Ο πολύπλευρος και αυθεντικός χαρακτήρας της Αθήνας για μία ακόμα φορά προσελκύει με τη μοναδικότητά του το ενδιαφέρον του διεθνούς κοινού.
Στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιήθηκαν από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Ιούνιο με πρωτοβουλία του Athens Tourism Partnership (σύμπραξη του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την τουριστική προβολή της Αθήνας), 4 από τους 10 δημοφιλέστερους Γερμανούς Instagramers, έζησαν την αθηναϊκή εμπειρία, την οποία και μοιράστηκαν με το κοινό τους, που αθροιστικά υπερβαίνει τους 1,2 εκατομμύρια followers.
Ο @jn, η @palomaparrot, η @godie_berlin και ο @melbondo ή αλλιώς ο Joerg, η Phoebe, η Sylvia και ο Thomas, για λίγες μέρες «έγιναν Αθηναίοι» και επισκέφθηκαν τις γνωστές, αλλά και τις άγνωστες γωνιές της πόλης που ξέρει να συνδυάζει μοναδικά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της. Το Γκάζι, τα γκράφιτι στα Εξάρχεια, η θέα από το Λυκαβηττό, το φως της Ακρόπολης, η μαγεία του Σουνίου, αλλά και το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης με τα μοναδικά εκθέματα της documenta14, σε συνδυασμό με τα σύγχρονα bar-restaurants και τα παραδοσιακά μεζεδοπωλεία, αποτέλεσαν το τέλειο σκηνικό. Οι καταπληκτικές φωτογραφίες που ανέβασαν στους λογαριασμούς τους στο hashtag #thisisathens, συγκέντρωσαν περισσότερα από 250.000 likes σε λίγες μόλις ημέρες.
Ιδιαίτερα ενθουσιώδη ήταν και τα σχόλια των instagramers, τα οποία μετέφεραν δυναμικά και στους followers τους. Μεταξύ άλλων είπαν:
«Η Αθήνα είναι σίγουρα το νέο hot place για κάθε ταξιδιώτη».
«Η δουλειά μου είναι να γυρίζω όλο τον κόσμο. Έχω επισκεφθεί πάρα πολλά μέρη. Όλα αυτά που συνδυάζει η Αθήνα, η ιστορία, η θάλασσα, οι άνθρωποι, το φαγητό και η ζωντάνια της πόλης, είναι μοναδικά».
«Είμαι από το Βερολίνο και πιστεύω ότι η Αθήνα είναι το επόμενο Βερολίνο της Ευρώπης».
«Είναι δίπλα στη θάλασσα, έχει υπέροχα σημεία να δεις, εξαιρετικό φαγητό να δοκιμάσεις, αλλά κυρίως, έχει τους πιο ζεστούς και φιλόξενους κατοίκους για να γνωρίσεις».
«Η Αθήνα ξεπερνά σίγουρα το ιστορικό της προφίλ και με τις ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες που κρύβει σε κάθε γωνιά της προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία».
Μέσα από την καμπάνια “One City. Never Ending Stories”, η Αθήνα ανοίγει ένα ακόμα παράθυρο επικοινωνίας με το διεθνές κοινό, ενώ παράλληλα ενισχύει την τοποθέτησή της ως city break προορισμός όλο το χρόνο, αποτελώντας μία πόλη που προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες της.
Μπορείτε να δείτε τις σελίδες των 4 instagrammers στα ακόλουθα links
https://www.instagram.com/palomaparrot/
https://www.instagram.com/goldie_berlin/
https://www.instagram.com/melbondo/
___________________________________________________________
Το AthensTourismPartnership (ATP) αποτελεί συλλογική πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, με κύριο στόχο την προβολή της πόλης ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.