back to top
23.8 C
Athens
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1475

Η «αναβαθμισμένη» Θετική Λίστα

0

πηγή: virus.com.gr

Σε ισχύ είναι πλέον η νέα Θετική Λίστα, στην οποία εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά οι αλλαγές που εισήγαγε στη διαδικασία της αποζημίωσης των νέων φαρμάκων ο πρόσφατος νόμος, όπως είχε αναφέρει στο Virus ο επικεφαλής της αρμόδιας Επιτροπής, Δ. Κούβαλας.

Η λίστα, θυμίζουμε, περιλαμβάνει 16 νέα σκευάσματα και με την έκδοση της σε ΦΕΚ, ενεργοποιούνται και οι αλλαγές στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ενώ σύμφωνα με τον κ. Κούβελα, υπήρξαν και σκευάσματα που έμειναν εκτός καταλόγου.

Εκτός, όμως, από την εισαγωγή των εξωτερικών κριτηρίων και των κριτηρίων HTA, με τα οποία αξιολογήθηκαν τα νεοεισερχόμενα φάρμακα, η νέα Θετική Λίστα συνδέεται ενεργά και με την Κίτρινη Κάρτα του ΕΟΦ.

Η Κίτρινη Κάρτα είναι ένα μέσο για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις ανεπιθύμητες ενέργειες των φαρμάκων και την ευθύνη για τη συμπλήρωση της έχουν τόσο οι Επαγγελματίες Υγείας (ιατροί, φαρμακοποιοί, νοσηλευτές κλπ) όσο και οι ασθενείς. Μάλιστα, η συμπλήρωση της θα πρέπει να γίνεται κάθε φορά που υπάρχει έστω και υποψία πρόκληση ανεπιθύμητης ενέργειας από ένα φάρμακο.

Αλλά, ενώ ως τώρα η συμπλήρωση της ήταν μάλλον προαιρετική, με την Υπουργική Απόφαση του Ανδρέα Ξανθού, που συνοδεύει τον κατάλογο με τα σκευάσματα που αποζημιώνει η κοινωνική ασφάλιση, πλέον καθίσταται υποχρεωτική.

Με τη διασύνδεση της με τη Θετική Λίστα, η συμπλήρωση της Κίτρινης Κάρτας καθίσταται υποχρεωτική, ειδικά από τους επαγγελματίες υγείας.

«Σε περιορισμούς φαρμάκων όπου αναγράφεται «μέγιστη ανεκτή δόση» ως τέτοια ορίζεται η ημερήσια δόση του φαρμάκου σε υπέρβαση της οποίας εμφανίζεται δοσο-εξαρτώμενη ανεπιθύμητη ενέργεια ή δυσανεξία, η οποία θα πρέπει να τεκμηριώνεται υποχρεωτικώς με αναφορά κίτρινης κάρτας στον ΕΟΦ. Σε περιορισμούς φαρμάκων όπου αναγράφεται «δυσανεξία ή αντένδειξη» αυτή θα πρέπει να αποδεικνύεται με παράλληλη υποχρεωτική υποβολή “κίτρινης κάρτας”», αναφέρει χαρακτηριστικά η ΥΑ.

Interlife: Σήμερα η Ετήσια Τακτική Γ.Σ. των μετόχων

0

της Ελενας Ερμείδου

Σήμερα Δευτέρα 29 Μαίου πραγματοποείται η Ετήσια Γενική Τακτική Συνέλευση των Μετόχων της Interlife Ασφαλιστικής στο κτήμα Χρηστίδη στην Περαία Θεσσαλονίκης.

Η Interlife Ασφαλιστική την περασμένη εβδομάδα κατά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων Φερεγγυότητας των ασφαλιστικών ήταν μεταξύ των ελληνικών ασφαλιστικών με υψηλό δείκτη Φερεγγυότητας, σύμφωνα με τους κανόνες της Οδηγίας Solvency II.

Συγκεκριμένα η Interlife μετά τους ελέγχους που διενήργησε η ΤτΕ παρουσίασε υψηλό Βασικό περιθώριο Φερεγγυότητας 113,20%  και Περιθώριο Φερεγγυότητας χωρίς Μεταβατικά Μέτρα & Προσαρμογή Μεταβλητότητας  113,20%.

Περαιτέρω, στόχος της Ασφαλιστικής η ενίσχυση των ιδίων κεφαλαίων μέσω της κερδοφορίας, ώστε σε συνδυασμό με την ελαχιστοποίηση των κινδύνων η εταιρεία να αυξήσει ήδη την υψηλή της φερεγγυότητα.

Η Interlife Ασφαλιστική έχει ήδη ισχυρές βάσεις και θέτει πλέον νέους επιχειρηματικούς στόχους για το 2017 – 2021, ώστε να διευκολύνει το έργο των συνεργατών της και να παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες.

 

Χρήστος Γ. Αχής/Ορίζων: Αγαπάμε τα παραδοσιακά μέσα αλλά ακολουθούμε και νέες τάσεις

0

Νέοι τρόποι μάρκετινγκ και επικοινωνίας στις ασφαλιστικές (μέρος β΄)

Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου

Με σημαντική παρουσία στον χώρο των ασφαλίσεων από το 1964, η Ορίζων Ασφαλιστική, στοχεύοντας στη διεύρυνση του πελατολογίου της, μελετά τις ανάγκες της αγοράς και φροντίζει να τις καλύπτει δημιουργώντας ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, σεβόμενη πάντα τον πελάτη και το δίκτυό της. Επικοινωνεί τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσα από τα παραδοσιακά μέσα, συγχρόνως εκσυγχρονίζεται, πρωτοπορεί και επιλέγει να διαθέτει ισχυρή παρουσία στα νέα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στον ηλεκτρονικό Τύπο.

Έχει αναπτύξει ένα σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης, που απευθύνεται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ενώ σταθερά στις προτεραιότητές της βρίσκεται η συνεχής ανάπτυξη του ERP, με στόχο να απλοποιούνται διαρκώς οι διαδικασίες.

Ο κ. Χρήστος Γ. Αχής, Εκτελεστικός Σύμβουλος Διοίκησης της εταιρείας μίλησε στο περιοδικό IW εφ’ όλης της ύλης και για όλα τα παραπάνω:

– Ποιος είναι ο τομέας ευθυνών του διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας;

Χ.Α.: Ο ανταγωνιστικός κλάδος των ασφαλίσεων, οι διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς αλλά και η ανάγκη για προσαρμογή στα νέα κανάλια επικοινωνίας συνιστούν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον δράσης για τον διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Βασική του ευθύνη αποτελεί να αναγνωρίζει πρώτος τις ανάγκες της αγοράς αλλά και να επικοινωνεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα διαθέσιμα προϊόντα στο σωστό κοινό και μέσω των σωστών, κάθε φορά, καναλιών.

– Πώς οι εταιρείες δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Χ.Α.: Η Ορίζων Ασφαλιστική, με σημαντική παρουσία στον χώρο των ασφαλίσεων από το 1964, διαθέτει πολύχρονη εμπειρία στον κλάδο περιουσίας και μεγάλων εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων, καθώς στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας μας.
Με στόχο όμως την ανάπτυξή της και τη διεύρυνση του πελατολογίου της, αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς και φροντίζει να τις καλύπτει δημιουργώντας ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις ανάγκες των καταναλωτών αλλά και το όφελος των συνεργατών της.

– Μέσω ποιων καναλιών γίνεται η επικοινωνία και η γνωστοποίηση των προϊόντων; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής;

Χ.Α.: Η Ορίζων Ασφαλιστική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια ελληνική εταιρεία που αγαπά τα παραδοσιακά μέσα αλλά φροντίζει να εκσυγχρονίζεται διαρκώς, να πρωτοπορεί και να ακολουθεί τις νέες τάσεις. Κύριο μέλημά της είναι να βρίσκεται πάντα δίπλα στον πελάτη και στον συνεργάτη της, όπου κι αν αυτός βρίσκεται. Για τον λόγο αυτό, επιλέγει να διαθέτει ισχυρή παρουσία στα νέα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στον ηλεκτρονικό Τύπο. Μέσα από αυτήν την παρουσία της στόχο έχει όχι μόνο να επικοινωνεί τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, αλλά και να παρουσιάζει το πρόσωπο της εταιρείας, να ακούει τον καταναλωτή, να επικοινωνεί με το διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυό της και τέλος να καλλιεργεί στο κοινό τη λεγόμενη «ασφαλιστική κουλτούρα», η οποία είναι γεγονός ότι βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα στη χώρα μας.

– Με ποιες τεχνικές διατηρούν το πελατολόγιό τους;

Χ.Α.: Παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση των τελευταίων ετών, η Ορίζων Ασφαλιστική έχει καταφέρει όχι μόνο να διατηρήσει αλλά και να αυξήσει το χαρτοφυλάκιό της. Αυτό το πέτυχε χάρη στα ανταγωνιστικά προϊόντα της αλλά και σε νέα πακέτα, που διατηρούν το υπάρχον πελατολόγιο και προσελκύουν νέο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα νέα προγράμματα αυτοκινήτου που παρουσιάστηκαν το τελευταίο διάστημα από την εταιρεία. Πρόκειται για ολοκληρωμένες λύσεις, που έχουν δημιουργηθεί πάνω σε πραγματικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και ύστερα από μελέτη πραγματικών περιπτώσεων.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, είναι στις βασικές προτεραιότητες της Ορίζων Ασφαλιστικής να δημιουργεί και να βελτιώνει διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, αλλά και σεβόμενη το δίκτυο συνεργατών της, το οποίο επίσης διαρκώς αναπτύσσεται.

– Πώς γίνεται ο έλεγχος, η σύγκριση του αποτελέσματος με τους στόχους;

Χ.Α.: Υπάρχει διαρκής στατιστική παρακολούθηση των στόχων που έχουν τεθεί τόσο σε επίπεδο τεχνικής κερδοφορίας όσο και σε επίπεδο επίτευξης παραγωγικών μεγεθών. Επειδή η αγορά μας τα τελευταία χρόνια είναι ευμετάβλητη και αβέβαιη, μόνο με μηχανισμούς καθημερινής παρακολούθησης όλων των μεταβλητών και επανακαθορισμού των στόχων με βάση τα νέα δεδομένα μπορεί μια εταιρεία να ακολουθήσει τις εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα (προϊοντικά, τιμολογιακά, μεταβολές στα κανάλια πώλησης κ.λπ.). Και αυτό είναι κάτι που η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει να το πετυχαίνει.

– Πώς επηρεάζει τις λειτουργίες η νέα ψηφιακή τεχνολογία;

Χ.Α.: Με τα ηνία της εταιρείας να βρίσκονται πλέον στα χέρια της τρίτης γενιάς της οικογένειας Αχή, η Ορίζων Ασφαλιστική παρακολουθεί τις εξελίξεις και δίνει μεγάλη σημασία στις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία. Στο πλαίσιο αυτό, έχει αναπτύξει μια λειτουργική πλατφόρμα, όπως φαίνεται στην ιστοσελίδα https://www.orizonins.gr/, ένα σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης ασφαλιστικών προϊόντων που απευθύνεται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, διευκολύνοντας σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά τους. Επιπλέον, σταθερά στις προτεραιότητες της εταιρείας βρίσκεται η συνεχής ανάπτυξη του ERP, με στόχο να απλοποιούνται διαρκώς οι διαδικασίες, να γίνεται εξοικονόμηση του πολύτιμου χρόνου των υπαλλήλων και να αξιοποιείται με τον βέλτιστο τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Τέλος, η Ορίζων Ασφαλιστική έχει επιλέξει, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, να παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη εικόνα στα κοινωνικά δίκτυα (https://www.facebook.com/orizonins), μέσω των οποίων συστήνεται σε νέο κοινό, επικοινωνεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ακούει τις επιθυμίες του δικτύου της και αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς

GDV: H IDD και οι αστοχίες για τις on – line πωλήσεις

0

της Ελενας Ερμείδου

Χωρίς οφέλη κρίνει η Ενωση Ασφαλιστικών Εταιριών Γερμανίας (GDV) την διαδικασία παροχής συμβουλών που επιβάλλει η Οδηγία IDD πρώην IMD στις διαδικτυακές πωλήσεις ασφαλειών.

Σύμφωνα με συνέντευξη του Gerhard Müller, Προέδρου στην GDV Distribution Committee στην ιστοσελίδα της Ενωσης στο μέλλον οι ασφαλιστές θα πρέπει να παρέχουν συμβουλές εξ’ αποστάσεων, κατά τις διαδικτυακές πωλήσεις.  Ωστόσο, ο ίδιος τονίζει σύμφωνα με στοιχεία, ότι όσοι επιζητούν να αγοράσουν ασφάλειες μέσα από το διαδίκτυο, δεν ενδιαφέρονται να λάβουν συμβουλές.

Ο νέος αυτός κανόνας  διαμηνύει το μόνο που θα κάνει είναι να προσθέσει επί πλέον όγκο δουλειάς, επί πλέον όγκο γραφειοκρατία και να αυξήσει τα κόστη διαχείρισης, κάτι το οποίο δεν περιλαμβάνεται στους στόχους κανενός.

Εξηγεί ότι όλοι όσοι έχουν ως δραστηριότητα την πώληση ασφαλειών καλούνται εκ των εξελίξεων να προβούν στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών τους, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν στου πελάτες τους, αυτό ακριβώς που ζητούν. Περαιτέρω επισημαίνει πως ,αν υπάρξει κάποια ένδειξη από τους πελάτες ότι επιθυμούν να λάβουν συμβουλές κατά την διαδικασίας αγοράς, θα τις έχουν.

Μέχρι σήμερα, οι πελάτες που αγοράζουν ασφάλειες από το διαδίκτυο θα πρέπει να υπογράψουν ένα ξεχωριστό έγγραφο ότι συμφωνούν και δεν θέλουν να λάβουν συμβουλές. Το νέο σχέδιο ορίζει, ωστόσο, ότι η επιλογή αυτή θα πρέπει να εμφανίζεται υπό μορφή κειμένου και έτσι και ο πελάτης θα πρέπει να ξεχωριστό, μόνο του μειλ ότι δεν επιθυμεί να λάβει συμβουλές. Αυτό τονίζει ο Gerhard Müller θα πρέπει να υιοθετηθεί στις διαδικασίας των διαμεσολαβητών και πρόκειται για μια διαδικασία η οποία στερείται νοήματος.

Η Ευρωπαϊκή Οδηγία IDD θα περάσει στο Εθνική Δίκαιο της χώρας τον Φεβρουάριο του 2018. Ηδη το σχέδιο της βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης, αν δεν έχει ήδη γίνει από την Γερμανική Βουλή.

Όπως εξηγεί ο Gerhard Müller: «Η IDD θα πρέπει να εφαρμοστεί τον Φεβρουάριο του 2018 και παράλληλα να γίνουν και οι γερμανικές εκλογές το Φθινόπωρο. Θα πρέπει να δουλέψουν όλα σωστά, καθώς οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμόσουν τις ΙΤ διαδικασίες τους στο νέο καθεστώς».

Ωστόσο, διατυπώνει ότι τίποτα ακόμα δεν μπορεί να ολοκληρωθεί,  καθώς όλα εξαρτώνται από τις τοποθετήσεις που θα κάνει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο και η ΕΕ. Δεν είναι ακόμα γνωστό, ο ίδιος προσθέτει με ποιο τρόπο θα περάσουν οι συμπληρωματικοί κανόνες, προσδοκώντας ότι μέχρι τον προσεχή Σεπτέμβριο οι Βρυξέλλες θα ανακοινώσουν τις αποφάσεις τους.

Στόχος της GDV σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις στο διαδίκτυο  η μείωση της γραφειοκρατίας και η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών προς τους πελάτες.

 

GDV: H IDD και οι αστοχίες για τις on – line πωλήσεις

0

της Ελενας Ερμείδου

Χωρίς οφέλη κρίνει η Ενωση Ασφαλιστικών Εταιριών Γερμανίας (GDV) την διαδικασία παροχής συμβουλών που επιβάλλει η Οδηγία IDD πρώην IMD στις διαδικτυακές πωλήσεις ασφαλειών.

Σύμφωνα με συνέντευξη του Gerhard Müller, Προέδρου στην GDV Distribution Committee στην ιστοσελίδα της Ενωσης στο μέλλον οι ασφαλιστές θα πρέπει να παρέχουν συμβουλές εξ’ αποστάσεων, κατά τις διαδικτυακές πωλήσεις.  Ωστόσο, ο ίδιος τονίζει σύμφωνα με στοιχεία, ότι όσοι επιζητούν να αγοράσουν ασφάλειες μέσα από το διαδίκτυο, δεν ενδιαφέρονται να λάβουν συμβουλές.

Ο νέος αυτός κανόνας  διαμηνύει το μόνο που θα κάνει είναι να προσθέσει επί πλέον όγκο δουλειάς, επί πλέον όγκο γραφειοκρατία και να αυξήσει τα κόστη διαχείρισης, κάτι το οποίο δεν περιλαμβάνεται στους στόχους κανενός.

Εξηγεί ότι όλοι όσοι έχουν ως δραστηριότητα την πώληση ασφαλειών καλούνται εκ των εξελίξεων να προβούν στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών τους, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν στου πελάτες τους, αυτό ακριβώς που ζητούν. Περαιτέρω επισημαίνει πως ,αν υπάρξει κάποια ένδειξη από τους πελάτες ότι επιθυμούν να λάβουν συμβουλές κατά την διαδικασίας αγοράς, θα τις έχουν.

Μέχρι σήμερα, οι πελάτες που αγοράζουν ασφάλειες από το διαδίκτυο θα πρέπει να υπογράψουν ένα ξεχωριστό έγγραφο ότι συμφωνούν και δεν θέλουν να λάβουν συμβουλές. Το νέο σχέδιο ορίζει, ωστόσο, ότι η επιλογή αυτή θα πρέπει να εμφανίζεται υπό μορφή κειμένου και έτσι και ο πελάτης θα πρέπει να ξεχωριστό, μόνο του μειλ ότι δεν επιθυμεί να λάβει συμβουλές. Αυτό τονίζει ο Gerhard Müller θα πρέπει να υιοθετηθεί στις διαδικασίας των διαμεσολαβητών και πρόκειται για μια διαδικασία η οποία στερείται νοήματος.

Η Ευρωπαϊκή Οδηγία IDD θα περάσει στο Εθνική Δίκαιο της χώρας τον Φεβρουάριο του 2018. Ηδη το σχέδιο της βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης, αν δεν έχει ήδη γίνει από την Γερμανική Βουλή.

Όπως εξηγεί ο Gerhard Müller: «Η IDD θα πρέπει να εφαρμοστεί τον Φεβρουάριο του 2018 και παράλληλα να γίνουν και οι γερμανικές εκλογές το Φθινόπωρο. Θα πρέπει να δουλέψουν όλα σωστά, καθώς οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμόσουν τις ΙΤ διαδικασίες τους στο νέο καθεστώς».

Ωστόσο, διατυπώνει ότι τίποτα ακόμα δεν μπορεί να ολοκληρωθεί,  καθώς όλα εξαρτώνται από τις τοποθετήσεις που θα κάνει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο και η ΕΕ. Δεν είναι ακόμα γνωστό, ο ίδιος προσθέτει με ποιο τρόπο θα περάσουν οι συμπληρωματικοί κανόνες, προσδοκώντας ότι μέχρι τον προσεχή Σεπτέμβριο οι Βρυξέλλες θα ανακοινώσουν τις αποφάσεις τους.

Στόχος της GDV σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις στο διαδίκτυο  η μείωση της γραφειοκρατίας και η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών προς τους πελάτες.

 

Τσιγάρο και αδιαφορία: ο συνδυασμός που σκοτώνει!

0

από το virus.com.gr

Πρωταθλητές στην… αδιαφορία για την υγεία τους και την υγεία των γύρω τους παραμένουν οι Έλληνες καπνιστές.

Υπεράνω του νόμου, εκμεταλλευόμενοι της απουσιας ελέγχων και προστίμων, συνεχίζουν να φυσάνε τον καπνό τους σε δημόσιους κλειστούς χώρους, σε ποσοστό 78,4% σε bar και καφετέριες, 78,6% σε εστιατόρια και ταβέρνες, κατατάσσοντας τη χώρα στις πρώτες θέσεις στο παθητικό κάπνισμα.

Μονο ενθαρρυντικό μήνυμα ειναι η καταγραφή μιας μείωσης του αριθμού των καπνιστών, οπως ανέφερε σε συνέντευξη τύπου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καπνίσματος (31 Μαΐου), ο Πρόεδρος της Ελληνικής Πνευμονολογικης Εταιρείας (ΕΠΕ),  Μ. Τουμπής. Μάλιστα στους νέους 15-24 η μείωση αγγίζει το 33%.

Για τον κ. Τουμπη, “ο επιστημονικός σχεδιασμός και η υλοποίηση προγραμμάτων  πρόληψης και διακοπης καπνισματος, σε συνδυασμό με την εφαρμογή στην πράξη βασικών πολιτικών κατα του καπνίσματος, μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στην αμάλαγη κουλτούρας των  Ελλήνων και να μειώσουν το υψηλό φορτίο νοσηρότητας και θνησιμότητας εξαιτίας του καπνίσματος”.

Οι πιο συχνές αιτίες θανάτου σχετίζονται με το κάπνισμα, όπως τόνισε η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Πνευμονολογικης Εταιρείας, Μ. Γκάγκα.

Το τσιγάρο σκοτώνει έναν στους δυο καπνιστές! Απο τα 7 εκατομμύρια θανάτους διεθνώς που οφείλονται στο κάπνισμα, τα 6 εκατομμύρια σχετίζονται άμεσα με το τσιγάρο και οι 890 χιλιάδες έμμεσα! 

1,2 εκατομμύρια θάνατοι καταγράφονται στην Ευρώπη, 15 χιλιάδες στην Ελλάδα!

Το κόστος του καπνίσματος στη χώρα μας υπολογίζεται στα 1,76 δισεκατομμύρια ευρώ, τόνισε η Πρόεδρος της ομάδας Διακοπής Καπνίσματος, Ελέγχου του Καπνού, Ιατρικής Εκπαίδευσης και Προαγωγής Υγείας της Ε.Π.Ε και της E.R.S, Π. Κατσαούνου

Φυσικα, η προσωπική ευθύνη τροφοδοτείται διαρκως απο την αποτυχία της πολιτείας να εφαρμόσει το νόμο. Έλεγχοι δεν πραγματοποιούνται, πρόστιμα δεν επιβάλλονται. Ελάχιστη έκπληξη προκαλεί, λοιπόν, πως η χώρα μας δεν έχει τιμήσει ουτε την υπογραφή της στη Συνθήκη Πλαίσιο για την καταπολέμηση του καπνίσματος του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

“Η πλήρης εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Κοινοτικής Οδηγίας για τα Προϊόντα Καπνού αποτελει βασικό πυλώνα δρασης για την επίτευξη του στόχου της μείωσης του αριθμού των καπνιστών, με ιδιαίτερη επικέντρωση στην αποθαρρυνση των εφήβων και των νέων να αρχίσουν το κάπνισμα”, δήλωσε η κ. Γκάγκα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, μια μείωση της χρήσης των τσιγάρων κατα 2% θα μειώσει κατα 2,4 εκατομμύρια τον αριθμό των καπνιστών στην Ευρώπη, με παράλληλη μείωση της εμφάνισης νοσημάτων που προκαλεί το κάπνισμα. Ετσι, θα μειωθούν και τα κόστη νοσηλειών και θεραπειών, οδηγώντας σε μείωση του κόστους υγείας κατα 506 εκατ. ευρώ.

Το κόστος της νοσοκομειακής φροντίδας, εξαιτίας του καπνίσματος, έχει υπολογιστεί σε 554 εκατ. ευρώ ετησίως, απόρροια των 199.028 εισαγωγών σε νοσοκομεία της χώρας. “Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά το γεγονός ότι η διακοπή του καπνίσματος είναι η πλέον αποτελεσματική, φτηνή και βραχεία παρέμβαση για τη μείωση της θνησιμότητας σε ασθενείς με στεφανιαία νόσο και Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια, τα φάρμακα για τη διακοπή του καπνίσματος δεν αποζημιώνονται στην Ελλάδα, σε αντίθεση με άλλα σκευάσματα που κρίνονται λιγότερα αποτελεσματικά”, προσέθεσε η κ. Κατσαούνου.

“Οι καπνιστές ανήκουν, σύμφωνα και με το αναθεωρημένο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών, στις ομάδες υψηλού κινδύνου για λοιμώδη νοσήματα, όπως η γρίπη και η πνευμονιοκοκκική νόσος, και ο εμβολιασμός έναντι αυτών αποζημιώνεται από τα ασφαλιστικά ταμεία ανεξαρτήτως ηλικίας. Η υιοθέτηση τακτικών πρόληψης, όπως ο εμβολιασμός, αποτελεί το φθηνότερο και πιο αποτελεσματικό μέσο για την επίτευξη του στόχου της μείωσης της θνησιμότητας κατά 30% των ατόμων άνω των 15 ετών έως το 2020”, ανέφερε η κ. Κατσαούνου.

Αξίζει να αναφερθούμε, τέλος, στον εθιστικό χαρακτήρα της νικοτίνης. Όπως τόνισε η Ιωάννα Μητρούσκα, Διευθύντρια Ε.Σ.Υ Πνευμονολογικής Κλινικής ΠΑΓΝΗ και Συντονίστρια της Ομάδας Διακοπής Καπνίσματος της Ε.Π.Ε., η νικοτίνη είναι πιο εθιστική και από την κοκαΐνη.

“Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ), το κάπνισμα αυτό καθ’ αυτό είναι νόσος και μάλιστα η συχνότερη χρόνια νόσος του αναπτυγμένου κόσμου. Πρόκειται για μια κατάσταση εθισμού την οποία μόνο το 3-5% των καπνιστών μπορεί να αντιμετωπίσει χωρίς εξειδικευμένη βοήθεια. Στα Ιατρεία Διακοπής του Καπνίσματος της Ε.Π.Ε, έχουμε τα υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας στην Ευρώπη. Δυστυχώς, λόγω της άγνοιας του κοινού, μόνο το 20% εκείνων που επιθυμούν να διακόψουν το κάπνισμα έχει τη δυνατότητα να κάνει μια οργανωμένη προσπάθεια. Προκειμένου, να αντιμετωπίσει το ζήτημα αυτό, η Ε.Π.Ε δημιούργησε τον ιστότοπο www.denkapnizo.org και ένα ενημερωτικό τηλεοπτικό μήνυμα σχετικά με τα Ι.Δ.Κ.”, συμπλήρωσε.

Μ.Ανδρουλιδάκης: «Για το θέμα των αντιρρήσεων»

0

Συνεχίζουμε λοιπόν μέσα  από το Insurance World, την παρουσίαση των άρθρων του βιβλίου, του επίτιμου επιθεωρητή πωλήσεων, συντονιστή, ασφαλιστή, συγγραφέα, αρθρογράφου,  κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 (σελίδα 110-121) «Για το θέμα των αντιρρήσεων».

==================================================

«Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα»

 

Μιχαήλ Γ. Ανδρουλιδάκης

 

Το βιβλίο εντύπως και σε όλη του την έκταση μπορείτε να το προμηθευτείτε από τον εκδοτικό οίκο Παπαζήση. Τηλ: 210-3838020.

 

===========================================================

Ο συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης όπως αναφέρει και αποδεικνύει μέσα από τη δική του σκοπιά,  ότι οι ασφάλειες έχουν μια ιστορία με συνέχεια. Μια ιστορία με μεγάλη σημασία, καθώς αποτελεί  την παράδοση του κλάδου η οποία δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων. Αυτή την παράδοση μετουσιωμένη σε διδακτική παραίνεση έχει καταγράψει στο βιβλίο του που αναμφισβήτητα αποτελεί ένα καλό φίλο, ένα ικανό συνεργάτη, και υποδειγματικό επαγγελματία, λένε οι άνθρωποι που τον συναναστρέφονται.

Ο κ. Ανδρουλιδάκης συνεχίζοντας, αναφέρει ότι μέσα στο βιβλίο του δίνει συνοπτικά και καίρια όλα όσα χρειάζεται ένας ασφαλιστής να μάθει ή να επιβεβαιώσει και τα οποία αποτελούν επαγγελματικό ελιξίριο για το μέλλον. Παρέχει γνώση για τις πωλήσεις, για τον προσδιορισμό των ασφαλιστικών αναγκών, για την προσπέλαση εμποδίων και σε πολλά άλλα χρήσιμα επαγγελματικά θέματα.

Η εμφάνιση στον τομέα αυτό γίνεται με την ευγενική υποστήριξη του κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη  ο οποίος έχει αναπτυχθεί και συγγραφικά. Με την προτροπή του, και την ευγενική έγκριση του εκδοτικού οίκου «ΠΑΠΑΖΗΣΗ» θα δημοσιεύουμε αποσπάσματα του βιβλίου του. «Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός  Σύμβουλος σήμερα». Η χρηστικότητά τους ανεκτίμητη στον κάθε ασφαλιστικό σύμβουλο, συντονιστή, διευθυντή εκπαίδευσης, διευθυντή πωλήσεων και όχι μόνον.

Συνεχίζοντας την ανάπτυξη των κεφαλαίων σε αυτό το insurance world, σήμερα θα συνεχίσουμε την περιγραφή, «Του θέματος  των αντιρρήσεων και την αντιμετώπισή των με επιχειρήματα».

Στην συνέχεια του συγκεκριμένου κεφαλαίου 6, θα δείτε, θα διαβάσετε και θα μελετήσετε όλες τις αντιρρήσεις που προβάλλονται από τους πελάτες σας, κατά την διάρκεια της πώλησης και μέσα από τα επιχειρήματα που αναφέρονται, θα μπορέσετε να ξεπεράσετε με άνεση και τεκμηριωμένα, την σκόπελο των σημαντικών αποριών των πελατών σας.

Διαβάστε το P.D.F. που ακολουθεί. “http://insuranceworld.gr/wp-content/uploads/2017/05/18.ΚΕΦ.6-Για-το-θέμα-των-αντιρρήσεων-ΣΕΛ.110-121.pdf” download=”all” viewer=”google”]

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μη ξεχάσετε στην  επόμενη καταχώρηση του NEWS LETTER του insurance world, να διαβάσετε την συνέχεια του κεφαλαίου 6 και που αφορά την ανάλυση με μια σειρά ερωτήσεων, αποριών και επιχειρημάτων, «Στο θέμα των αντιρρήσεων».

 

Μ.Ανδρουλιδάκης: «Για το θέμα των αντιρρήσεων»

0

Συνεχίζουμε λοιπόν μέσα  από το Insurance World, την παρουσίαση των άρθρων του βιβλίου, του επίτιμου επιθεωρητή πωλήσεων, συντονιστή, ασφαλιστή, συγγραφέα, αρθρογράφου,  κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 (σελίδα 110-121) «Για το θέμα των αντιρρήσεων».

==================================================

«Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα»

 

Μιχαήλ Γ. Ανδρουλιδάκης

 

Το βιβλίο εντύπως και σε όλη του την έκταση μπορείτε να το προμηθευτείτε από τον εκδοτικό οίκο Παπαζήση. Τηλ: 210-3838020.

 

===========================================================

Ο συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης όπως αναφέρει και αποδεικνύει μέσα από τη δική του σκοπιά,  ότι οι ασφάλειες έχουν μια ιστορία με συνέχεια. Μια ιστορία με μεγάλη σημασία, καθώς αποτελεί  την παράδοση του κλάδου η οποία δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων. Αυτή την παράδοση μετουσιωμένη σε διδακτική παραίνεση έχει καταγράψει στο βιβλίο του που αναμφισβήτητα αποτελεί ένα καλό φίλο, ένα ικανό συνεργάτη, και υποδειγματικό επαγγελματία, λένε οι άνθρωποι που τον συναναστρέφονται.

Ο κ. Ανδρουλιδάκης συνεχίζοντας, αναφέρει ότι μέσα στο βιβλίο του δίνει συνοπτικά και καίρια όλα όσα χρειάζεται ένας ασφαλιστής να μάθει ή να επιβεβαιώσει και τα οποία αποτελούν επαγγελματικό ελιξίριο για το μέλλον. Παρέχει γνώση για τις πωλήσεις, για τον προσδιορισμό των ασφαλιστικών αναγκών, για την προσπέλαση εμποδίων και σε πολλά άλλα χρήσιμα επαγγελματικά θέματα.

Η εμφάνιση στον τομέα αυτό γίνεται με την ευγενική υποστήριξη του κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη  ο οποίος έχει αναπτυχθεί και συγγραφικά. Με την προτροπή του, και την ευγενική έγκριση του εκδοτικού οίκου «ΠΑΠΑΖΗΣΗ» θα δημοσιεύουμε αποσπάσματα του βιβλίου του. «Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός  Σύμβουλος σήμερα». Η χρηστικότητά τους ανεκτίμητη στον κάθε ασφαλιστικό σύμβουλο, συντονιστή, διευθυντή εκπαίδευσης, διευθυντή πωλήσεων και όχι μόνον.

Συνεχίζοντας την ανάπτυξη των κεφαλαίων σε αυτό το insurance world, σήμερα θα συνεχίσουμε την περιγραφή, «Του θέματος  των αντιρρήσεων και την αντιμετώπισή των με επιχειρήματα».

Στην συνέχεια του συγκεκριμένου κεφαλαίου 6, θα δείτε, θα διαβάσετε και θα μελετήσετε όλες τις αντιρρήσεις που προβάλλονται από τους πελάτες σας, κατά την διάρκεια της πώλησης και μέσα από τα επιχειρήματα που αναφέρονται, θα μπορέσετε να ξεπεράσετε με άνεση και τεκμηριωμένα, την σκόπελο των σημαντικών αποριών των πελατών σας.

Διαβάστε το P.D.F. που ακολουθεί. “http://insuranceworld.gr/wp-content/uploads/2017/05/18.ΚΕΦ.6-Για-το-θέμα-των-αντιρρήσεων-ΣΕΛ.110-121.pdf” download=”all” viewer=”google”]

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μη ξεχάσετε στην  επόμενη καταχώρηση του NEWS LETTER του insurance world, να διαβάσετε την συνέχεια του κεφαλαίου 6 και που αφορά την ανάλυση με μια σειρά ερωτήσεων, αποριών και επιχειρημάτων, «Στο θέμα των αντιρρήσεων».

 

Η ERGO απένειμε το “εισιτήριο συμμετοχής” για τον Μαραθώνιο Αθήνας στο Run Greece Ηράκλειο 2017

0

Το “εισιτήριο συμμετοχής” στην ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Περιφέρεια Κρήτης στον “τελικό” των αγώνων Run Greece την ημέρα του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας παραδόθηκε κατά τη διάρκεια τελετής, η οποία πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του ομίλου ERGO στο Ηράκλειο Κρήτης.

Για πρώτη χρονιά, φέτος, η ERGO Ασφαλιστική συνδέει τους αγώνες Run Greece που διενεργούνται σε επτά πόλεις της Ελλάδος με τον Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας (ΑΜΑ). Συγκεκριμένα, την ημέρα διεξαγωγής του ΑΜΑ, Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017 θα διοργανωθεί και ο “τελικός” των Run Greece, ο Αγώνας Δρόμου ERGO 3χλμ. Συμμετέχοντες στον συγκεκριμένο αγώνα, είναι οι νικητές  κάθε ηλικιακής κατηγορίας (10 άνδρες και 10 γυναίκες) από τους επτά (7) κατά τόπους Run Greece, αγώνες.

Με σχεδόν 5.000 δρομείς, η διοργάνωση του Run Greece συνέχισε  τη διαδρομή της στην Ελλάδα στην πόλη του Ηρακλείου, με την πολύτιμη αρωγή της Δημοτικής αρχής, αλλά και της Περιφέρειας Κρήτης.

Οι είκοσι νικητές που διακρίθηκαν, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στον Αγώνα Δρόμου ERGO 3χλμ. την ημέρα διεξαγωγής και του Αυθεντικού Μαραθωνίου, ο οποίος θα αναδείξει τις νικήτριες Περιφέρειες των Run Greece (σε Άνδρες & Γυναίκες), του σπουδαίου αθλητικού γεγονότος που έχει καταστεί θεσμός στο δρομικό κίνημα.

Ο Διευθυντής του Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της ERGO κος Στάθης Τσαούσης παρέδωσε τα “εισιτήρια συμμετοχής”, αλλά και τα “πακέτα” του προγράμματος φιλοξενίας για τη διάρκεια των Αγώνων στα μέλη της ομάδας που θα εκπροσωπήσει την Περιφέρεια Κρήτης.

Κατά τη διάρκεια της τελετής, οι παρευρισκόμενοι, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις λεπτομέρειες του αγώνα του Νοεμβρίου από τους εκπροσώπους του ΣΕΓΑΣ, κο Παναγιώτη Αντωνακάκη, Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ, κο Μάρκο Καλούδη, Τεχνικό Σύμβουλο ΣΕΓΑΣ, ενώ από πλευράς της πολιτείας, παρευρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου, Ευριπίδης Κουκιαδάκης.

Επίσης, οι εκπρόσωποι του ΣΕΓΑΣ απένειμαν αναμνηστική πλακέτα στον κο Στάθη Τσαούση, για την πολυετή προσφορά της ERGO αλλά και την έμπρακτη συμβολή της στους Αγώνες Δρόμου που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ.

Στο τέλος της τελετής, ο κος Σ. Τσαούσης αφού ευχαρίστησε τους εκπροσώπους του ΣΕΓΑΣ για την απονομή και συνεχάρη όλους τους νικητές δήλωσε σχετικά: “Η ERGO, ο μεγαλύτερος Όμιλος Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα (μετά και την απόκτηση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, βάσει των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων των δύο εταιριών), στηρίζει έμπρακτα για μια ακόμη χρονιά, ως Μέγας Χορηγός, τους Αγώνες δρόμου που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ. Με συνέχεια και συνέπεια, προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες σε όλους τους συμμετέχοντες, οι οποίες τους προστατεύουν από τον κίνδυνο οποιουδήποτε ατυχήματος κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Με υψηλό αίσθημα κοινωνικής υπευθυνότητας, υποστηρίζουμε όλες τις αξίες και τα ιδανικά που πρεσβεύουν οι αγώνες δρόμου που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ. Γινόμαστε αρωγοί και ενεργά μέλη στην ανάπτυξη του δρομικού κινήματος στην Ελλάδα. Στηρίζουμε τον Άνθρωπο σε κάθε του βήμα, σε κάθε προσωπικό Μαραθώνιο. Το δικό μας μήνυμα απλό: “Έργο μας να στηρίζουμε κάθε προσπάθεια & αγώνα”.

Eurobank: Ανοίγει πύλη στο διεθνές εμπόριο μέσω συμφωνίας με την Santander

0

Ιδιαίτερη έμφαση στη συμφωνία με τον Ισπανικό τραπεζικό όμιλο της Santander δίνει η Eurobank, που ανακοινώθηκε στο πλαίσιο του Go in Crete. Ειδικότερα από τον Μάιο 2017, η Eurobank και το Exportgate σύναψαν στρατηγική συμφωνία συνεργασίας με την Santander.

Ο Όμιλος Santander είναι ένας ισπανικός τραπεζικός όμιλος, συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων και σημαντικότερων παγκοσμίως, με δραστηριότητες σε ολόκληρη την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, τη Βόρεια Αμερική και την Ασία. Είναι από τους πιο ενεργούς ομίλους στο διεθνές εμπόριο.

Η συμφωνία Eurobank – Santander δίνει την ευκαιρία στις ελληνικές και κυπριακές εταιρείες – μέλη του Exportgate.gr – να ενταχθούν στο “Eurobank Trade Club” και μέσω αυτού να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα διεθνές επιχειρηματικό ηλεκτρονικό δίκτυο που αποτελείται στην παρούσα φάση από 16 τράπεζες σε 21 χώρες, ώστε να συνδεθούν σε διεθνές επίπεδο και να επεκτείνουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα.

Σημαντικές διεθνείς τράπεζες όπως Nordea & Rabobank συμμετέχουν ήδη στο δίκτυο αυτό , τα οποίο παράλληλα, αναμένεται να επεκταθεί σε περισσότερες από 30 χώρες (μέσα στο 2017), σε συνεργασία με επιπλέον διεθνείς Τράπεζες καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αγορών στόχων όπως Η.Π.Α, Κίνα, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Πολωνία, Ολλανδία, Βέλγιο, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία κ.λπ.

Η Eurobank έχει εξασφαλίσει τα αποκλειστικά δικαιώματα χρήσης στο συγκεκριμένο δίκτυο τόσο για την Ελλάδα όσο και για την Κύπρο.

Με τη νέα προσφερόμενη λειτουργικότητα, το Exportgate.gr διευρύνει την δραστηριότητα του και αναδεικνύεται σε χρήσιμο εργαλείο για τις Ελληνικές εταιρείες που ενδιαφέρονται για εισαγωγές αγαθών από σημαντικές αγορές του κόσμου.

Μέσω του νέου “Eurobank Trade Club” ελληνικές επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε 11.000 εταιρείες / πελάτες διεθνών τραπεζών, ενώ τα επόμενα 3 χρόνια ο αριθμός αυτός αναμένεται να φτάσει τις 50.000 και να καλύψει σχεδόν το σύνολο των σημαντικότερων αγορών της υφηλίου.

Οι ελληνικές και κυπριακές εξαγωγικές/εισαγωγικές εταιρείες μέλη του Exportgate.gr θα μπορούν να συμμετέχουν στο 1ο παγκόσμιο αξιόπιστο δίκτυο εταιρειών που εστιάζουν στο διεθνές εμπόριο και απαρτίζεται από πελάτες των συγκεκριμένων τραπεζών μέσα από μια πολύ διαδικασία που ολοκληρώνεται σε δύο βήματα:

-Εγγραφή της εταιρείας στο Exportgate.gr

-Ηλεκτρονική αίτηση και ολοκλήρωση ελέγχων για συμμετοχή στο Trade Club

Όλες οι συνεργαζόμενες Τράπεζες έχουν υιοθετήσει κατάλληλες διαδικασίες και ακολουθούν μια σειρά ελέγχων προκειμένου να διασφαλίζουν την ακεραιότητα του δικτύου και αξιολογούν τους πελάτες τους ως προς το αν πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια αξιοπιστίας προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση. Με τον τρόπο αυτό διευκολύνεται σημαντικά η διαδικασία επιχειρηματικών δεσμών.

Παράλληλα το 1ο τρίμηνο του 2017 ολοκληρώθηκαν εργασίες ανανέωσης και τεχνολογικής αναβάθμισης της πλατφόρμας του Exportgate.gr.

Η βιβλιοθήκη διεθνούς εμπορίου εμπλουτίστηκε με νέα χαρακτηριστικά που διευκολύνουν τα μέλη στην αναζήτηση πληροφοριών, μελετών και αγοραστών/εξαγωγέων, το νέο portal είναι mobile friendly, ενώ με την πρόσβασή τους στο “Eurobank TradeClub” οι εταιρείες αποκτούν νέα ψηφιακά σύγχρονα εργαλεία δικτύωσης.

Προσφέρεται ειδικός ηλεκτρονικός χώρος για αναζήτηση εταιρειών, ηλεκτρονική επικοινωνία και διατήρηση ιστορικού μηνυμάτων. Επίσης η πλατφόρμα διαθέτει καινοτόμους τρόπους για αυτόματη ψηφιακή διασύνδεση (match-making) μεταξύ των εταιρειών όπου με ειδικό αλγόριθμο αναγνωρίζει και προτείνει ευκαιρίες με βάση την δραστηριότητα, προϊοντική κατηγορία και εξειδίκευση.

Η νέα πλατφόρμα εκτιμάται ότι θα προσφέρει αυτόματα τουλάχιστον μια πρόταση συνεργασίας το μήνα για κάθε μέλος – Ελληνική και Κυπριακή εταιρεία – ενισχύοντας την επιχειρηματική τους δραστηριότητα στο διεθνές περιβάλλον.

Διεθνείς συμφωνίες για τη στήριξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας

Όπως τονίστηκε στη διάρκεια του φόρουμ που έγινε στο πλαίσιο του Go in Crete η Eurobank συνεχίζει διαχρονικά τη στρατηγική της για την αξιοποίηση των αναπτυξιακών προγραμμάτων και δράσεων ως εναλλακτική πηγή άντλησης κεφαλαίου για τους πελάτες της και στηρίζει ενεργά τους εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και διοχετεύοντας κεφάλαια για τη χρηματοδότηση εξαγωγικών επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, προχώρησε σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανοικοδόμησης και Ανάπτυξης (EBRD – Euro50εκ.) και το IFC (Euro100εκ.), μέλος της Παγκόσμιας Τράπεζας εξασφαλίζοντας πιστωτικές γραμμές Euro150 εκατ. για τη στήριξη του διεθνούς εμπορίου, ενώ προχώρησε σε συμφωνία με την ΕΤΕπ (Euro140εκ.) και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων (EIF) συνολικού ύψους Euro230 εκατ. (COSME Euro130m & InnovFin Euro100m) για τη χρηματοδότηση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

Επιπλέον το CB, στηρίζοντας ενεργά τις ελληνικές μεσαίες επιχειρήσεις που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) και το Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο (IfG), χορήγησε την τελευταία διετία νέες πιστωτικές γραμμές συνολικού ύψους Euro327 εκατ. σε περισσότερες από 2.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επιχειρήσεις μεσαίας κεφαλαιοποίησης

Σε επιχειρήσεις με εξωστρεφή προσανατολισμό το διάστημα από τις αρχές του 2010 έως και τον Φεβρουάριο 2017 είχαν δοθεί με κάποια μορφή χρηματοδότησης περισσότερα από Euro2.8 δις ενώ το προηγούμενο έτος οι νέες χρηματοδοτήσεις στις εν λόγω επιχειρήσεις ανήλθαν περίπου στα Euro699 εκατ . Επίσης υποστηρίζοντας ενεργά το πρόγραμμα ΟΑΕΠ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ χρηματοδοτήθηκαν περισσότερα από 4.500 τιμολόγια εξαγωγών.

H Eurobank συνδέει τις ελληνικές επιχειρήσεις με τα μεγαλύτερα διεθνή δίκτυα διεθνούς εμπορίου

Το Exportgate, όπως επισημάνθηκε, είναι η πιο ολοκληρωμένη ελληνική ηλεκτρονική πύλη, που προωθεί την επιχειρηματική δικτύωση ελληνικών και κυπριακών εταιριών σε παγκόσμιο επίπεδο και η οποία έχει αναπτυχθεί από τη Eurobank σε συνεργασία με τον ΣΕΒ και τους τρεις μεγαλύτερους εξαγωγικούς φορείς, ΠΣΕ, ΣΕΒΕ, ΣΕΚ.

Στο Exportgate συμμετέχουν πάνω από 1.500 ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, καλύπτοντας όλους τους δυναμικούς εξαγωγικούς κλάδους της χώρας. Η ηλεκτρονική βιβλιοθήκη Διεθνούς Εμπορίου του Exportgate παρέχει στα μέλη του πρόσβαση σε εμπορικές και κλαδικές πηγές και πληροφορίες για πάνω από 180 χώρες. Περισσότεροι από 1 εκ. επισκέπτες από 110 χώρες έχουν επισκεφτεί τις σελίδες του. Υποστηρίζεται από το σύνολο των Διεθνών Επιμελητηρίων, και συμμετέχουν πάνω από 30 Διεθνείς φορείς, Πρεσβείες και Οργανισμοί.

Το Exportgate ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάρτιο 2013, και σε μόλις 4 χρόνια λειτουργίας ήδη κατατάσσεται μεταξύ των πιο αναγνωρίσιμων διεθνώς, με την πλειοψηφία των επισκεπτών, να προέρχονται από χώρες εκτός της Ελλάδας και ιδιαίτερα από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά και τη Ρωσία.

Από τον Ιανουάριο 2016 τα μέλη του Exportgate μπορούν να διερευνήσουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες έχοντας πρόσβαση σε πάνω από 1 εκατομμύριο προσκλήσεις ενδιαφέροντος που δημοσιεύονται ετησίως από πλήθος χωρών παγκοσμίως. Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα να ανατρέξουν σε βάσεις δεδομένων με στοιχεία για 150.000 εισαγωγείς από 27 χώρες, αλλά και να αποκτήσουν πρόσβαση σε σημαντικές οικονομικές αναλύσεις για πάνω από 200 εκατομμύρια εταιρείες.