back to top
23.8 C
Athens
Παρασκευή 2 Μαΐου 2025

Η Generali ενισχύει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της με την ψηφιακή βοηθό Genie

Η νέα ψηφιακή βοηθός αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για να παρέχει άμεση, εξατομικευμένη και πολυκαναλική ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο.

Η Generali, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, διευρύνει τα κανάλια επικοινωνίας της, και παρουσιάζει την Genie, μια νέα ψηφιακό βοηθό που προσφέρει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας την άμεση και εύκολη πρόσβαση των ασφαλισμένων της σε πληροφορίες και υπηρεσίες.

Μέσω μιας φιλικής και προσαρμοσμένης συνομιλιακής εμπειρίας, η Genie παρέχει καθοδήγηση σε βασικές διαδικασίες, όπως η διαχείριση πληρωμών και η απάντηση σε συχνά ερωτήματα. Παράλληλα, όπου κρίνεται απαραίτητο, δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς της συνομιλίας σε εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, διατηρώντας έτσι τη σωστή ισορροπία μεταξύ αυτοματοποιημένης και ανθρώπινης υποστήριξης.

- Advertisement -

Η ενσωμάτωσή της στα συστήματα της Generali επιτρέπει την πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη ψηφιακή ενημέρωση των ασφαλισμένων, εξασφαλίζοντας ότι κάθε αίτημα διαχειρίζεται με συνέπεια, ταχύτητα και σαφήνεια. Παράλληλα, η ανάλυση των δεδομένων αλληλεπίδρασης προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τη διαρκή προσαρμογή και εξέλιξη των υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας ασφάλισης.

Η Genie έχει αναπτυχθεί με απόλυτη προτεραιότητα στην εμπιστευτικότητα και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας και τις κανονιστικές απαιτήσεις του GDPR, εφαρμόζοντας προηγμένους μηχανισμούς κρυπτογράφησης και ανωνυμοποίησης δεδομένων, αποτελώντας ένα ακόμα βήμα στη στρατηγική της εταιρείας για τη βελτίωση της επικοινωνίας και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.

- Advertisement -

Η Generali παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, αξιοποιώντας την τεχνολογία για να προσφέρει αποτελεσματικές, αξιόπιστες και προσιτές λύσεις. Η δέσμευσή της για άριστη υποστήριξη αποτελεί βασικό στοιχείο που την ξεχωρίζει, συνδυάζοντας την καινοτομία με την προσωποποιημένη και άμεση φροντίδα των πελατών της. Όπως δήλωσε σχετικά και η κ. Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager της Generali Hellas: “Με τη Genie, η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα προς μια πιο σύγχρονη και προσιτή εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία μας επιτρέπει να βελτιώνουμε διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων μας, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη διάσταση που αποτελεί βασική μας προτεραιότητα.”

Σχετικές δημοσιεύσεις

Bourla: Χάρη στην ΑΙ είμαστε πιο κοντά στη θεραπεία του καρκίνου

Μήνυμα αισιοδοξίας για πιο άμεση κατάκτηση της θεραπείας του καρκίνου έστειλε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pfizer,

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Καινοτόμο Σύστημα Αυτοματοποιημένης Διαχείρισης Αιτημάτων με RPA & GenAI

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ κάνει ένα ακόμα βήμα προς τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό, εφαρμόζοντας ένα πρωτοποριακό σύστημα αυτοματοποίησης

Η Generali ξεπέρασε τους στόχους του στρατηγικού πλάνου, επιτυγχάνοντας ιστορικό ρεκόρ λειτουργικού

Ισχυρή κεφαλαιακή θέση, με το Δείκτη Φερεγγυότητας στο 210% (220% το 2023), που διαμορφώνεται κυρίως από τις συναλλαγές συγχωνεύσεων και εξαγορών

Π. Βασιλόπουλος, Generali: Επιβάλλεται η δημιουργία ενός μηχανισμού ελέγχου του κόστους

Σε τρία καίρια ερωτήματα του περιοδικού IW για την ιδιωτική υγεία απαντά ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Insurance Officer της Generali,

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το νέο αναπτυξιακό υπόδειγμα της Επαγγελματικής Ασφάλισης επί τάπητος στο 6ο Συνέδριο (Οcin25)

Για μία ακόμα χρονιά, η Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) διοργανώνει, με την υποστήριξη της ethosEVENTS

H AMK σηματοδοτεί τον ολιστικό μετασχηματισμό της Ευρώπη Holdings

Ξεκίνησε η διαπραγμάτευση του δικαιώματος προτίμησης για την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings, ύψους 68,3 εκατ. ευρώ.

Στην κορυφή των Δεικτών Φερεγγυότητας για 5η συνεχή χρονιά η NP Ασφαλιστική

H NP Ασφαλιστική παρέμεινε και στο έτος 2024 στην 1η θέση μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών Solvency II.

Swiss Re: Στα 318 δισεκ. οι παγκόσμιες οικονομικές απώλειες το 2024, ανασφάλιστο το 57% των ζημιών

Οι αντασφαλιστές μπορούν να καλύψουν απώλειες μέχρι και 300 δισεκ το χρόνο λόγω της πληθώρας κεφαλαίων, αυξάνεται η ζήτηση για αντασφαλιστικές εγγυήσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το νέο αναπτυξιακό υπόδειγμα της Επαγγελματικής Ασφάλισης επί τάπητος στο 6ο Συνέδριο (Οcin25)

Για μία ακόμα χρονιά, η Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) διοργανώνει, με την υποστήριξη της ethosEVENTS

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος

Tο νέο διοικητικό συμβούλιο της Εταιρείας Ογκολογων Παθολόγων Ελλάδος προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 12ης Απριλίου 2025.

H AMK σηματοδοτεί τον ολιστικό μετασχηματισμό της Ευρώπη Holdings

Ξεκίνησε η διαπραγμάτευση του δικαιώματος προτίμησης για την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings, ύψους 68,3 εκατ. ευρώ.

Στην κορυφή των Δεικτών Φερεγγυότητας για 5η συνεχή χρονιά η NP Ασφαλιστική

H NP Ασφαλιστική παρέμεινε και στο έτος 2024 στην 1η θέση μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών Solvency II.

Swiss Re: Στα 318 δισεκ. οι παγκόσμιες οικονομικές απώλειες το 2024, ανασφάλιστο το 57% των ζημιών

Οι αντασφαλιστές μπορούν να καλύψουν απώλειες μέχρι και 300 δισεκ το χρόνο λόγω της πληθώρας κεφαλαίων, αυξάνεται η ζήτηση για αντασφαλιστικές εγγυήσεις