back to top
26.2 C
Athens
Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025

«Νέα εμπειρία» AXA: Μια διαφορετική εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων

Μια μοναδική και πρωτότυπη εμπειρία βίωσαν την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου οι προσκεκλημένοι της ΑΧΑ στην εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων της εταιρείας, η οποία πραγματοποιήθηκε στον καλαίσθητα διαμορφωμένο βιομηχανικό χώρο του Art Factory. Σε ένα event που βασίστηκε σε μια θεατρική παράσταση, οι συμμετέχοντες έζησαν από κοντά τι σημαίνει για την ΑΧΑ «Νέα εμπειρία», μια εμπειρία που θέλει τον πελάτη να αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος και όχι ως καταναλωτής.

Κεντρικά πρόσωπα στη βιωματική βραδιά ήταν ο Πλημμυρισμένος και ο Σταχτιάς, δύο φανταστικοί χαρακτήρες με ιστορίες που βασίζονται στην πραγματικότητα. Για τον πρώτο μια ζημιά στις σωληνώσεις του σπιτιού έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της διάθεσής του, ενώ για τον δεύτερο μια πυρκαγιά στην επιχείρησή του τον φέρνει σε σημείο να αμφισβητεί τις ικανότητές του. Στην εξέλιξη της παράστασης, που εστίαζε στην ψυχοσύνθεση των δύο «πελατών ανθρώπων», οι προσκεκλημένοι βίωσαν τη νευρικότητα, το άγχος, τον αρνητισμό που αρχικά κυρίευσε τους ήρωες και πώς αυτά τα αισθήματα έδωσαν τη θέση τους στην ηρεμία και τη γαλήνη όταν οι «ζημιές στιγμές της αλήθειας» αποκαταστάθηκαν. Ανάμεσα στους δύο ήρωες κινήθηκε κατά διαστήματα μια εταιρική διερμηνέας. Αυτή, στο πρώτο σκέλος έδειξε ένα πρόσωπο «ξύλινο», το οποίο είχε ως μοναδικό σκοπό να φιλτράρει αυτά που έλεγαν οι δύο χαρακτήρες και να μεταφέρει τα μηνύματα όπως η ίδια ήθελε στο κοινό. Το τέλος του έργου όμως, την έβρισκε να δεσμεύεται σε μία σχέση διαφάνειας με τους δύο ασφαλισμένους, αναδεικνύοντας την ειλικρινή και ανθρώπινη σχέση εμπιστοσύνης που οφείλει να διατηρεί μια ασφαλιστική εταιρεία με όσους την εμπιστεύονται.

- Advertisement -

«Περνάμε από την πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανθρωποκεντρική. Από το σημείο που λέγαμε “ζημιά”, σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως “στιγμή της αλήθειας”. Ο ρόλος μας δεν είναι να αποζημιώνουμε αλλά να προστατεύουμε. Να είμαστε σύμμαχοι των ασφαλισμένων μας. Για να έχουμε επιτυχία στην πορεία μας, πλέον δίνουμε βήμα στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, να μας λένε δημόσια στην ιστοσελίδα της ΑΧΑ τι πιστεύουν για τις υπηρεσίες μας χωρίς να μπορούμε να παρέμβουμε σε ό,τι γράφουν» ανέφερε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.

 

- Advertisement -

Δείτε το wrap up video της εκδήλωσης:

https://youtu.be/FLz6UtRL8ZQ

Για όσα ανέφερε ο κ. Μοάτσος η ΑΧΑ Ελλάδας έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες. Όσον αφορά τη «στιγμή της αλήθειας», η εταιρεία έχει θεσπίσει την αυτόματη προκαταβολή, την πραγματογνωμοσύνη εξ αποστάσεως (μέχρι σήμερα μόνο για τα αυτοκίνητα, αλλά τις επόμενες ημέρες θα υλοποιηθεί και για κατοικίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις), την εξόφληση σε 48 ώρες, την επισκευή με εγγύηση.

Σε επίπεδο εταιρείας-συμμάχου προς τους ασφαλισμένους, η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει το ΑΧΑ Driving Academy (για την εκπαίδευση νέων οδηγών με επακόλουθη μείωση ασφαλίστρων), το AXA Drive 2 (που στο επόμενο διάστημα θα αξιοποιηθεί και σε επίπεδο ασφάλισης) και βέβαια το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο».

Ο νέος ρόλος που επιθυμεί να έχει η ΑΧΑ ως προς τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται αναδεικνύεται από την υπηρεσία διαχείρισης ρίσκου, το εργαλείο ενημέρωσης ρίσκων για τις επιχειρήσεις και την προστατευμένη επιχείρηση με συμβουλευτική από μηχανικούς της ΑΧΑ.

Όλα τα παραπάνω βασίζονται σε ένα νέο σύστημα επικοινωνίας που η εταιρεία έχει ετοιμάσει τόσο για τους ασφαλισμένους όσο και για τους συνεργάτες. Το νέο MyAXA αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα, ενώ κορυφαίο εργαλείο που καταδεικνύει τη θέληση της εταιρείας να έχει ανοικτή και διαφανή επικοινωνία προς το σύνολο των ασφαλισμένων (υπαρχόντων και δυνητικών) είναι το Transparent Customer Feedback, με το οποίο οι άνθρωποι που είναι ασφαλισμένοι στην ΑΧΑ αξιολογούν δημόσια την εταιρεία χωρίς η ίδια να μπορεί να παρέμβει ή να φιλτράρει τα σχόλια και τις βαθμολογήσεις τους.

«Κοινή συνισταμένη όσων βρισκόμαστε στην εκδήλωση είναι η δημιουργία της καλύτερης δυνατής σχέσης με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλιση της υγείας και της περιουσίας τους. Μια κακή στιγμή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά έναν άνθρωπο. Τη ζωή του, την ψυχολογία του, τα όνειρά του και τους στόχους του. Αυτή η στιγμή είναι που πρέπει από κοινού με τα δίκτυα διανομής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους αυτούς και να τους επαναφέρουμε όσο πιο γρήγορα και απλά μπορούμε, στην πρότερη κατάσταση» είπε ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ στην Ελλάδα.

«Το δίκτυο Μεσιτών & Πρακτόρων αποτελεί δίκτυο αιχμής για την ΑΧΑ. Μέσα από τη σημερινή εναλλακτική εκδήλωση θελήσαμε να διατηρήσουμε την τακτική επικοινωνία που έχουμε θεσπίσει με τους κορυφαίους συνεργάτες μας, να ανταλλάξουμε απόψεις και να δούμε όλοι μαζί, ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε για ένα καλύτερο αύριο στην αγορά μας. Η ΑΧΑ είναι μια εταιρεία που επιθυμεί να χτίζει μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους που συνεργάζεται και φυσικά με τους ανθρώπους που ασφαλίζονται σε αυτή» ανέφερε ο Δημήτρης Μελεξόπουλος, Διευθυντής Δικτύου Μεσιτών & Πρακτόρων στην ΑΧΑ Ελλάδας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μια ξεχωριστή εμπειρία ομαδικότητας και έμπνευσης για την Allianz Trade in Greece

Σε ένα αξέχαστο teambuilding event συμμετείχε πρόσφατα η ομάδα της Allianz Trade in Greece, παρουσία του motivational speaker Άγγελου Πενταρή

Ο ΣΕΜΑ ενώνει την ασφαλιστική αγορά στις αρχές του φθινοπώρου

Η εκδήλωση δεν μόνο μια ευκαιρία για συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών, αλλά και μια δυναμική δήλωση για τον στρατηγικό ρόλο των μεσιτών

Καλοκαιρινό κάλεσμα της Open Brokers σε βραδιά δικτύωσης και εξέλιξης

Η εκδήλωση αποτέλεσε ευκαιρία ουσιαστικής ανταλλαγής απόψεων για τις εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο, ενισχύοντας τους δεσμούς συνεργασίας

ERGO: Σε Ελσίνκι και Τάλιν το φετινό ταξίδι επιβράβευσης του εταιρικού δικτύου πωλήσεων

Ε. Μοάτσος προς διακριθέντες: «Xτίζουμε ένα δίκτυο πιο ανθεκτικό, πιο ευέλικτο και έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αύριο»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Main Event Sponsor η Allianz Κύπρου στο EuroBasket 2025

H Allianz δίνει το παρών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός που έχει φιλοξενήσει ποτέ η Κύπρος

Η ΕΥΡΩΠΗ Holdings συγκαλεί Τακτική Γενική Συνέλευση με πλήρη θεματολογία

Μετά από μια χρονιά σημαντικών επιδόσεων, η ΕΥΡΩΠΗ Holdings προχωρά στη σύγκληση Τακτικής Γενικής Συνέλευσης στις 27 Αυγούστου 2025

Groupama Ασφαλιστική: Δίπλα στο Greece Race for the Cure® – Δίπλα στη Ζωή

Η Groupama στηρίζει το Άλμα Ζωής και μας καλεί να αποδείξουμε ότι μαζί είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού

Η 89η ΔΕΘ γιορτάζει έναν αιώνα ΔΕΘ-HELEXPO

Με επετειακό χαρακτήρα και τη δυναμική μιας ξεχωριστής γιορτής ανοίγει τις πύλες της από τις 6 έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2025 η 89η ΔΕΘ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Finddoctors.gov.gr: Ο Γεωργιάδης παρουσίασε τη νέα ψηφιακή πύλη για δωρεάν ιατρικά ραντεβού

Η πρωτοβουλία ενισχύει την προσβασιμότητα στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, ωστόσο η ενημέρωση του κοινού, κατά τον Ά. Σκέρτσο, παραμένει περιορισμένη

Αναβαθμίζονται τα ΤΕΠ του Ιπποκράτειου – Επίσκεψη του πρωθυπουργού

Το νέο ΤΕΠ, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, αναμένεται να μετατραπεί σε υπερσύγχρονο κέντρο επείγουσας ιατρικής φροντίδας για την Αττική

Pricefox: Τα λάθη και οι πραγματικές ανάγκες των νέων οδηγών στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η πλατφόρμα σύγκρισης τιμών επισημαίνει ότι οι νέοι οδηγοί συχνά βιάζονται να κάνουν την πρώτη επιλογή και πέφτουν σε παγίδες που μπορεί να κοστίσουν ακριβά

ΔΕΘ: Η αξιοπρεπής διαβίωση στο επίκεντρο ασφαλιστικών και άλλων διεκδικήσεων του αναπηρικού κινήματος

Στοχευμένη μέριμνα για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες/σπάνιες παθήσεις και τις οικογένειές τους, καθώς και αυξήσεις σε επιδόματα-συντάξεις ζητά η ΕΣΑμεΑ από τον πρωθυπουργό

Η παγίδα της άδειας πόλης και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα

Με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, πολλοί οδηγοί αισθάνονται πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Κι όμως, τα στατιστικά αποδεικνύουν το αντίθετο