back to top
20.2 C
Athens
Τετάρτη 28 Μαΐου 2025

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η myDirect έδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο διεξήχθη στις 29/3 σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτέλεσε ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη, στα πλαίσια της συνεχώς ανοδικής της πορείας και σε συνέχεια της βράβευσής της το 2016 ως Οργανισμός της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών (μικρός Οργανισμός).

- Advertisement -

Εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 300 εισερχόμενες κλήσεις  με ομάδα εξυπηρέτησης 24×7, πρότυπες διαδικασίες και πιστοποιήσεις από την αρμόδια εποπτική αρχή, επιτυγχάνει ανανεωσιμότητα που αγγίζει το 90%. Η απεικόνιση στην πράξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η περιγραφή της καθημερινής επιτυχίας έγινε ξεκάθαρη μέσα από την παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης πελάτη με αρνητική διάθεση: περιγράφηκε το συμβάν όπου ο υποψήφιος πελάτης διαμαρτυρήθηκε για προσφορά που δεν είχε κατανοηθεί σωστά, ο τρόπος αντιμετώπισης και το αποτέλεσμα, αποδίδοντας εύγλωττα ότι το καλό Service μπορεί, όχι μόνο να ηρεμήσει, αλλά ακόμη και να ‘γυρίσει’ τον αρνητικό πελάτη.

 

- Advertisement -

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

Βράβευση της myDirect στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

Η εταιρεία πετυχαίνει σταθερά κορυφαίες επιδόσεις εξυπηρέτησης και διατηρεί την πιστότητα των πελατών της σε επίπεδα που αγγίζουν το 90%

Βράβευση myDirect στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών

Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό … «βγαίνει στο κοινό μας»!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας

Την έναρξη ενός ακόμη ακαδημαϊκού κύκλου για το ιδιαίτερα επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives

Ασφαλιστικές: Mειωμένες κατά 244 εκατ. ευρώ οι τεχνικές προβλέψεις, στα 21 εκατ. το ενεργητικό

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων μειώθηκε κατά 164 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο

Παρέμβαση της Insurance Europe για το πλαίσιο FIDA

Open Finance: Η Insurance Europe ζητά μια απλούστερη, σταδιακή προσέγγιση στο πλαίσιο πρόσβασης στα χρηματοοικονομικά δεδομένα της ΕΕ

Και Αν Συμβεί… Έλεγχος από την Τράπεζα της Ελλάδος σε Ασφαλιστικό Γραφείο

Στο νέο επεισόδιο του podcast «Και Αν Συμβεί;» φιλοξενείται η Μυρτώ Χαμπάκη — Partner της Experto Crede Consulting και συγγραφέας του βιβλίου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Howden ανάμεσα στους Global Partners του Marine Insurance Greece 2025

Η Howden, μεσίτης ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοίνωσε ότι βρέθηκε ανάμεσα στους Global Partners

Μετεκπαίδευση στις Ασφαλίσεις Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικών Κινδύνων

Η πρωτοβουλία μετεκπαίδευσης ενδιαφερομένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών μας, την οποία αναπτύσσει η ΕΣΑΠΕ με το ΕΙΑΣ

Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας

Την έναρξη ενός ακόμη ακαδημαϊκού κύκλου για το ιδιαίτερα επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives

Ασφαλιστικές: Mειωμένες κατά 244 εκατ. ευρώ οι τεχνικές προβλέψεις, στα 21 εκατ. το ενεργητικό

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων μειώθηκε κατά 164 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο

Παρέμβαση της Insurance Europe για το πλαίσιο FIDA

Open Finance: Η Insurance Europe ζητά μια απλούστερη, σταδιακή προσέγγιση στο πλαίσιο πρόσβασης στα χρηματοοικονομικά δεδομένα της ΕΕ