back to top
24 C
Athens
Παρασκευή 23 Μαΐου 2025

Η Generali ενισχύει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της με την ψηφιακή βοηθό Genie

Η νέα ψηφιακή βοηθός αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για να παρέχει άμεση, εξατομικευμένη και πολυκαναλική ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο.

Η Generali, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, διευρύνει τα κανάλια επικοινωνίας της, και παρουσιάζει την Genie, μια νέα ψηφιακό βοηθό που προσφέρει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας την άμεση και εύκολη πρόσβαση των ασφαλισμένων της σε πληροφορίες και υπηρεσίες.

Μέσω μιας φιλικής και προσαρμοσμένης συνομιλιακής εμπειρίας, η Genie παρέχει καθοδήγηση σε βασικές διαδικασίες, όπως η διαχείριση πληρωμών και η απάντηση σε συχνά ερωτήματα. Παράλληλα, όπου κρίνεται απαραίτητο, δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς της συνομιλίας σε εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, διατηρώντας έτσι τη σωστή ισορροπία μεταξύ αυτοματοποιημένης και ανθρώπινης υποστήριξης.

- Advertisement -

Η ενσωμάτωσή της στα συστήματα της Generali επιτρέπει την πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη ψηφιακή ενημέρωση των ασφαλισμένων, εξασφαλίζοντας ότι κάθε αίτημα διαχειρίζεται με συνέπεια, ταχύτητα και σαφήνεια. Παράλληλα, η ανάλυση των δεδομένων αλληλεπίδρασης προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τη διαρκή προσαρμογή και εξέλιξη των υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας ασφάλισης.

Η Genie έχει αναπτυχθεί με απόλυτη προτεραιότητα στην εμπιστευτικότητα και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας και τις κανονιστικές απαιτήσεις του GDPR, εφαρμόζοντας προηγμένους μηχανισμούς κρυπτογράφησης και ανωνυμοποίησης δεδομένων, αποτελώντας ένα ακόμα βήμα στη στρατηγική της εταιρείας για τη βελτίωση της επικοινωνίας και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.

- Advertisement -

Η Generali παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, αξιοποιώντας την τεχνολογία για να προσφέρει αποτελεσματικές, αξιόπιστες και προσιτές λύσεις. Η δέσμευσή της για άριστη υποστήριξη αποτελεί βασικό στοιχείο που την ξεχωρίζει, συνδυάζοντας την καινοτομία με την προσωποποιημένη και άμεση φροντίδα των πελατών της. Όπως δήλωσε σχετικά και η κ. Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager της Generali Hellas: “Με τη Genie, η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα προς μια πιο σύγχρονη και προσιτή εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία μας επιτρέπει να βελτιώνουμε διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων μας, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη διάσταση που αποτελεί βασική μας προτεραιότητα.”

Σχετικές δημοσιεύσεις

Generali: “Here. Now”: H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια (video)

Εδώ, γιορτάζουμε το πάθος και την αφοσίωσή μας. Αυτή τη στιγμή πρόκειται να ανοίξει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Generali.

Από την επιφυλακτικότητα στην αξιοποίηση: Η ΑΙ ως εργαλείο του σύγχρονου διαμεσολαβητή

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence - AI) αποτελεί μία από τις πλέον καθοριστικές τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής μας.

Η αδυναμία προσαρμογής στις νέες τάσεις μπορεί να μας κάνει λιγότερο ελκυστικούς

Στόχος μας είναι να δώσουμε στο σύνολο της αγοράς την εικόνα με την οποία ο κλάδος βαίνει, σταδιακά, ολοένα και πιο κοντά στην αναγκαία ψηφιοποίησή του

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και ο μετασχηματισμός του ρόλου του μεσίτη ασφαλίσεων

Ο ασφαλιστικός κλάδος, που επί μακρόν βασιζόταν στην ανθρώπινη τεχνογνωσία και κρίση, υφίσταται σημαντική μεταβολή.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στο σφυρί ακίνητα των Commercial Value, Ασπίς Πρόνοια και Ιντράστ

Ο Ασφαλιστικός Εκκαθαριστής προκηρύσσει Πλειοδοτικό Διαγωνισμό πώλησης των ακινήτων

ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων

Την επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των επιχειρήσεων και ταυτόχρονα την παράταση εφαρμογής του μέτρου και της επιβολής προστίμων...

Από την INTERAMERICAN, CEO στη Howden Agents ο Τάσος Ηλιακόπουλος

Η Howden ανακοινώνει μία νέα προσθήκη στην ομάδα της, με την ένταξη του Τάσου Ηλιακόπουλου, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και κλάδος Υγείας κυριάρχησαν στην έναρξη του Meeting της Ύδρας

Ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης το 25ο Insurance & Reinsurance Meeting το συνέδριο επικεντρώνεται στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στο σφυρί ακίνητα των Commercial Value, Ασπίς Πρόνοια και Ιντράστ

Ο Ασφαλιστικός Εκκαθαριστής προκηρύσσει Πλειοδοτικό Διαγωνισμό πώλησης των ακινήτων

ΒΕΑ: Ζητά παράταση προθεσμίας και επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των μικρών επιχειρήσεων

Την επανεξέταση του πλαισίου ασφάλισης των επιχειρήσεων και ταυτόχρονα την παράταση εφαρμογής του μέτρου και της επιβολής προστίμων...

Από την INTERAMERICAN, CEO στη Howden Agents ο Τάσος Ηλιακόπουλος

Η Howden ανακοινώνει μία νέα προσθήκη στην ομάδα της, με την ένταξη του Τάσου Ηλιακόπουλου, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και κλάδος Υγείας κυριάρχησαν στην έναρξη του Meeting της Ύδρας

Ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης το 25ο Insurance & Reinsurance Meeting το συνέδριο επικεντρώνεται στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματία που επιθυμεί