back to top
27.3 C
Athens
Δευτέρα 18 Αυγούστου 2025

Γ. Καντώρος: Εμπειρία πελάτη και οικοσυστήματα στο σχέδιο για την αύξηση της πίτας στην ασφαλιστική αγορά

Πέρα από τα γνωστά και στερεότυπα, που για μια ακόμη φορά αναφέρθηκαν από τους ομιλητές κατά τον εορτασμό της Ημέρας Ασφάλισης στο Ζάππειο Μέγαρο, είναι αξιοσημείωτες οι παρατηρήσεις του Γιάννη Καντώρου, διευθύνοντος συμβούλου της INTERAMERICAN. Ο επικεφαλής της εταιρείας με την ηγετική θέση στον κλάδο υγείας, φυσικά εστίασε στον προοπτική ανάπτυξης ασφαλίσεων υγείας μέσω της αλλαγής του συστήματος, τον έλεγχο του κόστους και της στόχευσης στην αγορά «out of pocket», δηλαδή εκείνων των πολιτών που πληρώνουν για υπηρεσίες υγείας από την τσέπη τους.

Επίσης, αναφέρθηκε στη συμπληρωματικότητα για τη σύνταξη στον κλάδο ζωής, όπου το ποσοστό αναπλήρωσης από την κοινωνική ασφάλιση έχει μειωθεί δραματικά κατά τα τελευταία χρόνια, περίπου στο 40% και υπολείπεται άλλο τόσο περίπου για εξισορροπηθεί η ποιότητα διαβίωσης μετά τον εργάσιμο βίο. Όπως παρατήρησε, όμως, λύσεις μπορούν να δώσουν στο συνταξιοδοτικό οι ασφαλιστικές εταιρείες υπό προϋποθέσεις, διότι δεν μπορούν να πάρουν το μεγάλο ρίσκο βιωσιμότητας στη λογική παροχής εγγυημένων αποδόσεων. Συνεπώς, αυτό που χρειάζεται είναι μια αποφασιστική μεταρρύθμιση που θα αναδείξει τον δεύτερο και τρίτο πυλώνα.

- Advertisement -
Ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος Ομίλου INTERAMERICAN

Ωστόσο, το πιο αξιοπρόσεκτο από τις τοποθετήσεις του διευθύνοντος συμβούλου της INTERAMERICAN, που είναι πλέον και βασικό στοιχείο του νέου επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρείας, είναι η διεύρυνση του αντικειμένου των δραστηριοτήτων των ασφαλιστικών εταιρειών πέρα από τις τυπικές ασφαλιστικές καλύψεις, μέσω οικοσυστημάτων. Ο Γ. Καντώρος υπογράμμισε την ανάγκη προσφοράς μιας μοναδικής εμπειρίας στον πελάτη, όπου το διαδίκτυο θα συνδυαστεί με τον παραδοσιακό τρόπο διαμεσολάβησης στην ασφάλιση, συναλλαγών και υπηρεσιών, με τις εταιρείες να ξεπερνούν τον «φράγμα» του τυπικού οργανισμού χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που ολοκληρώνεται στον τυπικό κύκλο της ασφάλισης – πληρωμής ασφαλίστρου – αποζημίωσης. Όπως επεσήμανε, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις πρέπει να επιταχύνουν, ανοίγοντας τις υπηρεσίες τους με «insurance ecocystems» και βελτιώνοντας, έτσι, την ποιότητα ζωής των πελατών με παροχές πρόληψης και διαχείρισης κινδύνου. Ως παράδειγμα, παρουσίασε τις ανάγκες και δυνατότητες που υφίστανται για ανάλογες υπηρεσίες στον τομέα της υγείας, με πιο χαρακτηριστική τη διαχείριση χρονίων νόσων, καθώς και τις τεχνολογικές εφαρμογές που μπορούν να κάνουν καλύτερο τον έλεγχο της υγιεινής διαβίωσης.

Ο Γ. Καντώρος παρατήρησε πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ασφαλιστικών εταιρειών στοχεύει κατευθείαν στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και είναι ο μοναδικός δρόμος που υπόσχεται ανάπτυξη εργασιών, σε ένα μέλλον όπου τα όρια των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων θα γίνονται όλο και πιο δυσδιάκριτα και οι επιχειρήσεις της ασφαλιστικής αγοράς θα πρέπει να έχουν μια πολύ πιο ανοιχτή και ευέλικτη σχέση με τον πελάτη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%

Πολυϊατρεία Medifirst: Τριπλή αναγνώριση αριστείας στην υγεία

Τα Medifirst πιστοποιούνται ξανά με βάση 3 κορυφαία διεθνή πρότυπα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Σημαντική άνοδος το 2024, στρατηγικός στόχος η καινοτομία

Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη ΓΣ έγινε στην αύξηση της μερίδας των εταίρων, η οποία έφτασε σε πρωτοφανή για τον συνεταιρισμό επίπεδα

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της