Η νέα ψηφιακή βοηθός αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για να παρέχει άμεση, εξατομικευμένη και πολυκαναλική ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο.
Η Generali, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, διευρύνει τα κανάλια επικοινωνίας της, και παρουσιάζει την Genie, μια νέα ψηφιακό βοηθό που προσφέρει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας την άμεση και εύκολη πρόσβαση των ασφαλισμένων της σε πληροφορίες και υπηρεσίες.
Μέσω μιας φιλικής και προσαρμοσμένης συνομιλιακής εμπειρίας, η Genie παρέχει καθοδήγηση σε βασικές διαδικασίες, όπως η διαχείριση πληρωμών και η απάντηση σε συχνά ερωτήματα. Παράλληλα, όπου κρίνεται απαραίτητο, δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς της συνομιλίας σε εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, διατηρώντας έτσι τη σωστή ισορροπία μεταξύ αυτοματοποιημένης και ανθρώπινης υποστήριξης.
Η ενσωμάτωσή της στα συστήματα της Generali επιτρέπει την πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη ψηφιακή ενημέρωση των ασφαλισμένων, εξασφαλίζοντας ότι κάθε αίτημα διαχειρίζεται με συνέπεια, ταχύτητα και σαφήνεια. Παράλληλα, η ανάλυση των δεδομένων αλληλεπίδρασης προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τη διαρκή προσαρμογή και εξέλιξη των υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας ασφάλισης.
Η Genie έχει αναπτυχθεί με απόλυτη προτεραιότητα στην εμπιστευτικότητα και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας και τις κανονιστικές απαιτήσεις του GDPR, εφαρμόζοντας προηγμένους μηχανισμούς κρυπτογράφησης και ανωνυμοποίησης δεδομένων, αποτελώντας ένα ακόμα βήμα στη στρατηγική της εταιρείας για τη βελτίωση της επικοινωνίας και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.
Η Generali παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, αξιοποιώντας την τεχνολογία για να προσφέρει αποτελεσματικές, αξιόπιστες και προσιτές λύσεις. Η δέσμευσή της για άριστη υποστήριξη αποτελεί βασικό στοιχείο που την ξεχωρίζει, συνδυάζοντας την καινοτομία με την προσωποποιημένη και άμεση φροντίδα των πελατών της. Όπως δήλωσε σχετικά και η κ. Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager της Generali Hellas: “Με τη Genie, η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα προς μια πιο σύγχρονη και προσιτή εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία μας επιτρέπει να βελτιώνουμε διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων μας, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη διάσταση που αποτελεί βασική μας προτεραιότητα.”