back to top
14.8 C
Athens
Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η myDirect έδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο διεξήχθη στις 29/3 σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτέλεσε ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη, στα πλαίσια της συνεχώς ανοδικής της πορείας και σε συνέχεια της βράβευσής της το 2016 ως Οργανισμός της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών (μικρός Οργανισμός).

- Advertisement -

Εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 300 εισερχόμενες κλήσεις  με ομάδα εξυπηρέτησης 24×7, πρότυπες διαδικασίες και πιστοποιήσεις από την αρμόδια εποπτική αρχή, επιτυγχάνει ανανεωσιμότητα που αγγίζει το 90%. Η απεικόνιση στην πράξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η περιγραφή της καθημερινής επιτυχίας έγινε ξεκάθαρη μέσα από την παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης πελάτη με αρνητική διάθεση: περιγράφηκε το συμβάν όπου ο υποψήφιος πελάτης διαμαρτυρήθηκε για προσφορά που δεν είχε κατανοηθεί σωστά, ο τρόπος αντιμετώπισης και το αποτέλεσμα, αποδίδοντας εύγλωττα ότι το καλό Service μπορεί, όχι μόνο να ηρεμήσει, αλλά ακόμη και να ‘γυρίσει’ τον αρνητικό πελάτη.

 

- Advertisement -

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

Βράβευση της myDirect στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

Η εταιρεία πετυχαίνει σταθερά κορυφαίες επιδόσεις εξυπηρέτησης και διατηρεί την πιστότητα των πελατών της σε επίπεδα που αγγίζουν το 90%

Βράβευση myDirect στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών

Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό … «βγαίνει στο κοινό μας»!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Με «όπλο» το έργο του ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου διεκδικεί και πάλι την ηγεσία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών – Κατάμεστο το Ολύμπια όπου παρουσίασε...

«Έργο που μετράει, μέλλον που κερδίζει» είναι το «μότο» που επέλεξε για τις φετινές επιμελητηριακές εκλογές, ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και εκ...

Είναι κοντά η στιγμή που θα έχουμε έναν εργαζόμενο για έναν συνταξιούχο

«το κυρίαρχο πρόβλημα» της εποχής μας «δεν είναι ότι ζούμε πολύ περισσότερο, αλλά ότι αυξάνεται η υπογεννητικότητα».

Απόψε η παρουσίαση Συνδυασμού «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ» με υποψήφιο Πρόεδρο τον κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Με την επίσημη ανακοίνωση του Συνδυασμού του «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ», απόψε στις 6.30 μ.μ. στο Θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ στο κέντρο της Αθήνας

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Είναι κοντά η στιγμή που θα έχουμε έναν εργαζόμενο για έναν συνταξιούχο

«το κυρίαρχο πρόβλημα» της εποχής μας «δεν είναι ότι ζούμε πολύ περισσότερο, αλλά ότι αυξάνεται η υπογεννητικότητα».

Απόψε η παρουσίαση Συνδυασμού «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ» με υποψήφιο Πρόεδρο τον κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Με την επίσημη ανακοίνωση του Συνδυασμού του «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ», απόψε στις 6.30 μ.μ. στο Θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ στο κέντρο της Αθήνας

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Ομιλος AFFIDEA : Εισάγει την εξέταση με 3D τεχνολογία  

εισάγει μια καινοτόμο λύση που ενισχύει την εμπειρία του εξεταζόμενου μέσω της 3D τεχνολογίας