back to top
11 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Η Αθήνα ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο μέσα από τις εικόνες των δημοφιλέστερων Γερμανών instagramers

Ο πολύπλευρος και αυθεντικός χαρακτήρας της Αθήνας για μία ακόμα φορά προσελκύει με τη μοναδικότητά του το ενδιαφέρον του διεθνούς κοινού.

Στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιήθηκαν από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Ιούνιο με πρωτοβουλία του Athens Tourism Partnership (σύμπραξη του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την τουριστική προβολή της Αθήνας), 4 από τους 10 δημοφιλέστερους Γερμανούς Instagramers, έζησαν την αθηναϊκή εμπειρία, την οποία και μοιράστηκαν με το κοινό τους, που αθροιστικά υπερβαίνει τους 1,2 εκατομμύρια followers.

- Advertisement -

Ο @jn, η @palomaparrot, η @godie_berlin και ο @melbondo ή αλλιώς ο Joerg, η Phoebe, η Sylvia και ο Thomas, για λίγες μέρες «έγιναν Αθηναίοι» και επισκέφθηκαν τις γνωστές, αλλά και τις άγνωστες γωνιές της πόλης που ξέρει να συνδυάζει μοναδικά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της. Το Γκάζι, τα γκράφιτι στα Εξάρχεια, η θέα από το Λυκαβηττό, το φως της Ακρόπολης, η μαγεία του Σουνίου, αλλά και το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης με τα μοναδικά εκθέματα της documenta14, σε συνδυασμό με τα σύγχρονα bar-restaurants και τα παραδοσιακά μεζεδοπωλεία, αποτέλεσαν το τέλειο σκηνικό. Οι καταπληκτικές φωτογραφίες που ανέβασαν στους λογαριασμούς τους στο hashtag #thisisathens, συγκέντρωσαν περισσότερα από 250.000 likes σε λίγες μόλις ημέρες.

Ιδιαίτερα ενθουσιώδη ήταν και τα σχόλια των instagramers, τα οποία μετέφεραν δυναμικά και στους followers τους. Μεταξύ άλλων είπαν:

- Advertisement -

«Η Αθήνα είναι σίγουρα το νέο hot place για κάθε ταξιδιώτη».

«Η δουλειά μου είναι να γυρίζω όλο τον κόσμο. Έχω επισκεφθεί πάρα πολλά μέρη. Όλα αυτά που συνδυάζει η Αθήνα, η ιστορία, η θάλασσα, οι άνθρωποι, το φαγητό και η ζωντάνια της πόλης, είναι μοναδικά».

«Είμαι από το Βερολίνο και πιστεύω ότι η Αθήνα είναι το επόμενο Βερολίνο της Ευρώπης».

«Είναι δίπλα στη θάλασσα, έχει υπέροχα σημεία να δεις, εξαιρετικό φαγητό να δοκιμάσεις, αλλά κυρίως, έχει τους πιο ζεστούς και φιλόξενους κατοίκους για να γνωρίσεις».

«Η Αθήνα ξεπερνά σίγουρα το ιστορικό της προφίλ και με τις ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες που κρύβει σε κάθε γωνιά της προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία».

 

Μέσα από την καμπάνια One City. Never Ending Stories, η Αθήνα ανοίγει ένα ακόμα παράθυρο επικοινωνίας με το διεθνές κοινό, ενώ παράλληλα ενισχύει την τοποθέτησή της ως city break προορισμός όλο το χρόνο, αποτελώντας μία πόλη που προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες της.

Μπορείτε να δείτε τις σελίδες των 4 instagrammers στα ακόλουθα links

https://www.instagram.com/jn/

https://www.instagram.com/palomaparrot/

https://www.instagram.com/goldie_berlin/

https://www.instagram.com/melbondo/

 

___________________________________________________________

Το AthensTourismPartnership (ATP) αποτελεί συλλογική πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, με κύριο στόχο την προβολή της πόλης ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Aegean: Ανεπίσημη Πρώτη για την τεχνική βάση και το κέντρο προσομοιωτών

Η δημιουργία του πρώτου Ολοκληρωμένου Οικοσυστήματος Υπηρεσιών Υποστήριξης για την αερομεταφορά στην Ελλάδα, θέτει τις βάσεις για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητα της AEGEAN και τον ρόλο της Ελλάδας στον τομέα των αερομεταφορών, ανοίγοντας ουσιαστικά μία νέα διεθνή αγορά με ισχυρές προοπτικές

Νικόλαος Μακρόπουλος, Ευρώπη Ασφαλιστική: Ένας leader της αγοράς που σηκώνει την «Αθήνα Ψηλά»

O ευπατρίδης δημιουργός της ελληνικής εταιρίας που ξεχωρίζει, οι προοπτικές που ανοίγονται, η δυναμική της, η φερεγγυότητα και ο ηγετικός της ρόλος.

Η Εθνική Ασφαλιστική συμμετέχει στο πρόγραμμα «Υιοθέτησε την πόλη σου»

Η Εθνική Ασφαλιστική σε όλη τη διάρκεια της ιστορικής της πορείας συμμετέχει και υποστηρίζει κάθε δράση και πρωτοβουλία με

H Interamerican στηρίζει τον Δήμο Αθηναίων

Όπως και κατά τα προηγούμενα χρόνια έτσι και φέτος, ο δήμος Αθηναίων άνοιξε την Πρωτοχρονιά το κλειστό γυμναστήριο του Ρουφ και πρoσέφερε το καθιερωμένο γεύμα αλληλεγγύης σε 1.000, περίπου, άστεγους και άπορους πολίτες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

MEGA Brokers: Ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων με προορισμό το Λας Βέγκας

Η MEGA Brokers ανακοινώνει ότι ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων για το 2025 πλησιάζει στην κορύφωσή του, με μόλις τρεις μήνες να απομένουν για την ολοκλήρωσή του

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Μια λαμπρή βραδιά στο Μουσείο Μπενάκη για όσους προσφέρουν στην κοινωνία και τον αθλητισμό

Σε εορταστικό κλίμα η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, υποδέχτηκε τις ημέρες των Χριστουγέννων στο Μουσείο Μπενάκη / Πειραιώς 138

Oι θέσεις της ΕΑΕΕ για τη διάταξη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) διατυπώνει τις θέσεις της για την διάταξη με θέμα την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα