back to top
32.5 C
Athens
Σάββατο 2 Αυγούστου 2025

Bραβείο στα Ermis Awards για την ΑΧΑ

Η καινοτόμα και πρωτοφανής για τα δεδομένα της ασφαλιστικής αγοράς δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας ενημέρωσης “asetisvlakeies.gr” της AXA ξεχώρισε στα φετινά Ermis Αwards χαρίζοντας στην Εταιρεία ένα ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Digital – Web Campaigns» (Financial & Insurance Services & Products), που αποτελεί το μοναδικό βραβείο που δόθηκε στην κατηγορία φέτος.
Τα Ermis Awards αποτελούν τον ετήσιο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία και το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας.
Με βασικά εφόδια το χιούμορ και την πρωτοπορία, η καμπάνια ενημέρωσης της AXA για θέματα πρόληψης κινδύνων, συγκέντρωσε τις μικρές ή μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε όλοι σε ένα εικονικό e-shop, το asetisvlakeies.gr, με στόχο να μας θυμίσει πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» καθημερινά, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας.
Μέσα από το asetisvlakeies.gr οι καταναλωτές μπορούσαν να δουν, να διαβάσουν πληροφορίες και να μοιραστούν τις «βλακείες» που σχετίζονται με την υγεία, τα ατυχήματα στο δρόμο και τα ατυχήματα στο σπίτι.
«Επενδύουμε στην πρόληψη κινδύνων για ένα πιο ασφαλές μέλλον και οι καταναλωτές υποδέχονται πολύ θετικά τον ξεκάθαρο και φρέσκο τρόπο που έχουμε επιλέξει να τους προσεγγίζουμε. Η βράβευση αυτή έρχεται να συμπληρώσει τα πολύ θετικά αποτελέσματα της καινοτομικής καμπάνιας “AseTisVlakeies” και να επιβεβαιώσει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος έχει τη δυναμική να προσφέρει πολλά στην κοινωνία όσο γίνεται πιο εξωστρεφής» δήλωσε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

AM BEST: Τοπ 30 των ασφαλιστικών

Tις 30 κορυφαίες ασφαλιστικές για το 2022 ανέδειξε η ΑΜ BEST, με βάση τους κύκλους εργασιών που κατέγραψαν οι εταιρείες. Πρώτη στην κατάταξη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

Στην Απόλλων – Σαρακάκης η εταιρεία Φαραντούρης ΕΠΕ;

Στην Απόλλων - Σαρακάκης ακούει ο Ανασφάλιστος πως οδεύει η εταιρεία Φαραντούρης Ασφαλιστικός Πράκτορας ΕΠΕ

Allianz Commercial: Σε 5 χρόνια η ασφαλιστική αγορά υδρογόνου αναμένεται να ξεπεράσει τα $3 δισ.

Παρόλο που το δυναμικό της αγοράς υδρογόνου είναι πολύ υψηλό, υπάρχουν πολλές άγνωστες μεταβλητές και κίνδυνοι

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το ΕΕΑ δίπλα στους πληγέντες του Κρυονερίου: Άμεση στήριξη και επόμενος στόχος η δενδροφύτευση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και της κοινωνικής προσφοράς

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

ΕΑΔΕ: Η θεσμοθέτηση της απευθείας διαβίβασης στοιχείων στα μητρώα ενισχύει τη διαφάνεια

Η ΕΑΔΕ αναγνωρίζει τη συνεχή προσπάθεια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την προώθηση ενός μέτρου με ουσιαστικό όφελος

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος