back to top
13.5 C
Athens
Τρίτη 1 Απριλίου 2025

4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην ΑΧΑ οι αποζημιωθέντες ασφαλισμένοι

Το εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της Transparent Customer Feedback εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018 η AXA, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εκφράσουν δημόσια τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους, εύκολα και γρήγορα. Έτσι, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, η εταιρεία ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας.

Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη.

- Advertisement -

«Με αυτόν τον τρόπο», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και “ακούει” προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας».

Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.

- Advertisement -

Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Iστοριες ασφαλιστικής… τρέλας: Οι άνθρωποι-αρκούδες και οι καταστροφές σε οχήματα

Όταν μιλάμε για ασφαλιστικές απάτες, φαίνεται πως για μερικούς ασυνείδητους η φαντασία δεν έχει όρια… Πρόσφατα στην Καλιφόρνια υπήρξαν αναφορές

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Aποζημίωση €950.000 – Σύγκρουση Ομορρόπως Κινουμένων – Παράνομη Οπισθοπορεία

Σε κάθε περίπτωση κατά τον καθορισμό του επιδικαζόμενου ποσού λόγω ψυχικής οδύνης επιβάλλεται να τηρείται η αρχή της αναλογικότητας

Επίθεση Sounion: Ποια κοινοπραξία καλύπτει το πλοίο και πόσο θα μπορούσε να κοστίσει μια διαρροή;

Η πρόσφατη επίθεση στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο suezmax “Sounion” από Χούθι ανοιχτά του λιμανιού της Χοντέιντα της Υεμένης θα μπορούσε να έχει πολλαπλό αντίκτυπο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Eurolife FFH: Νέο πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης My Health F1rst

Η Eurolife FFH, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή για μια πιο οικονομική λύση ασφάλισης υγείας με ελεύθερη

Ενσωματώνει το gov.gr στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου η Anytime

Η Anytime ενσωματώνει την πλατφόρμα του κυβερνητικού ψηφιακού συστήματος στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου.

Οικονομικές κυβερνοαπειλές: 3,6 φορές επάνω το κακόβουλο λογισμικό στο mobile banking

Με την επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών παγκοσμίως, το 2024 οι κυβερνοεγκληματίες έστρεψαν την προσοχή τους στις κινητές συσκευές

Oμάδα ransomware εκβιάζει με δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων

Η Παγκόσμια Ομάδα Έρευνας και Ανάλυσης της Kaspersky (GReAT) ανακάλυψε ότι η ομάδα Fog Ransomware, γνωστή για τις επιθέσεις σε διάφορους

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Designia Insurance Agents βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες

Σε μια εκδήλωση αναγνώρισης και επιβράβευσης, η Designia Insurance Agents τίμησε τους συνεργάτες της που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους το 2024.

Τριπλή διάκριση για την ERGO Ασφαλιστική

Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η ERGO Ασφαλιστική στα φετινά Digital Finance Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της παρουσία

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 1η Συνάντηση Συνεργατών της MEGA Brokers στην Πάτρα

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 1η συνάντηση συνεργατών της MEGA Brokers στην Περιφέρεια, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη

«ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» τα μέλη του ΣΠΑΤΕ

Την Τετάρτη 19/3/2025 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκδήλωση του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΠΑΤΕ

12th Digital Banking Forum/GenAI & embedded finance: Οι νέες προκλήσεις για τις ψηφιακές χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες

Οι αλλαγές που φέρνει το GenAI, αλλά και το embedded finance, αποτέλεσαν το επίκεντρο του 12th Digital Banking Forum