back to top
30.2 C
Athens
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025

4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην ΑΧΑ οι αποζημιωθέντες ασφαλισμένοι

Το εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της Transparent Customer Feedback εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018 η AXA, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εκφράσουν δημόσια τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους, εύκολα και γρήγορα. Έτσι, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, η εταιρεία ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας.

Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη.

- Advertisement -

«Με αυτόν τον τρόπο», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και “ακούει” προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας».

Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.

- Advertisement -

Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασημένια διάκριση ο όμιλος Hellenic Healthcare για την κοινωνική του υπευθυνότητα

Βελτιωμένες επιδόσεις σε νέα αξιολόγηση από τον EcoVadis - Στο 1% των κορυφαίων εταιρειών υπηρεσιών υγείας

Eurolife: Νέα διαδικασία αποζημίωσης για το πρόγραμμα My Health First

Οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται μέσω του online portal Eurolife Connect, για τους ίδιους ή τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Iστοριες ασφαλιστικής… τρέλας: Οι άνθρωποι-αρκούδες και οι καταστροφές σε οχήματα

Όταν μιλάμε για ασφαλιστικές απάτες, φαίνεται πως για μερικούς ασυνείδητους η φαντασία δεν έχει όρια… Πρόσφατα στην Καλιφόρνια υπήρξαν αναφορές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Παίζοντας με ασφάλεια: Προλαμβάνοντας τις αθλητικές απάτες

H Kaspersky συνιστά προσοχή σε πλατφόρμες streaming, πωλήσεις εισιτηρίων και αγορές προϊόντων

Ο κατακερματισμός παρόχων δυσκολεύει πάνω από τους μισούς ειδικούς κυβερνοασφάλειας

Νέα έκθεση της Kaspersky αναλύει την τρέχουσα κατάσταση στους οργανισμούς και τις προκλήσεις στα περιβάλλοντα ασφαλείας πολλαπλών παρόχων

Η Visa εστιάζεται στην κυβερνοασφάλεια και στις στρατηγικές πρόληψης για τους πελάτες

Η αξιοποίηση του παγκόσμιου δικτύου Visa Consulting & Analytics (VCA) και ο νέος επικεφαλής προϊόντων κυβερνοασφάλειας J. Dewey

Το Instagram μπορεί να είναι διασκεδαστικό – Μην το αφήσετε να μετατραπεί σε όπλο: Πίσω από τη νέα λειτουργία map της Meta

Ο Amit Weigman της Check Point εξηγεί πώς η νέα, διασκεδαστική λειτουργία Friend Map του Instagram δεν θα στραφεί εναντίον μας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δεκάδες μέλη του ΠΣΑΣ μοιράζονται σκέψεις και ανησυχίες – Δυναμική ανταπόκριση στο πρώτο ερωτηματολόγιο

Δείτε τα πρώτα αποτελέσματα, καθώς και το νέο ερωτηματολόγιο που τίθεται στη διάθεση των μελών του ΠΣΑΣ

Γ. Κεφαλογιάννης: «Εκρηκτικό μείγμα κλιματικής κρίσης, αμέλειας και εγκληματικής δράσης»

Για το κλιματικά δυσκολότερο καλοκαίρι των τελευταίων δεκαετιών στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη τη Μεσόγειο έκανε λόγο ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας

Main Event Sponsor η Allianz Κύπρου στο EuroBasket 2025

H Allianz δίνει το παρών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός που έχει φιλοξενήσει ποτέ η Κύπρος

Στρατηγική συνεργασία ΚΕΤΕΚΝΥ με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας – Υπογραφή μνημονίου

Ευρωπαϊκά προγράμματα τίθενται στον πυρήνα μιας συνεργασίας με όραμα την καινοτομία

ΠΙΣ: Εκρηξη αποχωρήσεων γιατρών από το ΕΣΥ

Τα μέτρα του 2024 όχι μόνο δεν απέδωσαν, σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο, αλλά επιδείνωσαν το ισοζύγιο του προσωπικού