Η MetLife σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργάνωσαν workshop, στο πλαίσιο της παρουσίασης των βέλτιστων πρακτικών, και παρουσίασαν το πετυχημένο case study της εταιρείας στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και εξυπηρέτησης.
Το workshop με τίτλο «H τεχνολογία στον ασφαλιστικό κόσμο» πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της MetLife παρουσία στελεχών τόσο του ασφαλιστικού κλάδου όσο και του τραπεζικού, του επιχειρηματικού και του retail, και αναλύθηκε ο τρόπος με τον οποίο μια σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία διεισδύει στον ψηφιακό κόσμο.
Η MetLife αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα εταιρείας που έχει παρουσιάσει ψηφιακή εξέλιξη, καθώς έχει αναπτύξει καινοτόμες εφαρμογές και συστήματα, αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και διαδικασίες. Ενδεικτικά, ανάμεσα στα IT Projects που έχει υλοποιήσει προς αυτήν την κατεύθυνση περιλαμβάνονται:
- η πλατφόρμα eServices, η οποία παρέχει σε κάθε πελάτη μας μια ολική πληροφόρηση για τα ασφαλιστικά του προϊόντα, ανεξαρτήτως κλάδου ή καναλιού πωλήσεων. Ενδεικτικές λειτουργίες της πλατφόρμας eServices είναι το eBilling, η ηλεκτρονική επικοινωνία μέσω email και SMS, η δυνατότητα upselling και η καθημερινή ενημέρωση δεδομένων, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα επενδυτικά προϊόντα
- η εφαρμογή eClaims, για τους ομαδικούς πελάτες, η οποία αντικατοπτρίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και βάζει στο επίκεντρο τον πελάτη, ο οποίος πλέον έχει τη δυνατότητα να αποζημιώνεται ηλεκτρονικά και να λαμβάνει τα χρήματα στον τραπεζικό του λογαριασμό εντός 2 εργάσιμων ημερών.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, στη σύγχρονη ανάγκη των ασφαλιστικών εταιρειών να αποκτήσουν ακόμη πιο άμεση επικοινωνία με τον πελάτη και να προσφέρουν άμεσους τρόπους εξυπηρέτησης η MetLife απαντά με πολυεπίπεδες λύσεις και τεχνολογικές καινοτομίες, ενώ παράλληλα συνεχίζει να εξελίσσεται συνεχώς προσφέροντας καινοτόμες υπηρεσίες στους χιλιάδες πελάτες της.