back to top
10.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην ΑΧΑ οι αποζημιωθέντες ασφαλισμένοι

Το εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της Transparent Customer Feedback εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018 η AXA, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εκφράσουν δημόσια τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους, εύκολα και γρήγορα. Έτσι, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, η εταιρεία ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας.

Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη.

- Advertisement -

«Με αυτόν τον τρόπο», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και “ακούει” προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας».

Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.

- Advertisement -

Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Iστοριες ασφαλιστικής… τρέλας: Οι άνθρωποι-αρκούδες και οι καταστροφές σε οχήματα

Όταν μιλάμε για ασφαλιστικές απάτες, φαίνεται πως για μερικούς ασυνείδητους η φαντασία δεν έχει όρια… Πρόσφατα στην Καλιφόρνια υπήρξαν αναφορές

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Aποζημίωση €950.000 – Σύγκρουση Ομορρόπως Κινουμένων – Παράνομη Οπισθοπορεία

Σε κάθε περίπτωση κατά τον καθορισμό του επιδικαζόμενου ποσού λόγω ψυχικής οδύνης επιβάλλεται να τηρείται η αρχή της αναλογικότητας

Επίθεση Sounion: Ποια κοινοπραξία καλύπτει το πλοίο και πόσο θα μπορούσε να κοστίσει μια διαρροή;

Η πρόσφατη επίθεση στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο suezmax “Sounion” από Χούθι ανοιχτά του λιμανιού της Χοντέιντα της Υεμένης θα μπορούσε να έχει πολλαπλό αντίκτυπο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

«Σκανάρουν» ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ

Νέο «κύκλο» διασταυρώσεων για οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα ή έχουν τεθεί εικονικά σε ακινησία

Κυριαρχούν τα περιστατικά ασφάλειας δικτύου: Στόχος το 88% των εταιρειών

Κατά τη διάρκεια του 2024, ο πιο συχνός τύπος περιστατικών ασφαλείας που αντιμετώπισαν οι εταιρείες αφορούσε την προστασία των δικτύων

Εξελιγμένη εμπειρία ασφάλισης μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον πρωτοποριακό ψηφιακό βοηθό OSCAR

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS