back to top
32 C
Athens
Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1536

Επιμόρφωση συνεργατών Eurolife ERB 2017, Κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων 1ου εξαμήνου

0

Η Eurolife ERB υποδέχεται το νέο έτος με την έναρξη των νέων εξαμηνιαίων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την επιμόρφωση των συνεργατών της (από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2017). Πιστή στο τρίπτυχο «Αφουγκραζόμαστε, Ανταποκρινόμαστε, Αναπτυσσόμαστε» η Eurolife ERB απαντά στις αυξημένες ανάγκες του ασφαλιστικού κλάδου δημιουργώντας στοχευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και το 2017.

Βασικός στόχος άλλωστε του Ομίλου είναι η διατήρηση, αλλά και η διεύρυνση του επίλεκτου, εκπαιδευμένου, σύγχρονου και εναρμονισμένου με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας δικτύου συνεργατών του. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις και ενέργειες που συμβάλλουν στην πελατοκεντρική φιλοσοφία του, με απώτερο στόχο τη διαρκή αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών του.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που θα υλοποιηθούν μέσα στους επόμενους μήνες θα πραγματοποιηθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και θα επικεντρωθούν κυρίως σε:

  • Προγράμματα επαγγελματικής πιστοποίησης για την έγκαιρη προετοιμασία στις εξετάσεις πιστοποίησης που διενεργεί η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) για την πιστοποίηση γνώσεων επιπέδων Α’ και Δ’
  • Προγράμματα «Επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών» σύμφωνα με την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΤτΕ
  • Εξειδικευμένα Εργαστήρια Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
  • Ημερίδες υποστήριξης και οργάνωσης γραφείου
  • Εκπαιδευτικές συναντήσεις σε επιλεγμένα γραφεία συνεργατών

Επιπλέον θα διοργανωθούν ανάλογες εκπαιδευτικές δράσεις και για τους συνεργάτες που δραστηριοποιούνται εκτός Αττικής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και το 2017 θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα ‘Advanced Program in Management for Insurance Executives’ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και υπό την εισήγηση καθηγητών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει λάβει σημαντική αποδοχή και αναγνώριση από ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά και θα καλύψει ενδεικτικά θέματα που αφορούν τεχνικές ανάλυσης ενδο-επιχειρησιακών δεδομένων, στρατηγικό management, ηγεσία και οργανωτική συμπεριφορά, μάρκετινγκ και συμπεριφορά καταναλωτή, καθώς και λογιστικές καταστάσεις και χρηματοοικονομικούς δείκτες.

Ο κ. Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης, ανέφερε: «Το 2016 υλοποιήθηκαν περισσότερες από 210 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με πάνω από 1.600 ώρες εκπαίδευσης για όλα τα συνεργαζόμενα δίκτυα της εταιρείας και  περισσότερους από 6.150  συμμετέχοντες. Με το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του 2017, στόχος μας είναι να διατηρήσουμε και να συνεχίσουμε να αναπτύξουμε ένα  επιλεγμένο, καλά εκπαιδευμένο  και εναρμονισμένο με τις σημερινές απαιτήσεις, δίκτυο συνεργατών.»

Η συνεχής επιμόρφωση και ανάπτυξη των συνεργατών του Ομίλου Eurolife ERB συγκροτεί  μέρος της σταθερής ανάπτυξης  των δικτύων πωλήσεών της.  Με τον τρόπο αυτό, η εκάστοτε εκπαιδευτική επένδυση αποτελεί προστιθέμενο κέρδος στη μελλοντική πορεία του Ομίλου,  ανταποκρινόμενη στη συνεχώς μεταβαλλόμενη ασφαλιστική αγορά.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.eurolife.gr/el/Cooperate/Externals/Epimorfosi

Επιμόρφωση συνεργατών Eurolife ERB 2017, Κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων 1ου εξαμήνου

0

Η Eurolife ERB υποδέχεται το νέο έτος με την έναρξη των νέων εξαμηνιαίων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την επιμόρφωση των συνεργατών της (από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2017). Πιστή στο τρίπτυχο «Αφουγκραζόμαστε, Ανταποκρινόμαστε, Αναπτυσσόμαστε» η Eurolife ERB απαντά στις αυξημένες ανάγκες του ασφαλιστικού κλάδου δημιουργώντας στοχευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και το 2017.

Βασικός στόχος άλλωστε του Ομίλου είναι η διατήρηση, αλλά και η διεύρυνση του επίλεκτου, εκπαιδευμένου, σύγχρονου και εναρμονισμένου με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας δικτύου συνεργατών του. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις και ενέργειες που συμβάλλουν στην πελατοκεντρική φιλοσοφία του, με απώτερο στόχο τη διαρκή αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών του.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που θα υλοποιηθούν μέσα στους επόμενους μήνες θα πραγματοποιηθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και θα επικεντρωθούν κυρίως σε:

  • Προγράμματα επαγγελματικής πιστοποίησης για την έγκαιρη προετοιμασία στις εξετάσεις πιστοποίησης που διενεργεί η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) για την πιστοποίηση γνώσεων επιπέδων Α’ και Δ’
  • Προγράμματα «Επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών» σύμφωνα με την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΤτΕ
  • Εξειδικευμένα Εργαστήρια Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
  • Ημερίδες υποστήριξης και οργάνωσης γραφείου
  • Εκπαιδευτικές συναντήσεις σε επιλεγμένα γραφεία συνεργατών

Επιπλέον θα διοργανωθούν ανάλογες εκπαιδευτικές δράσεις και για τους συνεργάτες που δραστηριοποιούνται εκτός Αττικής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και το 2017 θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα ‘Advanced Program in Management for Insurance Executives’ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και υπό την εισήγηση καθηγητών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει λάβει σημαντική αποδοχή και αναγνώριση από ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά και θα καλύψει ενδεικτικά θέματα που αφορούν τεχνικές ανάλυσης ενδο-επιχειρησιακών δεδομένων, στρατηγικό management, ηγεσία και οργανωτική συμπεριφορά, μάρκετινγκ και συμπεριφορά καταναλωτή, καθώς και λογιστικές καταστάσεις και χρηματοοικονομικούς δείκτες.

Ο κ. Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης, ανέφερε: «Το 2016 υλοποιήθηκαν περισσότερες από 210 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με πάνω από 1.600 ώρες εκπαίδευσης για όλα τα συνεργαζόμενα δίκτυα της εταιρείας και  περισσότερους από 6.150  συμμετέχοντες. Με το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του 2017, στόχος μας είναι να διατηρήσουμε και να συνεχίσουμε να αναπτύξουμε ένα  επιλεγμένο, καλά εκπαιδευμένο  και εναρμονισμένο με τις σημερινές απαιτήσεις, δίκτυο συνεργατών.»

Η συνεχής επιμόρφωση και ανάπτυξη των συνεργατών του Ομίλου Eurolife ERB συγκροτεί  μέρος της σταθερής ανάπτυξης  των δικτύων πωλήσεών της.  Με τον τρόπο αυτό, η εκάστοτε εκπαιδευτική επένδυση αποτελεί προστιθέμενο κέρδος στη μελλοντική πορεία του Ομίλου,  ανταποκρινόμενη στη συνεχώς μεταβαλλόμενη ασφαλιστική αγορά.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.eurolife.gr/el/Cooperate/Externals/Epimorfosi

ΕΑΔΕ:Τι ανακοινώνει για τους πιστοποιημένους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές

0
ΕΑΔΕ λογότυπο

Με αφορμή  χθεσινό δημοσίευμα της ηλεκτρονικής σελίδας του Nextdeal  για αδυναμία εξεύρεσης των πιστοποιημένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, θέλουμε να υπενθυμίσουμε τα ακόλουθα, αποκαθιστώντας την αλήθεια που πρωτίστως επιθυμούμε.

Τα Σωματεία και η ΕΑΔΕ  από διετίας με συνεχείς επιστολές, άρθρα και δημοσιεύσεις έχουν αναδείξει την ανάγκη δημιουργίας Ενιαίου Μητρώου Διαμεσολαβούντων,  τα δε Προεδρεία με προσωπικές παρεμβάσεις στην ΔΕΙΑ αλλά και  σε συναντήσεις με τον Γ.Γ. Καταναλωτή έχουν επισημάνει τις δυσχέρειες από την έλλειψή του.

Όλα τα παραπάνω έχουν δει το φως της δημοσιότητας, μέσα από τα κλαδικά έντυπα που μας στηρίζουν και τα ευχαριστούμε για αυτό.

Ήδη, όπως μας ζητήθηκε, έχουμε υποβάλει τις προτάσεις μας στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ,  για τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία που θα πρέπει να περιλαμβάνει η σελίδα εκάστου, και είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, ότι η δημιουργία του ενιαίου Μητρώου είναι μία διαδικασία σε εξέλιξη, υπό την επιμέλεια της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, όπως άλλωστε ορίζει και απαιτεί από την Πολιτεία η νέα Οδηγία IDD.

Μέχρι τότε ο Καταναλωτής  μπορεί να ενημερώνεται από τα κατά τόπους Επιμελητήρια μέσω των site τους , αλλά βεβαίως μπορεί να ζητά και από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, που ούτως ή άλλως έχει την υποχρέωση και το κάνει στα πλαίσια της προσυμβατικής ενημέρωσης, να του επιδεικνύει την κάρτα της άδειάς του, που έχει την μορφή ταυτότητας.

Θεωρούμε ότι οι  δράσεις που πραγματοποιούν οι Σύλλογοι και η ΕΑΔΕ , δεν έχουν ανάγκη συνεχούς προβολής και δημοσιότητας,  καθώς εντάσσονται στην καταστατική και δεοντολογική υποχρέωση των Διοικήσεών τους, ελπίζουμε όμως ότι δεν αμφισβητούνται, παραποιούνται  ή αποσιωπούνται από πρόθεση.

ΕΑΔΕ:Τι ανακοινώνει για τους πιστοποιημένους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές

0
ΕΑΔΕ λογότυπο

Με αφορμή  χθεσινό δημοσίευμα της ηλεκτρονικής σελίδας του Nextdeal  για αδυναμία εξεύρεσης των πιστοποιημένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, θέλουμε να υπενθυμίσουμε τα ακόλουθα, αποκαθιστώντας την αλήθεια που πρωτίστως επιθυμούμε.

Τα Σωματεία και η ΕΑΔΕ  από διετίας με συνεχείς επιστολές, άρθρα και δημοσιεύσεις έχουν αναδείξει την ανάγκη δημιουργίας Ενιαίου Μητρώου Διαμεσολαβούντων,  τα δε Προεδρεία με προσωπικές παρεμβάσεις στην ΔΕΙΑ αλλά και  σε συναντήσεις με τον Γ.Γ. Καταναλωτή έχουν επισημάνει τις δυσχέρειες από την έλλειψή του.

Όλα τα παραπάνω έχουν δει το φως της δημοσιότητας, μέσα από τα κλαδικά έντυπα που μας στηρίζουν και τα ευχαριστούμε για αυτό.

Ήδη, όπως μας ζητήθηκε, έχουμε υποβάλει τις προτάσεις μας στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ,  για τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία που θα πρέπει να περιλαμβάνει η σελίδα εκάστου, και είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, ότι η δημιουργία του ενιαίου Μητρώου είναι μία διαδικασία σε εξέλιξη, υπό την επιμέλεια της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, όπως άλλωστε ορίζει και απαιτεί από την Πολιτεία η νέα Οδηγία IDD.

Μέχρι τότε ο Καταναλωτής  μπορεί να ενημερώνεται από τα κατά τόπους Επιμελητήρια μέσω των site τους , αλλά βεβαίως μπορεί να ζητά και από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, που ούτως ή άλλως έχει την υποχρέωση και το κάνει στα πλαίσια της προσυμβατικής ενημέρωσης, να του επιδεικνύει την κάρτα της άδειάς του, που έχει την μορφή ταυτότητας.

Θεωρούμε ότι οι  δράσεις που πραγματοποιούν οι Σύλλογοι και η ΕΑΔΕ , δεν έχουν ανάγκη συνεχούς προβολής και δημοσιότητας,  καθώς εντάσσονται στην καταστατική και δεοντολογική υποχρέωση των Διοικήσεών τους, ελπίζουμε όμως ότι δεν αμφισβητούνται, παραποιούνται  ή αποσιωπούνται από πρόθεση.

Οι επόμενες κινήσεις της ασφαλιστικής που έλαβε πρόστιμο 150.000

0

Αν και η παράβαση έχει διαπιστωθεί για το έτος 2016, την δικαστική οδό έχει κάθε δικαίωμα να ακολουθήσει η ασφαλιστική εταιρεία η οποία έλαβε πρόστιμο ύψους 150.000 από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτη, λόγω του ότι αποζημίωσε μέρος μόνο των εξόδων νοσηλείας που κατέβαλαν οι ασφαλισμένοι, δίχως να συμπεριλάβει στην ασφαλιστική αποζημίωση, ως όφειλε δυνάμει των ασφαλιστηρίων συμβολαίων ζωής, τον αναλογούντα Φ.Π.Α. επί των εξόδων νοσηλείας, αν δεν δεχτεί να καταβάλλει το πρόστιμο.

Συνολικά η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κατά την εφαρμογή της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή επέβαλε κατά το έτος 2016  χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.156.000 ευρώ

Ειδικότερα, για παραβάσεις του Ν. 2251/94 «Προστασία των καταναλωτών» , όπως ισχύει, για συναλλαγές κατά την αγορά καταναλωτικών προϊόντων επεβλήθησαν 25 πρόστιμα συνολικού ύψους 153.500 ευρώ και  έγιναν 5 συστάσεις για συμμόρφωση.

Οι διαπιστωθείσες παραβάσεις για τις οποίες επεβλήθησαν τα ανωτέρω πρόστιμα αφορούσαν σε μη τήρηση των διατάξεων του Ν.2251/94 για τις εξ αποστάσεων συναλλαγές (ηλεκτρονικό εμπόριο), σε μη παροχή/τήρηση εγγυήσεων, σε μη παράδοση αγαθών, σε αθέμιτες πρακτικές και σε μη απάντηση επί καταγγελίας.

Όσον αφορά στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, κατά το έτος 2016 επεβλήθησαν σε τράπεζες 84 πρόστιμα ύψους 512.500 ευρώ κυρίως για παραβίαση του νόμου 3869/2010 (νόμου Κατσέλη), όπως ισχύει. Η σχετική ρύθμιση αφορά στην υποχρέωση των πιστωτικών ιδρυμάτων να χορηγούν χωρίς επιβάρυνση εντός δέκα (10) ημερών στο δανειολήπτη που επιθυμεί να υπαχθεί στις διατάξεις του νόμου  αναλυτική βεβαίωση οφειλών και να τον ενημερώνουν εγγράφως για το ποσό που αντιστοιχεί στο 10% της τελευταίας ενήμερης δόσης. Οι καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούσαν κατά πολύ την ανωτέρω προθεσμία.

Σε Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών και τράπεζες επεβλήθησαν επίσης  12 πρόστιμα ύψους 315.000 ευρώ κυρίως για μη ταυτοποίηση, για αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές, για μη τήρηση τραπεζικού απορρήτου, για κλήση σε τηλέφωνο εργασίας, για συχνότητα οχλήσεων, για τη δυσφήμιση στο οικογενειακό περιβάλλον και για κλήσεις πριν καταστεί ληξιπρόθεσμη η οφειλή.

Ελ. Ε

Οι επόμενες κινήσεις της ασφαλιστικής που έλαβε πρόστιμο 150.000

0

Αν και η παράβαση έχει διαπιστωθεί για το έτος 2016, την δικαστική οδό έχει κάθε δικαίωμα να ακολουθήσει η ασφαλιστική εταιρεία η οποία έλαβε πρόστιμο ύψους 150.000 από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτη, λόγω του ότι αποζημίωσε μέρος μόνο των εξόδων νοσηλείας που κατέβαλαν οι ασφαλισμένοι, δίχως να συμπεριλάβει στην ασφαλιστική αποζημίωση, ως όφειλε δυνάμει των ασφαλιστηρίων συμβολαίων ζωής, τον αναλογούντα Φ.Π.Α. επί των εξόδων νοσηλείας, αν δεν δεχτεί να καταβάλλει το πρόστιμο.

Συνολικά η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κατά την εφαρμογή της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή επέβαλε κατά το έτος 2016  χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.156.000 ευρώ

Ειδικότερα, για παραβάσεις του Ν. 2251/94 «Προστασία των καταναλωτών» , όπως ισχύει, για συναλλαγές κατά την αγορά καταναλωτικών προϊόντων επεβλήθησαν 25 πρόστιμα συνολικού ύψους 153.500 ευρώ και  έγιναν 5 συστάσεις για συμμόρφωση.

Οι διαπιστωθείσες παραβάσεις για τις οποίες επεβλήθησαν τα ανωτέρω πρόστιμα αφορούσαν σε μη τήρηση των διατάξεων του Ν.2251/94 για τις εξ αποστάσεων συναλλαγές (ηλεκτρονικό εμπόριο), σε μη παροχή/τήρηση εγγυήσεων, σε μη παράδοση αγαθών, σε αθέμιτες πρακτικές και σε μη απάντηση επί καταγγελίας.

Όσον αφορά στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, κατά το έτος 2016 επεβλήθησαν σε τράπεζες 84 πρόστιμα ύψους 512.500 ευρώ κυρίως για παραβίαση του νόμου 3869/2010 (νόμου Κατσέλη), όπως ισχύει. Η σχετική ρύθμιση αφορά στην υποχρέωση των πιστωτικών ιδρυμάτων να χορηγούν χωρίς επιβάρυνση εντός δέκα (10) ημερών στο δανειολήπτη που επιθυμεί να υπαχθεί στις διατάξεις του νόμου  αναλυτική βεβαίωση οφειλών και να τον ενημερώνουν εγγράφως για το ποσό που αντιστοιχεί στο 10% της τελευταίας ενήμερης δόσης. Οι καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούσαν κατά πολύ την ανωτέρω προθεσμία.

Σε Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών και τράπεζες επεβλήθησαν επίσης  12 πρόστιμα ύψους 315.000 ευρώ κυρίως για μη ταυτοποίηση, για αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές, για μη τήρηση τραπεζικού απορρήτου, για κλήση σε τηλέφωνο εργασίας, για συχνότητα οχλήσεων, για τη δυσφήμιση στο οικογενειακό περιβάλλον και για κλήσεις πριν καταστεί ληξιπρόθεσμη η οφειλή.

Ελ. Ε

Ποιοι είναι οι κίνδυνοι για τις ελληνικές επιχειρήσεις..;

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Οι μακροοικονομικές εξελίξεις και οι φυσικές καταστροφές ισοβαθμούν στην κορυφή της δεκάδας με τις μεγαλύτερες εστίες κινδύνου για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα επιμέρους στοιχεία της έρευνας Allianz Risk Barometer που αφορούν στη χώρα μας. Το 41% των ερωτώμενων θεωρούν το μακροοικονομικό περιβάλλον ως το μεγαλύτερο πρόβλημα για τις επιχειρήσεις (σε ολόκληρη την Ευρώπη καταλαμβάνει την 5η θέση στην πρώτη δεκάδα των κινδύνων), κάτι λογικό εάν ληφθεί υπόψη η αβεβαιότητα που προκαλεί η μη ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης που “σκιάζει” το θετικό αφήγημα για ισχυρή ανάκαμψη φέτος (με κυβέρνηση και Κομισιόν να προβλέπουν επισήμως αύξηση του ΑΕΠ κατά 2,7%).

Το ίδιο ποσοστό (41%)  αναφέρει ως υπ’ αριθμόν έναν κίνδυνο τις φυσικές καταστροφές και στο πλαίσιο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι οι ασυνήθιστα χαμηλές θερμοκρασίες που παρατηρήθηκαν σε όλη την Ελλάδα τον Ιανουάριο ευθύνονται για την καθίζηση της μεταποιητικής δραστηριότητας στη χώρα (όπως κατεγράφη στον δείκτη PMI).

Στην τρίτη θέση, με ποσοστό 34% βρίσκονται οι “εξελίξεις στις αγορές”, όπως η μεταβλητότητα, η όξυνση του ανταγωνισμού σε διάφορους κλάδους, οι εξαγορές και συγχωνεύσεις κλπ.  Στην τέταρτη θέση, παρατηρείται πάλι ισοβαθμία, καθώς το  24% των ερωτώμενων τοποθετεί εκεί  τις αλλαγές του νομοθετικού και ρυθμιστικού πλαισίου και τις “εκρήξεις και πυρκαγιές”. Στην έκτη θέση, με ποσοστό 21% βρίσκονται οι πολιτικοί κίνδυνοι και η βία (πόλεμος, τρομοκρατικές επιθέσεις κλπ.). Τέλος, στην έβδομη θέση υπάρχει τετραπλή ισοβαθμία (με ποσοστό 14%) μεταξύ της διαταραχής επιχειρηματικής δραστηριότητας, των κυβερνο-επιθέσεων, των περιβαλλοντικών κινδύνων (π.χ. μόλυνση) και των ανθρώπινων λαθών.

Σημειώνεται τέλος ότι από την πρώτη δεκάδα των κινδύνων για τις ελληνικές επιχειρήσεις σύμφωνα πάντα με την Allianz απουσιάζουν δυο κίνδυνοι που εμφανίζονται στην σχετική λίστα για την Ευρώπη, η απώλεια της εταιρικής φήμης ή η μείωση της αξίας της εταιρικής επωνυμίας (brand value) και οι νέες τεχνολογίες (χρήση drones, 3D εκτύπωση, τεχνητή νοημοσύνη, διασυνδεδεμένες συσκευές).  Ειδικά για τις νέες τεχνολογίες, οι κίνδυνοι που προκύπτουν από αυτές αποτελεί θέμα έντονου δημόσιου διαλόγου στον ασφαλιστικό κλάδο (και όχι μόνο διεθνώς), στον “πλανήτη Ελλάδα” όμως, υπάρχουν  πιο επείγοντα προβλήματα προς αντιμετώπιση…

Ποιοι είναι οι κίνδυνοι για τις ελληνικές επιχειρήσεις..;

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Οι μακροοικονομικές εξελίξεις και οι φυσικές καταστροφές ισοβαθμούν στην κορυφή της δεκάδας με τις μεγαλύτερες εστίες κινδύνου για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα επιμέρους στοιχεία της έρευνας Allianz Risk Barometer που αφορούν στη χώρα μας. Το 41% των ερωτώμενων θεωρούν το μακροοικονομικό περιβάλλον ως το μεγαλύτερο πρόβλημα για τις επιχειρήσεις (σε ολόκληρη την Ευρώπη καταλαμβάνει την 5η θέση στην πρώτη δεκάδα των κινδύνων), κάτι λογικό εάν ληφθεί υπόψη η αβεβαιότητα που προκαλεί η μη ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης που “σκιάζει” το θετικό αφήγημα για ισχυρή ανάκαμψη φέτος (με κυβέρνηση και Κομισιόν να προβλέπουν επισήμως αύξηση του ΑΕΠ κατά 2,7%).

Το ίδιο ποσοστό (41%)  αναφέρει ως υπ’ αριθμόν έναν κίνδυνο τις φυσικές καταστροφές και στο πλαίσιο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι οι ασυνήθιστα χαμηλές θερμοκρασίες που παρατηρήθηκαν σε όλη την Ελλάδα τον Ιανουάριο ευθύνονται για την καθίζηση της μεταποιητικής δραστηριότητας στη χώρα (όπως κατεγράφη στον δείκτη PMI).

Στην τρίτη θέση, με ποσοστό 34% βρίσκονται οι “εξελίξεις στις αγορές”, όπως η μεταβλητότητα, η όξυνση του ανταγωνισμού σε διάφορους κλάδους, οι εξαγορές και συγχωνεύσεις κλπ.  Στην τέταρτη θέση, παρατηρείται πάλι ισοβαθμία, καθώς το  24% των ερωτώμενων τοποθετεί εκεί  τις αλλαγές του νομοθετικού και ρυθμιστικού πλαισίου και τις “εκρήξεις και πυρκαγιές”. Στην έκτη θέση, με ποσοστό 21% βρίσκονται οι πολιτικοί κίνδυνοι και η βία (πόλεμος, τρομοκρατικές επιθέσεις κλπ.). Τέλος, στην έβδομη θέση υπάρχει τετραπλή ισοβαθμία (με ποσοστό 14%) μεταξύ της διαταραχής επιχειρηματικής δραστηριότητας, των κυβερνο-επιθέσεων, των περιβαλλοντικών κινδύνων (π.χ. μόλυνση) και των ανθρώπινων λαθών.

Σημειώνεται τέλος ότι από την πρώτη δεκάδα των κινδύνων για τις ελληνικές επιχειρήσεις σύμφωνα πάντα με την Allianz απουσιάζουν δυο κίνδυνοι που εμφανίζονται στην σχετική λίστα για την Ευρώπη, η απώλεια της εταιρικής φήμης ή η μείωση της αξίας της εταιρικής επωνυμίας (brand value) και οι νέες τεχνολογίες (χρήση drones, 3D εκτύπωση, τεχνητή νοημοσύνη, διασυνδεδεμένες συσκευές).  Ειδικά για τις νέες τεχνολογίες, οι κίνδυνοι που προκύπτουν από αυτές αποτελεί θέμα έντονου δημόσιου διαλόγου στον ασφαλιστικό κλάδο (και όχι μόνο διεθνώς), στον “πλανήτη Ελλάδα” όμως, υπάρχουν  πιο επείγοντα προβλήματα προς αντιμετώπιση…

«Κατάθεση Αλληλεγγύης» στο ΚΥΑΔΑ από τους εθελοντές της INTERAMERICAN με 13 τόνους τροφίμων

0

 

Πέντε χρόνια σταθερής υποστήριξης του ευρύτατου κοινωνικού έργου του Δήμου Αθηναίων για άπορους και άστεγους συμπλήρωσε η INTERAMERICAN. Η εταιρεία συνέχισε και κατά το 2016 την εκστρατεία εθελοντικής συνεισφοράς των εργαζομένων και συνεργατών της στο Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ). Η «Κατάθεση Αλληλεγγύης, Πράξη Ζωής» των ανθρώπων της INTERAMERICAN από το διοικητικό σώμα και τα γραφεία πωλήσεων Αττικής απέφερε, πριν τις γιορτές, 2,5 τόνους τροφίμων, που παραδόθηκαν στο Κέντρο στις 22 Δεκεμβρίου. Παράλληλα, η εταιρεία συνέδραμε και φέτος οικονομικά το ΚΥΑΔΑ, στο πλαίσιο της επαναλαμβανόμενης ετησίως, από κοινού πρωτοβουλίας με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ) και της ασφαλιστικής συνεργασίας που η INTERAMERICAN έχει συνάψει με την Ομοσπονδία για ασφάλιση της ακίνητης περιουσίας των μελών της. Η συνδρομή επιδόθηκε στον Δήμαρχο Αθηναίων, κ. Γιώργο Καμίνη, κατά τις εργασίες του 34ου Συνεδρίου της ΠΟΜΙΔΑ στις 28 Ιανουαρίου.

Η ασφαλιστική εταιρεία είχε υποστηρίξει, κατά το 2016, χορηγικά και το πασχαλινό τραπέζι του ΚΥΑΔΑ, ενώ ανάλογες δράσεις για την αντιμετώπιση της φτώχειας αναπτύσσει και στην περιφέρεια μέσω των τοπικών γραφείων της, συγκεντρώνοντας τρόφιμα και ενισχύοντας τοπικούς κοινωνικούς φορείς των Δήμων και της Εκκλησίας. Ειδικότερα προς το ΚΥΑΔΑ, η συνολική κατάθεση των εθελοντών της INTERAMERICAN κατά την πενταετή διάρκεια της εκστρατείας υπερβαίνει τους 13 τόνους τροφίμων. Το παράδειγμα της συγκεκριμένης πρακτικής κοινωνικής υπευθυνότητας της INTERAMERICAN ακολουθεί και η ‘Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών κατά την τελευταία διετία, συγκεντρώνοντας τρόφιμα για το ΚΥΑΔΑ από τις λοιπές εταιρείες μέλη.

Αξίζει να τονιστεί ότι το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων βοηθά περισσότερους από 10.000 δικαιούχους -οικογένειες και μοναχικά άτομα- (συνολικά 26.000 άτομα μεταξύ των οποίων περίπου 5.500 παιδιά) που ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας. Οι εγγεγραμμένοι τροφοδοτούνται με πακέτα τροφίμων, είδη ρουχισμού και υπόδησης, φάρμακα, είδη προσωπικής υγιεινής και προϊόντα για παιδιά ενώ λαμβάνουν ιατρική φροντίδα και ψυχοκοινωνική υποστήριξη. Επιπλέον στους δύο ξενώνες του φιλοξενούνται περί τα 200 άτομα που έχουν χάσει τη στέγη τους.

Η Generali και η Nest ενώνουν τις δυνάμεις τους για να κάνουν πιο ασφαλή την κατοικία και τη ζωή των καταναλωτών

0
generali logo on door, λογότυπο, είσοδος γραφείων

Ο Όμιλος Generali σε συνεργασία με τη Nest, μέλος της Alphabet και εμπνευστής του έξυπνου σπιτιού, ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για τη δημιουργία μιας μοναδικής προσφοράς για την ασφάλιση σπιτιού που θα είναι σύντομα διαθέσιμη στην Ευρώπη. Η κίνηση αυτή αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην παροχή καινοτόμων λύσεων της Generali στον τομέα των domotics.
Μέσω της συνεργασίας με την Nest οι ασφαλισμένοι της Generali θα έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν τις πιθανότητες κινδύνου και την πρόκληση ζημιάς στο σπίτι και την οικογένειά τους. Η τεχνολογία Nest Protec μπορεί και ανιχνεύει τόσο τον καπνό όσο και το μονοξείδιο του άνθρακα, στέλνοντας απευθείας ειδοποίηση στο κινητό του πελάτη και παρέχοντας γραπτή και οπτική πληροφόρηση. Η ασφάλιση κατοικίας θα καλύπτει το ακίνητο σε περίπτωση πρόκλησης ζημιάς.
Ο Gian Paolo Meloncelli, Strategy & Business Transformation Accelerator του Ομίλου Generali, σχολίασε: «Είμαστε περήφανοι και ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Nest μέσω της οποίας μπορούμε να συνδυάσουμε την υψηλή τεχνολογία με τις ασφαλιστικές μας λύσεις. Η συνεργασία αυτή αποτελεί άλλο ένα ορόσημο που επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας για δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας, μέσω της καινοτομίας. Ως η κορυφαία ασφαλιστική δύναμη στην ηπειρωτική Ευρώπη χρειάζεται να καινοτομούμε συνεχώς για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες μας. Η σύμπραξή μας με τη Nest θα βοηθήσει τους πελάτες της Generali να έχουν μια πιο απλή και πιο έξυπνη ζωή».
Η συνεργασία με τη Nets αποτελεί ακόμη μία απόδειξη της στρατηγικής της εταιρείας για τη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας ενσωματώνοντας την τεχνολογία αιχμής σε διαφορετικούς κλάδους ασφάλισης. Η Generali διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παροχή υψηλής ποιότητας ασφαλιστικής προστασίας με την αξιοποίηση της καινοτόμου τεχνολογίας, όπως αποδεικνύεται από την ηγετική της θέση στην ασφάλιση αυτοκινήτου με τη χρήση των telematics και την επιτυχή προώθηση του Generali Vitality, του πιο καινοτόμου ασφαλιστικού προγράμματος ευεξίας στην Ευρώπη.
Η συνεργασία θα ξεκινήσει στη Γερμανία από το τέλος του Φεβρουαρίου 2017, όπου η CosmosDirekt, ο μεγαλύτερος πάροχος direct ασφάλισης στη χώρα, θα προσφέρει στους κατόχους ασφάλισης κατοικίας την τεχνολογία Nest Protect, τον ειδικό ανιχνευτή καπνού και μονοξειδίου του άνθρακα.