Το εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της Transparent Customer Feedback εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018 η AXA, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εκφράσουν δημόσια τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους, εύκολα και γρήγορα. Έτσι, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, η εταιρεία ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας.
Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη.
«Με αυτόν τον τρόπο», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και “ακούει” προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας».
Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.
Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων: