back to top
29.4 C
Athens
Δευτέρα 18 Αυγούστου 2025

Η Anytime στην «AUTOKINIΣΗ 2017»

Σταθερά στην αιχμή της πρωτοπορίας, η Anytime της INTERAMERICAN είχε και φέτος αισθητή παρουσία στην «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ FISIKON 2017»,  την πιο σημαντική έκθεση που οργανώνεται στην Ελλάδα σχετικά με το αυτοκίνητο, προβάλλοντας καινοτόμες προτάσεις όπως το «Buy the Mile – ασφάλιση με το χιλιόμετρο», καθώς και συναφείς υπηρεσίες όπως η Οδική Βοήθεια.

Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Anytime είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν αναλυτικά για τα ασφαλιστικά προγράμματα και να λάβουν επί τόπου οικονομική προσφορά ασφάλισης και πληροφορίες για το ανατρεπτικό «Buy the Mile» από εξειδικευμένα στελέχη της Anytime.

- Advertisement -

Highlights της παρουσίας της Anytime στην έκθεση, αποτέλεσαν τα live radios του ΣΠΟΡ FM 94,6 με τα δίδυμα των γνωστών δημοσιογράφων Αντώνη Καρπετόπουλου – Σταύρου Χονδροθύμιου και Γιάννη Τσαούση – Κώστα Βαϊμάκη, που μετέτρεψαν το περίπτερο σε ραδιοφωνικό στούντιο! Κατά τη διάρκεια των εκπομπών, οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί μετέφεραν τον παλμό της έκθεσης στους ακροατές τους και συνομίλησαν με τον Πάνο Κούβαλη, direct business manager της Anytime online και τον Μάρκο Φραγκουλόπουλο, αναπληρώτη γενικό διευθυντή πωλήσεων και marketing της INTERAMERICAN, για επίκαιρα θέματα της ασφάλισης αυτοκινήτου και καινοτόμες εφαρμογές που φέρουν την υπογραφή της Anytime και της INTERAMERICAN.

Ο διαγωνισμός, που έδωσε τη δυνατότητα σε τρεις τυχερούς να αποκτήσουν το ετήσιο value plus συμβόλαιό τους, συμπληρώνοντας τα στοιχεία τους και συμμετέχοντας στην κλήρωση, ολοκλήρωσε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο της παρουσία της Αnytime στην «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017». Παρουσία, που υπογράμμισε για μια ακόμη φορά πως η Anytime, η πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα, φέρνει άμεσα και πρωτοποριακά την ασφάλεια του αύριο στο σήμερα.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%

Πολυϊατρεία Medifirst: Τριπλή αναγνώριση αριστείας στην υγεία

Τα Medifirst πιστοποιούνται ξανά με βάση 3 κορυφαία διεθνή πρότυπα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Σημαντική άνοδος το 2024, στρατηγικός στόχος η καινοτομία

Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη ΓΣ έγινε στην αύξηση της μερίδας των εταίρων, η οποία έφτασε σε πρωτοφανή για τον συνεταιρισμό επίπεδα

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της