back to top
17.4 C
Athens
Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1998

Η μελέτη της Atradius για την οικονομία της Ινδίας

0

H τελευταία μελέτη της Atradius για τον Ιανουάριο του 2015 (Atradius Country Report India – January 2015) επικεντρώνεται στην οικονομοτεχνική ανάλυση της Ινδίας, και εστιάζει συνοπτικά στα ακόλουθα:

Η ανάπτυξη εξακολουθεί να κινείται κάτω του μακροπρόθεσμα αναμενόμενου:

• Υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης αναμένονται το 2015 (6,5%) μετά από το 6,0% του 2014
• Ο πληθωρισμός αναμένεται να μειωθεί στο 6% ετησίως μεσοπρόθεσμα, χάρη στο νέο νομισματικό πλαίσιο
• Ο εταιρικός τομέας στην Ινδία εξακολουθεί να υποφέρει από τα συσσωρευμένα χρέη
• Η νέα κυβέρνηση δεν έχει πραγματοποιήσει τα μεγάλα μεταρρυθμιστικά βήματα μέχρι στιγμής

Διαβάστε τη μελέτη της Atradius εδώ.

Αναγνώριση για το πρόγραμμα εκπαίδευσης ασφαλιστικών στελεχών της Eurolife

0

Η πρωτοβουλία της Eurolife ERB Ασφαλιστικής για το πρόγραμμα «Advanced Program in Management for Insurance Executives», το οποίο έχει λάβει σημαντική αποδοχή και αναγνώριση από όλους τους συνεργάτες της, ολοκλήρωσε με επιτυχία τον 3ο Ακαδημαϊκό κύκλο.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ξεκίνησε το Μάιο και ολοκληρώθηκε το Δεκέμβριο του 2014, καλύπτοντας πέντε συνολικά ενότητες, σε 36 ώρες διδασκαλίας ενώ η πραγματοποίηση του γίνεται σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ως εισηγητές, έχουν επιλεγεί καθηγητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου.

Συγκεκριμένα, επιλεγμένοι συνεργάτες της Eurolife ERB Ασφαλιστικής παρακολούθησαν τέσσερις υποχρεωτικές ενότητες συνολικής διάρκειας 32 ωρών καλύπτοντας τα εξής γνωστικά αντικείμενα:

– Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
– Ανάλυση Λογιστικών Καταστάσεων και Χρηματοοικονομικοί Δείκτες
– Μάρκετινγκ και Συμπεριφορά Καταναλωτή
– Κατάρτιση και αξιολόγηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plans)

Επιπροσθέτως, στα πλαίσια του συγκεκριμένου προγράμματος οι συμμετέχοντες παρακολουθήσαν μια επιπλέον ενότητα διάρκειας τεσσάρων ωρών, έχοντας να επιλέξουν μια από τις ακόλουθες ενότητες:
– Ψυχολογία και Αγορές

– Ο ρόλος του Στρατηγικού Management στην Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων

– Τεχνικές Ανάλυσης Ενδοεπιχειρησιακών Δεδομένων για τη Λήψη Αποφάσεων (Business Analytics)

Οι συνεργάτες που ολοκλήρωσαν με επιτυχία τα «Τεστ γνώσεων πολλαπλών απαντήσεων» παραβρεθήκαν στην Τελετή Αποφοίτησης που πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο Τελετών του Πανεπιστημίου και παρέλαβαν το σχετικό Πιστοποιητικό Σπουδών.
Από την πλευρά του Πανεπιστημίου παρευρισκόμενοι ήταν ο Πρύτανης του Τμήματος, ο επιστημονικός υπεύθυνος και οι καθηγητές του προγράμματος και από τη Eurolife ERB ο Διευθύνων Σύμβουλος, και Στελέχη Πωλήσεων, εκπαίδευσης και Marketing της Εταιρίας, καθώς και μέλη των οικογενειών τους όλων των Συνεργατών που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα.

Αξίζει ν’ αναφερθεί ότι στο σύντομο χαιρετισμό του, ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife ERB Ασφαλιστικής τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «η Eurolife ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση, ως επένδυση για το μέλλον των συνεργατών».

Ελλιπής η χρηματοδότηση για τους ανασφάλιστους

0

«Ψίχουλα» μπροστά στις πραγματικές ανάγκες αποδεικνύονται τα κονδύλια, που διατίθενται για τη νοσηλεία των ανασφάλιστων συμπολιτών μας, όπως δείχνουν τα στοιχεία από το μεγαλύτερο νοσοκομείο της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των ανασφάλιστων υπολογίζεται σε 2,5 εκατομμύρια και το ποσό που εγκρίθηκε τον περασμένο Αύγουστο από τον Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας για την κάλυψη της νοσηλείας τους ανήλθε στο 1,350 εκατ. ευρώ. Τα νούμερα, όμως, δεν βγαίνουν, όπως δείχνει η πράξη στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

Τους πρώτους 4 μήνες εφαρμογής του μέτρου, από το Σεπτέμβρη έως το Δεκέμβρη δηλαδή, η δωρεάν περίθαλψη στον «Ευαγγελισμό» ξεπέρασε τους 150 ανασφάλιστους, αριθμός που ανάγεται σε περίπου 40 άτομα μηνιαίως. Κατ’ αναλογία, οι νοσηλευόμενοι ανασφάλιστοι μπορεί να αγγίξουν και τους 500, σε ετήσια βάση.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου.

H Ντορίνα Οικονομοπούλου, Γενική Διευθύντρια της Marsh

0

Την ανάληψη της Γενικής Διεύθυνσης της Marsh Ε.Π.Ε. Μεσίτες Ασφαλίσεων αναλαμβάνει, σύμφωνα με τη Διοίκηση της εταιρείας, η κυρία Ντορίνα Οικονομοπούλου, αντικαθιστώντας τον κ. Παναγιώτη Λυσσαίο, ο οποίος προήχθη σε Περιφερειακό Διευθυντή της Marsh για τις χώρες Ελλάδα, Κύπρο και Ισραήλ.

Η κυρία Ντορίνα Οικονομοπούλου προήχθη στη θέση της Γενικής Διευθύντριας από τη θέση της Αναπληρώτριας Γενικής Διευθύντριας, θέση που κατείχε από το 2000. Η κυρία Οικονομοπούλου διαθέτει βαθειά εμπειρία και γνώση της ασφαλιστικής βιομηχανίας, αλλά και μεγάλη εμπειρία στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, επί ασφαλιστικών θεμάτων αλλά και θεμάτων διαχείρισης κινδύνων σε επιχειρήσεις.

Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της στην Marsh Ελλάδος, το 1994, από τη θέση της Υπεύθυνης Εξυπηρέτησης Πελατών Risk Management και από το 2000 που ανέλαβε τη θέση της Αναπληρώτριας Γενικής Διευθύντριας, στις περιοχές ευθύνης της εντάσσονταν ο Τομέας Ανάπτυξης Εργασιών, αλλά και η διοίκηση των τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Τοποθέτησης Κινδύνων, Ζημιών και Ομαδικών Ασφαλίσεων. Ήταν επίσης υπεύθυνη για τους τομείς παροχής υπηρεσιών Private Equity, Mergers and Acquisitions και Risk Consulting.

Διαθέτοντας γνώση και εμπειρία στην αναγνώριση ευκαιριών αλλά και αντιμετώπισης προκλήσεων που αντιμετωπίζει τόσο η ασφαλιστική βιομηχανία όσο και οι πελάτες της Marsh αλλά και βαθειά γνώση της λειτουργίας της εταιρίας και των δραστηριοτήτων της αναμένεται να οδηγήσει την Marsh Ελλάδος στην επόμενη φάση της ανάπτυξής της καθώς και να συνεχίσει να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και προστιθέμενη αξία στους πελάτες της.

Διαγωνισμός ασφαλιστικής κάλυψης

0

Η ΕΑΕΕ σε ανακοίνωση της ενημερώνει σχετικά με την διακήρυξη ηλεκτρονικού δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού του « Δήμου θεσαλονίκης».

Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός αφορά στην ανάθεση των υπηρεσιών με τίτλο « Παροχή Ασφαλιστικών Καλύψεων της Κινητής και Ακίνητης Περιουσίας του Δήμου Θεσσαλονίκης για ένα έτος με τον προυπολογισμό δαπάνης μικτών ασφαλίστρων να ανέρχεται στις 722.680,62 χιλ. ευρώ.

Δείτε εδώ την ανακοίνωση.

Πρόγραμμα για τους Οικονομικούς Μετανάστες από την ΑΤΕ

0

Στο πλαίσιο του Ν.4251/2014, η ΑΤΕ Ασφαλιστική σχεδίασε και διαθέτει από τις 19/1/2015 το Πρόγραμμα Κλάδου Προσωπικού Ατυχήματος «Ξένιος Δίας», με το οποίο παρέχεται πλήρης ασφάλιση ασθενείας σε πολίτες τρίτων χωρών που αιτούνται χορήγησης ή ανανέωσης άδειας διαμονής.

Το Πρόγραμμα «Ξένιος Δίας» της ΑΤΕ Ασφαλιστικής διακρίνεται για την υψηλή τυποποίηση και την ευκολία διαχείρισης που παρέχει στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους:
• Απευθύνεται, αποκλειστικά σε πολίτες τρίτων χωρών, ηλικίας 3 μηνών ως και 65 ετών,
• Εντάσσεται στον Κλάδο Προσωπικού Ατυχήματος,
• Είναι ετησίως ανανεούμενο,
• Υποστηρίζεται από Ηλεκτρονική Αίτηση, ενώ
• Παρέχει δυνατότητα Άμεσης Εξόφλησης και Έκδοσης Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου, σε πραγματικό χρόνο.

Ασφαλιστικές Καλύψεις Προγράμματος «Ξένιος Δίας»

Αναφορικά με τις ασφαλιστικές του καλύψεις το Πρόγραμμα «Ξένιος Δίας» της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, παρέχει:
1. Μόνιμη Ολική Ανικανότητα από Ατύχημα. Καταβάλλεται στον Ασφαλισμένο ποσό €15.000,00.
2. Μόνιμη Μερική Ανικανότητα από Ατύχημα. Καταβάλλεται στον Ασφαλισμένο ποσοστό (%) ποσού €15.000,00, βάσει αντίστοιχου πίνακα που περιέχεται στους Γενικούς Όρους ασφάλισης του Προγράμματος.
3. Ιατροφαρμακευτικές Δαπάνες από Ατύχημα ή Ασθένεια. Το ύψος των καλυπτόμενων παροχών ανέρχεται σε ποσό €1.500,00 ετησίως, με συμμετοχή του ασφαλιζόμενου 20%.
4. Ευρεία Νοσοκομειακή Περίθαλψη. Το ανώτατο ύψος των καλυπτόμενων παροχών ανέρχεται σε ποσό €10.000,00 ετησίως, με ελεύθερη επιλογή νοσοκομείου. Καταβάλλεται στον Ασφαλισμένο το 80% των δαπανών νοσοκομειακής περίθαλψης εξαιτίας ατυχήματος ή ασθένειας, καθώς και τα έξοδα τροφής και δωματίου για νοσηλεία, με ανώτατη μέχρι και Β’ θέση (δίκλινο δωμάτιο). Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση που, χρησιμοποιηθεί Δημόσιο Νοσοκομείο, ή τρίτος ασφαλιστικός φορέας καλύψει ύψος εξόδων μεγαλύτερο ή ίσο του 20%, τότε μηδενίζεται το ποσοστό συμμετοχής του ασφαλισμένου.

Η νέα λύση για ΑΣΠΙΣ και COMMERCIAL

0

[starbox]

Με την «βούλα» πλέον και χωρίς να χωρά καμία αμφιβολία η υπόθεση των ΑΣΠΙΣ και COMMERCIAL δεν λύθηκε από τους κυβερνητικά αρμοδίους. Οι υποσχέσεις, οι συζητήσεις, οι πάλαι ποτέ μεγαλοστομίες εξανεμίστηκαν. Αυτοί που έταξαν δεν μπόρεσαν να υλοποιήσουν τις υποσχέσεις τους. Και οι άνθρωποι που ηγούνται των ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ και ήταν αυτοί που εκπροσώπησαν τους χιλιάδες ασφαλισμένους -θύματα – σε εκείνες τις συναντήσεις που οι υποσχέσεις επίλυσης δίνονταν αφειδώς, σήμερα είναι απογοητευμένοι. Κατανόησαν ότι τίποτε δεν αποδείχτηκε αληθινό.

Τι να φταίει άραγε; Δεν υπήρχε πρόθεση, δεν ασχολήθηκαν κάποιοι επιμελώς, δεν θέλουν να δοθεί λύση, είναι αδύνατο να δοθεί λύση; Ποιο από αυτά τα υποθετικά ερωτήματα μπορεί να απαντηθεί; Και ποιος μπορεί να τα απαντήσει. Η υπόθεση ανάγεται στα όρια του φανταστικού και δεν ωφελεί.

Σήμερα μια ανάσα πριν από τις εκλογές, άνθρωποι πέριξ της ηγετικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ συναντήθηκαν με εκπροσώπους των ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ. Συζήτησαν και εκδόθηκε και ανακοίνωση (φιλοξενείται στην ιστοσελίδα του κόμματος). Και σε αυτόν τον πολιτικό χώρο λοιπόν έγινε γνωστό επισήμως και το πρόβλημα και η μη λύση του μέχρι σήμερα. Οι πληγέντες της ΑΣΠΙΣ που επικοινώνησαν με το IW θεωρούν ότι έγινε ένα σωστό βήμα που ενδεχομένως θα αποτελέσει και μια νέα αρχή. Μπορεί υποσχέσεις –και σωστά- να μη δίνονται στην παρούσα χρονική στιγμή.

Ωστόσο το μείζον είναι πώς η χαμένη ελπίδα ξαναζωντανεύει. Και φυσικά όλοι στην αγορά –την ασφαλιστική- γνωρίζουν ότι η μεγάλη πληγή των ΑΣΠΙΣ και COMMERCIAL πρέπει να κλείσει. Ασχέτως αν αυτό δεν έγινε μέχρι σήμερα, δε μπορεί να θεωρηθεί ως χαμένη υπόθεση από κανέναν και κυρίως από τους παθόντες. Το ζητούμενο είναι να δοθεί λύση και να εξεταστεί σε βάθος εκ νέου το ζήτημα. Δεν έχει σημασία η μέχρι σήμερα αδυναμία, ανεπάρκεια, αδιαφορία, ή ότι άλλο μπορεί να οδήγησε στην μη απόδοση λύσης. Εμείς κρατάμε ότι απλώς οι άνθρωποι αυτοί, οι όμηροι ενός, παράδοξου συστήματος δεν δικαιώθηκαν. Οφείλει όμως κάποια εξουσία να τους δικαιώσει τόσο για λόγους αξιοπιστίας της ασφαλιστικής αγοράς όσο και για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης. Ας μην κλείσει το θέμα και ας δοθεί έστω και καθυστερημένα κάποια λύση…

Άδειασμα του ΣΥΡΙΖΑ στο Μάκη Βορίδη για νέο διαγωνισμό

0

Τη διακήρυξη ενός μεγάλου ηλεκτρονικού διεθνούς διαγωνισμού για την προμήθεια φαρμάκων δημοσίευσε η Επιτροπή Προμηθειών Υγείας (ΕΠΥ) χθες, μόλις 5 ημέρες πριν τις εκλογές. Τα ερωτήματα που γεννώνται πολλά, κυρίως για το χρόνο δημοσίευσης, με το ΣΥΡΙΖΑ να ετοιμάζεται να εξετάσει το διαγωνισμό ενδελεχώς από την επομένη των εκλογών και την ελληνική φαρμακοβιομηχανία να κινείται νομικά.

Στο έγγραφο της διακήρυξης των 68 σελίδων, που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια, ο επικεφαλής της ΕΠΥ Χρ. Γιάνναρης «ανοίγει» τις διαδικασίες για την προμήθεια Φαρμάκων και συγκεκριμένα 51 δραστικών ουσιών, συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης 26.229.620,80 €. Πρόκειται για ηλεκτρονικό διεθνή ανοικτό διαγωνισμό, με κριτήριο κατακύρωσης την χαμηλότερη τιμή, με αποδέκτες των φαρμάκων τα δημόσια νοσοκομεία.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου.

Αφιέρωμα στο κλασικό αυτοκίνητο από την ΦΙΛΗΣGlass

0

Η ΦΙΛΗΣGlass για το μήνα που διανύουμε επέλεξε το Triumph 2000 Roadster, 1949. Στο άκουσμα του ονόματος Triumph το μυαλό μας πηγαίνει στις μοτοσυκλέτες και τα ανοιχτά σπορ αυτοκίνητα. Ένα από αυτά είναι και το δίλιτρο Roadster του 1949.

Οποιαδήποτε αναφορά στην Βρετανική εταιρεία Triumph φέρνει στο μυαλό την εικόνα ενός γοητευτικού σπορ αυτοκινήτου. Το Roadster του 1949 ήταν το πρώτο πραγματικό νέο προϊόν της εταιρείας μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Συγκεκριμένα, η έκδοση 1800 του Roadster (1946 έως το 1948) ήταν το πρώτο της μεταπολεμικό μοντέλο. Το μοντέλο των 2000 κ.εκ. ήταν η εξέλιξή του. Μερικά από τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτού του σπορ αυτοκινήτου της εποχής ήταν οι τρεις παράλληλοι υαλοκαθαριστήρες και το rumble κάθισμα (κάθισμα της πεθεράς) με το δικό τουπαρμπρίζ για την προστασία των πίσω επιβατών.

Τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια η έλλειψη χάλυβα ανάγκασε την Triumph να χρησιμοποιήσει αλουμίνιο για το αμάξωμα. Η χρήση πρέσας από καουτσούκ (που είχε χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή των πάνελ των βομβαρδιστικών Mosquito από την Standard) βοήθησε στην παραγωγή. Το πλαίσιο ήταν συγκολλημένο στο χέρι και πάνω του (κολλιόνταν ή βιδώνονταν τα κομμάτια του αμαξώματος.

Ο κινητήρας ήταν ο 1500 κ.εκ. της Standard, που αργότερα μεγάλωσε στα 1800 και τα 2000 κ.εκ. με στοιχεία από την SS-Jaguar (μικρότερη συμπίεση και καρμπυρατέρ).
Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο (ήταν ίδιας φιλοσοφίας με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εποχής) συνδυαζόταν με ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα και ημι-ελλειπτικά φύλλα σούστας πίσω. Τα φρένα ήταν υδραυλικά (ταμπούρα).

Μπορεί κάποια συστατικά της κατασκευής να ήταν μοντέρνα όμως η σχεδίαση του αμαξώματος ήταν αναχρονιστική και θύμιζε προπολεμικά αυτοκίνητα.
Τα φώτα ήταν μεγάλα και στηρίζονταν στο ψυγείο ή τα φτερά. Το κάθισμα εμπρός ήταν σαν πάγκος και φιλοξενούσε τρία άτομα ενώ ήταν αδικαιολόγητα για την εποχή φαρδύ. Για το παρμπρίζ χρειάζονταν τρεις υαλοκαθαριστήρες και αυτό σήμαινε έναν επιπλέον μοχλό στην κολόνα του τιμονιού (για τους καθαριστήρες αλλά και αυτόν της αλλαγής ταχυτήτων.

Όμως αυτό που δεν συγχώρεσε ο τύπος του αυτοκινήτου στο Roadster ήταν το «Dickey» κάθισμα με το δικό του πτυσσόμενο παρμπρίζ. Θεωρούσαν το κάθισμα αυτό δύσκολο στη χρήση, αναχρονιστικό και επικίνδυνο. Για να μπουν σε αυτό οι επιβάτες του έπρεπε να πατήσουν στον πίσω προφυλακτήρα. Έτσι το Roadster ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο παραγωγής με αυτό τον τύπο καθίσματος.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι δημοσιογράφοι αυτοκινήτου της εποχής κατηγόρησαν την Triumph για παλαιό σχέδιο σε… σύγχρονους καιρούς και εκφράστηκαν με καυστικά σχόλια για την εταιρία στις παρουσιάσεις τους ενώ το Autocar στη δοκιμή του χαρακτήρισε το Roadster ως: «Μία παχουλή γεμιστή γαλοπούλα των Χριστουγέννων, που την πωλούν ως φίνο παγόνι».

Νέες μέθοδοι εκπτώσεων στα ασφάλιστρα οχημάτων

0

Πολιτική τιμολογίων δύο (ή και περισσότερων) ταχυτήτων διαπιστώνεται στην αγορά καθώς σημαντικός αριθμός ασφαλιστικών εταιρειών στον κλάδο Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων διέρχεται μεθόδους ώστε να καταστούν, σε συγκεκριμένα κανάλια πώλησης ή γεωγραφικές περιοχές, ανταγωνιστικότερες.

Από πληροφορίες προκύπτει πώς οι εταιρείες χορηγούν εκπτώσεις επί των τιμολογίων τους σε συνεργάτες με υψηλή παραγωγή, εκπτώσεις οι οποίες ωστόσο δεν αφορούν στη διαμεσολάβηση αλλά στον ασφαλισμένο. Με τον τρόπο αυτό επιβραβεύουν τα παραγωγικά γραφεία πωλήσεων δίνοντας τους ένα ακόμη εργαλείο τόνωσης της απόδοσής τους, διατηρώντας όμως αμετάβλητο το ποσοστό προμήθειας. Την ίδια ώρα ωφελημένοι βγαίνουν οι πελάτες-καταναλωτές που είναι και το ζητούμενο.

Επίσης, άλλες ασφαλιστικές επιλέγουν τον δρόμο της “γεωγραφικής” τιμολόγησης. Δηλαδή τιμολογούν περισσότερο επιθετικά (με μειώσεις) στην περιφέρεια, όπου η κρίση φαίνεται ότι έχει χτυπήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τα νοικοκυριά σε σχέση με την Αθήνα. Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι, στο διάστημα από το 2012 έως το 2014 τα ασφάλιστρα στην Αθήνα έχουν μειωθεί σε μέσα επίπεδα κατά 25%, ενώ σε περιοχές τις περιφέρειας το αντίστοιχο ποσοστό υπολογίζεται στο 30 με 35%.

Στο μεταξύ, στην αγορά συνεχίζονται οι αντιδικίες μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και δικτύων πώλησης για το ζήτημα των προμηθειών. Τα «κρούσματα» μείωσης των ποσοστών επί των οποίων υπολογίζονται οι προμήθειες των διαμεσολαβούντων δεν έχουν σταματήσει. Μάλιστα, καταγράφονται και επιθετικές αποφάσεις, που προβλέπουν μειώσεις προμηθειών στον κλάδο Αυτοκινήτων ακόμη και στο μισό, ενώ νέες «εκπτώσεις» αποφασίζονται και για τον κλάδο Ζωής και συγκεκριμένα στα συμβόλαια Υγείας.