Αναγνωρίζοντας την ανάγκη των καταναλωτών για άμεση και απλή επικοινωνία, η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει έναν νέο ηλεκτρονικό υπολογιστή ασφαλίστρων στο www.axa.gr, που απαιτεί λιγότερο από 1΄ για να δώσει προσφορά, μέσα από μια απλή διαδικασία με εικόνες. Παράλληλα, με σεβασμό στις απαιτήσεις των καταναλωτών για σφαιρική κάλυψη που θα τους βοηθά να ζουν πιο ήρεμα, η εταιρεία διατηρεί το κορυφαίο επίπεδο υπηρεσιών της με ακόμα πιο ανταγωνιστικό κόστος ασφάλισης κατοικίας, βελτιώνοντας το τιμολόγιό της έως και 30%.
Οι καταναλωτές ξεκινούν την εμπειρία της ασφάλισής τους μέσα από τον νέο διαδραστικό υπολογιστή ασφαλίστρων στον εταιρικό ιστότοπο. Εκεί μπορούν να λάβουν μια πρώτη προσφορά προσαρμοσμένη στα δεδομένα τους ακόμα και από την οθόνη του κινητού τους, έχοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μια σφαιρική εικόνα για να επιλέξουν τη σωστή ασφάλιση για τις ανάγκες τους, με βάση τις οικονομικές τους δυνατότητες. Στη συνέχεια, εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον, η εταιρεία θα τους προτείνει κάποιον ασφαλιστικό συνεργάτη για την ολοκλήρωση της ασφάλισής τους, μέσα από μια πολύ γρήγορη διαδικασία.
Η ΑΧΑ επενδύει, παράλληλα, στο οικονομικό σκέλος της ασφάλισης κατοικίας, καθώς από τις 25 Οκτωβρίου κάνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό το κόστος. Το ποσό που καλούνται να καταβάλουν οι υφιστάμενοι και οι νέοι πελάτες της εταιρείας για το πρόγραμμα Home4all Premium είναι 10% λιγότερο, ενώ το ποσό ασφάλισης για το πρόγραμμα Home4all Classic μειώνεται έως και 30%.
«Για τους καταναλωτές στην Ελλάδα η κατοικία αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία, ενώ την ίδια ώρα η χώρα μας είναι από τις πλέον σεισμογενείς σε όλο κόσμο» αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή της η ασφαλιστική. «Πιστοί στην αποστολή τους να βοηθούν τους πελάτες να ζουν κάθε μέρα με λιγότερες έγνοιες, οι άνθρωποι της ΑΧΑ δίνουν λύσεις προσφέροντας ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που βασίζεται στις πραγματικές ανάγκες των πελατών, με τιμολόγιο που ανταποκρίνεται στις οικονομικές τους δυνατότητες.»