Κινήσεις εξωστρέφειας στέλνουν το μήνυμα για τη νέα χρονιά

Πληθαίνουν οι κινήσεις εξωστρέφειας από γνωστές ασφαλιστικές εταιρείες πρός το ευρύ καταναλωτικό κοινό, δείγμα των προσπαθειών που λαμβάνουν χώρα ώστε να αυξηθεί η ασφαλιστική συνείδηση, να διευρύνουν το πελατολόγιο τους και να περάσουν τα μηνύματα προς την μεγάλη μερίδα των πολιτών.

Καταγράφοντας τις κινήσεις αυτές, στο τηλεοπτικό τοπίο κυρίως, τέσσερις νέες τηλεοπτικές καμπάνιες εταιρειών δίνουν το στίγμα τους για την επόμενη μέρα. Ο ανταγωνισμός αυξάνεται, η πανδημία έχει δημιουργήσει νέες συνθήκες και αποτελεί καταλύτη εξελίξεων ως προς τον μετασχηματισμό του κλάδου, τον τρόπο επικοινωνίας και την δημιουργία νέων πιο εξειδικευμένων προϊόντων. Ειδικότερα:

Στον πυρήνα της νέας επικοινωνίας της ERGO, βρίσκονται όλοι εκείνοι που καθημερινά επιδεικνύουν και αποδεικνύουν υπευθυνότητα, φροντίζοντας όσα έχουν αξία και είναι σημαντικά για τη ζωή τους.

Όπως σημειώνεται: “H ERGO από την πλευρά της, με το κύρος μιας πολυεθνικής ασφαλιστικής δύναμης και από την ηγετική θέση που κατέχει στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, αναλαμβάνει την επαγγελματική ευθύνη που της αναλογεί. Αυτή η ευθύνη είναι που της επιβάλλει, χρόνια τώρα, να προστατεύει σταθερά κάθε στιγμή, όλα όσα οι συνάνθρωποί μας με υπευθυνότητα φροντίζουν κάθε μέρα”.

Την ίδια ώρα, στον αέρα βρίσκεται και η καμπάνια της Groupama. Η επικοινωνιακή καμπάνια της Groupama Ασφαλιστικής με βασικό μήνυμα “Αυτό θα πει Σίγουρα δίπλα σας” εμπλουτίζεται με τέσσερα νέα διαφημιστικά spots τα οποία ξεκίνησαν να προβάλλονται τηλεοπτικά και διαδικτυακά από την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου. 

Σύντομες σε διάρκεια, οι τέσσερις ταινίες αναδεικνύουν την εταιρική υπόσχεση «Σίγουρα δίπλα σας» με μοντέρνο, άμεσο και διακριτό τρόπο, σφραγίζοντας το πλήρες φάσμα των σύγχρονων καλύψεων της Groupama Ασφαλιστικής για την Υγεία, το Σπίτι, το Αυτοκίνητο, υπογραμμίζοντας παράλληλα το κύρος της ελληνικής θυγατρικής εταιρείας, ως μέλος του Γαλλικού Ομίλου Groupama. Υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με το δημιουργικό τμήμα της διαφημιστικής εταιρείας Trabaho Ltd, προτρέποντας το κοινό να ανακαλύψει περισσότερα για τις ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις της εταιρείας.  Δείτε εδώ: Groupama: Στον αέρα η νέα διαφημιστική της καμπάνια

Με μία νέα διαφημιστική καμπάνια η Generali συστήνεται στο ευρύ κοινό, εισάγοντάς μας στον κόσμο της #Reditude (<red attitude) φιλοσοφία της. Το νέο διαφημιστικό βίντεο της καμπάνιας κυκλοφορεί σε 50 χώρες, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος και επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά που κάνουν την Generali να ξεχωρίζει.

Το δικό της μήνυμα, με έμφαση στον κρίσιμο ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, δίνει με πρόσφατη καμπάνια η NP Ασφαλιστική.

Παραπάνω είναι οι πιο πρόσφατες κινήσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας. Με ενδιαφέρον αναμένεται πως θα κινηθούν οι εταιρείες την επόμενη χρονιά. Η πανδημία και οι νέες ανάγκες που δημιουργούνται για τους πολίτες – καταναλωτές σίγουρα θα προσμετρηθούν στα στρατηγικά πλάνα των εταιρειών, στο πλαίσιο της εξωστρέφειας και επικοινωνίας.

Βάιος Κρόκος

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*