back to top
21.1 C
Athens
Σάββατο 26 Απριλίου 2025

Οι ασφαλιστικές στο μικροσκόπιο της Client IQ

της Ελενας Ερμείδου

Η εσωστρέφεια και η διστακτικότητα είναι δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις ασφαλιστικές στην Ελλάδα απέναντι στις εξελίξεις και συγκεκριμένα στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, δήλωσε σήμερα ση κα Αλεξάνδρα Χριστοπούλου διευθύνουσα σύμβουλος της Client IQ, (η οποία συνεργάζεται με την Interasco και πρόσφατα έκλεισε και συμβόλαιο συνεργασίας με την ERGO) κατά την παρουσίαση έρευνας με θέμα “Ελληνες και GDPR” που εκπόνησε η εταιρεία σε συνεργασία με την εξειδικευμένη Focus Bari.

- Advertisement -

Διαβάστε :

Αλ. Χριστοπούλου: Πώς θα κερδίζουν χρήμα οι ασφαλιστικές

- Advertisement -

Σύμφωνα με την κα Χριστοπούλου οι ασφαλιστικές σήμερα επικεντρώνονται στο single customer view, να μάθουν περισσότερα για τον πελάτη τους, στα core συστήματα, στα CRS και στην τηλεματική.

Οπως, χαρακτηριστικά η ίδια επεσήμανε “στις ασφαλιστικές για παράδειγμα ο κλάδος Γενικών Ασφαλειών μπορεί να μην γνωρίζει αν έχει κοινό πελάτη με το κλάδο Ζωής.

Διαβάστε επίσης

Νέα προϊόντα και υπηρεσίες από την Intelli Solutions και την ClientIQ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

Κατά μέσο όρο λοιπόν, οι Έλληνες καταναλωτές προσκομίζουν περίπου 9 προσωπικά τους στοιχεία όταν τους ζητηθεί, με 8 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι προσκομίζουν προσωπικά στοιχεία που αφορούν στην οικογενειακή και επαγγελματική τους κατάσταση. Όσον αφορά στα στοιχεία επικοινωνίας τους, οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται να προσκομίζουν αβίαστα το email τους, σε ποσοστό που αγγίζει το 90%, ενώ εμφανίζονται σαφώς πιο συγκρατημένοι στο να προσκομίσουν τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με στοιχεία που σχετίζονται με τις καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων. 8 στους 10 ερωτηθέντες δηλώνουν ότι προσκομίζουν στις εταιρείες στοιχεία συναλλακτικής συμπεριφοράς, ή και πληροφορίες αναφορικά με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους, επιβεβαιώνοντας την επιθυμία των Ελλήνων καταναλωτών για παροχή εξατομικευμένων προσφορών και υπηρεσιών από τις επιχειρήσεις. Ειδικότερα, το 83% των καταναλωτών δηλώνει ότι ενοχλείται όταν οι εταιρείες δεν αξιοποιούν τα στοιχεία που έχουν προσκομίσει και συνεχίζουν να αποστέλλουν μηνύματα ή προσφορές τα οποία δεν τους ενδιαφέρουν και το 72% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι αναμένει να λαμβάνει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τη στιγμή που έχει προσκομίσει τα στοιχεία του σε μια εταιρεία.

Οι απαιτήσεις αυτές των καταναλωτών φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με την πρακτική των εταιρειών, καθώς 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές πιστεύουν πως οι εταιρείες δεν κάνουν καθόλου ή κάνουν μερική χρήση των στοιχείων που έχουν στη διάθεσή τους.

Οι καταναλωτές δεν επιθυμούν να ενημερώνονται μέσω Facebook όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έρευνας, παρά ταύτα οι εταιρείες το στοιχείο αυτό το αγνοούν και αυξάνουν τις δαπάνες τους για τα Social Media

Παράλληλα περίπου 9 στους 10 καταναλωτές εμφανίζονται ανήσυχοι για το ενδεχόμενο διαρροής των δεδομένων τους, ενώ το 77% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στον τρόπο με τον οποίο διαθέτουν τα προσωπικά τους στοιχεία, μετά το περιστατικό διαχείρισης δεδομένων που προέκυψε στην υπόθεση της Cambridge Analytica.

Εξι στόχοι για τις εταιρείες

Οι εταιρείες πρέπει:

  • Να διαφυλάξουν την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων
  • Να εφαρμόζουν μεθόδους διαφάνειας
  • Να αξιοποιούν σωστά τα δεδομένα των πελατών τους
  • Να παρέχουν ποιότητα εξυπηρέτησης ανεξαρτήτως καναλιών
  • Να κάνουν συνετή χρήση των διαφόρων καναλιών
  • Να κατανοούν την αγοραστική συμπεριφορά

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πάμε για μετάλλαξη ασφαλιστικών;

Ενα ερώτημα που θα χωρά δεκάδες απαντήσεις από εδώ και πέρα, πιθανά και αναθεωρήσεις, τι λέτε;

Aυτές οι 8 ασφαλιστικές ήταν οι κορυφαίες σε παραγωγή το 2024

Τα 8 κορυφαία ασφαλιστικά brands, σε όρους παραγωγής ααφαλίστρων για το 2024 προκύπτουν από τα αρχικά στοιχεία που απορρέουν

Πέντε ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς

Στις ασφαλίσεις κατά ζημιών, ο δείκτης ζημιών της αγοράς στις 30.9.2024 ανήλθε σε 52% των αντίστοιχων δεδουλευμένων ασφαλίστρων

To «mystery shopping» και οι κρυφοί έλεγχοι σε επενδυτικές εταιρείες, τράπεζες, ασφαλιστικές

Ρόλο "μυστικών πελατών" «mystery shopping» θα κληθούν να διαδραματίσουν μέλη των εποπτικών αρχών πραγματοποιώντας ελέγχους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Adapt | Adjust | Protect: Πέρα από τον Ορίζοντα προς ένα Ανθεκτικό Κλιματικά Μέλλον»

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Πραγματογνωμόνων Ζημιών (FUEDI), σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύλλογο Πραγματογνωμόνων και Διακανονιστών Ζημιών

Η ασφάλεια ξεκινά από μέσα! Η MEGA Brokers πιστοποιείται ξανά ως «Great Place to Work»!

Η MEGA Brokers κατέκτησε για 3η φορά την πιστοποίηση «Great Place to Work» για την περίοδο Απρίλιος 2025 – Απρίλιος 2026. Η διάκριση

NN Social Innovation Startup Award 2025

Ο διαγωνισμός που επιβραβεύει την κοινωνική καινοτομία, ξεκίνησε για 2η συνεχή χρονιά. H NN, πιστεύει στους ανθρώπους που οραματίζονται

Ποιος είναι ο επόμενος σταθμός στην καριέρα του R. Gauci;

Το επόμενο βήμα στην καριέρα του έκανε ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής κ. Robert Gauci.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Οδηγίες εγγραφής για την αποστολή φαρμάκων κατ’ οίκον

Αναλυτικές οδηγίες εξέδωσε ο ΕΟΠΥΥ προς τους δικαιούχους ασφαλισμένους Φαρμάκων Υψηλού Κόστους προκειμένου να αιτηθούν

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ψίχουλα οι επιδοτήσεις ρεύματος, μπροστά στις τεράστιες αυξήσεις των τελευταίων ετών

Μετά από μεγάλη καθυστέρηση ενημερωθήκαμε επιτέλους για την επιδότηση που θα έχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος

Ν. Βαγιάννης, Economia Net: Οι μεγάλες καινοτομίες στις ασφαλίσεις πιστώσεων (και όλα όσα πρέπει να γίνουν)

«Τα νέα προγράμματα χρηματοδότησης και ασφάλισης εξαγωγικών πιστώσεων στο νέο γεωπολιτικό και δασμολογικό τοπίο» ήταν το θέμα του

«Adapt | Adjust | Protect: Πέρα από τον Ορίζοντα προς ένα Ανθεκτικό Κλιματικά Μέλλον»

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Πραγματογνωμόνων Ζημιών (FUEDI), σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύλλογο Πραγματογνωμόνων και Διακανονιστών Ζημιών

Η ασφάλεια ξεκινά από μέσα! Η MEGA Brokers πιστοποιείται ξανά ως «Great Place to Work»!

Η MEGA Brokers κατέκτησε για 3η φορά την πιστοποίηση «Great Place to Work» για την περίοδο Απρίλιος 2025 – Απρίλιος 2026. Η διάκριση