back to top
35.7 C
Athens
Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025

«Νέα εμπειρία» AXA: Μια διαφορετική εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων

Μια μοναδική και πρωτότυπη εμπειρία βίωσαν την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου οι προσκεκλημένοι της ΑΧΑ στην εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων της εταιρείας, η οποία πραγματοποιήθηκε στον καλαίσθητα διαμορφωμένο βιομηχανικό χώρο του Art Factory. Σε ένα event που βασίστηκε σε μια θεατρική παράσταση, οι συμμετέχοντες έζησαν από κοντά τι σημαίνει για την ΑΧΑ «Νέα εμπειρία», μια εμπειρία που θέλει τον πελάτη να αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος και όχι ως καταναλωτής.

Κεντρικά πρόσωπα στη βιωματική βραδιά ήταν ο Πλημμυρισμένος και ο Σταχτιάς, δύο φανταστικοί χαρακτήρες με ιστορίες που βασίζονται στην πραγματικότητα. Για τον πρώτο μια ζημιά στις σωληνώσεις του σπιτιού έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της διάθεσής του, ενώ για τον δεύτερο μια πυρκαγιά στην επιχείρησή του τον φέρνει σε σημείο να αμφισβητεί τις ικανότητές του. Στην εξέλιξη της παράστασης, που εστίαζε στην ψυχοσύνθεση των δύο «πελατών ανθρώπων», οι προσκεκλημένοι βίωσαν τη νευρικότητα, το άγχος, τον αρνητισμό που αρχικά κυρίευσε τους ήρωες και πώς αυτά τα αισθήματα έδωσαν τη θέση τους στην ηρεμία και τη γαλήνη όταν οι «ζημιές στιγμές της αλήθειας» αποκαταστάθηκαν. Ανάμεσα στους δύο ήρωες κινήθηκε κατά διαστήματα μια εταιρική διερμηνέας. Αυτή, στο πρώτο σκέλος έδειξε ένα πρόσωπο «ξύλινο», το οποίο είχε ως μοναδικό σκοπό να φιλτράρει αυτά που έλεγαν οι δύο χαρακτήρες και να μεταφέρει τα μηνύματα όπως η ίδια ήθελε στο κοινό. Το τέλος του έργου όμως, την έβρισκε να δεσμεύεται σε μία σχέση διαφάνειας με τους δύο ασφαλισμένους, αναδεικνύοντας την ειλικρινή και ανθρώπινη σχέση εμπιστοσύνης που οφείλει να διατηρεί μια ασφαλιστική εταιρεία με όσους την εμπιστεύονται.

- Advertisement -

«Περνάμε από την πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανθρωποκεντρική. Από το σημείο που λέγαμε “ζημιά”, σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως “στιγμή της αλήθειας”. Ο ρόλος μας δεν είναι να αποζημιώνουμε αλλά να προστατεύουμε. Να είμαστε σύμμαχοι των ασφαλισμένων μας. Για να έχουμε επιτυχία στην πορεία μας, πλέον δίνουμε βήμα στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, να μας λένε δημόσια στην ιστοσελίδα της ΑΧΑ τι πιστεύουν για τις υπηρεσίες μας χωρίς να μπορούμε να παρέμβουμε σε ό,τι γράφουν» ανέφερε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.

 

- Advertisement -

Δείτε το wrap up video της εκδήλωσης:

https://youtu.be/FLz6UtRL8ZQ

Για όσα ανέφερε ο κ. Μοάτσος η ΑΧΑ Ελλάδας έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες. Όσον αφορά τη «στιγμή της αλήθειας», η εταιρεία έχει θεσπίσει την αυτόματη προκαταβολή, την πραγματογνωμοσύνη εξ αποστάσεως (μέχρι σήμερα μόνο για τα αυτοκίνητα, αλλά τις επόμενες ημέρες θα υλοποιηθεί και για κατοικίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις), την εξόφληση σε 48 ώρες, την επισκευή με εγγύηση.

Σε επίπεδο εταιρείας-συμμάχου προς τους ασφαλισμένους, η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει το ΑΧΑ Driving Academy (για την εκπαίδευση νέων οδηγών με επακόλουθη μείωση ασφαλίστρων), το AXA Drive 2 (που στο επόμενο διάστημα θα αξιοποιηθεί και σε επίπεδο ασφάλισης) και βέβαια το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο».

Ο νέος ρόλος που επιθυμεί να έχει η ΑΧΑ ως προς τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται αναδεικνύεται από την υπηρεσία διαχείρισης ρίσκου, το εργαλείο ενημέρωσης ρίσκων για τις επιχειρήσεις και την προστατευμένη επιχείρηση με συμβουλευτική από μηχανικούς της ΑΧΑ.

Όλα τα παραπάνω βασίζονται σε ένα νέο σύστημα επικοινωνίας που η εταιρεία έχει ετοιμάσει τόσο για τους ασφαλισμένους όσο και για τους συνεργάτες. Το νέο MyAXA αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα, ενώ κορυφαίο εργαλείο που καταδεικνύει τη θέληση της εταιρείας να έχει ανοικτή και διαφανή επικοινωνία προς το σύνολο των ασφαλισμένων (υπαρχόντων και δυνητικών) είναι το Transparent Customer Feedback, με το οποίο οι άνθρωποι που είναι ασφαλισμένοι στην ΑΧΑ αξιολογούν δημόσια την εταιρεία χωρίς η ίδια να μπορεί να παρέμβει ή να φιλτράρει τα σχόλια και τις βαθμολογήσεις τους.

«Κοινή συνισταμένη όσων βρισκόμαστε στην εκδήλωση είναι η δημιουργία της καλύτερης δυνατής σχέσης με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλιση της υγείας και της περιουσίας τους. Μια κακή στιγμή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά έναν άνθρωπο. Τη ζωή του, την ψυχολογία του, τα όνειρά του και τους στόχους του. Αυτή η στιγμή είναι που πρέπει από κοινού με τα δίκτυα διανομής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους αυτούς και να τους επαναφέρουμε όσο πιο γρήγορα και απλά μπορούμε, στην πρότερη κατάσταση» είπε ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ στην Ελλάδα.

«Το δίκτυο Μεσιτών & Πρακτόρων αποτελεί δίκτυο αιχμής για την ΑΧΑ. Μέσα από τη σημερινή εναλλακτική εκδήλωση θελήσαμε να διατηρήσουμε την τακτική επικοινωνία που έχουμε θεσπίσει με τους κορυφαίους συνεργάτες μας, να ανταλλάξουμε απόψεις και να δούμε όλοι μαζί, ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε για ένα καλύτερο αύριο στην αγορά μας. Η ΑΧΑ είναι μια εταιρεία που επιθυμεί να χτίζει μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους που συνεργάζεται και φυσικά με τους ανθρώπους που ασφαλίζονται σε αυτή» ανέφερε ο Δημήτρης Μελεξόπουλος, Διευθυντής Δικτύου Μεσιτών & Πρακτόρων στην ΑΧΑ Ελλάδας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Οικοδόμηση ανθεκτικότητας στην Ανατολική Μεσόγειο

Καθώς η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου συνεχίζει να αντιμετωπίζει οικονομική αστάθεια, κανονιστικές αλλαγές και προκλήσεις που σχετίζονται

Ασφαλίζοντας το αύριο…

To 25ο Insurance & Reinsurance Meeting της EAEE στην Ύδρα φιλοξένησε το panel discussion με τίτλο “Insuring Tomorrow

Με επιτυχία η ετήσια εκδήλωση της ERGO για τα Δίκτυα Ανεξάρτητων Συνεργατών και Μεσιτών!

Με κεντρικό μήνυμα “Η εμπιστοσύνη σας, δύναμη και δέσμευσή μας”, η ERGO Ασφαλιστική πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την ετήσια εκδήλωση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν τον Σύλλογο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου

Μια ουσιαστική παρέμβαση ενίσχυσης του Συλλόγου Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου (ΣΠΠΕΚ) πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη....

Ο ΣΕΜΑ δίνει το σήμα: Στις 2 Οκτωβρίου 2025 η ετήσια συνάντηση στο Ble Pavillon

O Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) διοργανώνει tην Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2025 τη μεγάλη ετήσια εκδήλωσή του, στον ατμοσφαιρικό χώρο

Κλ. Δημαρχιάδης, Πάνορμος: ΓΣ τον Ιούλιο, μετά την καλύτερη χρονιά στην ιστορία του cluster

Τον απολογισμό μιας εμβληματικής χρονιάς κάνει ο Κλ. Δημαρχιάδης με αφορμή την επικείμενη ΓΣ του cluster τον Ιούλιο

Πάνω από 400 στελέχη στο καλοκαιρινό ραντεβού του ΣΕΣΑΕ

Ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε στις 25 Ιουνίου την καλοκαιρινή του εκδήλωση στο Manor House του GOLF PRIVE της Γλυφάδας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Επιτυχία και ανθρωπιά σε απόλυτη αρμονία

Η δύναμη της γνώσης. Η υπεραξία της εμπειρίας. Η αγάπη για το αντικείμενο της δουλειάς. Ο ίδιος ο άνθρωπος...

E. Μοάτσος, Ergo: Σημαντικό κενό προστασίας στις κατοικίες

Η ERGO Ασφαλιστική αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τον ρόλο της ως αξιόπιστος συνομιλητής της Πολιτείας και εταίρος στη διαμόρφωση βιώσιμων λύσεων

S&P: Καλά τα νέα για τις γαλλικές ασφαλιστικές

Ο οίκος S&P θεωρεί πως το 2025 θα αναδείξει την πειθαρχία του τομέα και τα οφέλη των μοναδικών δομών ΣΔΙΤ της Γαλλίας, παρά τα αυξημένα ρίσκα

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν τον Σύλλογο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου

Μια ουσιαστική παρέμβαση ενίσχυσης του Συλλόγου Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου (ΣΠΠΕΚ) πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη....

Πώς αλλάζει ο χάρτης των παγκοσμίων ασφαλίσεων

Οι ασφαλίσεις Ζωής προβλέπεται να έχουν ασθενική ανάπτυξη 2025. Οι ασφαλισμένοι είναι επιφυλακτικοί εν μέσω υψηλής αβεβαιότητας....