back to top
25.7 C
Athens
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025

Οι ασφαλιστικές στο μικροσκόπιο της Client IQ

της Ελενας Ερμείδου

Η εσωστρέφεια και η διστακτικότητα είναι δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις ασφαλιστικές στην Ελλάδα απέναντι στις εξελίξεις και συγκεκριμένα στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, δήλωσε σήμερα ση κα Αλεξάνδρα Χριστοπούλου διευθύνουσα σύμβουλος της Client IQ, (η οποία συνεργάζεται με την Interasco και πρόσφατα έκλεισε και συμβόλαιο συνεργασίας με την ERGO) κατά την παρουσίαση έρευνας με θέμα “Ελληνες και GDPR” που εκπόνησε η εταιρεία σε συνεργασία με την εξειδικευμένη Focus Bari.

- Advertisement -

Διαβάστε :

Αλ. Χριστοπούλου: Πώς θα κερδίζουν χρήμα οι ασφαλιστικές

- Advertisement -

Σύμφωνα με την κα Χριστοπούλου οι ασφαλιστικές σήμερα επικεντρώνονται στο single customer view, να μάθουν περισσότερα για τον πελάτη τους, στα core συστήματα, στα CRS και στην τηλεματική.

Οπως, χαρακτηριστικά η ίδια επεσήμανε “στις ασφαλιστικές για παράδειγμα ο κλάδος Γενικών Ασφαλειών μπορεί να μην γνωρίζει αν έχει κοινό πελάτη με το κλάδο Ζωής.

Διαβάστε επίσης

Νέα προϊόντα και υπηρεσίες από την Intelli Solutions και την ClientIQ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

Κατά μέσο όρο λοιπόν, οι Έλληνες καταναλωτές προσκομίζουν περίπου 9 προσωπικά τους στοιχεία όταν τους ζητηθεί, με 8 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι προσκομίζουν προσωπικά στοιχεία που αφορούν στην οικογενειακή και επαγγελματική τους κατάσταση. Όσον αφορά στα στοιχεία επικοινωνίας τους, οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται να προσκομίζουν αβίαστα το email τους, σε ποσοστό που αγγίζει το 90%, ενώ εμφανίζονται σαφώς πιο συγκρατημένοι στο να προσκομίσουν τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με στοιχεία που σχετίζονται με τις καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων. 8 στους 10 ερωτηθέντες δηλώνουν ότι προσκομίζουν στις εταιρείες στοιχεία συναλλακτικής συμπεριφοράς, ή και πληροφορίες αναφορικά με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους, επιβεβαιώνοντας την επιθυμία των Ελλήνων καταναλωτών για παροχή εξατομικευμένων προσφορών και υπηρεσιών από τις επιχειρήσεις. Ειδικότερα, το 83% των καταναλωτών δηλώνει ότι ενοχλείται όταν οι εταιρείες δεν αξιοποιούν τα στοιχεία που έχουν προσκομίσει και συνεχίζουν να αποστέλλουν μηνύματα ή προσφορές τα οποία δεν τους ενδιαφέρουν και το 72% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι αναμένει να λαμβάνει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τη στιγμή που έχει προσκομίσει τα στοιχεία του σε μια εταιρεία.

Οι απαιτήσεις αυτές των καταναλωτών φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με την πρακτική των εταιρειών, καθώς 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές πιστεύουν πως οι εταιρείες δεν κάνουν καθόλου ή κάνουν μερική χρήση των στοιχείων που έχουν στη διάθεσή τους.

Οι καταναλωτές δεν επιθυμούν να ενημερώνονται μέσω Facebook όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έρευνας, παρά ταύτα οι εταιρείες το στοιχείο αυτό το αγνοούν και αυξάνουν τις δαπάνες τους για τα Social Media

Παράλληλα περίπου 9 στους 10 καταναλωτές εμφανίζονται ανήσυχοι για το ενδεχόμενο διαρροής των δεδομένων τους, ενώ το 77% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στον τρόπο με τον οποίο διαθέτουν τα προσωπικά τους στοιχεία, μετά το περιστατικό διαχείρισης δεδομένων που προέκυψε στην υπόθεση της Cambridge Analytica.

Εξι στόχοι για τις εταιρείες

Οι εταιρείες πρέπει:

  • Να διαφυλάξουν την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων
  • Να εφαρμόζουν μεθόδους διαφάνειας
  • Να αξιοποιούν σωστά τα δεδομένα των πελατών τους
  • Να παρέχουν ποιότητα εξυπηρέτησης ανεξαρτήτως καναλιών
  • Να κάνουν συνετή χρήση των διαφόρων καναλιών
  • Να κατανοούν την αγοραστική συμπεριφορά

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Infotrust – VIDAVO: Το tele-underwriting ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ελληνική ασφάλιση

Η καινοτομία μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για τον κλάδο, που διαφορετικά κινδυνεύει να μείνει πίσω σε σχέση με ώριμες αγορές

ΕΑΕΕ: Η ΕΕ παρατείνει την επάρκεια προστασίας δεδομένων του ΗΒ έως τον Δεκέμβριο του 2025

Οι σχετικές αποφάσεις παρατείνουν τη ροή προσωπικών δεδομένων από την ΕΕ προς το Ηνωμένο Βασίλειο - Ποια τα επόμενα βήματα

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ Holdings συγκαλεί Τακτική Γενική Συνέλευση με πλήρη θεματολογία

Μετά από μια χρονιά σημαντικών επιδόσεων, η ΕΥΡΩΠΗ Holdings προχωρά στη σύγκληση Τακτικής Γενικής Συνέλευσης στις 27 Αυγούστου 2025

Groupama Ασφαλιστική: Δίπλα στο Greece Race for the Cure® – Δίπλα στη Ζωή

Η Groupama στηρίζει το Άλμα Ζωής και μας καλεί να αποδείξουμε ότι μαζί είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού

Η 89η ΔΕΘ γιορτάζει έναν αιώνα ΔΕΘ-HELEXPO

Με επετειακό χαρακτήρα και τη δυναμική μιας ξεχωριστής γιορτής ανοίγει τις πύλες της από τις 6 έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2025 η 89η ΔΕΘ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

SOS από ΕΕΘ για παραπλανητικά emails

Πώς υποκλέπτονται στοιχεία εταιρειών δήθεν για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο ΓΕΜΗ

Σύστημα πυρασφάλειας στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας – Τι προβλέπει ο σχεδιασμός του ΥΠΠΟ

Με προληπτική και ενεργητική πυροπροστασία το υπουργείο θέλει να ενισχύσει την ασφάλεια του χώρου, των επισκεπτών και των εργαζομένων

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας

Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών – Ενίσχυση της ετοιμότητας συνιστά η ΕΑΕΕ

H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας ως βασικών πυλώνων της πολιτικής προστασίας

Η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει τις επιχειρήσεις και το καλοκαίρι

Με το σύνθημα #ΜαζίΑσφαλώς, η Ορίζων Ασφαλιστική στέκεται δίπλα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου