Η καινοτόμα και πρωτοφανής για τα δεδομένα της ασφαλιστικής αγοράς δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας ενημέρωσης “asetisvlakeies.gr” της AXA ξεχώρισε στα φετινά Ermis Αwards χαρίζοντας στην Εταιρεία ένα ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Digital – Web Campaigns» (Financial & Insurance Services & Products), που αποτελεί το μοναδικό βραβείο που δόθηκε στην κατηγορία φέτος.
Τα Ermis Awards αποτελούν τον ετήσιο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία και το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας.
Με βασικά εφόδια το χιούμορ και την πρωτοπορία, η καμπάνια ενημέρωσης της AXA για θέματα πρόληψης κινδύνων, συγκέντρωσε τις μικρές ή μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε όλοι σε ένα εικονικό e-shop, το asetisvlakeies.gr, με στόχο να μας θυμίσει πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» καθημερινά, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας.
Μέσα από το asetisvlakeies.gr οι καταναλωτές μπορούσαν να δουν, να διαβάσουν πληροφορίες και να μοιραστούν τις «βλακείες» που σχετίζονται με την υγεία, τα ατυχήματα στο δρόμο και τα ατυχήματα στο σπίτι.
«Επενδύουμε στην πρόληψη κινδύνων για ένα πιο ασφαλές μέλλον και οι καταναλωτές υποδέχονται πολύ θετικά τον ξεκάθαρο και φρέσκο τρόπο που έχουμε επιλέξει να τους προσεγγίζουμε. Η βράβευση αυτή έρχεται να συμπληρώσει τα πολύ θετικά αποτελέσματα της καινοτομικής καμπάνιας “AseTisVlakeies” και να επιβεβαιώσει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος έχει τη δυναμική να προσφέρει πολλά στην κοινωνία όσο γίνεται πιο εξωστρεφής» δήλωσε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ.
Δημοφιλή Άρθρα
- Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών
- Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr
- Allianz-Trade: Το 2024 θα καταγραφεί ως έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη
- EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας
- Χριστουγεννιάτικες δράσεις αγάπης από την Υδρόγειο Ασφαλιστική