back to top
25.3 C
Athens
Τρίτη 3 Ιουνίου 2025

Η Αθήνα ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο μέσα από τις εικόνες των δημοφιλέστερων Γερμανών instagramers

Ο πολύπλευρος και αυθεντικός χαρακτήρας της Αθήνας για μία ακόμα φορά προσελκύει με τη μοναδικότητά του το ενδιαφέρον του διεθνούς κοινού.

Στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιήθηκαν από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Ιούνιο με πρωτοβουλία του Athens Tourism Partnership (σύμπραξη του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την τουριστική προβολή της Αθήνας), 4 από τους 10 δημοφιλέστερους Γερμανούς Instagramers, έζησαν την αθηναϊκή εμπειρία, την οποία και μοιράστηκαν με το κοινό τους, που αθροιστικά υπερβαίνει τους 1,2 εκατομμύρια followers.

- Advertisement -

Ο @jn, η @palomaparrot, η @godie_berlin και ο @melbondo ή αλλιώς ο Joerg, η Phoebe, η Sylvia και ο Thomas, για λίγες μέρες «έγιναν Αθηναίοι» και επισκέφθηκαν τις γνωστές, αλλά και τις άγνωστες γωνιές της πόλης που ξέρει να συνδυάζει μοναδικά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της. Το Γκάζι, τα γκράφιτι στα Εξάρχεια, η θέα από το Λυκαβηττό, το φως της Ακρόπολης, η μαγεία του Σουνίου, αλλά και το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης με τα μοναδικά εκθέματα της documenta14, σε συνδυασμό με τα σύγχρονα bar-restaurants και τα παραδοσιακά μεζεδοπωλεία, αποτέλεσαν το τέλειο σκηνικό. Οι καταπληκτικές φωτογραφίες που ανέβασαν στους λογαριασμούς τους στο hashtag #thisisathens, συγκέντρωσαν περισσότερα από 250.000 likes σε λίγες μόλις ημέρες.

Ιδιαίτερα ενθουσιώδη ήταν και τα σχόλια των instagramers, τα οποία μετέφεραν δυναμικά και στους followers τους. Μεταξύ άλλων είπαν:

- Advertisement -

«Η Αθήνα είναι σίγουρα το νέο hot place για κάθε ταξιδιώτη».

«Η δουλειά μου είναι να γυρίζω όλο τον κόσμο. Έχω επισκεφθεί πάρα πολλά μέρη. Όλα αυτά που συνδυάζει η Αθήνα, η ιστορία, η θάλασσα, οι άνθρωποι, το φαγητό και η ζωντάνια της πόλης, είναι μοναδικά».

«Είμαι από το Βερολίνο και πιστεύω ότι η Αθήνα είναι το επόμενο Βερολίνο της Ευρώπης».

«Είναι δίπλα στη θάλασσα, έχει υπέροχα σημεία να δεις, εξαιρετικό φαγητό να δοκιμάσεις, αλλά κυρίως, έχει τους πιο ζεστούς και φιλόξενους κατοίκους για να γνωρίσεις».

«Η Αθήνα ξεπερνά σίγουρα το ιστορικό της προφίλ και με τις ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες που κρύβει σε κάθε γωνιά της προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία».

 

Μέσα από την καμπάνια One City. Never Ending Stories, η Αθήνα ανοίγει ένα ακόμα παράθυρο επικοινωνίας με το διεθνές κοινό, ενώ παράλληλα ενισχύει την τοποθέτησή της ως city break προορισμός όλο το χρόνο, αποτελώντας μία πόλη που προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες της.

Μπορείτε να δείτε τις σελίδες των 4 instagrammers στα ακόλουθα links

https://www.instagram.com/jn/

https://www.instagram.com/palomaparrot/

https://www.instagram.com/goldie_berlin/

https://www.instagram.com/melbondo/

 

___________________________________________________________

Το AthensTourismPartnership (ATP) αποτελεί συλλογική πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, με κύριο στόχο την προβολή της πόλης ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Aegean: Ανεπίσημη Πρώτη για την τεχνική βάση και το κέντρο προσομοιωτών

Η δημιουργία του πρώτου Ολοκληρωμένου Οικοσυστήματος Υπηρεσιών Υποστήριξης για την αερομεταφορά στην Ελλάδα, θέτει τις βάσεις για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητα της AEGEAN και τον ρόλο της Ελλάδας στον τομέα των αερομεταφορών, ανοίγοντας ουσιαστικά μία νέα διεθνή αγορά με ισχυρές προοπτικές

Νικόλαος Μακρόπουλος, Ευρώπη Ασφαλιστική: Ένας leader της αγοράς που σηκώνει την «Αθήνα Ψηλά»

O ευπατρίδης δημιουργός της ελληνικής εταιρίας που ξεχωρίζει, οι προοπτικές που ανοίγονται, η δυναμική της, η φερεγγυότητα και ο ηγετικός της ρόλος.

Η Εθνική Ασφαλιστική συμμετέχει στο πρόγραμμα «Υιοθέτησε την πόλη σου»

Η Εθνική Ασφαλιστική σε όλη τη διάρκεια της ιστορικής της πορείας συμμετέχει και υποστηρίζει κάθε δράση και πρωτοβουλία με

H Interamerican στηρίζει τον Δήμο Αθηναίων

Όπως και κατά τα προηγούμενα χρόνια έτσι και φέτος, ο δήμος Αθηναίων άνοιξε την Πρωτοχρονιά το κλειστό γυμναστήριο του Ρουφ και πρoσέφερε το καθιερωμένο γεύμα αλληλεγγύης σε 1.000, περίπου, άστεγους και άπορους πολίτες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Δ. Νοδάρος, NN Hellas: Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, η συμφωνία επιτυχίας… (οι μουσικοί και ο μαέστρος!)

Στα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η NN Hellas για ακόμη μια χρονιά αναφέρθηκε ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

H ΕΑΕΕ Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει την επίσημη ένταξή της στο Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact)

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025