back to top
13.5 C
Athens
Τρίτη 18 Μαρτίου 2025

«Νέα εμπειρία» AXA: Μια διαφορετική εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων

Μια μοναδική και πρωτότυπη εμπειρία βίωσαν την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου οι προσκεκλημένοι της ΑΧΑ στην εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων της εταιρείας, η οποία πραγματοποιήθηκε στον καλαίσθητα διαμορφωμένο βιομηχανικό χώρο του Art Factory. Σε ένα event που βασίστηκε σε μια θεατρική παράσταση, οι συμμετέχοντες έζησαν από κοντά τι σημαίνει για την ΑΧΑ «Νέα εμπειρία», μια εμπειρία που θέλει τον πελάτη να αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος και όχι ως καταναλωτής.

Κεντρικά πρόσωπα στη βιωματική βραδιά ήταν ο Πλημμυρισμένος και ο Σταχτιάς, δύο φανταστικοί χαρακτήρες με ιστορίες που βασίζονται στην πραγματικότητα. Για τον πρώτο μια ζημιά στις σωληνώσεις του σπιτιού έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της διάθεσής του, ενώ για τον δεύτερο μια πυρκαγιά στην επιχείρησή του τον φέρνει σε σημείο να αμφισβητεί τις ικανότητές του. Στην εξέλιξη της παράστασης, που εστίαζε στην ψυχοσύνθεση των δύο «πελατών ανθρώπων», οι προσκεκλημένοι βίωσαν τη νευρικότητα, το άγχος, τον αρνητισμό που αρχικά κυρίευσε τους ήρωες και πώς αυτά τα αισθήματα έδωσαν τη θέση τους στην ηρεμία και τη γαλήνη όταν οι «ζημιές στιγμές της αλήθειας» αποκαταστάθηκαν. Ανάμεσα στους δύο ήρωες κινήθηκε κατά διαστήματα μια εταιρική διερμηνέας. Αυτή, στο πρώτο σκέλος έδειξε ένα πρόσωπο «ξύλινο», το οποίο είχε ως μοναδικό σκοπό να φιλτράρει αυτά που έλεγαν οι δύο χαρακτήρες και να μεταφέρει τα μηνύματα όπως η ίδια ήθελε στο κοινό. Το τέλος του έργου όμως, την έβρισκε να δεσμεύεται σε μία σχέση διαφάνειας με τους δύο ασφαλισμένους, αναδεικνύοντας την ειλικρινή και ανθρώπινη σχέση εμπιστοσύνης που οφείλει να διατηρεί μια ασφαλιστική εταιρεία με όσους την εμπιστεύονται.

- Advertisement -

«Περνάμε από την πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανθρωποκεντρική. Από το σημείο που λέγαμε “ζημιά”, σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως “στιγμή της αλήθειας”. Ο ρόλος μας δεν είναι να αποζημιώνουμε αλλά να προστατεύουμε. Να είμαστε σύμμαχοι των ασφαλισμένων μας. Για να έχουμε επιτυχία στην πορεία μας, πλέον δίνουμε βήμα στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, να μας λένε δημόσια στην ιστοσελίδα της ΑΧΑ τι πιστεύουν για τις υπηρεσίες μας χωρίς να μπορούμε να παρέμβουμε σε ό,τι γράφουν» ανέφερε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.

 

- Advertisement -

Δείτε το wrap up video της εκδήλωσης:

https://youtu.be/FLz6UtRL8ZQ

Για όσα ανέφερε ο κ. Μοάτσος η ΑΧΑ Ελλάδας έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες. Όσον αφορά τη «στιγμή της αλήθειας», η εταιρεία έχει θεσπίσει την αυτόματη προκαταβολή, την πραγματογνωμοσύνη εξ αποστάσεως (μέχρι σήμερα μόνο για τα αυτοκίνητα, αλλά τις επόμενες ημέρες θα υλοποιηθεί και για κατοικίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις), την εξόφληση σε 48 ώρες, την επισκευή με εγγύηση.

Σε επίπεδο εταιρείας-συμμάχου προς τους ασφαλισμένους, η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει το ΑΧΑ Driving Academy (για την εκπαίδευση νέων οδηγών με επακόλουθη μείωση ασφαλίστρων), το AXA Drive 2 (που στο επόμενο διάστημα θα αξιοποιηθεί και σε επίπεδο ασφάλισης) και βέβαια το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο».

Ο νέος ρόλος που επιθυμεί να έχει η ΑΧΑ ως προς τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται αναδεικνύεται από την υπηρεσία διαχείρισης ρίσκου, το εργαλείο ενημέρωσης ρίσκων για τις επιχειρήσεις και την προστατευμένη επιχείρηση με συμβουλευτική από μηχανικούς της ΑΧΑ.

Όλα τα παραπάνω βασίζονται σε ένα νέο σύστημα επικοινωνίας που η εταιρεία έχει ετοιμάσει τόσο για τους ασφαλισμένους όσο και για τους συνεργάτες. Το νέο MyAXA αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα, ενώ κορυφαίο εργαλείο που καταδεικνύει τη θέληση της εταιρείας να έχει ανοικτή και διαφανή επικοινωνία προς το σύνολο των ασφαλισμένων (υπαρχόντων και δυνητικών) είναι το Transparent Customer Feedback, με το οποίο οι άνθρωποι που είναι ασφαλισμένοι στην ΑΧΑ αξιολογούν δημόσια την εταιρεία χωρίς η ίδια να μπορεί να παρέμβει ή να φιλτράρει τα σχόλια και τις βαθμολογήσεις τους.

«Κοινή συνισταμένη όσων βρισκόμαστε στην εκδήλωση είναι η δημιουργία της καλύτερης δυνατής σχέσης με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλιση της υγείας και της περιουσίας τους. Μια κακή στιγμή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά έναν άνθρωπο. Τη ζωή του, την ψυχολογία του, τα όνειρά του και τους στόχους του. Αυτή η στιγμή είναι που πρέπει από κοινού με τα δίκτυα διανομής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους αυτούς και να τους επαναφέρουμε όσο πιο γρήγορα και απλά μπορούμε, στην πρότερη κατάσταση» είπε ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ στην Ελλάδα.

«Το δίκτυο Μεσιτών & Πρακτόρων αποτελεί δίκτυο αιχμής για την ΑΧΑ. Μέσα από τη σημερινή εναλλακτική εκδήλωση θελήσαμε να διατηρήσουμε την τακτική επικοινωνία που έχουμε θεσπίσει με τους κορυφαίους συνεργάτες μας, να ανταλλάξουμε απόψεις και να δούμε όλοι μαζί, ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε για ένα καλύτερο αύριο στην αγορά μας. Η ΑΧΑ είναι μια εταιρεία που επιθυμεί να χτίζει μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους που συνεργάζεται και φυσικά με τους ανθρώπους που ασφαλίζονται σε αυτή» ανέφερε ο Δημήτρης Μελεξόπουλος, Διευθυντής Δικτύου Μεσιτών & Πρακτόρων στην ΑΧΑ Ελλάδας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αστική ευθύνη: Κανάλια διαμεσολάβησης και ποσοστά

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα έρευνα της ΕΑΕΕ “Στατιστικά στοιχεία: Κανάλια Διαμεσολάβησης - ανάλυση έτους 2023”.

Ο ασφαλιστικός κλάδος βρίσκεται ήδη σε μια διαδικασία μετασχηματισμού του

Ο ασφαλιστικός κλάδος εισέρχεται σε μια νέα εποχή προκλήσεων, αλλά και σημαντικών ευκαιριών. Μέσα στο 2025, αλλά και τα επόμενα χρόνια

Ασφαλιστικές και Διαμεσολάβηση: Να σπάσει «το γυάλινο κουτί» της απομόνωσης των διαμεσολαβητών από τα τραπεζικά προϊόντα

Πως μπορούν να πουλήσουν τραπεζικά προιόντα οι διαμεσολαβητές και τι κινήσεις πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικές 

Με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση του ΣΕΜΑ

Η 7η Νοεμβρίου σηματοδοτεί την νέα εποχή για τον ΣΕΜΑ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Generali ξεπέρασε τους στόχους του στρατηγικού πλάνου, επιτυχγάνοντας ιστορικό ρεκόρ λειτουργικού

Ισχυρή κεφαλαιακή θέση, με το Δείκτη Φερεγγυότητας στο 210% (220% το 2023), που διαμορφώνεται κυρίως από τις συναλλαγές συγχωνεύσεων και εξαγορών

Η ERGO, Μέγας Χορηγός του 13ου Ημιμαραθωνίου

Η ERGO, ως Μέγας Χορηγός του 13ου Ημιμαραθωνίου της Αθήνας, ήταν εκεί με δυναμική παρουσία για να στηρίξει κάθε δρομέα

Aποχωρεί από την Groupama ο CEO Xρ. Κάτσιος

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς πέραν των κλεισμένων deal, των κυοφορούμενων συμφωνιών

Ψηφιακή Ασφαλιστική Εταιρία της Χρονιάς και 10 συνολικά βραβεία για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Με μια εντυπωσιακή παρουσία στα Digital Finance Awards 2025, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ επιβεβαίωσε την ηγετική της θέση στον ασφαλιστικό κλάδο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Tι προτείνει η ΕΑΕΕ επί του ν/σ για την «Ενίσχυση της κεφαλαιαγοράς»

Σχέδιο νόμου «με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, καθώς καλύπτει πολλές περιοχές της ισχύουσας χρηματοπιστωτικής νομοθεσίας

Ξεκίνησε η υποβολή των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων

Ξεκίνησε η υποβολή δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2024, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής

Η Generali ξεπέρασε τους στόχους του στρατηγικού πλάνου, επιτυχγάνοντας ιστορικό ρεκόρ λειτουργικού

Ισχυρή κεφαλαιακή θέση, με το Δείκτη Φερεγγυότητας στο 210% (220% το 2023), που διαμορφώνεται κυρίως από τις συναλλαγές συγχωνεύσεων και εξαγορών

Allianz: Όλα όσα έχουμε μπροστά μας την εβδομάδα αυτή

Οι άνευ προηγουμένου πολιτικές φέρνουν άνευ προηγουμένου αποτελέσματα. Στην εβδομαδιαία οικονομική της ανάλυση, η Allianz

Με τις «ευλογίες» Χατζηθεοδοσίου ολοκληρώθηκαν οι εκλογές για τη νέα ηγεσία στα Επιμελητήρια

«Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά»… λέει ο λαός και στον απόηχο των Επιμελητηριακών Εκλογών για τη νέα ηγεσία της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων