Μάρκετινγκ ασφαλιστικών: Σύγχρονες προκλήσεις και νέες συνθήκες στην επικοινωνία

Δίπλα στις απαραίτητες και καθιερωμένες στρατηγικές αρχίζουν σταδιακά να κάνουν την εμφάνισή τους νέες τακτικές επικοινωνίας

του Βάιου Κρόκου

Το μάρκετινγκ αποτελεί έναν κρίσιμο τομέα σε όλες τις επιχειρήσεις και τους Οργανισμούς και καθίσταται όλο και πιο σημαντικό για την επιτυχία μιας επιχείρησης στη σύγχρονη παγκόσμια οικονομία. 

Εξίσου σημαντική όμως αποδεικνύεται και η έρευνα αγοράς για τη διαχείριση ενός νέου προϊόντος, την τιμολόγηση, την ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ, τη στρατηγική κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και πολλά άλλα. 

Τα παραπάνω ζητήματα απασχολούν ιδιαίτερα τις ασφαλιστικές εταιρείες, και τα αρμόδια τμήματα καταρτίζουν τα δικά τους πλάνα για να καλύψουν όλο το φάσμα των αναγκών των πελατών, προωθώντας τα κατάλληλα μηνύματα, με στόχο τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. 

Είναι αλήθεια πως οι συνθήκες της πανδημίας ανέδειξαν την ανάγκη για επικοινωνία και ενημέρωση με αμεσότητα. Βασική προτεραιότητα και για τις ασφαλιστικές ήταν να σταθούν δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες τους περισσότερο από ποτέ σε αυτήν την πρωτόγνωρη συγκυρία. 

Τα νέα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας αποτέλεσαν το πιο σύγχρονο «εργαλείο» για τον σκοπό αυτό, καθώς η πανδημία υπήρξε καταλυτική όσον αφορά την υιοθέτηση όλο και περισσότερων ηλεκτρονικών υπηρεσιών. 

Από την άλλη πλευρά, τομείς όπως το Digital Marketing και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) αναπτύσσουν ραγδαία την απήχηση και τη διαδραστικότητά τους, χρόνο με τον χρόνο, σε κάθε επίπεδο. 

Οι ασφαλιστικές εταιρείες επενδύουν συνεχώς κεφάλαια, χρόνο και ανθρώπινους πόρους προς αυτήν την κατεύθυνση, αφουγκραζόμενες τον παλμό και τις τάσεις που επικρατούν στην αγορά και την κοινωνία. 

Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως θεσμικοί και άλλοι φορείς γύρω από την ιδιωτική ασφάλιση αναπτύσσουν έντονη δραστηριότητα στα social media, γεγονός που τους προσφέρει αμεσότητα και πρόσβαση σε όλα τα καταναλωτικά κοινά.

διαβάστε επίσης: Χρήστος Θεοδωρίδης: Πώς η στρατηγική της Allianz δημιουργεί πραγματικό αντίκτυπο στην οικονομία και την κοινωνία

*από το Insurance World

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*