back to top
16.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Οι ασφαλιστικές στο μικροσκόπιο της Client IQ

της Ελενας Ερμείδου

Η εσωστρέφεια και η διστακτικότητα είναι δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις ασφαλιστικές στην Ελλάδα απέναντι στις εξελίξεις και συγκεκριμένα στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, δήλωσε σήμερα ση κα Αλεξάνδρα Χριστοπούλου διευθύνουσα σύμβουλος της Client IQ, (η οποία συνεργάζεται με την Interasco και πρόσφατα έκλεισε και συμβόλαιο συνεργασίας με την ERGO) κατά την παρουσίαση έρευνας με θέμα “Ελληνες και GDPR” που εκπόνησε η εταιρεία σε συνεργασία με την εξειδικευμένη Focus Bari.

- Advertisement -

Διαβάστε :

Αλ. Χριστοπούλου: Πώς θα κερδίζουν χρήμα οι ασφαλιστικές

- Advertisement -

Σύμφωνα με την κα Χριστοπούλου οι ασφαλιστικές σήμερα επικεντρώνονται στο single customer view, να μάθουν περισσότερα για τον πελάτη τους, στα core συστήματα, στα CRS και στην τηλεματική.

Οπως, χαρακτηριστικά η ίδια επεσήμανε “στις ασφαλιστικές για παράδειγμα ο κλάδος Γενικών Ασφαλειών μπορεί να μην γνωρίζει αν έχει κοινό πελάτη με το κλάδο Ζωής.

Διαβάστε επίσης

Νέα προϊόντα και υπηρεσίες από την Intelli Solutions και την ClientIQ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

Κατά μέσο όρο λοιπόν, οι Έλληνες καταναλωτές προσκομίζουν περίπου 9 προσωπικά τους στοιχεία όταν τους ζητηθεί, με 8 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι προσκομίζουν προσωπικά στοιχεία που αφορούν στην οικογενειακή και επαγγελματική τους κατάσταση. Όσον αφορά στα στοιχεία επικοινωνίας τους, οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται να προσκομίζουν αβίαστα το email τους, σε ποσοστό που αγγίζει το 90%, ενώ εμφανίζονται σαφώς πιο συγκρατημένοι στο να προσκομίσουν τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με στοιχεία που σχετίζονται με τις καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων. 8 στους 10 ερωτηθέντες δηλώνουν ότι προσκομίζουν στις εταιρείες στοιχεία συναλλακτικής συμπεριφοράς, ή και πληροφορίες αναφορικά με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους, επιβεβαιώνοντας την επιθυμία των Ελλήνων καταναλωτών για παροχή εξατομικευμένων προσφορών και υπηρεσιών από τις επιχειρήσεις. Ειδικότερα, το 83% των καταναλωτών δηλώνει ότι ενοχλείται όταν οι εταιρείες δεν αξιοποιούν τα στοιχεία που έχουν προσκομίσει και συνεχίζουν να αποστέλλουν μηνύματα ή προσφορές τα οποία δεν τους ενδιαφέρουν και το 72% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι αναμένει να λαμβάνει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τη στιγμή που έχει προσκομίσει τα στοιχεία του σε μια εταιρεία.

Οι απαιτήσεις αυτές των καταναλωτών φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με την πρακτική των εταιρειών, καθώς 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές πιστεύουν πως οι εταιρείες δεν κάνουν καθόλου ή κάνουν μερική χρήση των στοιχείων που έχουν στη διάθεσή τους.

Οι καταναλωτές δεν επιθυμούν να ενημερώνονται μέσω Facebook όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έρευνας, παρά ταύτα οι εταιρείες το στοιχείο αυτό το αγνοούν και αυξάνουν τις δαπάνες τους για τα Social Media

Παράλληλα περίπου 9 στους 10 καταναλωτές εμφανίζονται ανήσυχοι για το ενδεχόμενο διαρροής των δεδομένων τους, ενώ το 77% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στον τρόπο με τον οποίο διαθέτουν τα προσωπικά τους στοιχεία, μετά το περιστατικό διαχείρισης δεδομένων που προέκυψε στην υπόθεση της Cambridge Analytica.

Εξι στόχοι για τις εταιρείες

Οι εταιρείες πρέπει:

  • Να διαφυλάξουν την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων
  • Να εφαρμόζουν μεθόδους διαφάνειας
  • Να αξιοποιούν σωστά τα δεδομένα των πελατών τους
  • Να παρέχουν ποιότητα εξυπηρέτησης ανεξαρτήτως καναλιών
  • Να κάνουν συνετή χρήση των διαφόρων καναλιών
  • Να κατανοούν την αγοραστική συμπεριφορά

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ενας κατάλογος ESG για ασφαλιστικές επιχειρήσεις με 20 ερωτήσεις

Ο κατάλογος ESG βοηθά ασφαλιστές και τράπεζες στην επίτευξη των δικών τους στόχων και στη συμμόρφωση με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις

Ασφαλιστικές και Διαμεσολάβηση: Να σπάσει «το γυάλινο κουτί» της απομόνωσης των διαμεσολαβητών από τα τραπεζικά προϊόντα

Πως μπορούν να πουλήσουν τραπεζικά προιόντα οι διαμεσολαβητές και τι κινήσεις πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικές 

ΤτΕ: Αυξήθηκε στα 20,98 δισ. ευρώ η αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων αυξήθηκε κατά 381 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και διαμορφώθηκε στα 20.980

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

MEGA Brokers: Ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων με προορισμό το Λας Βέγκας

Η MEGA Brokers ανακοινώνει ότι ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων για το 2025 πλησιάζει στην κορύφωσή του, με μόλις τρεις μήνες να απομένουν για την ολοκλήρωσή του

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Μια λαμπρή βραδιά στο Μουσείο Μπενάκη για όσους προσφέρουν στην κοινωνία και τον αθλητισμό

Σε εορταστικό κλίμα η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, υποδέχτηκε τις ημέρες των Χριστουγέννων στο Μουσείο Μπενάκη / Πειραιώς 138

Oι θέσεις της ΕΑΕΕ για τη διάταξη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) διατυπώνει τις θέσεις της για την διάταξη με θέμα την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024