψηφιοποίησης των διαδικασιών τους. Στην πιο aggressive μορφή τους, τα προγράμματα ψηφιακού μετασχηματισμού είναι πιο ευρεία και περιλαμβάνουν τον σχεδιασμό νέων προϊόντων, ψηφιακών και μη, τη δημιουργία μιας ψηφιακής εμπειρίας για τον πελάτη ανάλογης της ψηφιακής εποχής στην οποία ζει και την υιοθέτηση νέων μοντέλων λειτουργίας και εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών.

Το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurolife δεν είναι αποσπασματικό, αλλά συνολικό, αγγίζει δηλαδή τόσο τους πελάτες και συνεργάτες όσο και τον οργανισμό και τις δομές του. Απώτερος σκοπός μας είναι η δημιουργία ψηφιακών δυνατοτήτων και μιας ψηφιακής κουλτούρας σε ολόκληρο τον οργανισμό, προκειμένου να υιοθετήσουμε τις εξελίξεις και τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία. Σε αυτήν την κατεύθυνση εξετάζουμε ήδη την αναβάθμιση των υποδομών μας, τον τρόπο με τον οποίο θα ερχόμαστε σε επικοινωνία και θα στηρίζουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και την υιοθέτηση τεχνολογιών με προσήλωση και δέσμευση στο μεγάλο πλάνο.

Τι αλλαγές μάς κομίζει;

Ξέρετε, είναι δύσκολο να εξηγήσει κανείς στα όρια μιας συνέντευξης πόσες και ποιες αλλαγές θα επιφέρει στη λειτουργία μας το Eurolife 2.0. Αυτό που μπορώ να σας πω όμως είναι ότι το Eurolife 2.0 είναι ένα μεγάλο και συνεχές έργο, του οποίου το εύρος διαμορφώνεται καθημερινά. Ενδεικτικά, μεταξύ των άμεσων στόχων μας είναι τα εξής:

  • Σταματάμε να σκεφτόμαστε από μέσα προς τα έξω, υιοθετώντας ένα περισσότερο άμεσο και φιλικό «πρόσωπο» προς τον πελάτη και τον συνεργάτη μας.

  • Βελτιώνουμε την εξυπηρέτηση του πελάτη και του συνεργάτη, απλοποιούμε τις διαδικασίες και τις λειτουργίες μας.

  • Σχεδιάζουμε νέα προϊόντα με την εμπειρία και την υποστήριξη του Όμιλου Fairfax.

  • Ενισχύουμε τις δομές και τις υποδομές μας σε analytics για σκοπούς καλύτερου underwriting και μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας σε πωλησιακές ενέργειες.

Με ποια κριτήρια αποφάσισε η Eurolife να προβεί στη συγκεκριμένη επένδυση, η οποία φαντάζομαι θα έχει σημαντικό κόστος;

Ναι, είναι μεγάλη. Υπολογίζουμε ότι μέχρι το 2018 θα επενδύσουμε 5,5 εκατ. ευρώ για τους σκοπούς του ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού. Με τη δύναμη που μας δίνει ο νέος μας μέτοχος, η επένδυση αυτή στηρίζεται στη μελέτη των τάσεων της διεθνούς αγοράς και στο πλάνο ανάπτυξής μας. Μαζί με τις επενδύσεις αυτές, συμμετέχουμε και στηρίζουμε ενεργά προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά και άλλους φορείς, έχοντας ως στόχο την αναζήτηση νέων ιδεών και νέων ταλέντων.

* “The State of Digital Insurance”, 2016, Oliwia Berdak, Forrester

Ήγγικεν η ώρα του ψηφιακού ανασχηματισμού

0

Η καινοτομία και η επένδυση σε νέες τεχνολογίες αποτελούν σήμερα μονόδρομο για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις. Οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες συνδράμουν στη μείωση του κόστους της επιχείρησης, στην αύξηση της παραγωγικότητάς της, στη σωστή παρακολούθηση του ανταγωνισμού και στην αποτελεσματική της επικοινωνία με τον πελάτη. Ο ψηφιακός ανασχηματισμός επιτρέπει στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις να προσδιορίσουν επακριβώς: ποιος είναι ο πελάτης, ποιο είναι το προφίλ του, ποιες οι ανάγκες του καθώς και με ποιον τρόπο μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πελάτη καλύτερα.

Είναι γεγονός ότι ο τεχνολογικός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς ξεκίνησε. Ο κλάδος εισέρχεται σε μια νέα εποχή, την οποία τη χαρακτηρίζουν νέες υπηρεσίες και προϊόντα και νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Μέσα στα επόμενα χρόνια, θα έχουν ολοκληρωθεί οι αλλαγές που δρομολογούνται στον κλάδο, κυρίως λόγω του cloud και του Internet of Things (IoT). Σημαντικό είναι επίσης το θέμα της ασφάλειας των δεδομένων στον κλάδο, με το δεδομένο ότι οι κυβερνοεπιθέσεις (cyber crime) διαρκώς αυξάνονται σε συχνότητα και σφοδρότητα.

Η συνήθης πρακτική των ασφαλιστικών εταιρειών, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του iw –σε τεχνολογικό υπόβαθρο– είναι η υιοθέτηση διαφορετικών και ετερογενών συστημάτων (Underwriting, Claims Management, Back Office, Web Portal), τα οποία επικοινωνούν ετεροχρονισμένα μεταξύ τους με «γέφυρες» (Interfaces). Αυτό έχει ως συνέπεια οι επιχειρήσεις να μη διαθέτουν την αμεσότητα και την απαραίτητη αξιοπιστία στη ζητούμενη πληροφόρηση. Έτσι, δεν δίνεται η δυνατότητα στην εταιρεία να συστήσει με σχετική ευκολία νέα ασφαλιστικά προϊόντα ή καμπάνιες (γιατί τα επιμέρους υποσυστήματα απαιτούν ανάπτυξη και παραμετροποίηση), καθώς και βελτιώσεις ή αλλαγές (οι οποίες συνήθως απαιτούν σημαντικό χρόνο, ενώ όταν είναι πλέον έτοιμες, η επιχειρηματική ευκαιρία έχει παρέλθει).

Ελενα Ερμείδου

Διάκριση της D.A.S. Hellas μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών Νομικής Προστασίας διεθνώς

0

Υψηλή παγκόσμια διάκριση για την οικονομική της ανάπτυξη, τις επιδόσεις της και την κερδοφορία της, αποδόθηκε στην D.A.S. Hellas σε έκθεση* της Plimsoll World όπου αξιολογήθηκαν οι 70 μεγαλύτερες εταιρείες στην διεθνή αγορά ασφάλισης Νομικής Προστασίας.

Η D.A.S. Hellas, σύμφωνα με την έκθεση, η οποία εκδόθηκε στις αρχές του μήνα, έχει υψηλότατη κερδοφορία, οικονομική ευρωστία και σημαντική παραγωγική δραστηριότητα. Το διάγραμμα Plimsoll, που συμπεριλαμβάνεται στην έκθεση και αποτυπώνει την συνολική εικόνα της εταιρείας, είναι υψηλό κι παρουσιάζει μία συνεχώς ανοδική πορεία, υποδεικνύοντας τη διαρκή βελτίωση της οικονομικής ισχύος της D.A.S. Hellas.

Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία του 2015, η D.A.S. Hellas εμφάνισε 3 σημεία υπεροχής που έχουν ως τα εξής:

1.     Η εταιρεία συμπεριλαμβάνεται μέσα στις Top 30 εταιρείες στην κατηγορία των μικτών κερδών.

2.     Το περιθώριο κέρδους προ φόρων (pretax profit margin), για το 2015, έχει βελτιωθεί σημαντικά από 7,0% σε 18,2% και είναι υψηλότερο κατά πολύ από τον μέσο όρο του κλάδου που ανέρχεται σε 7,2%.

3.     Η εταιρεία συμπεριλαμβάνεται μέσα στις Top 50 εταιρείες στην κατηγορία της απόδοσης πωλήσεων επί του συνόλου του ενεργητικού.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της D.A.S. Hellas, κυρία Νάντια Σταυρογιάννη, αναφερόμενη στην σημαντική θέση της εταιρείας ανάμεσα σε άλλες ομοειδείς δηλώνει ότι: «Τα στοιχεία που παρουσιάζονται στην έκθεση για τη Διεθνή Αγορά Ασφάλισης Νομικής Προστασίας είναι ιδιαιτέρως σημαντικά για εμάς και αποτελούν το επιστέγασμα της προσπάθειάς μας, της αφοσίωσής μας, των στρατηγικών μας κινήσεων, των επιλογών μας και του σχεδίου ανάπτυξης που σταθερά υλοποιούμε τα τελευταία χρόνια. Τα στοιχεία αυτά είναι άλλη μία απόδειξη της σκληρής δουλειά και τον επαγγελματισμό των συνεργατών μας ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, και όλων των στελεχών και του προσωπικού της εταιρείας. Θα συνεχίσουμε όλοι μας να εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση, θέτοντας διαρκώς υψηλότερους στόχους και πάντα παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους ασφαλισμένους μας».

 

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ

Επισημαίνεται ότι η έκθεση για τη Διεθνή Αγορά Ασφάλισης Νομικής Προστασίας αναλύει και αξιολογεί τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες Νομικής Προστασίας σε παγκόσμιο επίπεδο και εξάγει συμπεράσματα για την βιωσιμότητά τους. Περιγράφει τις επιδόσεις, την οικονομική ευρωστία και την αξία των 70 εταιρειών που κατέχουν ηγετική θέση στην αγορά.

Bancassurance & Direct vs Διαμεσολάβηση. Ποιος κερδίζει;

0

Αρθρο του Τάσου Χατζηθεοδοσίου*

Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα δέχεται ισχυρές πιέσεις. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος από ποτέ. Από το bancassurance, τα website που πωλούν ασφαλιστικά προϊόντα απευθείας στον τελικό καταναλωτή και μια πληθώρα direct μεθόδων, γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια από πολλές πλευρές, να ρημάξουν τα πελατολόγια των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Μπορούν όμως να το καταφέρουν;

Ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι παρόλο που οι πελάτες μπορούν να μπουν σε ένα τεράστιο πολυκατάστημα και να ψωνίσουν σπρώχνοντας ένα καρότσι, προτιμούν να αγοράσουν από ανθρώπους που δείχνουν με τη συμπεριφορά τους ότι νοιάζονται. Από συμβούλους που βρίσκονται εκεί τη στιγμή που χρειάζονται την αποζημίωση. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην ικανοποιείται όταν λαμβάνει προσωπική εξυπηρέτηση. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ψωνίσει από ένα mall αλλά και από την πλησιέστερη τοπική αγορά και έχουν γευτεί τη διαφορά.

Το ίδιο συμβαίνει και στις ασφάλειες.

Όπως κανένα website δε μπορεί να αντικαταστήσει τον ράφτη κοστουμιών, έτσι και κανένα website δε μπορεί να αναλύσει τις ασφαλιστικές ανάγκες ενός πελάτη και να τον ενημερώσει εμπεριστατωμένα.

Όπως σε ένα πολυκατάστημα ο υπάλληλος δεν έχει τον χρόνο να ασχοληθεί με κάθε πελάτη ξεχωριστά, έτσι και κανένας υπάλληλος πίσω από το desk μιας τράπεζας δεν μπορεί να συμβουλεύσει έναν πελάτη στο πώς να προστατεύσει την περιουσία του.

Όπως σε ένα πολυκατάστημα αν κάποιος χρειαστεί κάτι μετά την αποχώρηση απ’ το ταμείο, θα πρέπει να ξαναμπεί στην ουρά, έτσι και στις ασφάλειες όταν ο πελάτης χρειαστεί αποζημίωση θα έρθει αντιμέτωπος με απρόσωπες διαδικασίες…

Επομένως, όσες επιθετικές μέθοδοι και αν εφαρμοστούν, όσα χαρτοφυλάκια και αν προσκτηθούν βραχυπρόθεσμα, η μεγάλη εικόνα είναι πως η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πάντα θα κερδίζει. Ως διαμεσολαβητές, αυτό που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας για να συνεχίσουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του καταναλωτή.

Η Mega Brokers δουλεύει από το 1989 έχοντας ως εταιρική βάση τις παραπάνω αρχές. Οι εργασίες της στηρίζονται διαχρονικά πάνω σε 2 πυλώνες:

  • Να παρέχει προστιθέμενη αξία με τα προϊόντα της στον τελικό καταναλωτή.
  • Να παρέχει υπηρεσίες στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή που θα τον ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και θα τον οδηγήσουν στο απόγειο της παραγωγικότητας και των δυνατοτήτων του.

Ο καταναλωτής δεν μπορεί να βρει στο Bancassurance ή στο direct κάτι που δεν θα βρει σε πολύ καλύτερο επίπεδο στην Mega Brokers. Έτσι:

  • Όταν ο καταναλωτής θέλει να βρει το καλύτερο για εκείνον πρόγραμμα της ασφαλιστικής αγοράς, συγκρίνουμε πάνω από 30 ασφαλιστικές εταιρείες για την επιλογή της κατάλληλης λύσης.
  • Όταν ο καταναλωτής ακόμη δε βρίσκει αυτό που ψάχνει, δημιουργούμε tailor made καινοτόμα προϊόντα για να καλύψουμε ανάγκες που δεν καλύπτονται από τα διαθέσιμα προγράμματα.
  • Όταν στην Ελλάδα δεν υπάρχει η κάλυψη που αναζητά, συνεργαζόμαστε με διεθνείς εταιρείες στο εξωτερικό.
  •  Όταν οι πελάτες μας χρειάζονται υποστήριξη, έχουμε το τμήμα ζημιών μας που ασχολείται αποκλειστικά με αυτό.
  • Και το βασικότερο όλων. Κάθε ασφάλεια έχει τον ασφαλιστή της. Κάθε πελάτης έχει το σύμβουλό του όταν τον χρειάζεται. Έχει κάποιον που θα συνεχίζει να νοιάζεται μετά την αποχώρηση απ’ το ταμείο.

Στηριζόμενοι στις παραπάνω αρχές οδηγηθήκαμε στην κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Τα αποτελέσματα του 2015 το απέδειξαν. Με 8,9 εκατομμύρια ευρώ έσοδα, είμαστε οι νικητές και κοιτάμε στα μάτια το bancassurance και τις direct μεθόδους.

Οι προσπάθειες μας συνεχίζονται με ανανεωμένο όραμα για υψηλότερες κορυφές, λεπτομερή προγραμματισμό και άρτια οργάνωση.

Για τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σχεδιάζουμε, προγραμματίζουμε και υλοποιούμε τις καλύτερες υπηρεσίες στην ασφαλιστική αγορά. Η στρατηγική πίσω από τις υπηρεσίες μας αποσκοπεί:

  •  Στην απλοποίηση των διαδικασιών της καθημερινότητας με εργαλεία και τεχνολογικές εφαρμογές που απελευθερώνουν χρόνο στο συνεργάτη.
  • Στην ποιοτική εκπαίδευση με στόχο την καλλιέργεια νέων ικανοτήτων, την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των συνεργατών.
  • Στην δημιουργία εμπορικών πολιτικών, κανονισμών πωλήσεων και ράλι πωλήσεων που θα κάνουν τους συνεργάτες μας να απολαμβάνουν τις υψηλότερες αμοιβές της ασφαλιστικής αγοράς.

Το περιβάλλον της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς είναι το πιο ανταγωνιστικό που υπήρξε ποτέ. Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες η Mega Brokers δεσμεύεται στους συνεργαζόμενους διαμεσολαβητές πως θα συνεχίσει να τους υποστηρίζει όχι απλά για να επιβιώνουν. Για να ξεχωρίζουν. Για να είναι οι νικητές, όποιες και αν είναι οι προκλήσεις, όσο επιθετικός και αν είναι ο ανταγωνισμός.

Για να μάθετε περισσότερα για τα εργαλεία, τις υπηρεσίες και την υποστήριξη που απολαμβάνουν οι συνεργαζόμενοι διαμεσολαβητές της Mega Brokers, επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο http://megabroker.gr/ypiresies-gia-synergates/.

* Ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου είναι απόφοιτος του τμήματος Στατιστικής και ασφαλιστικής επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στα Χρηματοοικονομικά και Ασφαλιστικά από το Westminster Business School. Εργάστηκε ως broker σε πολυεθνικές εταιρείες μεσιτείας ασφαλειών στο Λονδίνο και από το 2016 έχει αναλάβει τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή στη Mega Brokers.