back to top
15.5 C
Athens
Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

Οι ασφαλιστικές στο μικροσκόπιο της Client IQ

της Ελενας Ερμείδου

Η εσωστρέφεια και η διστακτικότητα είναι δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις ασφαλιστικές στην Ελλάδα απέναντι στις εξελίξεις και συγκεκριμένα στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, δήλωσε σήμερα ση κα Αλεξάνδρα Χριστοπούλου διευθύνουσα σύμβουλος της Client IQ, (η οποία συνεργάζεται με την Interasco και πρόσφατα έκλεισε και συμβόλαιο συνεργασίας με την ERGO) κατά την παρουσίαση έρευνας με θέμα “Ελληνες και GDPR” που εκπόνησε η εταιρεία σε συνεργασία με την εξειδικευμένη Focus Bari.

- Advertisement -

Διαβάστε :

Αλ. Χριστοπούλου: Πώς θα κερδίζουν χρήμα οι ασφαλιστικές

- Advertisement -

Σύμφωνα με την κα Χριστοπούλου οι ασφαλιστικές σήμερα επικεντρώνονται στο single customer view, να μάθουν περισσότερα για τον πελάτη τους, στα core συστήματα, στα CRS και στην τηλεματική.

Οπως, χαρακτηριστικά η ίδια επεσήμανε “στις ασφαλιστικές για παράδειγμα ο κλάδος Γενικών Ασφαλειών μπορεί να μην γνωρίζει αν έχει κοινό πελάτη με το κλάδο Ζωής.

Διαβάστε επίσης

Νέα προϊόντα και υπηρεσίες από την Intelli Solutions και την ClientIQ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

Κατά μέσο όρο λοιπόν, οι Έλληνες καταναλωτές προσκομίζουν περίπου 9 προσωπικά τους στοιχεία όταν τους ζητηθεί, με 8 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι προσκομίζουν προσωπικά στοιχεία που αφορούν στην οικογενειακή και επαγγελματική τους κατάσταση. Όσον αφορά στα στοιχεία επικοινωνίας τους, οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται να προσκομίζουν αβίαστα το email τους, σε ποσοστό που αγγίζει το 90%, ενώ εμφανίζονται σαφώς πιο συγκρατημένοι στο να προσκομίσουν τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με στοιχεία που σχετίζονται με τις καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων. 8 στους 10 ερωτηθέντες δηλώνουν ότι προσκομίζουν στις εταιρείες στοιχεία συναλλακτικής συμπεριφοράς, ή και πληροφορίες αναφορικά με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους, επιβεβαιώνοντας την επιθυμία των Ελλήνων καταναλωτών για παροχή εξατομικευμένων προσφορών και υπηρεσιών από τις επιχειρήσεις. Ειδικότερα, το 83% των καταναλωτών δηλώνει ότι ενοχλείται όταν οι εταιρείες δεν αξιοποιούν τα στοιχεία που έχουν προσκομίσει και συνεχίζουν να αποστέλλουν μηνύματα ή προσφορές τα οποία δεν τους ενδιαφέρουν και το 72% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι αναμένει να λαμβάνει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τη στιγμή που έχει προσκομίσει τα στοιχεία του σε μια εταιρεία.

Οι απαιτήσεις αυτές των καταναλωτών φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με την πρακτική των εταιρειών, καθώς 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές πιστεύουν πως οι εταιρείες δεν κάνουν καθόλου ή κάνουν μερική χρήση των στοιχείων που έχουν στη διάθεσή τους.

Οι καταναλωτές δεν επιθυμούν να ενημερώνονται μέσω Facebook όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έρευνας, παρά ταύτα οι εταιρείες το στοιχείο αυτό το αγνοούν και αυξάνουν τις δαπάνες τους για τα Social Media

Παράλληλα περίπου 9 στους 10 καταναλωτές εμφανίζονται ανήσυχοι για το ενδεχόμενο διαρροής των δεδομένων τους, ενώ το 77% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στον τρόπο με τον οποίο διαθέτουν τα προσωπικά τους στοιχεία, μετά το περιστατικό διαχείρισης δεδομένων που προέκυψε στην υπόθεση της Cambridge Analytica.

Εξι στόχοι για τις εταιρείες

Οι εταιρείες πρέπει:

  • Να διαφυλάξουν την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων
  • Να εφαρμόζουν μεθόδους διαφάνειας
  • Να αξιοποιούν σωστά τα δεδομένα των πελατών τους
  • Να παρέχουν ποιότητα εξυπηρέτησης ανεξαρτήτως καναλιών
  • Να κάνουν συνετή χρήση των διαφόρων καναλιών
  • Να κατανοούν την αγοραστική συμπεριφορά

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πόσο κόστισαν στις ασφαλιστικές οι ζημιές από τις φωτιές στην Αττική

Στο πλαίσιο της διερεύνησης των οικονομικών συνεπειών από τις δασικές πυρκαγιές που ξέσπασαν στην Αττική (Βαρνάβας, Β/Α Αττική) την περίοδο 11 - 13 Αυγούστου 2024

Πέντε ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς

Πέντε μεγάλες ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς, σε όρους τεχνικών προβλέψεων

H “ακτινογραφία” των ασφαλίσεων Ζωής

Η Επιτροπή Ζωής και Συντάξεων της ΕΑΕΕ αφού έλαβε υπόψη της τις ανάγκες ολοκληρωμένης πληροφόρησης των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στις ασφαλίσεις Ζωής, συνέχισε για μία ακόμη χρονιά την συστηματική συλλογή στατιστικών στοιχείων του κλάδου.

Ποιοι πουλάνε cyber στην Ελλάδα, οι τράπεζες, ή οι ασφαλιστές και τι καλύπτουν;

Ποιοι, καθημερινά αναρωτιέμαι πουλάνε ασφάλιση cyber κινδύνων στην Ελλάδα; Οι τράπεζες ή οι ασφαλιστικές και τι κίνδυνους καλύπτουν;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Deloitte – Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγ. Στεφάνου

Η Deloitte Ελλάδας σε συνεργασία με τη Maxima Insurance χρηματοδότησαν και παρέδωσαν ένα πλήρως εξοπλισμένο πυροσβεστικό κλιμάκιο στον Σύλλογο Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγίου Στεφάνου.

HOWDEN: Νέο πρόγραμμα cyber κινδύνων, νέα εποχή για την αγορά

Νέο πρόγραμμα κάλυψης cyber κινδύνων έβγαλε προς διάθεση στην αγορά η Howden σε συνεργασία με την Safe Security με την υποστήριξη των Mosaic Insurance, Chubb και Liberty Specialty Markets

Atradius Hellas: Eνισχυμένα έσοδα και αυξημένη κερδοφορία

Την ανοδική τάση των βασικών οικονομικών μεγεθών της διατήρησε η Atradius Hellas στο εννεάμηνο του 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Είναι κοντά η στιγμή που θα έχουμε έναν εργαζόμενο για έναν συνταξιούχο

«το κυρίαρχο πρόβλημα» της εποχής μας «δεν είναι ότι ζούμε πολύ περισσότερο, αλλά ότι αυξάνεται η υπογεννητικότητα».

Απόψε η παρουσίαση Συνδυασμού «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ» με υποψήφιο Πρόεδρο τον κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Με την επίσημη ανακοίνωση του Συνδυασμού του «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ», απόψε στις 6.30 μ.μ. στο Θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ στο κέντρο της Αθήνας

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Ομιλος AFFIDEA : Εισάγει την εξέταση με 3D τεχνολογία  

εισάγει μια καινοτόμο λύση που ενισχύει την εμπειρία του εξεταζόμενου μέσω της 3D τεχνολογίας