back to top
23.8 C
Athens
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1474

Με μεγάλη επιτυχία η 20η Ημερίδα του Insuranceforum.gr στο Ηράκλειο Κρήτης

0
insurance innovation logo

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η 20η ημερίδα του insuranceforum.gr και της Insurance Innovation που έλαβε χώρα την Πέμπτη 25 Μαΐου 2017 στο Ηράκλειο Κρήτης, στην αίθουσα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου.

Περισσότεροι από 130 ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών παρευρέθηκαν και παρακολούθησαν για τρίτη συνεχή χρονιά την ενημερωτική ημερίδα του insuranceforum.gr η οποία αποτέλεσε πηγή ενημέρωσης και άντλησης αξιοποιήσιμων συμπερασμάτων όσον αφορά τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές το επόμενο διάστημα.

Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν τα επώδυνα μέτρα με τη συνδυαστική αύξηση φόρων εισοδήματος και ασφαλιστικών εισφορών που επιβαρύνουν την καθημερινότητα όλων των επαγγελματιών του κλάδου, τις αλλαγές που επιφέρει στον τρόπο άσκησης του επαγγέλματος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή η εφαρμογή της Οδηγίας IDD, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι εισηγήσεις των στελεχών των 5 εταιρειών – χορηγών που συμμετείχαν στην ημερίδα, οι οποίοι μέσα από τις παρουσιάσεις τους παρουσίασαν την δική τους οπτική γωνία για την εξέλιξη του κλάδου.

Ο Προϊστάμενος Πωλήσεων Νησιωτικής Ελλάδος της INTERLIFE Ασφαλιστικής, κ. Κωνσταντίνος Καμπακλής, αναφέρθηκε στην παραδοσιακή πώληση των ασφαλιστικών προϊόντων έναντι των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά στο αν αυτά τα δίκτυα μπορούν να συνυπάρξουν.

Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστικής κ. Γιώργος Τσακατούρας, έκανε λόγο για το ρόλο των ασφαλιστικών εταιρειών απέναντι στις υποχρεώσεις του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και πώς αυτές πρέπει να υποστηρίζουν τους συνεργάτες τους.

Ο Διευθυντής Ανάπτυξης της Karavias Underwriting Agency Coverholder at Lloyds, κ. Γιώργος Βουτσίνος, αναφέρθηκε στο πως η Karavias Underwriting Agency Coverholder at Lloyds μπορεί να υποστηρίξει τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή προκειμένου να αναπτύξει τις ασφαλιστικές του εργασίες.

Ο Διευθυντής Στρατηγικού Μάρκετινγκ της ERGO Ασφαλιστικής, κ. Χρήστος Θεοδωρίδης αναφέρθηκε στην ανάλυση πελατολογίου με σκοπό τη βελτίωση των πωλήσεων και για πρώτη φορά παρουσίασε μία νέα διαδικασία με την οποία οι συνεργάτες της ERGO μπορούν να αναλύσουν το πελατολόγιό τους και να προτείνουν στους πελάτες τους προγράμματα που πραγματικά έχουν ανάγκη.

Ο Account Manager της GLASSDRIVE, κ. Ιωάννης Μανίκας, εστίασε το λόγο του στα κρύσταλλα αυτοκινήτων και την επόμενη μέρα στην ασφαλή οδήγηση παρουσιάζοντας παράλληλα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η GLASSDRIVE.

Τα τρία κεντρικά θέματα τα οποία παρουσιάσθηκαν στην ημερίδα ήταν τα εξής:

  • Οδηγία IDD. Οι αλλαγές που επέρχονται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, από την κα. Μυρτώ Χαμπάκη, Senior Manager Risk Management Services CROWE SOL Consulting.

  • Ο ρόλος και η ευθύνη των οργανωμένων πανελλαδικών δικτύων. Η συμβολή τους στην διαμόρφωση της αγοράς και του επαγγέλματος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, από τον κ. Νίκο Κλήμη, Οικονομολόγο.

  • Φορολογία και ασφαλιστικές εισφορές στην πράξη. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, από τον κ. Τηλέμαχο Μαλγαρινό, Οικονομικό Σύμβουλο.

Την ημερίδα συντόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Insurance Innovation, κ. Αριστείδης Βασιλειάδης.

Να υπενθυμίσουμε πως το insuranceforum.gr και η Insurance Innovation συνεχίζουν την αντικειμενική ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών σε όλη τη χώρα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Οι ημερίδες πραγματοποιούνται σε συνεργασία και με την υποστήριξη τοπικών συλλόγων και επιμελητηρίων.

Χορηγοί Ημερίδας αποτέλεσαν:

Ασφαλιστικές εταιρείες: ARAG, INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ERGO ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Μεσιτικές εταιρείες: KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY COVERHOLDER AT LLOYDS

Εταιρείες επισκευής κρυστάλλων οχημάτων: GLASS DRIVE

Συμβουλευτικές εταιρείες: CROWE SOL CONSULTING

Υποστηρικτές: MINOAN INSURANCE, INSURED CLOUD BROKERS, B BROKERS, DEAL INSURANCE REAL ASTATE , DELTA I.KTEO, ΔΑΦΕΡΜΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΒΑΦΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Την ημερίδα υποστήριξαν επικοινωνιακά:

Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Κλαδικά sites: Asfalisinet.gr – insuranceworld.gr – insurance-eea.gr – undewriter.gr

Κλαδικά περιοδικά: insuranceworld

Οικονομικά sites: Euro2day.gr – sofokleousin.gr – marketnews.gr – reporter.gr – dikaiologitika.gr

Τοπικά Μέσα Επικοινωνίας: Cretapost.gr – Kriti24.gr – Zarpanews.gr – Kritipoliskaihoria.gr – Sitiakanea.gr- Σκάϊ Κρήτης 92,1 – Creteplus.gr- Flashnews.gr- Candianews.gr

Η ημερίδα διεξήχθη υπό την Αιγίδα των παρακάτω φορέων

Επιμελητήριο Ηρακλείου

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (Π.Ο.Α.Δ)

Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (Ε.Ε.Α.Ε)

Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (Σ.Ε.Μ.Α)

Όσοι ενδιαφέρονται για αντίστοιχη διοργάνωση αλλά και για διαθέσιμα χορηγικά προγράμματα μπορούν να απευθύνονται στην Insurance Innovation, email: info@insuranceinnovation.gr, τηλ.:2312201003 (υπεύθυνος κ. Αριστείδης Βασιλειάδης).

Υποστήριξη από την INTERAMERICAN του νέου προγράμματος της ActionAid στην Ελλάδα

0
ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ - ΕΓΚΑΙΝΙΑ

Μία ακόμη πρωτοβουλία υποστήριξης της ActionAid προσέθεσε στο ενεργητικό της η INTERAMERICAN, χορηγώντας την ασφάλιση του κτηρίου-πολυχώρου στον Κολωνό, στον οποίο στεγάζεται το «Επίκεντρο», η νέα δράση του οργανισμού στην Ελλάδα.

Το «Επίκεντρο», που εγκαινιάστηκε στις 23 Μαϊου, δημιουργήθηκε με στόχο την υποστήριξη του τοπικού πληθυσμού που έχει πληγεί από την πολυετή ύφεση και ζει σε συνθήκες οικονομικού και κοινωνικού αποκλεισμού.

Σε ανασκόπηση της συνεργασίας της INTERAMERICAN με την ActionAid, με αφορμή την ανάληψη 117 αναδοχών εκ μέρους της εταιρείας για το 2017 στο πλαίσιο του προγράμματος “Αναδοχή Παιδιού”, ο διεθνής οργανισμός επισημαίνει τη σταθερότητα και μακρά διάρκεια της υποστηρικτικής σχέσης.

Όπως υπογραμμίζει ο κ. Γεράσιμος Κουβαράς, γενικός διευθυντής της ActionAid Hellas, “η INTERAMERICAN, με τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα αναδοχής γίνεται μέρος της προσπάθειάς μας να αλλάξουμε ζωές, σε όλο τον κόσμο, δίνοντας τη δυνατότητα στους πιο φτωχούς και περιθωριοποιημένους ανθρώπους του πλανήτη μας να πάρουν τη ζωή τους στα χέρια τους και να διασφαλίσουν ένα καλύτερο μέλλον για τους ίδιους και τα παιδιά τους”.

Οι πρόσφατες αναδοχές παιδιών εκ μέρους της INTERAMERICAN κατευθύνθηκαν, κυρίως, στην Παλαιστίνη και το Βιετνάμ, ενώ διαχρονικά οι αναδοχές της εταιρείας υποστηρίζουν και κοινότητες στην Αφρική, την Ασία και τη Λατινική Αμερική, εδώ και 8 χρόνια.

Μέσω των αναδοχών, υποστηρίζονται όλες οι προτεραιότητες της ActionAid που είναι η γεωργία και οι φυσικοί πόροι, η εκπαίδευση, η ενδυνάμωση κοριτσιών και γυναικών και η προστασία των ανθρώπων σε γεγονότα συρράξεων και καταστροφών.

Επισημαίνεται ότι από το 2009, που η INTERAMERICAN συμμετέχει στο πρόγραμμα “Αναδοχή Παιδιού” της ActionAid, η εταιρεία έχει αναλάβει συνολικά έως σήμερα 704 αναδοχές αξίας 186.000 ευρώ.

Ο διεθνής οργανισμός και η εταιρεία, στο πλαίσιο της ανάπτυξης προγραμμάτων και στη χώρα μας για τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας και των ανθρώπων που ζουν σε ακραία κατάσταση φτώχειας, εξετάζουν τρόπους συνεργασίας και στην Ελλάδα με αφορμή τη δράση του «Επίκεντρου», πέρα από διαδραστικές ενέργειες ενημέρωσης τις οποίες έχουν, ήδη, πραγματοποιήσει.

Επίσης, για δεύτερη χρονιά πρόκειται να συμμετάσχει εθελοντικά στέλεχος της INTERAMERICAN σε ελληνική αποστολή της ActionAid για την υλοποίηση έργου.

Γ. Βοτσαρίδης: «Το στοίχημα της Ασφαλιστικής Συνείδησης στην Ελλάδα»

0

Παρουσία μετόχων που αντιπροσωπεύουν άνω του 75% του Μετοχικού Κεφαλαίου της Εταιρίας πραγματοποιήθηκε στις 29/05/17 η Ετήσια Γενική Συνέλευση της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. στο Κτήμα Χρηστίδη στη Θεσσαλονίκη.

Η εταιρία ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Χρήσης του 2016 που έκλεισε με Κέρδη της τάξεως των 11.310.135 εκατ. € έναντι 7.315.507 € το 2015 (αύξηση 54,6%), ενώ τα Δεδουλευμένα Ασφάλιστρα έφτασαν τα 52.025.961 εκατ. € το 2016 (αύξηση 2,51% έναντι του 2015) και τα Ίδια Κεφάλαια ανήλθαν στα 55.625.128 εκατ. € το 2016 (αύξηση 16,24% έναντι του 2015). Επιπλέον, αύξηση παρουσίασαν οι Επενδύσεις κατά 12,94%, τα Αποθέματα κατά 7,16% (96,91 εκατ. έναντι 90,44 εκατ. το 2015) με το Δείκτη Κάλυψης Αποθεμάτων να ανέρχεται στο 1,54 έναντι 1,46 το 2015. Τέλος, η Εταιρία για πέμπτη συνεχή χρονιά ανακοίνωσε την διανομή  Μερίσματος  στους Μετόχους της ύψους 0,03€ ανά μετοχή.

Μετά το πέρας της Γενικής Συνέλευσης ακολούθησε ανοιχτή εκδήλωση την οποία πλαισίωσαν με την παρουσία τους εκτός από τους Μετόχους, εκλεκτοί προσκεκλημένοι από τον τραπεζικό και χρηματιστηριακό χώρο, εκπρόσωποι τοπικών φορέων, δημοσιογράφοι, ακαδημαϊκοί κ.α.

Η εκδήλωση άνοιξε με ομιλητή τον Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών, Αθανάσιο Πρόιο  ο οποίος  στην ομιλία του με θέμα «Η συμβολή της INTERLIFE στην προώθηση της Ασφαλιστικής Ιδέας» αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους η INTERLIFE καλλιεργεί την Ασφαλιστική Συνείδηση μέσα από την εταιρική λειτουργία της:

Υψηλή Ικανοποίηση Δικαιούχων Αποζημίωσης. Γρήγορη καταβολή αποζημιώσεων στους δικαιούχους (πελάτες και μη), χαμηλό ποσοστό δικαστικών αντιδικιών στις ζημίες, υψηλό μερίδιο φιλικού διακανονισμού στο σύνολο των ζημιών ΑΕ, δίκτυο συνεργαζόμενων σημείων αποκατάστασης ζημιών (συνεργείων). Η ικανοποίηση του αποζημιούμενου αναδεικνύει την χρησιμότητα της ασφάλισης.

Κορυφαία Συνέπεια Λοιπών Υποχρεώσεων – Έντονη Κοινωνική Παρουσία. Καταβολή μισθών & επιδομάτων ΠΡΙΝ την ημερομηνία υποχρέωσης, άμεση καταβολή αμοιβών τρίτων και προμηθευτών (μέσος χρόνος καταβολής < 20 ημερών), Μηδενικές ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις στον στενό και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα (σύνολο φόρων και εισφορών τελευταίας 5ετίας), Ικανοποίηση μετόχων (τακτική διανομή μερίσματος), έντονη κοινωνική δράση (πλήθος χορηγιών και λοιπών κοινωνικών παροχών τελευταίας χρήσης).

Στην ομιλία του με θέμα την «Το στοίχημα της Ασφαλιστικής Συνείδησης στην Ελλάδα», ο Διευθύνων Σύμβουλος της INTERLIFE, Γιάννης Βοτσαρίδης  επεσήμανε ότι η χώρα μας έχει τη χαμηλότερη Ασφαλιστική Δαπάνη ως προς το ΑΕΠ στην Ευρωπαϊκή Ένωση (2% σε σχέση με 8% στο μέσο όρο της Ε.Ε.) και το γεγονός αυτό οφείλεται, πέρα από την Οικονομική Κρίση, στο χαμηλό βαθμό Ασφαλιστικής Συνείδησης του μέσου Έλληνα. Εξετάζοντας το φαινόμενο διαχρονικά, ο CEO της INTERLIFE, αναζήτησε τις αιτίες του, από τη μεταπολίτευση και μετά στην απουσία συστηματικής προώθησης της Ασφαλιστικής Ιδέας από τις ίδιες τις Ασφαλιστικές Εταιρίες και στην έλλειψη ενδιαφέροντος από την Πολιτεία.

Αναφέρθηκε στην ανάγκη λήψης μέτρων για τη διάδοση της Ασφαλιστικής Συνείδησης από την παιδική ακόμη ηλικία, ανάληψης πρωτοβουλιών από τους αρμόδιους φορείς και δραστηριοποίησης των Διαμεσολαβητών με την ενημέρωση των πελατών τους.

Επεσήμανε, εξάλλου, την ανάγκη αξιοποίησης της microinsurance με τη συνδρομή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή / και την υποστήριξη ιδιωτών χορηγών αλλά και την προώθηση της ιδέας του συμβολικού ασφαλίστρου που συνδέεται με την Ασφαλιστική κάλυψη των οικονομικά ασθενέστερων τάξεων.

Τόνισε, τέλος, ότι επιδιώκοντας τη διάδοση της Ασφαλιστικής Ιδέας στα ευρύτερα δυνατά στρώματα του πληθυσμού, η INTERLIFE δημιουργεί Προγράμματα που απευθύνονται και σε χαμηλότερα εισοδήματα, όπως Προγράμματα Υγείας,  Σύνταξης Ατυχήματος κ.α.

Καταλήγοντας, ο κ. Βοτσαρίδης υπογράμμισε τις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης της Ασφαλιστικής Αγοράς στην Ελλάδα, που θα φέρει νέες επενδύσεις, θέσεις εργασίες και έσοδα στο Δημόσιο και τα Ασφαλιστικά Ταμεία.

Μετά το πέρας των ομιλιών ακολούθησε δεξίωση στο χώρο του Κτήματος Χρηστίδη.

 

Interlife: Κερδίζει πελάτες με συνέπεια και ειλικρίνεια

0

της Ελενας Ερμείδου

Την συμβολή της στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης επιχειρεί να ενισχύσει η Interlife Ασφαλιστική μέσα από ουσιαστικά στοχευμένες δράσεις και όχι ακριβές και πλούσιες εκδηλώσεις. Η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση είναι ένα χρόνιο της Ελλάδας και οφείλεται, όπως αναφέρθηκε  στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Interlife χτες βράδυ στην Θεσσαλονίκη στο γεγονός ότι ούτε η πολιτεία, ούτε οι ασφαλιστικές αλλά ούτε και οι θεσμικοί φορείς έχουν μεριμνήσει μέχρι σήμερα να κάνουν κάτι σοβαρό το οποίο θα μπορούσε να φέρει αποτελέσματα.

Η μακροπρόθεσμη στρατηγική ενίσχυσης της ασφαλιστικής συνείδησης μέσα από ενέργειες που προσδίδουν εμπιστοσύνη στην σχέση μεταξύ ασφαλιστικών και πελατών είναι το «όχημα» το οποίο θα οδηγήσει στην αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής και στο να αυξηθεί η συμμετοχή του κλάδου των ασφαλειών στο ΑΕΠ της χώρας.

Αντ’ αυτού σύμφωνα με τις επισημάνσεις οι ασφαλιστικές, επιζητώντας να αυξήσουμε τα μερίδια τους δίνουν έμφαση σε βραχυπρόθεσμους στόχους αψηφώντας των εν δυνάμει πελάτη.

Για να καλλιεργηθεί η ασφαλιστική συνείδηση, θα πρέπει ο πελάτης, ο ασφαλισμένος να έχει κατανοήσει ότι συναλλάσσεται με έναν φερέγγυο οργανισμό που τον σέβεται. Εχοντα ήδη υψηλή Φερεγγυότητα 113,20%,  η Interlife κινείται στο δρόμο αυτό και με στόχο πάντα την προστασία του πελάτη

Τα συμβόλαια της χαρακτηρίζονται από ξεκάθαρους όρους, βρίσκεται 10 χρόνια στο σύστημα του φιλικού διακανονισμού, αποζημιώσει κατά μέσο όρο σε 3,1 ημέρες (2016) και 2,34 (2017) ενώ, ο μέσος χρόνος λοιπών υποχρεώσεων της δεν ξεπερνά τις 20 ημέρες. Η εταιρεία δεν έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές. Η καταβολή μισθών και δώρων γίνεται πριν την υποχρεωτική ημερομηνία.

Με συνέπεια και ειλικρίνεια η Interlife κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών

 

Interlife: Κερδίζει πελάτες με συνέπεια και ειλικρίνεια

0

της Ελενας Ερμείδου

Την συμβολή της στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης επιχειρεί να ενισχύσει η Interlife Ασφαλιστική μέσα από ουσιαστικά στοχευμένες δράσεις και όχι ακριβές και πλούσιες εκδηλώσεις. Η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση είναι ένα χρόνιο της Ελλάδας και οφείλεται, όπως αναφέρθηκε  στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Interlife χτες βράδυ στην Θεσσαλονίκη στο γεγονός ότι ούτε η πολιτεία, ούτε οι ασφαλιστικές αλλά ούτε και οι θεσμικοί φορείς έχουν μεριμνήσει μέχρι σήμερα να κάνουν κάτι σοβαρό το οποίο θα μπορούσε να φέρει αποτελέσματα.

Η μακροπρόθεσμη στρατηγική ενίσχυσης της ασφαλιστικής συνείδησης μέσα από ενέργειες που προσδίδουν εμπιστοσύνη στην σχέση μεταξύ ασφαλιστικών και πελατών είναι το «όχημα» το οποίο θα οδηγήσει στην αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής και στο να αυξηθεί η συμμετοχή του κλάδου των ασφαλειών στο ΑΕΠ της χώρας.

Αντ’ αυτού σύμφωνα με τις επισημάνσεις οι ασφαλιστικές, επιζητώντας να αυξήσουμε τα μερίδια τους δίνουν έμφαση σε βραχυπρόθεσμους στόχους αψηφώντας των εν δυνάμει πελάτη.

Για να καλλιεργηθεί η ασφαλιστική συνείδηση, θα πρέπει ο πελάτης, ο ασφαλισμένος να έχει κατανοήσει ότι συναλλάσσεται με έναν φερέγγυο οργανισμό που τον σέβεται. Εχοντα ήδη υψηλή Φερεγγυότητα 113,20%,  η Interlife κινείται στο δρόμο αυτό και με στόχο πάντα την προστασία του πελάτη

Τα συμβόλαια της χαρακτηρίζονται από ξεκάθαρους όρους, βρίσκεται 10 χρόνια στο σύστημα του φιλικού διακανονισμού, αποζημιώσει κατά μέσο όρο σε 3,1 ημέρες (2016) και 2,34 (2017) ενώ, ο μέσος χρόνος λοιπών υποχρεώσεων της δεν ξεπερνά τις 20 ημέρες. Η εταιρεία δεν έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές. Η καταβολή μισθών και δώρων γίνεται πριν την υποχρεωτική ημερομηνία.

Με συνέπεια και ειλικρίνεια η Interlife κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών

 

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο για την διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων

0
eias logo

Ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο Διαχείρισης των Αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης παρέχει, μεταξύ άλλων, το νέο σεμινάριο από τον Ε.Ι.Α.Σ. Το Σεμινάριο είναι διάρκειας δέκα (10) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

-Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017, 16:00 – 20:15
-Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017, 16:00 – 20:15

Η ενημέρωση αφορά επίσης για το ποιες είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στο πλαίσιο του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ασφαλιστικής Επιχείρησης και ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

Τέλος σκοπός του Σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει την θέση και την σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μίας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, ο σωστός χειρισμός των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και οι βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε Great Customer Service. Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μία επιχείρηση.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

-Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιριών, μέλη Δ.Σ., Υπευθύνους Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων
-Σε υπευθύνους Υποκαταστημάτων Ασφαλιστικών Εταιριών Ε.Ε. και τρίτων χωρών καθώς και σε στελέχη Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών
-Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών -είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου- αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
-Σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
-Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, αλλά και όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017.

Εισηγήτριες του Σεμιναρίου είναι η κα Κωνσταντίνα Λόντου, Δικηγόρος, τ. Δ/ντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης και οι κυρίες Ελπίδα Λεπενιώτη, Οικονομολόγος και Πολιτικός Επιστήμων, Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών AIG Hellas και Διονυσία Τσιμάρα, Οικονομολόγος, Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών AIG Hellas.

Θεματολογία Σεμιναρίου:

-Πεδίο εφαρμογής των Πράξεων του Διοικητή
-Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
-Έννοιες & Βασικοί Ορισμοί
-Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων
-Οργανωτικές Υποχρεώσεις των Εταιρειών και των Διαμεσολαβούντων
-Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης αιτιάσεων
-Έκθεση & Ελάχιστα στοιχεία αυτής

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

-Έννοιες & Βασικοί Όροι
-Εξυπηρέτηση vs. Ποιοτική Εξυπηρέτηση
-Ποιοτική Εξυπηρέτηση vs Διαφήμιση
-Εσωτερικοί & Εξωτερικοί Πελάτες
-Χτίζοντας την πελατειακή πίστη
-Γλώσσα του Σώματος – Λεξιλόγιο
-Η δύναμη των ερωτήσεων
-Αναγνώριση & Αξία στην άποψη τρίτου
-Τεχνικές Συμπεριφοράς

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΤτΕ (88/5-4-2016 & 89/5-4-2016)

-Ορισμός & Είδη αιτιάσεων
-Τρόποι λήψης
-Ο φαύλος κύκλος των δυσαρεστημένων πελατών
-Η σωστή διαχείριση των αιτιάσεων και τα οφέλη αυτών
-Οι χρυσοί κανόνες για την επίλυση παραπόνων
-Τύποι παραπονούμενων πελατών
-Βήματα για την αποκατάσταση της εξυπηρέτησης
-Διαχείριση προκλήσεων
-Αντιμετώπιση επιθετικών πελατών
-Οργάνωση και λειτουργία ενός Τμήματος Παραπόνων

INTERACTIVE ΕΜΠΕΙΡΙΑ
-Role play
-Workshop
-Αυτοαξιολόγηση

Ασφαλιστικά Ταμεία: Πιέζει ο χρόνος για τα ληξιπρόθεσμα

0

πηγή: virus.com.gr

Ένας μήνας έχει απομείνει για την εκκαθάριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών των ασφαλιστικών ταμείων από την περίοδο 2009-2012 και την καταβολή τους στους παρόχους, αλλά η επίτευξη του στόχου είναι ιδιαιτέρως δύσκολη. Την ίδια ώρα, τα 8 εκατομμύρια ανήλθε η υπέρβαση του προϋπολογισμού των διαγνωστικών κέντρων το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Στη συνάντηση που είχαν την προηγούμενη εβδομάδα ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ με το προεδρείου του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιατρικών Διαγνωστικών Κέντρων (ΠΑΣΙΔΙΚ) κατέστη σαφές ότι η διαδικασία καταβολής των ληξιπρόθεσμων χρεών κινείται με ρυθμούς …χελώνας.

Για την πληρωμή των εν λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών, τα ασφαλιστικά ταμεία, των οποίων οι κλάδοι υγείας εντάχθηκαν στον ΕΟΠΥΥ, πρέπει να εκκαθαρίσουν, με πρόχειρο λογιστικό έλεγχο, τις απαιτήσεις των παρόχων και να τις αποστείλουν στον Οργανισμό, προκειμένου να προχωρήσει στην καταβολή των ποσών.

Αυτή η διαδικασία θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί, όπως προβλέπει ο Ν. 4430/2016 έως τις 30 Ιουνίου, αλλά, όπως αναφέρει και ο πρόεδρος του ΠΑΣΙΔΙΚ, Ι. Βουγιούκας η διαδικασία οποία φαίνεται να προχωράει με πολύ αργό ρυθμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Virus, το πρόβλημα εντοπίζεται στο πρώτο βήμα της διαδικασίας, στην εκκαθάριση των υποβολών από τα ασφαλιστικά ταμεία.

Μάλιστα, τα χρήματα για την πληρωμή τους υπάρχουν, δηλαδή ο αντίστοιχος κωδικός της ειδικής αυτής χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Ωστόσο, το μεγαλύτερο κομμάτι των εκκαθαρισμένων απαιτήσεων φέρονται να μην έχουν αποσταλεί ακόμα στον ΕΟΠΥΥ.

Το προεδρείο του ΠΑΣΙΔΙΚ εκτιμά ότι πιθανώς να χρειαστεί παρέμβαση των παρόχων στη νέα διοίκηση του ΕΦΚΑ, αφού πλέον οι ασφαλιστικοί φορείς έχουν ενοποιηθεί στη νέα δομή.

Σε καλύτερη κατάσταση φαίνεται να είναι οι υποχρεώσεις του Οίκου Ναύτου και του ΟΠΑΔ, που έχουν διεκπεραιωθεί σε μεγάλο βαθμό, ενώ ιδιαίτερη αναφορά στους βραδείς ρυθμούς υλοποίησης της διαδικασίας κάνει ο ΠΑΣΙΔΙΚ για το ΤΑΠ-ΟΤΕ.

Τι θα γίνει αν έρθει το τέλος Ιουνίου και δεν έχουν καταβληθεί οι οφειλές;

Ο νόμος προβλέπει ότι το βάρος θα πέσει στα ίδια τα ασφαλιστικά ταμεία και όχι στον ΕΟΠΥΥ. Φυσικά, υπάρχει πάντα η πιθανότητα παράτασης της προθεσμίας ή ακόμη και ειδικής ρύθμισης για να αποφευχθούν οι πονοκέφαλοι…

Εν τω μεταξύ, «παγωμένες» παραμένουν οι διαδικασίες σε ό,τι αφορά τους λογοθεραπευτές, καθώς μένει να ληφθεί υπόψη το πόρισμα της Επιτροπής που όρισε το Υπουργείο για να συγκλίνει τις δύο πλευρές.

Στα υπόλοιπα της συνάντησης ΠΑΣΙΔΙΚ- Μπερσίμη

Η συζήτηση μεταξύ του προεδρείου του ΠΑΣΙΔΙΚ και του επικεφαλής του ΕΟΠΥΥ άγγιξε και το θέμα των τρεχουσών απαιτήσεων. Η διαδικασία φαίνεται να συνεχίζεται κανονικά, με το Δεκέμβριο του 2016 να έχει στο μεγαλύτερο μέρος του εκκαθαριστεί και να προχωράει η οριστικοποίηση των απαιτήσεων των διαγνωστικών κέντρων, οι οποίες όμως θα συμψηφιστούν με το claw back του α’ εξαμήνου του ιδίου έτους.

«Αν η απαίτηση του παρόχου για το συγκεκριμένο μήνα είναι μεγαλύτερη από το ποσό επιστροφής, τότε η διαφορά θα πιστωθεί στο λογαριασμό του παρόχου με τη γνωστή διαδικασία, ενώ το claw back του β’ εξαμήνου του έτους 2016 θα συμψηφιστεί με τις απαιτήσεις των παρόχων του μηνός Ιουνίου τρέχοντος έτους», αναφέρει ο κ. Βουγιούκας.

Στόχος, άλλωστε, της Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ είναι η σταθεροποίηση των πληρωμών, και η εξομάλυνση τους έως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, οπότε οι τακτικές ροές πληρωμής των απαιτήσεων δεν θα ξεπερνούν τις 90 ημέρες από την υποβολή τους.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμού, οι απαιτήσεις των διαγνωστικών κέντρων για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ανήλθαν σε περίπου 90 εκατ. ευρώ, το οποίο μεταφράζεται σε μία υπέρβαση του ορίου κατά 8 εκατ. ευρώ περίπου (η προϋπολογισθείσα δαπάνη 82 εκατ. ευρώ).

Ακόμη, οι δύο πλευρές συζήτησαν το συμψηφισμό του claw back των προηγούμενων ετών (2013-2015) που είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, και ο οποίος θα γίνει με το υπόλοιπο της οφειλής 10% του Οργανισμού προς τους παρόχους, από τα έτη 2012-2015, οφειλές που πρέπει να εκκαθαριστούν με την διαδικασία του δειγματοληπτικού ελέγχου του 5%.

Φυσικά, η κουβέντα πήγε και στην ΥΑ για τα επιτρεπόμενα όρια δαπανών στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας από συμβεβλημένους ιδιώτες παρόχους για το 2017.

Σύμφωνα με τον ΠΑΣΙΔΙΚ, έγινε διαχωρισμός του σχετικού κωδικού σε υποκατηγορίες παρεχόμενων υπηρεσιών με συγκεκριμένα όρια η κάθε μία και δόθηκε μία συνολική αύξηση του ορίου μας, της τάξεως των 25,5 εκατ. ευρώ.

Έτσι, με την είσοδο των νέων διαγνωστικών εξετάσεων που προστέθηκαν στη λίστα των αποζημιούμενων εξετάσεων ΕΟΠΥΥ, η συνολική χρηματοδότηση της κατηγορίας φθάνει στα περσινά περίπου επίπεδα.

«Ένα θετικό γεγονός στον καθορισμό των νέων ορίων δαπανών ανά κατηγορία εξετάσεων, είναι ότι το claw back υπολογίζεται ανά τρίμηνο και όχι ανά μήνα όπως μέχρι το 2016, με αποτέλεσμα μήνες χαμηλής ζήτησης σε διαγνωστικές εξετάσεις όπως είναι κυρίως ο Αύγουστος, στους οποίους δεν ξεπερνιέται το όριο, να μην χάνεται αυτό το πλεονέκτημα και να συμψηφίζεται με την υπέρβαση άλλου μήνα εντός του ιδίου τριμήνου», σημειώνει ο πρόεδρος του ΠΑΣΙΔΙΚ.

Επίσης, τα διαγνωστικά κέντρα θα πρέπει να περιμένουν τη νέα σύμβαση για να μπορέσουν να υποβάλλουν τις απαιτήσεις τους σε ό,τι αφορά δαπανών Ευρωπαίων ασφαλισμένων, αν και η υπογραφή νέας σύμβασης συνεργασίας με τον Οργανισμό, φαίνεται προς το παρόν να έχει παγώσει, αναμένοντας και τις υπόλοιπες συμβάσεις με λογοθεραπευτές και άλλες κατηγορίες παρόχων.

Ο ΠΑΣΙΔΙΚ θα αποστείλει παρατηρήσεις και προτάσεις για τις αλλαγές που εφαρμόστηκαν στο σύστημα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, είτε στην ονοματολογία είτε στην κωδικοποίηση κάποιων διαγνωστικών εξετάσεων, ώστε να διορθωθούν τυχόν λάθη.

Παράλληλα, ο Σύνδεσμος διαπιστώνει αργούς ρυθμούς στην εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων (ψηφιοποίηση φυσικού αρχείου παραπεμπτικών από τους παρόχους), ενώ επισημαίνει ότι η ευθύνη της σωστής αναγραφής των εξετάσεων, στο πλαίσιο των κανόνων παραπομπής διαγνωστικών εξετάσεων, βαρύνει τον κλινικό.

Ερώτηση ΝΔ

Ερώτηση υπέβαλλαν προς τον Υπουργό Υγείας, 22 Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, γύρω από την πορεία πληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τους παρόχους του ΕΟΠΥΥ.

Ειδικότερα, ζητούν να πληροφορηθούν, σε «ποιό ακριβώς στάδιο βρίσκεται η διαδικασία εν όψει της λήξης της προθεσμίας» και «τι ποσά έχει αποπληρώσει μέχρι αυτή τη στιγμή ο ΕΟΠΥΥ ανά κατηγορία δικαιούχων». Μάλιστα, ζητούν σαφή εικόνα της πορείας εκκαθάρισης και ειδικότερα των αποπληρωμών ανά κλάδο.

Βρείτε το σωστό μείγμα ανάπτυξης της ασφαλιστικής σας

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Όταν παρουσίασε η Eurolife τα αποτελέσματα χρήσης 2016 ξέσπασε μεγάλη κουβέντα στην ασφαλιστική αγορά , εάν πρέπει και κατά πόσον μία ασφαλιστική εταιρεία να γράφει μεγάλα κέρδη από επενδύσεις χαρτοφυλακίου.

Η απάντηση είναι απλή. Θεωρητικά μιλώντας, κάθε επιχείρηση πρέπει να εμφανίζει και κεφαλαιακά κέρδη από τις επενδύσεις της αλλά πάνω απ’ όλα πρέπει να αναζητεί το σωστό μείγμα στρατηγικής ανάπτυξης που αφ’ ενός θα μεγιστοποιήσει τα έσοδά της και θα ισχυροποιήσει τα αποθέματά της και αφ’ ετέρου θα διαφοροποιήσει τις πηγές εσόδων της.

Με απλά λόγια , οργανική ανάπτυξη μέσω της διεύρυνσης των δικτύων πωλήσεων και μετά είναι ευπρόσδεκτα και τα μεγάλα έσοδα από επενδύσεις.

Ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου με την εμπειρία και την τεχνογνωσία που έχει , διέκρινε ότι η Eurolife θα έπρεπε να διαφοροποιήσει την ανάπτυξή της σε όλους τους τομείς. Από μία τραπεζοκεντρική εταιρεία που ήταν όταν την παρέλαβε , κατάφερε να διευρύνει το δίκτυό της και με διαμεσολαβητές (σε αναλογία 60/40) και πλέον περνάει στο επόμενο στάδιο με την εισαγωγή σε όλα τα επίπεδα της τεχνολογίας.

Έτσι το μείγμα οργανικής ανάπτυξης (πωλήσεις δικτύου) / έσοδα κεφαλαίου από τις επενδύσεις χαρτοφυλακίου εμπλουτίζεται και με τον παράγοντα της τεχνολογίας που ουσιαστικά θα διευκολύνει ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις των συνεργατών αλλά και θα εισάγει νέα προϊόντα σύνταξης και επενδύσεων.

Σε κάθε περίπτωση , στο σύγχρονο επιχειρείν, οι διαχειριστές πρέπει να επιλέγουν όσο το δυνατότερον περισσότερες πηγές εσόδων. Αυτό ακολούθησαν παγκοσμίως μέχρι το 2008 οι τραπεζικοί και ασφαλιστικοί όμιλοι.

Η χρηματοπιστωτική κρίση που ξέσπασε τότε, ανάγκασε τις Κεντρικές Τράπεζες να επιβάλλουν στις τράπεζες να επιλέξουν μόνο τραπεζικές εργασίες και στις ασφαλιστικές να απομακρυνθούν από επενδυτικές “ταχυδακτυλουργίες“. Οι επιτυχημένοι ασφαλιστικοί όμιλοι κατάφεραν να βρουν την ‘χρυσή τομή’ ανάμεσα στους παραδοσιακούς τρόπους ανάπτυξης και στην καινοτομία.

 

Γ. Σηφάκης / Εθνική Ασφαλιστική: Σύγχρονο κλειδί ασφαλείας το μάρκετινγκ της Εθνικής Ασφαλιστικής

0

Νέοι τρόποι μάρκετινγκ και επικοινωνίας στις ασφαλιστικές (μέρος δ)

Για τους νέους τρόπους μάρκετινγκ και επικοινωνίας μίλησε στο IW ο κ. Γιάννης Σηφάκης, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Bancassurance, Marketing, Διαφήμισης & Λοιπών Συνεργασιών της Εθνικής Ασφαλιστικής

Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου

Κινείται πελατοκεντρικά και επιδιώκει τόσο την ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών όσο και τη δημιουργία μιας μακροχρόνιας σχέσης μαζί τους. Για να προβάλλει τα προϊόντα της, η Εθνική Ασφαλιστική, η μεγαλύτερη ασφαλιστική στην Ελλάδα, πραγματοποιεί ενέργειες above the line, επιλέγοντας κάθε φορά το ιδανικό μείγμα τηλεόρασης, ραδιοφώνου, έντυπων μέσων, κινηματογράφου και outdoor, αλλά και ενέργειες προώθησης below the line.

Προτεραιότητα βαρύνουσας σημασίας για την ασφαλιστική είναι η διατήρηση του πελατολογίου της, για αυτό καθορίζει Καίριους Δείκτες Απόδοσης (KPIs) τόσο για το δίκτυο agency όσο και για το πρακτορειακό δίκτυο. Η Εθνική Ασφαλιστική πιστεύει στο digital marketing, είναι, άλλωστε, ένας από τους πρωταρχικούς της στόχους. Βασίζεται, παράλληλα, κατά κύριο λόγο, στο χτίσιμο μιας καλής σχέσης ανάμεσα στον ασφαλιστικό σύμβουλο και στον ασφαλιζόμενο. Έτσι, και τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογίας έρχονται να λειτουργήσουν συμπληρωματικά και ενισχυτικά στο έργο των δικτύων πωλήσεων.

Ποιος είναι ο τομέας ευθυνών του διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας;

Γ.Σ.: Το όραμά μας στην Εθνική Ασφαλιστική είναι να προσφέρουμε υπηρεσίες ποιότητας στους ασφαλισμένους που μας εμπιστεύονται. Η πελατοκεντρική μας φιλοσοφία έγκειται τόσο στη συνεχή επιδίωξη για την ικανοποίηση των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών όσο και στη δημιουργία μιας μακροχρόνιας σχέσης μαζί τους, μιας σχέσης εμπιστοσύνης.

Κινούμενη προς αυτόν τον στόχο, η Διεύθυνση Bancassurance, Marketing, Διαφήμισης & Λοιπών Συνεργασιών της Εθνικής Ασφαλιστικής παρακολουθεί συνεχώς και καταγράφει τις τάσεις της αγοράς και εντοπίζει αγορές-στόχους μέσω της τμηματοποίησής της. Παράλληλα, αναλύει και αξιολογεί το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Εθνικής Ασφαλιστικής, ενώ διαμορφώνει τη στρατηγική μάρκετινγκ και το μείγμα μάρκετινγκ που θα διασφαλίσουν τη διατήρηση και ενδυνάμωση της ηγετικής μας θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Πώς οι εταιρείες δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Γ.Σ.: Ακούγοντας προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών μας και της αγοράς, σχεδιάζουμε και διαθέτουμε νέα, ολοκληρωμένα προϊόντα σε όλους τους κλάδους ασφάλισης, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά, που δίνουν στους πελάτες μας δυνατότητα επιλογών σύμφωνα με τις προσωπικές τους ανάγκες.

Η έρευνα αγοράς είναι το πρώτο στάδιο στη δημιουργία κατάλληλων προϊόντων ή υπηρεσιών που θα διασφαλίζουν την ικανοποίηση των πελατών μας. Στη συνέχεια, την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας αγοράς και της μελέτης των μεταβαλλόμενων αναγκών των πελατών ακολουθεί ο σχεδιασμός και η δημιουργία του νέου προϊόντος/υπηρεσίας σε συνεργασία πάντα με τον αρμόδιο κλάδο.

Παράλληλα, ακολουθούν focus groups με συνεργάτες ασφαλιστές, αξιοποιώντας έτσι την ανατροφοδότηση που μπορούν να προσφέρουν από την εμπειρία της άμεσης επαφής με τον πελάτη.

Το νέο προϊόν/υπηρεσία τροποποιείται, παίρνει την τελική του μορφή και λανσάρεται στην αγορά βάσει του ανάλογου μείγματος μάρκετινγκ, ώστε να διατεθεί από τα εκάστοτε δίκτυα διάθεσης των ασφαλιστικών μας προϊόντων (agency, brokers, direct κανάλι & bancassurance).

Μέσω ποιων καναλιών γίνεται η επικοινωνία και γνωστοποίηση των προϊόντων; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής;

Γ.Σ.: Η προβολή και η προώθηση των προϊόντων της Εθνικής Ασφαλιστικής γίνεται τόσο με ενέργειες προώθησης above the line, επιλέγοντας κάθε φορά το ιδανικό μείγμα τηλεόρασης, ραδιοφώνου, έντυπων μέσων, κινηματογράφου και outdoor, όσο και με ενέργειες προώθησης below the line.

Η ιδιαιτερότητα ωστόσο του ασφαλιστικού προϊόντος προσδίδει σημαντικό ρόλο για την προώθησή του στα δίκτυα πωλήσεων, τα οποία διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία και εκπαίδευση ώστε να αναλύσουν τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σε βάθος και να λύσουν τους προβληματισμούς και τις απορίες των πελατών, διασφαλίζοντας έτσι τη σωστή ενημέρωσή τους.

Σήμερα, η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει στην πανελλαδική κάλυψη με ένα εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεων και στην αξιοποίηση του καναλιού διανομής bancassurance μέσω της ΕΤΕ για πανελλαδική παρουσία. Διαθέτει δυναμικά δίκτυα πωλήσεων, απαριθμώντας πάνω από 2.100 ασφαλιστικούς συμβούλους σε 158 γραφεία πωλήσεων σε όλη τη χώρα και 1.455 συνεργαζόμενα πρακτορεία και brokers, φροντίζοντας για τη συνεχή εκπαίδευσή τους.

Με ποιες τεχνικές διατηρούν το πελατολόγιό τους;

Γ.Σ.: Όπως έχει ήδη επισημανθεί, στόχος μας στην Εθνική Ασφαλιστική είναι η κάλυψη των ασφαλιστικών αναγκών του πελάτη με σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και η άρτια εξυπηρέτησή του, ώστε να δημιουργηθεί μια άρρηκτη, μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης. Ως αποτέλεσμα, η διατήρηση του πελατολογίου μας αποτελεί προτεραιότητα βαρύνουσας σημασίας. Για τον λόγο αυτό, είναι για εμάς επιτακτικός ο καθορισμός Καίριων Δεικτών Απόδοσης (KPIs) τόσο για το δίκτυο agency όσος και για το πρακτορειακό δίκτυο, οι οποίοι συνδέονται με υλικά και άυλα rewards. Αναφορικά με το δίκτυο bancassurace, και σε αυτήν την περίπτωση, οι στόχοι cross selling και διατηρησιμότητας συνδέονται με κίνητρα, όπως, για παράδειγμα, ταξίδια, τα οποία ενισχύουν την προσπάθεια ανάπτυξης δυνατών και μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες μας.

Πώς γίνεται ο έλεγχος, η σύγκριση του αποτελέσματος με τους στόχους;

Γ.Σ.: Η στοχοθεσία ξεκινά από τη διοίκηση, με τον καθορισμό των επιχειρηματικών στόχων για συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Έπειτα, ακολουθεί ο καθορισμός των στόχων μάρκετινγκ καθώς και των στόχων πωλήσεων ανά agency και ανά περιοχή. Με την οριστικοποίηση και το «κλείδωμα» των στόχων, καθορίζονται σαφή και μετρήσιμα KPIs, που παρακολουθούνται συστηματικά, για τη διασφάλιση του επιθυμητού αποτελέσματος.

Πώς επηρεάζει τις λειτουργίες η νέα ψηφιακή τεχνολογία;

Γ.Σ.: Ένας από τους πρωταρχικούς, στρατηγικούς άξονες πάνω στους οποίους στηρίζει την ανάπτυξή της η Εθνική Ασφαλιστική είναι η επένδυση σε νέες τεχνολογίες. Η υιοθέτηση των τεχνολογικών εξελίξεων και των σύγχρονων τάσεων του digital marketing, ωστόσο, έχει πάντα ως μοναδικό στόχο την ενίσχυση της ικανοποίησης του πελάτη και τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας εξυπηρέτησης.

Παράλληλα, είναι σαφές πως η ασφάλιση βασίζεται κατά κύριο λόγο στο χτίσιμο μιας καλής σχέσης ανάμεσα στον ασφαλιστικό σύμβουλο και στον ασφαλιζόμενο. Έτσι, τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογία έρχονται να λειτουργήσουν συμπληρωματικά και ενισχυτικά στο έργο των δικτύων πωλήσεων και να υποστηρίξουν την προσπάθειά τους να προσφέρουν στον πελάτη ουσιαστική εμπειρία. Τα τεχνολογικά αυτά «θαύματα» έρχονται να προσδώσουν αμεσότητα στην επικοινωνία, τη βάση για την ανάπτυξη μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη, σχέσης πιστότητας, σχέσης εμπιστοσύνης.

Μ. Στεφανοπούλου: Η Carglass δίνει αυτό που υπόσχεται στον πελάτη και τον κερδίζει

0

Νέοι τρόποι μάρκετινγκ και επικοινωνίας στις ασφαλιστικές (μέρος γ’)

Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου

“Deliver what we promise”είναι το βασικό μότο της Carglass®, το οποίο αποτελεί και το βασικό μέλημα σε κάθε επικοινωνιακή προσέγγιση της εταιρείας. Φροντίζει να καλύπτει επαρκώς τις απαιτήσεις του πελάτη και των ασφαλιστικών, έχοντας βαθιά γνώση της αγοράς, έχοντας αναλύσει τον ανταγωνισμό και εφαρμόζοντας σωστή τιμολογιακή πολιτική.

Η επικοινωνία της Carglass® διαμορφώνεται μέσα από ένα αποτελεσματικό mix, ανάλογα με τις καμπάνιες που εκπονεί, είτε σε τοπικό είτε σε πανελλαδικό επίπεδο. Φροντίζει πάντα να κάνει τους υπολογισμούς για τα αναμενόμενα αποτελέσματα μιας καμπάνιας πριν την έναρξή της και να χτίζει τις βέλτιστες επικοινωνιακές στρατηγικές, που θα της δώσουν ένα σωστό αποτέλεσμα. Αναπόσπαστο στοιχείο της επιχειρηματικής της στρατηγικής είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Σε συνέντευξη της στο περιοδικό IW η κα Μάρθα Στεφανοπούλου, Marketing & Communications Manager, αναφέρει χαρακτηριστικά:

iw? Ποιος είναι ο τομέας ευθυνών του διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας;

Μ.Σ.: Το τμήμα μάρκετινγκ και επικοινωνίας αποτελεί νευραλγικό και αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιχείρησης, αφού είναι αυτό το οποίο διαμορφώνει την επικοινωνιακή στρατηγική, καθορίζει τα μηνύματα προς τους δυνητικούς πελάτες και φροντίζει να χτίζει την εμπειρία της μάρκας. Βασική αρχή της επικοινωνίας αποτελεί η ειλικρίνεια και η σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει μια εταιρεία με τους πελάτες της, μέσα από την παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών και πραγματικού ενδιαφέροντος για άριστη εξυπηρέτηση.
Κύριο μότο της Carglass® είναι το “Deliver what we promise”, το οποίο αποτελεί και το βασικό μας μέλημα σε κάθε επικοινωνιακή μας προσέγγιση. Η εμπειρία της μάρκας και οι αξίες που αυτή πρεσβεύει είναι καθοριστικοί παράγοντες της απόφασης ενός καταναλωτή για την τελική του επιλογή, γι’ αυτό φροντίζουμε να ανταποκρινόμαστε πάντα με επιτυχία στις απαιτήσεις του πελάτη της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας που μας εμπιστεύεται.

iw? Πώς οι εταιρείες δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Μ.Σ.: Η επιτυχία μιας νέας υπηρεσίας ή προϊόντος έχει ως βασική προϋπόθεση τη βαθιά γνώση της αγοράς που θα προσφερθεί το προϊόν αλλά και την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης του δυνητικού πελατολογίου. Απαιτεί λεπτομερή μελέτη και έρευνα αγοράς, ανάλυση του ανταγωνισμού και σωστή τιμολογιακή πολιτική.
Στην Carglass®, όταν σχεδιάζουμε την ένταξη μιας νέας υπηρεσίας ή προϊόντος στο δίκτυό μας, σκεφτόμαστε καταρχάς πώς αυτή θα δώσει ουσιαστική προστιθεμένη αξία στον πελάτη μας και θα του προσφέρει τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία και λύση. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελούν οι αντηλιακές μεμβράνες και οι υαλοκαθαριστήρες, όπου οι πελάτες μας τα έχουν αγκαλιάσει, αποτελώντας πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του επιχειρείν μας.
Το λανσάρισμα βέβαια μιας νέας υπηρεσίας ή προϊόντος απαιτεί ταυτόχρονα και λεπτομερή σχεδιασμό σε επίπεδο λειτουργιών, όπως διακίνηση, διανομή, στοκ, εγγύηση κ.λπ. Παράλληλα όμως, στη δική μας περίπτωση, σημαντικό ρόλο παίζει και η άρτια εκπαίδευση τόσο του τεχνικού προσωπικού μας όσο και του τηλεφωνικού κέντρου, που δέχεται χιλιάδες κλήσεις καθημερινά.
Μια υπηρεσία βέβαια μπορεί να έχει και τη μορφή καινοτομίας, όπως για παράδειγμα την επισκευή του εμπρόσθιου παρμπρίζ, όπου πρώτη η Carglass® εισήγαγε σε οργανωμένο δίκτυο στην ελληνική αγορά πριν από 16 χρόνια. Η συγκεκριμένη υπηρεσία βοήθησε στη διαμόρφωση μιας νέας αντίληψης στην αντιμετώπιση μικροεπισκευών στο εμπρόσθιο παρμπρίζ, δίνοντας άμεση λύση σε χρόνο και χρήματα, αφού αποφεύγεται η ολική αντικατάσταση.

iw? Μέσω ποιων καναλιών γίνεται η επικοινωνία και η γνωστοποίηση των προϊόντων; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής

Μ.Σ.: Το σύγχρονο μάρκετινγκ επιβάλλει το σωστό mix των προσφερόμενων καναλιών επικοινωνίας, είτε αυτό αποτελείται από τα παραδοσιακά μέσα, όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, είτε από τα πιο σύγχρονα, όπως digital marketing και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η επιλογή αλλά και η τοποθέτηση στα κανάλια αυτά έχει πάντα άμεση σχέση με το κοινό που θέλουμε να προσεγγίσουμε, τη στρατηγική της καμπάνιας, τους στόχους που καλείται να υπηρετήσει αλλά και το διαθέσιμο κονδύλι. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για παράδειγμα, δίνουν τη δυνατότητα άμεσης αλληλεπίδρασης με το κοινό, αρκεί η επιχείρηση να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί άμεσα σε οποιαδήποτε ερώτηση, διευκρίνιση ή πληροφορία χρειάζεται ο δυνητικός πελάτης. Απαιτούν δηλαδή ετοιμότητα αλλά και ικανότητα άμεσης διαχείρισης, αφού διαμορφώνουν την εικόνα της εταιρείας σε πλήθος χρηστών. Οι digital καμπάνιες μπορεί να λειτουργήσουν είτε ως δευτερεύον μέσο για τη γνωστοποίηση ενός προϊόντος είτε να αποτελέσουν το κύριο κανάλι επικοινωνίας, αφού δίνουν τη δυνατότητα στοχοθέτησης (targeting) και τμηματοποίησης (segmentation) του κοινού με πολύ ακριβή τρόπο. Στην Carglass® φροντίζουμε να διαμορφώνουμε ένα αποτελεσματικό mix, ανάλογα με τις καμπάνιες που εκπονούμε είτε σε τοπικό είτε σε πανελλαδικό επίπεδο.

iw? Πώς γίνεται ο έλεγχος, η σύγκριση του αποτελέσματος με τους στόχους;

Μ.Σ.: Η σωστή αξιολόγηση όλων των ενεργειών πρέπει να ξεκινάει από ξεκάθαρους στόχους, οι οποίοι πρέπει να προσδιορίζονται πριν την έναρξη οποιασδήποτε ενέργειας. Οι στόχοι μπορεί να ποικίλλουν, από αύξηση όγκου πωλήσεων σε χτίσιμο αναγνωρισιμότητας όσον αφορά σε εταιρικό επίπεδο ή καμπάνιες ενημέρωσης και εκπαίδευσης κοινού, που απαιτούν σαφώς πολύ περισσότερο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν συγκεκριμένα KPIs, τα οποία προκαθορίζονται, αλλά και εργαλεία μέτρησης για να διαπιστώσουμε την επιτυχία μιας ενέργειας. Στην Carglass® φροντίζουμε να κάνουμε πάντα τους σχετικούς υπολογισμούς για τα αναμενόμενα αποτελέσματα μιας καμπάνιας πριν την έναρξή της και να χτίζουμε τις βέλτιστες επικοινωνιακές στρατηγικές, που θα επιφέρουν το θεμιτό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, η αναμενόμενη αύξηση πωλήσεων θα πρέπει να δικαιολογεί την επένδυση που έχει γίνει, έτσι ώστε να βγάζει ένα θετικό αποτέλεσμα.

iw? Πώς επηρεάζει τις λειτουργίες η νέα ψηφιακή τεχνολογία;

Μ.Σ.: Η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση των σύγχρονων επιχειρήσεων, αφού έχει άμεση επίδραση στο μοντέλο λειτουργίας τους. Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), περίπου οι μισές επιχειρήσεις θεωρούν ότι οι ταχύτατες αλλαγές που συνοδεύουν την τεχνολογική εξέλιξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό συνιστούν τη μεγαλύτερη πρόκληση για αυτές.
Η ταχεία τεχνολογική εξέλιξη επηρεάζει τα μέγιστα τη συνολική λειτουργία των επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς, όπως για παράδειγμα στην προσέγγιση πελατολογίου (e-commerce), την άμεση εξυπηρέτηση αλλά και το κόστος, αφού εξασφαλίζει οικονομίες κλίμακας και επιφέρει άμεσα οικονομικά οφέλη.
Στην Carglass® ο ψηφιακός μετασχηματισμός (digital transformation) αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της επιχειρηματικής στρατηγικής μας, και για τον λόγο αυτό επενδύουμε συνεχώς σε νέες τεχνολογίες, πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελάτη και τεχνικές εφαρμογές (app), έτσι ώστε να ανταποκρινόμαστε με ταχύτητα και ασφάλεια στις απαιτήσεις των συνεργατών και πελατών μας.