back to top
32.7 C
Athens
Τρίτη 22 Ιουλίου 2025

Bancassurance: Σε κάθε γκισέ και μία … απόχη

Ένα κατεβατό με ανούσιες λέξεις και προτάσεις ακούει ένας πελάτης τραπεζών οι οποίες συνοδεύονται με ευφάνταστες διαβεβαιώσεις για την διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων. Στην συνέχεια σειρά ηχογραφημένων μηνυμάτων που μεταδίδονται από ρομπότ ώστε στο τέλος να γίνει, αν γίνει η σύνδεση με εκπρόσωπο πραγματικό της τράπεζας.

Ο πελάτης δεν πρέπει να σκεφτεί τι θέλει πρέπει να πει στο ρομπότ μία λέξη κλειδί ώστε ο αλγόριθμος να τον πάει στο επόμενο στάδιο. Αν η λέξη κλειδί δεν είναι σωστή, σύμφωνα με τον αλγόριθμο, το ρομπότ απαντά, λυπούμαστε δεν σας καταλαβαίνουμε. Εκείνη την στιγμή ο πελάτης δεν καλεί γιατί θέλει να γεμίσει το χρόνο του, αλλά γιατί έχει ανάγκη.

- Advertisement -

Εν συνεχεία, αν ο πελάτης καταφέρει να περάσει τους σκοπέλους ακούει μέγιστος χρόνος αναμονής δέκα – δεκαπέντε λεπτά, λυπούμαστε για την αναμονή δοκιμάστε αργότερα. Και η σύνδεση διακόπτεται. Κλείνει κάθε δίαυλος επικοινωνίας. Τέλος.

Η τράπεζα έκανε την δουλειά της, όπως την έχει ορίσει, ο πελάτης έμεινε εκτεθειμένος στον κίνδυνο.

- Advertisement -

Η Τράπεζα και το Bancassurance μας λέει ότι αυτό σημαίνει βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, αναβάθμιση υπηρεσιών και όλα αυτά τα ευφάνταστα. Ερωτά ο ανασφάλιστος ποια από τα δύο μέλη εξυπηρετεί αυτή η αναβάθμιση υπηρεσιών; Οι βελτιώσεις σχεδιάζονται ή δεν σχεδιάζονται προς όφελος όλων των μελών; Και όταν είναι μονομερείς και πρόκειται για χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, οι Εποπτικές Αρχές γιατί δεν συγκεντρώνονται στο πρόβλημα. Μήπως αντί να κόβουν οι Αρχές βόλτες να κόβουν πρόστιμα τα οποία θα πληρώνονται;

Κάθε πελάτης που πάει σε ένα τραπεζικό γκισέ, ο υπάλληλος της τράπεζας είναι έτοιμος με μία απόχη να τον αρπάξει στα δίχτυα της. Μία λέξη να πεις για καταθέσεις και για ταξίδια .. ή ότι κυκλοφορείς έξω.. και ακούς ‘έχετε ασφαλίσει το πορτοφόλι σας’, ‘έχετε ασφαλίσεις τα κλειδιά σας, το ταμπλετ σας, το κινητό σας’. Και προσθέτει ο υπάλληλος της τραπέζης, ‘με μόλις 30 ευρώ πχ το χρόνο ασφαλίζετε το.. και είστε σίγουροι’.

Το πρόβλημα προκύπτει όμως όταν ο πελάτης βρεθεί σε ώρα ανάγκης, όταν δεν μπορεί να επικοινωνήσει με κανέναν, γιατί τα μηχανήματα και οι αλγόριθμοι δεν λύνουν προβλήματα, και όταν πάει να αποζημιωθεί που θα ζητά καλύψεις χωρίς να τις έχει.

Και εκεί ξεκινά η φήμη και δυσφήμιση του κλάδου.

Οι Εποπτικές Αρχές και οι Γραμματείες Καταναλωτών θα πρέπει να είναι πολύ αυστηρές όταν κάνουν ελέγχους όχι να κάνουν τα στραβά μάτια.  Δεν σημαίνει τίποτα η προηγμένη τεχνολογία όταν είναι στο πόδι και τοποθετημένη εκεί που δεν πρέπει.

Και δεν σημαίνει τίποτα, το βάζω υπαλλήλους να μιλήσουν να πωλήσουν και να κάνουν μαρκετινγκ ή δημόσιες σχέσεις, όταν οι ίδιοι δεν γνωρίζουν την αγορά και δεν σταθμίζουν του κινδύνους, αξιολογώντας ευκαιριακά.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, προκλήσεις και νέα πρότυπα – Ακούστε την εκπομπή

Θ. Σαρανταένας και Α. Ποταμίτης μιλούν για την εξέλιξη των πωλήσεων σε πεδίο όπου συνυπάρχουν ανθρώπινη κατανόηση, τεχνολογία και στρατηγική

Παραβίαση προσωπικών δεδομένων από τράπεζα για ανύπαρκτες οφειλές

Αδικοπρακτική Ευθύνη της Εναγομένης Τραπεζικής Εταιρίας – Προσβολή Προσωπικότητας – Ηθική Βλάβη (ΑΚ 932) 38.000 ευρώ (19.000 ευρώ Χ 2)

Τ. Λυσιμάχου στην κάμερα του I.W.: «Το bancassurance αύξησε το μερίδιο της ασφαλιστικής αγοράς στο ΑΕΠ»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ρεκόρ καταστροφών, οι πρώτες εκτιμήσεις από την ΑΟΝ και την Gallagher Re

Το παγκόσμιο χάσμα ασφαλιστικής προστασίας εκτιμήθηκε προσωρινά σε μόλις 38%, η χαμηλότερη τιμή που έχει καταγραφεί για πρώτο εξάμηνο και ..

Κυοφορείται deal στην ασφαλιστική αγορά;

Φήμες πολλές ακούγοντα και πάλι στην αγορά για επικείμενο deal. Τι είναι αλήθεια και τι όχι. Τι άκουσε σήμερα ο Ανασφάλιστος για το deal....

Η «επόμενη μέρα» της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση διανύει περίοδο μετάβασης, με τις παραδοσιακές πρακτικές να δοκιμάζονται.

SVV: Γιατί ο ασφαλιστικός κλάδος πρέπει να δραστηριοποιηθεί άμεσα απέναντι στην ΤΝ

Είναι απλώς μια περαστική μόδα ή μήπως η τεχνητή νοημοσύνη θα μεταμορφώσει τον κλάδο....όλες οι απαντήσεις ....

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική αποχαιρετά τον Γιώργο Παπαδόπουλο

Τον διευθυντή του υποκαταστήματός της στο Ηράκλειο Κρήτης Γ. Παπαδόπουλο αποχαιρετά με ανακοίνωσή της η ασφαλιστική

Χρυσός Χορηγός η Εθνική Ασφαλιστική στα «Δρόμεια 2025»

Η πρωτοβουλία προάγει την ισότητα, την κοινωνική ευαισθησία και το ευ αγωνίζεσθαι, αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα της εταιρικής φιλοσοφίας

Γ. Κεφαλογιάννης: Μειωμένα 90%-95% φέτος τα καμένα δάση

Ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας έκανε ακόμη λόγο προμήθεια επιπλέον εναέριων μέσων και ιστορικό υψηλό σε πλήθος ανθρώπινου δυναμικού

ICAP CRIF RATINGS: Δυναμικό παρών στην ετήσια συνάντηση της EFMA

Η Μ. Κυριακίδου της ICAP CRIF Ratings αναφέρθηκε στις τεχνικές προκλήσεις των αξιολογήσεων πιστωτικού κινδύνου και στη σημασία των ποιοτικών δεδομένων

Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας

O Όμιλος Interamerican διευρύνει το αποτύπωμά του στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης