back to top
24.6 C
Athens
Σάββατο 14 Ιουνίου 2025

Η Generali ενισχύει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της με την ψηφιακή βοηθό Genie

Η νέα ψηφιακή βοηθός αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για να παρέχει άμεση, εξατομικευμένη και πολυκαναλική ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο.

Η Generali, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, διευρύνει τα κανάλια επικοινωνίας της, και παρουσιάζει την Genie, μια νέα ψηφιακό βοηθό που προσφέρει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας την άμεση και εύκολη πρόσβαση των ασφαλισμένων της σε πληροφορίες και υπηρεσίες.

Μέσω μιας φιλικής και προσαρμοσμένης συνομιλιακής εμπειρίας, η Genie παρέχει καθοδήγηση σε βασικές διαδικασίες, όπως η διαχείριση πληρωμών και η απάντηση σε συχνά ερωτήματα. Παράλληλα, όπου κρίνεται απαραίτητο, δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς της συνομιλίας σε εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, διατηρώντας έτσι τη σωστή ισορροπία μεταξύ αυτοματοποιημένης και ανθρώπινης υποστήριξης.

- Advertisement -

Η ενσωμάτωσή της στα συστήματα της Generali επιτρέπει την πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη ψηφιακή ενημέρωση των ασφαλισμένων, εξασφαλίζοντας ότι κάθε αίτημα διαχειρίζεται με συνέπεια, ταχύτητα και σαφήνεια. Παράλληλα, η ανάλυση των δεδομένων αλληλεπίδρασης προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τη διαρκή προσαρμογή και εξέλιξη των υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας ασφάλισης.

Η Genie έχει αναπτυχθεί με απόλυτη προτεραιότητα στην εμπιστευτικότητα και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας και τις κανονιστικές απαιτήσεις του GDPR, εφαρμόζοντας προηγμένους μηχανισμούς κρυπτογράφησης και ανωνυμοποίησης δεδομένων, αποτελώντας ένα ακόμα βήμα στη στρατηγική της εταιρείας για τη βελτίωση της επικοινωνίας και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.

- Advertisement -

Η Generali παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, αξιοποιώντας την τεχνολογία για να προσφέρει αποτελεσματικές, αξιόπιστες και προσιτές λύσεις. Η δέσμευσή της για άριστη υποστήριξη αποτελεί βασικό στοιχείο που την ξεχωρίζει, συνδυάζοντας την καινοτομία με την προσωποποιημένη και άμεση φροντίδα των πελατών της. Όπως δήλωσε σχετικά και η κ. Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager της Generali Hellas: “Με τη Genie, η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα προς μια πιο σύγχρονη και προσιτή εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία μας επιτρέπει να βελτιώνουμε διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων μας, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη διάσταση που αποτελεί βασική μας προτεραιότητα.”

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Here. Now. Στην Generali, το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καρδιά στο παρόν, η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali επαμαπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης,

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Εκδήλωση Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της Τελετής Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Αποταμίευσης

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου