back to top
25.4 C
Athens
Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

ΑΧΑ «We Care for You»: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στους ανθρώπους της ΑΧΑ

Η Εβδομάδα «We Care for You», θεσμός πλέον για την ΑΧΑ Ελλάδας, ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία για 3η συνεχή χρονιά. Στόχος της Εβδομάδας ήταν η Εταιρεία να «ακούσει τους ανθρώπους της, να κατανοήσει και να προσαρμόσει» τις επερχόμενες στρατηγικές της προτεραιότητες ώστε να συνεχίσει να τους στηρίζει να ζουν καλύτερα.

Μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες οι άνθρωποι της ΑΧΑ είχαν τη δυνατότητα να γιορτάσουν, να ενημερωθούν, να μάθουν διασκεδάζοντας και να συζητήσουν ανοικτά για οτιδήποτε τους απασχολεί. Η καθολική συμμετοχή σε όλες τις ενέργειες απέδειξε τη σημαντικότητα που αποδίδεται σε αυτή την εβδομάδα, η οποία για τη χρονιά αυτή περιλάμβανε:

- Advertisement -
  • Flame story: Μια γιορτή για τα 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της AXA στην Ελλάδα. Μαζί με εκπροσώπους των δικτύων διανομής, τον χρυσό Ολυμπιονίκη Νίκο Κακλαμανάκη, καθώς και τον Wilm Langenbach, Οικονομικό Διευθυντή της ΑΧΑ για τις Νέες & Διεθνείς Αγορές και υπεύθυνο Ανάπτυξης Στρατηγικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, οι εργαζόμενοι έθεσαν τις βάσεις για μια ακόμα πιο ισχυρή επερχόμενη δεκαετία. Κεντρικό σύμβολο της εκδήλωσης ήταν μια «φλόγα» ταυτισμένη με το κόκκινο switch της ΑΧΑ, ένα σύμβολο που ενώνει τους 165.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο και αναδεικνύει το όνομα της ΑΧΑ.

  • My Well Being Rocks: Μια ενέργεια για τη σωστή στάση του σώματος στο γραφείο. Οι άνθρωποι της ΑΧΑ είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για τους ίδιους. Η ενέργεια αυτή υλοποιήθηκε υπό την ομπρέλα που έχει ορίσει η Εταιρεία για την καλύτερη εξισορρόπηση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

    - Advertisement -
  • So you think you can escape? Live my day: Ένα escape room που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της κουλτούρας πελατοκεντρικότητας της ΑΧΑ και με βάση μία από τις δομικές αξίες της Εταιρείας, «Customer First». Μέσα από ένα καλογραμμένο σενάριο, οι άνθρωποι της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων Γενικών Ασφαλίσεων (motor & non-motor claims) έθεταν προκλήσεις προς τους συναδέλφους τους, οι οποίοι έπρεπε να λύσουν μια σειρά από γρίφους με επιτυχία, με απώτερο σκοπό να ικανοποιήσουν με δίκαιο τρόπο τις απαιτήσεις των πελατών. Στην εξέλιξη του σεναρίου ενεργό ρόλο είχαν οι καινοτόμες πρακτικές της ΑΧΑ που αφορούν στην αποζημίωση του πελάτη, όπως είναι η ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη εξ’ αποστάσεως σε πραγματικό χρόνο και η άμεση εξυπηρέτηση ζημιών κατοικίας, με άμεση πληρωμή ή άμεση επισκευή.

  • Να η ευκαιρία: Η καθιερωμένη συνάντηση ανάμεσα στην Εκτελεστική Επιτροπή και τους ανθρώπους της Εταιρείας έγινε για μία ακόμα χρονιά, χωρίς ατζέντα. Συζητήθηκαν ανοικτά μια σειρά από θέματα που τέθηκαν από τους εργαζόμενους προς την ανώτατη διοίκηση, με το αποτέλεσμα να αποζημιώνει για μία ακόμα φορά τη σημαντική πρωτοβουλία αυτή.

  • The AXA factor & Party: Μια ενημέρωση για ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο, το νέο Employee Pulse Survey. Ένα σύστημα για τη Διαχείριση της Απόδοσης αλλά και τις παροχές της ΑΧΑ προς τους ανθρώπους της. Την ενημέρωση ακολούθησε ένα εσωτερικό party, κλείνοντας με μια ευχάριστη νότα τις εκδηλώσεις τηε Εβδομάδας.

«Η ΑΧΑ στην Ελλάδα αποτελεί μια δύναμη σταθερότητας και μετασχηματισμού. Μια ισχυρή ομάδα που με εστίαση στο στόχο της θα συνεχίσει να στηρίζει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται να ζουν καλύτερα. Η εβδομάδα αυτή ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να θυμηθούμε όλοι μαζί τι έχουμε καταφέρει και να δεσμευτούμε για ακόμα περισσότερα στο μέλλον, υπερκαλύπτοντας πλέον τις προσδοκίες που έχουμε δημιουργήσει» είπε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διυεθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.

«Ήταν μια εβδομάδα γεμάτη συναίσθημα και υπερηφάνεια για τα 10 χρόνια της ΑΧΑ στην Ελλάδα. Δέκα χρόνια προσπαθειών, δυσκολιών, επιτυχιών, μα πάνω από όλα με κατάθεση ψυχής από όλους τους ανθρώπους αυτής της Εταιρείας. Η καθολική συμμετοχή του κόσμου στις δράσεις της εβδομάδας αυτής απέδειξαν πως οι άνθρωποί μας αναγνωρίζουν πως στην ΑΧΑ το τρίπτυχο «ακούμε, κατανοούμε, αλλάζουμε» το κάνουμε πράξη» ανέφερε η Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ στην Ελλάδα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μέρες «κυοφορίας»

Οι «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» γνωρίζουν πως η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί: συζητήσεις, διαβουλεύσεις, κρυφά «θέλω» και επιθυμίες από τους συνομιλητές στην ασφαλιστική αγορά. Αρκετοί μπορεί να θέλουν να πουλήσουν, ποιος όμως θα αγοράσει και σε τι τιμή;

Μετά την ΑΧΑ ποιος έχει σειρά;

Με την ΑΧΑ, η δουλειά έγινε γρήγορα και καθαρά, η αγορά δήλωνε σίγουρη ότι η συμφωνία θα έκλεινε. Τώρα πήραν φόρα τα τηλέφωνα και τα κουτσομπολιά, ξέρετε πως θεριεύουν και φουντώνουν τα σχόλια τα αρνητικά, αν υπάρχει το ελάχιστο πάτημα και δεν υπάρχει διαφάνεια κινήσεων.

Την πώληση της μονάδας της στη Σιγκαπούρη εξετάζει η ΑΧΑ

Υπό συζήτηση και η αποεπένδυση από τη Μαλαισία, καθώς ο γαλλικός όμιλος επιδιώκει να συγκεντρώσει κεφάλαια 

AXA: Στηρίζει το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας

Τόσο λόγω της υψηλής συχνότητάς τους όσο και εξαιτίας των πολυδιάστατων επιπτώσεών τους οι πυρκαγιές κατατάσσονται στις σημαντικότερες φυσικές καταστροφές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σε 5 άξονες το Εθνικό Σχέδιο για το Δημογραφικό

Τα μέτρα που θα υλοποιηθούν, σταδιακά από το 2025, για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ζητήματος, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και...

Οι πρώτοι 220 υποψήφιοι του συνδυασμού «Το Επιμελητήριο μας» με επικεφαλής τον Γιάννη Χατζηθεοδοσίου 

«Το Επιμελητήριο μας» με χαρά σήμερα προχωρά στην ανακοίνωση των πρώτων 220 υποψηφίων του ψηφοδελτίου του για τις εκλογές 30 Νοεμβρίου-2 Δεκεμβρίου στο Επαγγελματικό...

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

  Ο Laurent Doubrovine, Chair, Personal Insurance Committee, Insurance Europe and Head of Partnerships & Corporate Business Development, Société Générale Assurances, France με στόχο να...

Δημοπρασία εντόκων γραμματίων διάρκειας 13 εβδομάδων

Σήμερα διενεργήθηκε δημοπρασία εντόκων γραμματίων διάρκειας 13 εβδομάδων, ύψους 500 εκατομμυρίων Ευρώ. Η απόδοση διαμορφώθηκε στο 2,84%. Υποβλήθηκαν συνολικές προσφορές ύψους 946 εκατομμυρίων Ευρώ, που υπερκάλυψαν...

Δημοφιλή Άρθρα


 

 

Ροή Ειδήσεων

Σε 5 άξονες το Εθνικό Σχέδιο για το Δημογραφικό

Τα μέτρα που θα υλοποιηθούν, σταδιακά από το 2025,...

“Οι καιροί αλλάζουν” για την ασφαλιστική αγορά και το Insurance world 

"Oι καιροί αλλάζουν" τραγούδησε δύο φορές ο Bob Dylan μία το 1964 και μία το 1992 σε κρίσιμες περιόδους του 20ου αιώνα. 

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

  Ο Laurent Doubrovine, Chair, Personal Insurance Committee, Insurance Europe...

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου