back to top
23.2 C
Athens
Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025

Η Generali ενισχύει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της με την ψηφιακή βοηθό Genie

Η νέα ψηφιακή βοηθός αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για να παρέχει άμεση, εξατομικευμένη και πολυκαναλική ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο.

Η Generali, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, διευρύνει τα κανάλια επικοινωνίας της, και παρουσιάζει την Genie, μια νέα ψηφιακό βοηθό που προσφέρει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας την άμεση και εύκολη πρόσβαση των ασφαλισμένων της σε πληροφορίες και υπηρεσίες.

Μέσω μιας φιλικής και προσαρμοσμένης συνομιλιακής εμπειρίας, η Genie παρέχει καθοδήγηση σε βασικές διαδικασίες, όπως η διαχείριση πληρωμών και η απάντηση σε συχνά ερωτήματα. Παράλληλα, όπου κρίνεται απαραίτητο, δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς της συνομιλίας σε εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, διατηρώντας έτσι τη σωστή ισορροπία μεταξύ αυτοματοποιημένης και ανθρώπινης υποστήριξης.

- Advertisement -

Η ενσωμάτωσή της στα συστήματα της Generali επιτρέπει την πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη ψηφιακή ενημέρωση των ασφαλισμένων, εξασφαλίζοντας ότι κάθε αίτημα διαχειρίζεται με συνέπεια, ταχύτητα και σαφήνεια. Παράλληλα, η ανάλυση των δεδομένων αλληλεπίδρασης προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τη διαρκή προσαρμογή και εξέλιξη των υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας ασφάλισης.

Η Genie έχει αναπτυχθεί με απόλυτη προτεραιότητα στην εμπιστευτικότητα και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας και τις κανονιστικές απαιτήσεις του GDPR, εφαρμόζοντας προηγμένους μηχανισμούς κρυπτογράφησης και ανωνυμοποίησης δεδομένων, αποτελώντας ένα ακόμα βήμα στη στρατηγική της εταιρείας για τη βελτίωση της επικοινωνίας και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.

- Advertisement -

Η Generali παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, αξιοποιώντας την τεχνολογία για να προσφέρει αποτελεσματικές, αξιόπιστες και προσιτές λύσεις. Η δέσμευσή της για άριστη υποστήριξη αποτελεί βασικό στοιχείο που την ξεχωρίζει, συνδυάζοντας την καινοτομία με την προσωποποιημένη και άμεση φροντίδα των πελατών της. Όπως δήλωσε σχετικά και η κ. Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager της Generali Hellas: “Με τη Genie, η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα προς μια πιο σύγχρονη και προσιτή εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία μας επιτρέπει να βελτιώνουμε διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων μας, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη διάσταση που αποτελεί βασική μας προτεραιότητα.”

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Η Deloitte στη ΔΕΘ: Διάλογοι για το μέλλον, την ΤΝ και τον μετασχηματισμό του Δημοσίου

Η εκδήλωση ανέδειξε το ρόλο του ΑΙ για την εξέλιξη του δημόσιου τομέα και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την Ελλάδα

Το μέλλον της εργασίας και η σχέση του με την ασφάλιση

Τα ασφαλιστικά προϊόντα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέες πραγματικότητες, καλύπτοντας την επαγγελματική ευθύνη και την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών

Σεμινάριο «Ηγεσία και Πωλήσεις στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» από την ΕΣΑΠΕ

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί σε δύο συναντήσεις, 18 και 25 Σεπτεμβρίου 2025 (15:00 – 18:20), σε υβριδικό περιβάλλον

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ελλάδα στο επίκεντρο της στρατηγικής του Reale Group – Τι ειπώθηκε στην επίσκεψη του CEO στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

O ουσιαστικός διάλογος μεταξύ διοίκησης και στελεχών φέρεται να σηματοδοτεί νέα φάση συνεργασίας και ανάπτυξης

Στις 7 Οκτωβρίου το 16th Pharma & Health Conference: Στο επίκεντρο οι εξελίξεις στο Εθνικό Σύστημα Υγείας

Το Συνέδριο περιλαμβάνει παρεμβατικές ατομικές ομιλίες και τραπέζια συζήτησης - Δείτε τη θεματολογία

Nέος ΚΟΚ: Οι αλλαγές σε πρόστιμα και ποινές

Στον ΚΟΚ που τέθηκε σε ισχύ από 13/9, οι επαναλαμβανόμενες παραβάσεις πλέον δεν συμψηφίζονται, αλλά επιφέρουν σωρευτικές ποινές

100 Χρόνια ΕΕΑ: Ξεκίνησαν οι εγγραφές για τον 2ο Αγώνα Δρόμου για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Επαγγελματίες

Ο Αγώνας Δρόμου του ΕΕΑ αποτελεί μια γιορτή που φέρνει κοντά επαγγελματίες, οικογένειες και φίλους - Έως την 1η Οκτωβρίου οι εγγραφές

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ελλάδα στο επίκεντρο της στρατηγικής του Reale Group – Τι ειπώθηκε στην επίσκεψη του CEO στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

O ουσιαστικός διάλογος μεταξύ διοίκησης και στελεχών φέρεται να σηματοδοτεί νέα φάση συνεργασίας και ανάπτυξης

Στις 7 Οκτωβρίου το 16th Pharma & Health Conference: Στο επίκεντρο οι εξελίξεις στο Εθνικό Σύστημα Υγείας

Το Συνέδριο περιλαμβάνει παρεμβατικές ατομικές ομιλίες και τραπέζια συζήτησης - Δείτε τη θεματολογία

Nέος ΚΟΚ: Οι αλλαγές σε πρόστιμα και ποινές

Στον ΚΟΚ που τέθηκε σε ισχύ από 13/9, οι επαναλαμβανόμενες παραβάσεις πλέον δεν συμψηφίζονται, αλλά επιφέρουν σωρευτικές ποινές

100 Χρόνια ΕΕΑ: Ξεκίνησαν οι εγγραφές για τον 2ο Αγώνα Δρόμου για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Επαγγελματίες

Ο Αγώνας Δρόμου του ΕΕΑ αποτελεί μια γιορτή που φέρνει κοντά επαγγελματίες, οικογένειες και φίλους - Έως την 1η Οκτωβρίου οι εγγραφές

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών