back to top
25.7 C
Athens
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1473

Υψηλού κύρους πιστοποίηση λειτουργίας του Εσωτερικού Ελέγχου της Interamerican

0

Η INTERAMERICAN έτυχε πρόσφατα μιάς μοναδικής για την ελληνική ασφαλιστική αγορά αναγνώρισης, στο επίπεδο της σύγχρονης Εταιρικής Διακυβέρνησης. Η Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου της εταιρείας, ως αναπόσπαστο τμήμα της Διεύθυνσης Εσωτερικού Ελέγχου του μητρικού ομίλου ACHMEA, έλαβε σχετική πιστοποίηση λειτουργίας σύμφωνα με το Διεθνές Πλαίσιο Επαγγελματικής Εφαρμογής (IPPF). Η εν λόγω πιστοποίηση είναι αποτέλεσμα αξιολόγησης του προγράμματος διαβεβαίωσης και βελτίωσης ποιότητας από ανεξάρτητο αξιολογητή, που έχει πιστοποιηθεί με τη σειρά του από τον μοναδικό διαπιστευμένο επαγγελματικό φορέα, το Διεθνές Ινστιτούτο Εσωτερικών Ελεγκτών (IIA), το οποίο εδρεύει στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Η πιστοποίηση του Εσωτερικού Ελέγχου της INTERAMERICAN επιβεβαιώνει την ισχύ του Συστήματος Εσωτερικού Ελέγχου της εταιρείας, το οποίο βασίζεται στην υιοθέτηση βέλτιστων διεθνών πρακτικών και την εφαρμογή των αρχών της Εταιρικής Διακυβέρνησης. Το Σύστημα περιλαμβάνει το σύνολο των διοικητικών και λογιστικών διαδικασιών, καθώς και των διαδικασιών πληροφόρησης για όλες τις δραστηριότητες της INTERAMERICAN, εκπληρώνοντας ελεγκτικές λειτουργίες σε τέσσερεις τομείς: τη διαχείριση κινδύνων, την αναλογιστική, την κανονιστική συμμόρφωση και τον εσωτερικό έλεγχο.

Επισημαίνεται ότι το Διεθνές Πλαίσιο Επαγγελματικής Εφαρμογής (IPPF) περιλαμβάνει τον ορισμό του Εσωτερικού Ελέγχου -που περιγράφει τον θεμελιώδη σκοπό, τη φύση και το εύρος εφαρμογής του- καθώς και τον Κώδικα Δεοντολογίας, στη βάση του οποίου εδραιώνεται η εμπιστοσύνη ως προς την αντικειμενικότητα διαβεβαίωσης επί θεμάτων Εταιρικής Διακυβέρνησης. Επίσης, περιλαμβάνει διεθνή πρότυπα για την επαγγελματική εφαρμογή του Εσωτερικού Ελέγχου. Η συμμόρφωση με το Διεθνές Πλαίσιο Επαγγελματικής Εφαρμογής παρέχει στα ενδιαφερόμενα μέρη (ανώτερη διοίκηση, επόπτη, ορκωτούς ελεγκτές κ.λπ.) πρόσθετη διαβεβαίωση για την ποιότητα και αξιοπιστία των εργασιών του τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου της εταιρείας.

«Ο Εσωτερικός Έλεγχος αποτελεί κλειδί για την εφαρμογή μιάς ανοιχτής, διαφανούς και αποτελεσματικής Διακυβέρνησης προστατεύοντας τη σχέση μας με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και γι’ αυτόν τον λόγο, αποκτά ιδιαίτερη αξία για την INTERAMERICAN η πιστοποίησή του κατά το πρότυπο IPPF, που αναδεικνύει το προηγμένο επίπεδο της λειτουργίας του στον όμιλό μας» τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN. Η Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου έχει συσταθεί το 1986, λειτουργεί ανεξάρτητα με επικεφαλής την Έρρικα Παπανδρέου και καταρτίζει πρόγραμμα ελέγχων στη βάση της εκτίμησης κινδύνων (risk based approach),το οποίο επικαιροποιείται κατά περιόδους και τίθεται υπό την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου.

 

Γ. Δραγασάκης/5th Greek Exports Forum: Ανάγκη για μια σύγχρονη και συνεκτική βιομηχανική πολιτική

0

Περισσότερα από 400 άτομα έδωσαν το παρόν και περισσότερες από 250 B2B συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στο 5th Greek Exports Forum, που έλαβε χώρα την Τρίτη 30 Μαΐου στην Αθήνα, με τη συμμετοχή κυβερνητικών και θεσμικών φορέων και εκατοντάδων εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου.

Το 5th Greek Exports Forum, που αποτελεί πια θεσμό για τις εξαγωγές, διοργάνωσαν για πέμπτο συνεχόμενο έτος η Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) και η Ethos Events, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και του Υπουργείου Τουρισμού.

Κατά την κεντρική του ομιλία ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης κ. Γιάννης Δραγασάκης δήλωσε μεταξύ άλλων πως «Ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος, η δημιουργία ειδικών αναπτυξιακών εργαλείων για τη χρηματοδότηση επενδυτικών σχεδίων, η αύξηση της δημόσιας δαπάνης για την έρευνα, η ενεργοποίηση του εξωδικαστικού διακανονισμού για τα χρέη προς τράπεζες, Δημόσιο και ασφαλιστικά Ταμεία, η απλούστευση των διαδικασιών για την ίδρυση επιχειρήσεων, η βαθμιαία ανάκτηση της δυνατότητας χρηματοδότησης της οικονομίας, είναι μερικά από τα εργαλεία που συμβάλλουν ήδη ή αναμένεται να συμβάλλουν προς μια νέα, κοινωνικά υπεύθυνη, εξωστρεφή και καινοτόμα επιχειρηματικότητα. Η έξοδος συνεπώς από την κρίση αλλά και η βιώσιμη συμμετοχή μας στο ευρώ απαιτούν μια νέα παραγωγική ταυτότητα, στην οποία θα είναι αυξημένη η συμμετοχή της μεταποίησης, της αγροτοδιατροφικής παραγωγής, καθώς και των υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας. Οι ανοδικές τάσεις που παρουσιάζει η βιομηχανική παραγωγή τα τελευταία δύο χρόνια, δείχνουν ότι αυτό είναι εφικτό υπό τον όρο ότι αυτές οι τάσεις θα υποστηριχθούν από μια σύγχρονη και συνεκτική βιομηχανική πολιτική».

Εκπροσωπώντας θεσμικούς οργανισμούς, μίλησαν ο κ. Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης (ΣΕΚ) και η κα Φαίη Κοσμοπούλου, Γενική Διευθύντρια, Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ).

Ο κ. Καλαμπόκης μίλησε για τα «Αντικίνητρα και εμπόδια στις εξαγωγές: Απουσία ενός μακροχρόνιου οράματος, μιας εθνικής στρατηγικής εξαγωγών με παρόν και συνέχεια. Δήλωσε πως υπάρχει έλλειψη ενός εθνικού brand, ενός διαχρονικού brand. Εκτίμησε ακόμη πως η έλλειψη γνώσης είναι ένα ακόμη εμπόδιο. «Υπάρχει επίσης εμμονή σε παραδοσιακές αγορές και σε προϊόντα. Προβληματισμός επικρατεί από τη μη διασύνδεση της περιφέρειας με το κέντρο», τόνισε.

Η κα Κοσμοπούλου ενημέρωσε πως «Η ελληνική παραγωγή φαρμάκου είναι δεύτερη σε εξαγωγές με εκατομμύρια ασθενείς σε 85 χώρες του κόσμου να εμπιστεύονται τα ελληνικά φάρμακα. Δυστυχώς οι πολιτικές στο χώρο του φαρμάκου οδηγούν σε συρρίκνωση τον κλάδο». Η ΠΕΦ είναι εδώ για να διαμορφώσει το νέο εξωστρεφές μοντέλο της Ελλάδας», δήλωσε.

Μιλώντας σε πάνελ με θέμα την «Εθνική Στρατηγική Ανάπτυξης: Ο ρόλος και οι πολιτικές ενίσχυσης των εξαγωγών», και συντονιστή τον δημοσιογράφο κ. Αθανάσιο Έλλις, όλοι οι ομιλητές συναίνεσαν σε μια πρόταση αλλαγής.

Ο κ. Βασίλειος Κόκκαλης, Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που συμμετείχε στo Forum εξέφρασε την πεποίθησή του πως «μέχρι τώρα η Κοινή Αγροτική Πολιτική είχε σχέση με την κατοχή της γης και όχι με την παραγωγή και μόνο αν αλλάξουμε κι εμείς το μοντέλο θα βγούμε από την κρίση».

Ο κ. Γιώργος Τσίπρας, γενικός γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας του υπουργείου Εξωτερικών, δήλωσε πως “Απαιτείται η αναδιάρθρωση της ελληνικής οικονομίας με έμφαση την εξωστρέφεια, χρειάζεται να παράγουμε καινοτόμα και με προστιθέμενη αξία προϊόντα. Λείπει η συνέργεια μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ενώ η οικονομική διπλωματία μας κινείται με πολύ αργούς ρυθμούς».

«Μόνο η αλλαγή του μοντέλου παραγωγής της οικονομίας θα μας οδηγήσει στην έξοδο από την κρίση. Χρειάζεται εθνική αναπτυξιακή στρατηγική» δήλωσε ο κ. Λόης Λαμπριανίδης, γενικός γραμματέας Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Προς μια κατεύθυνση αλλαγής παρότρυνε και ο κ. Χρήστος Στάικος πρόεδρος Enterprise Greece, ο οποίος πρότεινε: «Να αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο της χώρας και να γίνει εξωστρεφές, να ενισχύσουμε το branding της χώρας, στοχεύοντας σε δράσεις και κλάδους».

Ο Νίκος Βέττας, γενικός διευθυντής ΙΟΒΕ εκτίμησε πως «Η ύφεση στην ελληνική οικονομία από το 2008 θα ήταν κατά ένα τρίτο ίσως και κατά ένα δεύτερο χαμηλότερη αν οι εξαγωγές πήγαιναν καλύτερα. Οι περισσότερες εξαγωγές που γίνονται από τη χώρα μας είναι εξαγωγές εξ ανάγκης».

Ο κ. Δημήτρης Ιωάννου, πρέσβης, επικεφαλής Δ4 Διεύθυνσης του υπουργείου Εξωτερικών και πρόεδρος ΕΔΥ δήλωσε πως «Η ελληνική οικονομία έχει πέσει στην παγίδα του μεσαίου εισοδηματικού επιπέδου. Χρειάζεται αλλαγή στάσης σε θέματα οικονομικής πολιτικής των αρμόδιων κρατικών αξιωματούχων στις επαφές τους με ομολόγους τους».

Στις χρηματοδοτικές λύσεις που δίνει το τραπεζικό σύστημα αναφέρθηκαν οι ομιλητές του πάνελ με θέμα «Χρηματοδότηση και ασφάλιση, τα όπλα των εξαγωγέων» και συντονιστή τον δημοσιογράφο κ. Χρήστο Κολώνα.

Η κα Εύη Πασσά, διευθύντρια, Επικεφαλής Συναλλακτικής Τραπεζικής Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδας, περιέγραψε τα προϊόντα που προσφέρει η τράπεζα στις εξαγωγές, τονίζοντας και τις δυνατότητες παροχής τεχνικής βοήθειας.
Ο κ. Άλκης Δρακινός, Αναπληρωτής Επικεφαλής του γραφείου της EBRD στην Ελλάδα, τόνισε ότι η EBRD τον τελευταίο ενάμιση χρόνο έχει εκταμιεύσει €1,5 δισ. στην Ελλάδα.

Ο κ. Ιωάννης Καλτσάς, Προϊστάμενος του Τμήματος Χρηματοδότησης της ΕΤΕΠ στην Ελλάδα και την Κύπρο, μίλησε για την ενίσχυση που παρέχει η ΕΤΕΠ στις ελληνικές συστημικές τράπεζες προκειμένου να παρέχουν ρευστότητα στις επιχειρήσεις.

Ο κ. Νικόλας Μπαδήμας, MMCD Director της Euler Hermes Hellas, αναφέρθηκε στα προγράμματα ασφάλισης των εξαγωγικών πιστώσεων.

Ο κ. Νότης Βαγιακάκος, Managing Director της HDI Global SE Hellas, υπογράμμισε τη σημασία της ασφάλισης κινδύνων στις εξαγωγές.

Με τα «Μέσα για την ανταγωνιστικότητα των εξαγόμενων προϊόντων: Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Πιστοποίηση, Marketing, Cyber Security, E-Commerce, Υπηρεσίες HR» ασχολήθηκε το τρίτο πάνελ του Συνεδρίου. Το πάνελ συντόνισε ο δημοσιογράφος κ. Νίκος Υποφάντης.

Ο κ. Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group, υπογράμμισε τη σημασία του digital, σε μια εποχή όπου όλοι, στις περισσότερες δραστηριότητές τους, χρησιμοποιούν πλέον το κινητό. «Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσω e-commerce ο παγκόσμιος τζίρος αγγίζει τα 2,3 τρις δολάρια», δήλωσε.

Ο κ. Δημήτρης Χαλεπίδης, Σύμβουλος ΟΕΥ Α΄, Διευθυντής, Β1 Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού, Υπουργείο Εξωτερικών, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι στο Υπουργείο γίνονται ετησίως 10.000 με 12.000 αιτήματα από ελληνικές επιχειρήσεις για δικτύωση στο εξωτερικό. Οι υπηρεσίες που προσφέρονται στις επιχειρήσεις είναι δικτύωση, πληροφόρηση, ένταξη στο ΕΣΠΑ, ISO κλπ. αλλά και προώθηση προϊόντων και βελτίωση της εταιρικής φήμης.

Ο κ. Ιωάννης Οικονομίδης, Διευθυντής Πιστοποίησης, TUV Hellas (TUV NORD GROUP) εξήγησε ότι η πιστοποίηση είναι επί της ουσίας η επιβεβαίωση της συμμόρφωσης ενός προϊόντος σε μία προδιαγραφή. Επεσήμανε πως «Την αδειοδότηση σε μία εταιρεία πιστοποίησης δίνουν διεθνείς οργανισμοί συμμόρφωσης», ενώ τόνισε πως «Η πιστοποίηση δεν είναι μία υποχρεωτική διαδικασία, αλλά την έχει επιβάλει η ίδια η αγορά».

Ο κ. Δημήτρης Χρήστου, Director, Market Development, GS1 Association Greece, μίλησε μεταξύ άλλων για τη σημασία της πιστοποίησης με GS1, λέγοντας ότι είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι υπάρχουν προϊόντα που εξάγονται χωρίς το GS1. Τόνισε επίσης ότι σε καμία άλλη χώρα του κόσμου δεν υπάρχει κάποιος άλλος που να έχει δικό του πρότυπο. Έδωσε ως παραδείγματα το Alibaba και την Amazon, οι οποίες ζητούν πρότυπο GS1 για να δεχτούν κάποιο προϊόν.
Ο κ. Νίκος Γεωργόπουλος, Cyber Privacy Risks Insurance Advisor, Cromar Coverholder at Lloyd’s, τόνισε ότι είναι επίφοβο κάποιος να μην διαθέτει ISO ή άλλες πιστοποιήσεις στο προϊόν του. Υπογράμμισε ωστόσο ότι απόλυτη ασφάλεια δεν υπάρχει, αλλά οι πιστοποιήσεις περιορίζουν το ποσοστό της αβεβαιότητας για την ασφάλεια ενός προϊόντος.

Τέλος, ο κ. Κοσμάς Φ. Κοτέας, Δικηγόρος – Εμπορικολόγος, δικηγορικό γραφείο Φίλιππος Δ. Κοτέας – Κοσμάς Φ. Κοτέας & Συνεργάτες & Σύμβουλος, BusinessWith Ε.Π.Ε μίλησε για την ανάγκη στο διεθνές εμπόριο οι αντισυμβαλλόμενοι να μπορούν να επικοινωνούν γιατί έχουν διαφορετικούς νόμους, γλώσσες, κλπ. Για το λόγο αυτό χρειάζονται προδιατυπωμένες συμφωνίες και κωδικοποιήσεις, εξήγησε ο κ. Κοτέας. Για τις συναλλαγές μέσω ίντερνετ τόνισε ότι όσο υπάρχει πληροφορία που έχει αξία, αυτή μπορεί να γίνει αντικείμενο κλοπής, υπεξαίρεσης κλπ.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν επίσης δυο Export Success Stories, της AIG ΕΛΛΑΣ και του DROMEAS SA.
H κα. Μαργαρίτα Γκολφινοπούλου, Διευθύντρια Επιχειρηματικών Κινδύνων, Risk Champion μίλησε για τη «Συμβολή των ασφαλιστικών εταιρειών στα success stories των εξαγωγικών επιχειρήσεων» και περιέγραψε παραδείγματα κινδύνων που αντιμετωπίζουν οι εξαγωγικές επιχειρήσεις αλλά και πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα και η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών της εταιρείας απέτρεψαν τις οικονομικές απώλειές τους.

Ο κ. Ιωάννης Παπαπαναγιώτου, Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, μίλησε για το παράδειγμα της «DROMEAS SA: Τρέχοντας προς την Ευρώπη και τον κόσμο…» περιγράφοντας τη δράση της εταιρείας, η οποία διατρέχει μια μακρά πορεία, από το 1979. Τόνισε τον εξωστρεφή χαρακτήρα που είχε από την αρχή, καθώς το δεύτερο κατάστημα της εταιρείας άνοιξε στη Σόφια μετά από αυτό της Θεσσαλονίκης και πριν της Αθήνας, αλλά και για το μεγάλο άνοιγμα στο εξωτερικό από το 2000 και μετά, με την εταιρεία να έχει εξοπλίσει μεταξύ άλλων αεροδρόμια, την Κομισιόν και τον γερμανικό στρατό.

Για αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου http://www.exports.ethosevents.eu/ καθώς επίσης και τα social κανάλια Facebook, LinkedIn, twitter και YouTube.

Στα Ιωάννινα η νέα ημερίδα του insuranceforum.gr, παρουσία του Συλλόγου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών του Νομού

0

Ο νέος τρόπος λειτουργίας της αγοράς λόγω της επικείμενης εφαρμογής της Ευρωπαϊκής οδηγίας IDD, το εξοντωτικό φορολογικό σύστημα, οι υπέρογκες ασφαλιστικές εισφορές αλλά και ο νέος χάρτης της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο θα δραστηριοποιούνται τα επόμενα χρόνια οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αποτελούν τα κεντρικά θέματα της 21ης ημερίδας που διοργανώνει το insuranceforum.gr και η Insurance Innovation σε συνεργασία με τον Σύλλογο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Ιωαννίνων την Τετάρτη 07 Ιουνίου 2017 στο Ξενοδοχείο Hotel Du Lac.

Η ασφαλιστική αγορά του Ν. Ιωαννίνων και των γύρω πόλεων θα ενημερωθεί για τα τρέχοντα ζητήματα του κλάδου αλλά και για τις γενικότερες εξελίξεις στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Με μια νέα οργανωτική δομή και επίκαιρη θεματολογία, θα αναλυθούν και θα συζητηθούν θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, το επάγγελμά τους και τις προοπτικές που παρουσιάζονται στον ασφαλιστικό κλάδο.

Τα θέματα των τριών βασικών ενοτήτων θα είναι τα εξής:

1.Οδηγία IDD. Οι αλλαγές που επέρχονται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, με ομιλήτρια την κα. Μυρτώ Χαμπάκη, Senior Manager Risk Management Services CROWE SOL Consulting.

2.Ο Ρόλος και η Ευθύνη των Οργανωμένων Πανελλαδικών Δικτύων. Η συμβολή τους στην διαμόρφωση της αγοράς και του επαγγέλματος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, με ομιλητή τον κ. Νίκο Κλήμη, Οικονομολόγο.

3.Φορολογία και Ασφαλιστικές Εισφορές στην Πράξη. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, με ομιλητή τον κ. Τηλέμαχο Μαλγαρινό, Οικονομικό Σύμβουλο.

Κατά την διάρκεια της ημερίδας καταξιωμένα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς θα βρεθούν στην ημερίδα και θα αναλύσουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα θέματα.

Την Ημερίδα θα χαιρετίσουν ο Πρόεδρος Συλλόγου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Ιωαννίνων, κ. Αλέξανδρος Ιωάννου, η Πρόεδρος ΠΟΑΔ, ΕΑΔΕ, ΕΕΑΕ κα. Δήμητρα Λύχρου, ο Πρόεδρος Επιμελητηρίου Ν. Ιωαννίνων κ. Ιωάννης Μήτσης, ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας, κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου.

Επίσης κατά την διάρκεια της ημερίδας θα γίνει και η παρουσίαση του νέου λογοτύπου του Συλλόγου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Ιωαννίνων και θα παρουσιαστούν τα πεπραγμένα και οι στόχοι του Συλλόγου.

Ο σκοπός της Ημερίδας είναι διπλός, αφενός η σε βάθος ενημέρωση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και η ελεύθερη δημόσια συζήτηση για το μέλλον του επαγγέλματος και αφετέρου η εξαγωγή χρήσιμων και αξιοποιήσιμων συμπερασμάτων.

Οι Ημερίδες του insuranceforum.gr αποτελούν πλέον θεσμό για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, καθώς πραγματοποιούνται συνεχώς από το 2012 σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας με την συνεργασία των συλλογικών φορέων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ανασχεδιάζονται συνεχώς ώστε να είναι πάντοτε επίκαιρες και χρήσιμες. Μέχρι στιγμής το insuranceforum.gr έχει επισκεφθεί περισσότερες από 15 πόλεις διοργανώνοντας με τους τοπικούς φορείς εξαιρετικά επιτυχημένες συναντήσεις.

Marsh: Μείωση των ασφαλίστρων διεθνώς το α’ 3μηνο 2017

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η πτωτική τάση των τιμων των ασφαλίστρων διεθνώς επιβραδύνθηκε για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο σύμφωνα με τη Marsh LLC,  καθώς διαμορφώθηκε την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου στο 2,3% έναντι πτώσης 3,1% το δ’ τρίμηνο του 2016.

Οπως επισημαίνεται στο Global Insurance Market Index της Marsh, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017 κατεγράφη μικρότερη πτώση των ασφαλίστρων στις ασφαλίσεις περιουσίας/ατυχημάτων, τις χρηματοοικονομικές και τις επαγγελματικές. Πρόκειται για το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο κατά τα οποίο τα ασφάλιστρα ατυχημάτων υποχωρούν διεθνώς μεν, με επιβραδυνόμενο ρυθμό δε-, με την εξέλιξη να αποδίδεται κυρίως στις τιμολογιακές τάσεις στην αγορά των ΗΠΑ.

Είναι αξιοσημείωτο ότι οι τιμές των cyber-ασφαλίστρων μειώθηκαν κατά 1,7% -κατά μέσο όρο- το α’ τρίμηνο του 2017, καταγράφοντας την πρώτη τριμηνιαία μείωση από το 2014. Δυο είναι οι τάσεις που επηρεάζουν την τιμολόγηση των cyber ασφαλίστρων, υποστηρίζει η Marsh. Η συνολική “χωρητικότητα” του κλάδου αυξάνεται, λόγω της εισόδου νέων αγορών και της διεύρυνσης των υφιστάμενων.

Πολλοί πελάτες που αγοράζουν cyber ασφάλιση για την πρώτη φορά, αλλά και οι υφιστάμενοι μεγάλοι πελάτες -με κύκλο εργασιών άνω του 1 δισ. δολ.- αγοράζουν υψηλότερες καλύψεις καθώς αποκτούν καλύτερη αντίληψη των κινδύνων που αναδύονται. Η Marsh κανει λόγο για αύξηση 15% στα όρια των ασφαλιστικών καλύψεων από το 2015.

Στον κλάδο περιουσίας, τα ασφάλιστρα διεθνώς υποχώρησαν κατά 3,6% το α’ τρίμηνο του 2017, έναντι μείωσης 4,2% το δ’ τρίμηνο του 2016, ενώ στον κλάδο χρηματοοικονομικών και επαγγελματικών ασφαλίσεων ο ρυθμός της μείωσης ήταν 3% έναντι 2,6% το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο.

“Το πρώτο τρίμηνο του 2017 ήταν το 16ο συνεχόμενο τρίμηνο υποχώρησης του μέσου ασφάλιστρου στα συμβόλαια που ανανεώθηκαν”, ανέφερε ο  Dean Klisura, υψηλόβαθμο στέλεχος της Marsh. “Η τάση αυτή εξακολουθεί να συντηρείται από μια αγορά με πλεονάζουσα παραγωγική δυναμικότητα και ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον στο underwriting”.

Εθνική Ασφαλιστική: Τα σχέδια της Διοίκησης για την επόμενη ημέρα

0

της Ελενας Ερμείδου

Με παρακαταθήκη το όνομα της και την επί 126 έτη πορεία της στην Ελληνική αγορά, η Εθνική Ασφαλιστική, η πρώτη Ασφαλιστική στην Ελλάδα, γεφυρώνει το παρελθόν με το μέλλον και ανοίγει νέα σελίδα στην ιστορία της. Σχεδιάζει νέα σύγχρονα προϊόντα, με καινοτόμες καλύψεις, μακράν μπροστά της αγοράς, προωθεί αλλαγές στην τιμολογιακή της πολιτική, επαναπροσδιορίζει την στρατηγική της και δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στα Δίκτυα, αναζητώντας νέες συνεργασίες . Όλα αυτά ανεξάρτητα από την επιλογή του νέου μετόχου που αναμένεται να ανακοινωθεί αύριο και θα είναι το μεγαλύτερο deal της χρονιάς.

Τα παραπάνω δήλωσαν σε κοινή εκδήλωση που έκανε χτες η Εθνική Ασφαλιστική σε συνεργασία με την Mega Brokers οι κ.κ. Χριστόφορος Σαρδελής Πρόεδρος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Σταύρος Κωνσταντάς Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Γιώργος Ζαφείρης Γενικός Διευθυντής, Ηρακλής Δασκαλόπουλος Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Μιχάλης Τάτσης Διευθυντής Δικτύου Πωλήσεων, Μακρής Γιώργος Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Γενικών Κλάδων.

Η Εθνική Ασφαλιστική θα εξακολουθήσει να είναι ο leader της αγοράς. Σύντομα σχεδιάζει την διανομή νέων προϊόντων από το κλάδο Περιουσίας με έμφαση μεταξύ άλλων στην επείγουσα τεχνική βοήθεια, χωρίς να επιβαρύνει με έξτρα κόστος τους πελάτες της ενώ, παράλληλα δίνει έμφαση στο κλάδο υγείας με έκδοση νέων νοσοκομειακών καλύψεων και στα συνταξιοδοτικά –  μακροπρόθεσμα αποταμιευτικά προγράμματα συστηματικών καταβολών.

Χριστόφορος Σαρδελής: Δεν έχει αποφασιστεί τίποτε ακόμη για την Εθνική Ασφαλιστική

Χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του κου Ηρακλή Δασκαλόπουλου, ότι το 40% των δαπανών της υγείας βγαίνουν από τις τσέπες των ασφαλισμένων στο δημόσιο σύστημα  και ότι τα συνταξιοδοτικά προγράμματα των ιδιωτικής ασφάλισης παρέχουν εγγυήσεις.

Ηρακλής Δασκαλόπουλος: ΣΔΙΤ για τον έλεγχο των δαπανών στην Υγεία

Εχει ήδη ανταγωνιστικά προγράμματα και μεγάλη γκάμα καλύψεων μεγάλων κινδύνων, επαγγελματικής αστικής ευθύνης, ασφάλισης D&O, E&O, ασφάλιση έργων τέχνης, πληρωμάτων πλοίων, ενώ, παράλληλα παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα είναι πάντα έτοιμη να εκδώσει νέα προγράμματα / συμπληρωματικές καλύψεις.

Παράλληλα σχεδιάζει να εκδώσει στην αγορά νέο πρόγραμμα νομικής προστασίας με νομικές καλύψεις για ιδιώτες – οικογενειάρχες, όπου σε αυτό το πακέτο προβλέπεται να υπάρχει και κάποια κάλυψη σε ό,τι αφορά τα προσωπικά ατυχήματα.

Στόχος της να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της, να δώσει προστιθέμενη αξία στους πελάτες της και να καλύψει μεταξύ άλλων το κενό που έχει δημιουργηθεί στις συντάξεις, μετά από την πτώση των υπηρεσιών στο δημόσιο σύστημα υγείας.

Σχεδιάζει αλλαγές στην τιμολογιακή της πολιτική με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητα της καθώς επίσης και την μετατροπή των δυσνόητων νομικών όρων σε απλούς. Ωστόσο, όπως επισήμανε η διοίκηση, σε καμία περίπτωση δεν θα είναι αυτή η Ασφαλιστική η οποία θα έχει το φθηνότερο τιμολόγιο.

Η Εθνική Ασφαλιστική από τώρα και στο μέλλον σχεδιάζει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα Δίκτυα ενώ, ήδη βρίσκεται προς αναζήτηση σύναψης νέων συμφωνιών με μεγάλα Δίκτυα.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΕΑΕΕ στο κλάδο ζωής και υγείας τα αποκλειστικά δίκτυα διεκπεραιώνουν το 39% εκ της συνολικής παραγωγής  53% και τα ανεξάρτητα το 14%. Το Bancassurance πραγματοποιεί το 36% των πωλήσεων του κλάδου.

Ν. Μπέσσα / Συν.Ασφαλιστική: Επικοινωνία μέσω Δικτύου, Συνεταιριστικών Τράπεζών -Ενώσεων

0

Νέοι τρόποι μάρκετινγκ και επικοινωνίας στις ασφαλιστικές (μέρος ε’)

Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου

Δεν συμμετέχει σε τιμολογιακά «ναυάγια», για να μπορεί να αποζημιώσει όταν επέλθει ο κίνδυνος. Δεν στηρίζει τη διατηρησιμότητα των πελατών της σε «τεχνικές μάρκετινγκ» της παλιάς σχολής. Φέρει έναν από τους υψηλότερους δείκτες διατηρησιμότητας στην αγορά. Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στο ότι η Συνεταιριστική Ασφαλιστική –και το τμήμα μάρκετινγκ– λειτουργεί με αμεσότητα, ταχύτητα και ενημέρωση to the point.

Δίνει βαρύτητα στις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν στην αγορά, δημιουργώντας προϊόντα αξίας και συμπληρώνοντας τα κενά που έχουν δημιουργηθεί στον δημόσιο τομέα, ώστε από κοινού να υπηρετούν και να διασφαλίζουν τον κοινωνικό ρόλο της ασφάλισης. Μιλώντας στο ΙW, η κα. Νεκταρία Μπέσσα, Διευθύντρια Διοικητικού & Ανάπτυξης της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής επισημαίνει:

– Ποιος είναι ο τομέας ευθυνών του διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας;

Ν.Μ.: Το τμήμα μάρκετινγκ είναι επιφορτισμένο και ταυτισμένο με την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη. Αυτό είναι μια γενική παραδοχή για όλες τις αγορές, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε διεθνές επίπεδο. Αξίζει όμως να πούμε ότι ιδιαίτερα στην ασφαλιστική αγορά υπάρχουν ιδιαιτερότητες, διότι οι υπηρεσίες που παρέχει, είναι από τη φύση τους, πιο σημαντικές από πολλά καταναλωτικά προϊόντα.

Για όλους εμάς που υπηρετούμε τον θεσμό της ασφάλισης είναι απαραίτητη προϋπόθεση να κατανοήσουμε τις ανάγκες και τις επιθυμίες του ασφαλισμένου μας, δημιουργώντας προϊόντα ανώτερης αξίας, προκειμένου να επιτύχουμε μια στέρεα και μακροχρόνια σχέση μαζί του, στην ασφάλιση είτε της περιουσίας του είτε της υγείας του.

– Πώς οι εταιρείες δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Ν.Μ.: Είναι κοινώς αποδεκτό ότι στην Ελλάδα το ασφαλιστικό σύστημα είναι παρωχημένο. Ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης παίζει πλέον έναν σημαντικότατο ρόλο, συμπληρώνοντας τα κενά που έχουν δημιουργηθεί στον δημόσιο τομέα, ώστε από κοινού να υπηρετούν και να διασφαλίζουν τον κοινωνικό ρόλο της ασφάλισης.

Από την πλευρά μας, σαν ασφαλιστική αγορά, και συγκεκριμένα στη Συνεταιριστική Ασφαλιστική, έχουμε σαν στόχο τη δημιουργία προϊόντων νέας γενιάς, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Όταν διαγνωστεί μια ανάγκη για ένα νέο προϊόν, γίνονται άμεσα όλες εκείνες οι απαραίτητες ενέργειες, από τον σχεδιασμό του ώς και τη διάθεσή του στο καταναλωτικό κοινό. Ορισμένες φορές επεμβαίνουμε και στα υφιστάμενα προϊόντα, τα οποία θεωρούμε ότι χρήζουν βελτίωσης με την πάροδο του χρόνου.

– Μέσω ποιων καναλιών γίνεται η επικοινωνία και η γνωστοποίηση των προϊόντων; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής;

Ν.Μ.: Στην εταιρεία μας έχουμε επιλέξει συνειδητά την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες μας, η οποία προκύπτει κυρίως μέσα από τους ανθρώπους μας. Όλοι οι διακεκριμένοι συνεργάτες που ανήκουν στη μεγάλη οικογένεια της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής υπηρετούν τον θεσμό με ήθος και επαγγελματισμό. Μέσα από συνεχόμενους κύκλους εκπαιδεύσεων και διαρκών ενημερώσεων, είμαστε σε θέση να προτείνουμε στον ασφαλισμένο μας το κατάλληλο για εκείνον προϊόν βάσει των αναγκών του, με διαφανείς διαδικασίες και σεβασμό.

Κι αυτή η δέσμευσή μας, άλλωστε, καθρεπτίζεται και στα θεμέλια των ίδιων των προϊόντων μας, που είναι οι απλοί και κατανοητοί όροι. Σήμερα, στη Συνεταιριστική Ασφαλιστική, διατηρούμε τρεις κεντρικούς άξονες όσον αφορά τα κανάλια διανομής: το ιδιωτικό δίκτυο των συνεργατών, τις συνεταιριστικές τράπεζες και τις συνεταιριστικές ενώσεις.

– Με ποιες τεχνικές διατηρούν το πελατολόγιό τους;

Ν.Μ.: Ίσως ακουστεί παράτολμο αυτό που λέω, αλλά η πίστη των πελατών μιας επιχείρησης δεν εξαρτάται από τις «τεχνικές μάρκετινγκ» της παλιάς σχολής. Κι αυτό γιατί, πλέον, το προφίλ των ασφαλισμένων έχει εξελιχθεί. Έχει εκπαιδευτεί ασφαλιστικά, ενημερώνεται, έχει κριτική ικανότητα και απαιτήσεις.

Προσωπικά, θεωρώ ότι είναι άστοχο πλέον να επικοινωνείς για να πείσεις. Ο μέσος καταναλωτής είναι εξαιρετικά ευφυής για να τον προσεγγίσεις με φλύαρες διαφημιστικές καμπάνιες. Απαιτεί αμεσότητα, ταχύτητα και ενημέρωση to the point. Ο θεσμός της ασφάλισης και οι υπηρεσίες που παρέχει είναι, από τη φύση τους, πολύ ευαίσθητα στην αντιμετώπιση.

Η ώς τώρα «ξύλινη» γλώσσα των ασφαλιστικών εταιρειών απέτρεπε στο να χτιστεί μια σχέση εμπιστοσύνης. Η ειλικρίνεια, ο επαγγελματισμός, η διαφάνεια και η αμεσότητα βρίσκονται στο DNA της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής. Γι’ αυτό, άλλωστε, φέρει από τους υψηλότερους δείκτες διατηρησιμότητας του πελατολογίου στην ελληνική αγορά. Για όλους εμάς, στη Συνεταιριστική Ασφαλιστική, προτεραιότητα έχει ο πελάτης και η τίμια σχέση μας μαζί του. Κι αυτό δεν κατακτάται από τη μία μέρα στην άλλη, αλλά με διαρκή προσπάθεια και πίστη στον θεσμό.

– Πώς γίνεται ο έλεγχος, η σύγκριση του αποτελέσματος με τους στόχους;

Ν.Μ.: Στόχος της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής είναι κατ’ αρχήν η διατήρηση ενός υγιούς χαρτοφυλακίου. Αυτοσκοπός μας δεν είναι το κέρδος, με τη στενή έννοια του όρου, αλλά η κερδοφορία της επιχείρησης, οι δείκτες φερεγγυότητας και η διάρκεια στον χρόνο. Γι’ αυτό και δεν αντιμετωπίζουμε τα ασφαλιστικά προϊόντα σαν ευτελή αντικείμενα, όπως όλο και πιο συχνά βλέπουμε στον ανταγωνισμό να συμβαίνει.

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική δεν συμμετέχει σε τιμολογιακά «ναυάγια». Και ο λόγος είναι τόσο απλός όσο και σύνθετος: διότι θέλουμε στο τέλος της ημέρας να μπορούμε να αποζημιώσουμε τον ασφαλισμένο μας όταν επέλθει κάποιος κίνδυνος. Κι αυτός ο στόχος είναι αυταπόδεικτος μέσα από τους οικονομικούς μας δείκτες και την ευρωστία, που αποτελούν παράδειγμα επιχείρησης.

– Πώς επηρεάζει τις λειτουργίες η νέα ψηφιακή τεχνολογία;

Ν.Μ.: Η ασφαλιστική βιομηχανία είναι από τους κλάδους που επηρεάζονται άμεσα από τις τεχνολογίες αιχμής στην πληροφορική, με επιδράσεις σε όλα τα επίπεδα, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, διαμεσολαβούντες και καταναλωτές. Ψηφιακές αλλαγές φέρνει η τεχνολογία σε όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας παγκοσμίως, με τον χώρο της ασφάλισης να τελεί και αυτός υπό ψηφιακό μετασχηματισμό.

Οι αλλαγές επηρεάζουν τη συνολική λειτουργία των ασφαλιστικών εταιρειών, από τα κανάλια διανομής και τις γραμμές παραγωγής μέχρι την προστασία των προσωπικών δεδομένων και την καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Στη Συνεταιριστική Ασφαλιστική, η ψηφιακή εποχή μας επέτρεψε να εισάγουμε καινοτομίες στην αγορά πολύ πιο γρήγορα και πιο εύκολα, καθιστώντας πιο απλή και σύντομη τη διαδικασία ασφάλισης των προϊόντων μας.

Όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες οφείλουν να αναγνωρίσουν το νέο ψηφιακό περιβάλλον καθώς και την αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών τους και να προσπαθήσουν να προσαρμοστούν μετασχηματίζοντας το παραδοσιακό μοντέλο λειτουργίας τους.

AXA: Στηρίζει τις επενδύσεις και την καινοτομία για την προστασία των ανθρώπων και της περιουσίας

0

Η AXA συμμετείχε στη Διάσκεψη Κορυφής (Global Platform Summit) του ΟΗΕ για τη μείωση των κινδύνων από καταστροφές (UNISDR), με συμμετοχή κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και της κοινωνίας των πολιτών. Στόχος της συνάντησης ήταν να βρεθούν λύσεις για τη μείωση των κινδύνων από τις φυσικές καταστροφές και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας (resilience) έναντι των κλιματικών κινδύνων.

Η AXA αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ για τη μείωση των κινδύνων από καταστροφές, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε μετά τη σημαντική αύξηση καταστροφών τα τελευταία χρόνια, με οικονομικές απώλειες κοντά στα 300 δισεκατομμύρια δολάρια ανά έτος.

Η αυξημένη αστικοποίηση αποτελεί σημαντικό παράγοντα για το υψηλό κόστος καταστροφών με τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα να καλούνται να βρουν λύσεις από κοινού. Η πρωτοβουλία του ΟΗΕ θέτει κανονισμούς που υποστηρίζουν τις επενδύσεις και την καινοτομία, με στόχο την προστασία των ανθρώπων και της περιουσίας. Ενδεικτικοί κανονισμοί είναι:

–  Αναγνώριση κτιρίων βάσει συγκεκριμένων προτύπων ανθεκτικότητας.

– Δημοσιονομικοί κανόνες που δίνουν κίνητρα στις μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε ανθεκτικές υποδομές.

– Νόμοι για τον πολεοδομικό σχεδιασμό και τη χρήση γης που διασφαλίζουν ότι ο κίνδυνος για καταστροφές λαμβάνεται υπόψη.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους κανονισμούς, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Η AXA επεξεργάζεται ήδη τρόπους ενίσχυσης των οικοδομικών κανονισμών σε περιοχές που είναι ευάλωτες σε φυσικές καταστροφές, καθώς υπέγραψε μια διετή σύμπραξη με το UN-ΗΑΒΙΤΑΤ, το Πρόγραμμα του ΟΗΕ που στοχεύει να μειώσει το οικονομικό κόστος των φυσικών καταστροφών στους οικισμούς.

Στο πλαίσιο της σύμπραξης, ο Όμιλος θα χρηματοδοτήσει μελέτες και εργασία σε τέσσερις χώρες που έχουν πληγεί κατά κόρον από μεγάλες φυσικές καταστροφές: Ινδονησία, Φιλιππίνες, Πακιστάν και Αϊτή.

Τα ευρήματα από αυτή την εργασία θα χρησιμοποιηθούν για την εκπόνηση κατευθυντήριων γραμμών και ενός εργαλείου για χρήση σε όλο τον κόσμο από τις κυβερνήσεις, την κοινωνία των πολιτών και τον ιδιωτικό τομέα.

Η συνεργασία στοχεύει στην βελτίωση των οικοδομών σε χώρες που είναι ευάλωτες σε φυσικές καταστροφές, στη βελτίωση των βασικών προδιαγραφών δόμησης και στην ενθάρρυνση προς τις χώρες, να «χτίσουν καλύτερα», να μειώσουν τους θανάτους και να περιορίσουν τις οικονομικές απώλειες λόγω καταστροφών.

Ασφαλιστικός χορηγός του 2ου Lighting Up Athens, η Prime Insurance

0

Η Prime Insurance, στο πλαίσιο της στρατηγικής επικοινωνίας επενδύει διαρκώς στην άθληση και την υγιή διαβίωση υποστηρίζοντας αθλητικές εκδηλώσεις μαζικής συμμετοχής.

Χτίζοντας πάνω στη συνεργασία της με την εταιρεία All About Running (διοργανώτρια εταιρεία του φετινού αγώνα), η Prime Insurance υποστήριξε το φετινό Lighting Up Athens την Κυριακή 28/5, ένα μοναδικό νυχτερινό αγώνα δρόμου στο κέντρο της Αθήνας, με αφετηρία και τερματισμό το Καλλιμάρμαρο Στάδιο!

Προσφέροντας την κάλυψη προσωπικού ατυχήματος σε περισσότερους από 4.100 συμμετέχοντες δρομείς, οι οποίοι φώτισαν με φακούς κεφαλής το κέντρο της Αθήνας, η Prime Insurance μετέφερε το μήνυμα για διάδοση των μαζικών τρόπων άθλησης και υγιούς διαβίωσης και συνέδεσε την παρουσία της με την ευγενή άμιλλα και τα ιδεώδη του αθλητισμού.

Μοναδική υπόσχεση της Prime Insurance η διαρκής υποστήριξη αντίστοιχων δράσεων που όχι μόνο ενισχύουν το προφίλ και την αναγνωρισιμότητά της, αλλά και συμβάλλουν στη μεγέθυνση της τάσης για Υγεία και Ποιότητα Ζωής για Όλους.

Ασφαλιστικός χορηγός του 2ου Lighting Up Athens, η Prime Insurance

0

Η Prime Insurance, στο πλαίσιο της στρατηγικής επικοινωνίας επενδύει διαρκώς στην άθληση και την υγιή διαβίωση υποστηρίζοντας αθλητικές εκδηλώσεις μαζικής συμμετοχής.

Χτίζοντας πάνω στη συνεργασία της με την εταιρεία All About Running (διοργανώτρια εταιρεία του φετινού αγώνα), η Prime Insurance υποστήριξε το φετινό Lighting Up Athens την Κυριακή 28/5, ένα μοναδικό νυχτερινό αγώνα δρόμου στο κέντρο της Αθήνας, με αφετηρία και τερματισμό το Καλλιμάρμαρο Στάδιο!

Προσφέροντας την κάλυψη προσωπικού ατυχήματος σε περισσότερους από 4.100 συμμετέχοντες δρομείς, οι οποίοι φώτισαν με φακούς κεφαλής το κέντρο της Αθήνας, η Prime Insurance μετέφερε το μήνυμα για διάδοση των μαζικών τρόπων άθλησης και υγιούς διαβίωσης και συνέδεσε την παρουσία της με την ευγενή άμιλλα και τα ιδεώδη του αθλητισμού.

Μοναδική υπόσχεση της Prime Insurance η διαρκής υποστήριξη αντίστοιχων δράσεων που όχι μόνο ενισχύουν το προφίλ και την αναγνωρισιμότητά της, αλλά και συμβάλλουν στη μεγέθυνση της τάσης για Υγεία και Ποιότητα Ζωής για Όλους.

FADATA: Η «εποχή των μηχανών» και το νέο «καλούπι» για τις ασφαλιστικές

0

του Βάϊου Κρόκου

Οι  τεχνικές του παρελθόντος προσέφεραν τις βάσεις και, οι τεχνικές του μέλλοντος διασφαλίζουν την ανάπτυξη. Αυτό θα μπορούσε να είναι το νέο μότο για όποιον αντιτάσσεται στις αλλαγές που κομίζει η νέα τεχνολογία. Τις αλλαγές αυτές θα πρέπει να υιοθετήσουν και οι ασφαλιστικές μέσα από τον σχεδιασμό και υλοποίηση νέων δομών, προκειμένου να βελτιώσουν την παραγωγή,  να έχουν πρόσβαση σε ενοποιημένες πληροφορίες που οδηγούν σε αναλύσεις ακριβείας, επιτρέπουν την καινοτομία και άρα στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Το μήνυμα αυτό πέρασε η πρώτη ημέρα του συνεδρίου της FADATA που διεξάγεται σήμερα 31 Μαίου και αύριο 1η Ιουνίου 2017 στο ξενοδοχείο Divani Caravel με επίκεντρο της αλλαγές που δρομολογούνται στο κλάδο ασφαλειών, συμπεριλαμβανομένου της ψηφιοποίησης, των αυτοματοποιημένων διαδικασιών, την επιχειρηματική νοημοσύνη,  και άλλα.

Τα οφέλη των νέων δομών τεχνολογίας

H υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών είναι πολύ χαμηλή μέχρι σήμερα στις ασφαλιστικές. Τεχνολογίες blockchain, αυτοκινούμενα οχήματα, IoT και άλλες μορφές νέων τεχνολογιών ήδη έχουν εισβάλλει, αλληλεπιδρούν με την κοινωνία και δημιουργούν νέα προϊόντα.  Συνεπώς, οι ασφαλιστικές θα  πρέπει «τρέξουν» να προφτάσουν την «εποχή των μηχανών».

Τα legacy συστήματα θα πρέπει να αντικατασταθούνε με νέες δομές. Στόχος, το underwriting σε πραγματικούς χρόνους, η ακρίβεια στην τιμολόγηση των ασφαλιστικών προϊόντων, η υψηλού επιπέδου αυτοματοποίηση, η μείωση του λειτουργικού κόστους, η βελτίωση των επιδόσεων και της κερδοφορίας στο underwriting, η ενοποιημένη πληροφόρηση, καλύτερη ανάλυση και τέλος καλύτερη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της ψηφιακής ασφάλισης

  • Η ψηφιακή ασφάλιση δεν λειτουργεί από μόνη της, αλληλεπιδρά με τον πελάτη, με την κοινωνία, διαμορφώνει νέες τάσεις και νέα κανάλια διανομής.
  • Τα κανάλια αυτά θα πρέπει να διαθέτουν ενοποιημένη, ολιστική μορφή
  • Να προωθούνται από ενοποιημένες πλατφόρμες οι οποίες θα είναι ικανές να υποστηρίξουν την νέα δομή.
  • Να υποστηρίζονται από νέες μορφές συνεργατών
  • Να στηρίζουν το συνολικό ψηφιακό οικοσύστημα
  • Να χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά μέσα σε ένα περιβάλλον που διέπεται από επιχειρησιακούς κανόνες.

Στο σημείο αυτό, να τονιστεί ότι η επιλογή των συνεργατών θα πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά και ανάλογα με τις ανάγκες. Δυνητικοί συνεργάτες μπορεί να είναι πάροχοι υπηρεσιών, πανεπιστήμια, εταιρείες insurtech, κατασκευαστές προϊόντων κα.

Το βασικό, ωστόσο ερώτημα που θα πρέπει να απαντήσουν οι ασφαλιστικές είναι σε ποιο βαθμό θέλουν να υιοθετήσουν την νέα τεχνολογία και τι θέλουν να πετύχουν μέσα από την προσαρμογή τους στις νέες τεχνολογίες.