back to top
27.6 C
Athens
Τρίτη 3 Ιουνίου 2025

4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην ΑΧΑ οι αποζημιωθέντες ασφαλισμένοι

Το εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της Transparent Customer Feedback εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018 η AXA, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εκφράσουν δημόσια τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους, εύκολα και γρήγορα. Έτσι, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, η εταιρεία ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας.

Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη.

- Advertisement -

«Με αυτόν τον τρόπο», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και “ακούει” προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας».

Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.

- Advertisement -

Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Iστοριες ασφαλιστικής… τρέλας: Οι άνθρωποι-αρκούδες και οι καταστροφές σε οχήματα

Όταν μιλάμε για ασφαλιστικές απάτες, φαίνεται πως για μερικούς ασυνείδητους η φαντασία δεν έχει όρια… Πρόσφατα στην Καλιφόρνια υπήρξαν αναφορές

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Aποζημίωση €950.000 – Σύγκρουση Ομορρόπως Κινουμένων – Παράνομη Οπισθοπορεία

Σε κάθε περίπτωση κατά τον καθορισμό του επιδικαζόμενου ποσού λόγω ψυχικής οδύνης επιβάλλεται να τηρείται η αρχή της αναλογικότητας

Επίθεση Sounion: Ποια κοινοπραξία καλύπτει το πλοίο και πόσο θα μπορούσε να κοστίσει μια διαρροή;

Η πρόσφατη επίθεση στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο suezmax “Sounion” από Χούθι ανοιχτά του λιμανιού της Χοντέιντα της Υεμένης θα μπορούσε να έχει πολλαπλό αντίκτυπο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

«BUSINESS ADVANCED» & «BUSINESS PROTECT»: Νέα Προγράμματα της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, μέλος του Ομίλου INTRACOM, ανακοινώνει την αναβάθμιση των προγραμμάτων ασφάλισης επιχειρήσεων «BUSINESS ADVANCED»

Στοχευμένη κυβερνοεπίθεση για την υπεξαίρεση εταιρικών κεφαλαίων

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Kaspersky εντόπισε μια σειρά από σύνθετες απόπειρες κυβερνοεπίθεσης που αποσκοπούσαν

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Ελενα Ερμείδου Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ...

Νόμος 5162/24: τι ισχύει για την υποχρεωτικότητα κάλυψης των ΙΧ οχημάτων και των οχημάτων επαγγελματικής χρήσης

Σύμφωνα με τον Νόμο 5162/2024, από 1/6/25 καθίσταται υποχρεωτική η  ασφάλιση επιχειρήσεων και οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών. 

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών