back to top
30.8 C
Athens
Δευτέρα 28 Ιουλίου 2025

Νέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce

Η KPMG ανακοίνωσε τις νέες εξελίξεις στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο να βοηθήσει τους πελάτες της να γίνουν «Συνδεδεμένοι – Ισχυροί – Αξιόπιστοι», παρέχοντας τη δυνατότητα ενός ολιστικού «ταξιδιού του πελάτη (customer journey)».

Για να ενισχύσει περαιτέρω την πελατοκεντρική τους προσέγγιση με γνώμονα τον εκάστοτε κλάδο, η KPMG συνεργάζεται με την Salesforce, παγκόσμιο ηγέτη της αγοράς CRM (Customer Relationship Management).

- Advertisement -

Πρόκληση αποτελεί για τους οργανισμούς ο συντονισμός των λειτουργιών σε όλους τους τομείς τής επιχείρησης, καθώς επίσης και η δημιουργία μιας αποτελεσματικής και μοναδικής Εμπειρίας Πελάτη.

Η προσέγγιση της KPMG εστιάζει στην ενοποίηση του πλήρους εύρους των λειτουργιών μιας επιχείρησης, από τις συναλλαγές με το κοινό ως τις εσωτερικές διαδικασίες (front – middle και back office), συνδυάζοντας τη σε βάθος εμπειρία της σε κάθε κλάδο και στις αντίστοιχες λειτουργίες με την πλατφόρμα της Salesforce και με λύσεις cross-cloud. Η ενοποίηση επιτρέπει επίσης τη συνοχή στη διαχείριση του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών και της εμπορικής λειτουργίας, ενώ ενισχύει τα συνδεδεμένα συμπεράσματα-ευρήματα, την αυτοματοποίηση των εργασιών και τη βελτίωση της συμμετοχής των εργαζομένων.

- Advertisement -

Η Lisa Edwards, Strategic Engagement and Operations της Salesforce EVP, αναφέρει «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία της KPMG με την Salesforce σε αυτήν την καινοτόμα πρωτοβουλία της ψηφιακής προσέγγισης «Συνδεδεμένοι – Ισχυροί – Αξιόπιστοι». Ταυτόχρονα βλέπουμε να αυξάνεται η ζήτηση από τους πελάτες για ταχεία μετάβαση στο περιβάλλον multi-cloud. Έχουμε ένα κοινό όραμα με την KPMG για μια συνδεδεμένη επιχείρηση όπου οι πελάτες επωφελούνται από την εξειδίκευση στον κλάδο και την επιτάχυνση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Η πλατφόρμα της Salesforce θα βοηθήσει επιπλέον τους επαγγελματίες της KPMG να παρέχουν εξειδικευμένες λύσεις στους πελάτες τους, εστιασμένες στον εκάστοτε κλάδο έτσι ώστε να βελτιώσουν την Εμπειρία Πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής».

Επιπλέον, η KPMG θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα MuleSoft Anypoint για την εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού για τους πελάτες, χρησιμοποιώντας την API-led (Application Programming Interface) προσέγγιση για την ενσωμάτωση της εκάστοτε πηγής δεδομένων, συσκευής ή εφαρμογής. Πάντοτε με μοναδικό μέλημα τον πελάτη, στόχος των επαγγελματιών της KPMG είναι να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσφέρουν ένα ορθά σχεδιασμένο και συνδεδεμένο «ταξίδι του πελάτη».

Ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της KPMG δήλωσε «Η συνεργασία μας με την Salesforce και η προσέγγισή μας στοχεύουν στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας. Δημιουργούμε αξία και ταυτόχρονα κέρδος δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες μας να υλοποιήσουν την υπόσχεσή τους σε κάθε σημείο επαφής του Ταξιδιού του Πελάτη.» Συμπλήρωσε επίσης «Είμαι πολύ ικανοποιημένος καθώς με την Salesforce συνεργαζόμαστε όχι μόνο με τον κορυφαίο πάροχο CRM πλατφόρμας, αλλά με μια εταιρεία που μοιράζεται τις αξίες και το όραμά μας να βοηθήσουμε τους κοινούς μας πελάτες να χτίσουν σχέσεις διαρκείας και εμπιστοσύνης με τους δικούς τους πελάτες».

Σχετικά με την προσέγγιση «Συνδεδεμένοι – Ισχυροί Αξιόπιστοι» της KPMG

Η πελατοκεντρική προσέγγιση “Connected Enterprise” της KPMG λαμβάνει υπόψη της όλο το εύρος της επιχείρησης σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Το πλαίσιο αυτό βοηθά τους πελάτες της KPMG να διασυνδέουν τις λειτουργίες της επιχείρησής τους με στόχο τη βελτίωση της Εμπειρίας Πελάτη, την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων τους καθώς και την επιτάχυνση της απόδοσης των επενδύσεών τους.

Το “Powered Enterprise” της KPMG αποτελεί τη λύση λειτουργικού μετασχηματισμού, που συνδυάζει την εις βάθος γνώση των λειτουργιών, την αποδεδειγμένη δυνατότητα επίτευξης αποτελεσμάτων και τις τεχνολογίες cloud για την εφαρμογή βιώσιμων αλλαγών, αυξημένης απόδοσης και διαρκούς αξίας. Οι λύσεις της KPMG σχετικά με το ρίσκο -σε οποιαδήποτε λειτουργία τής επιχείρησης- υλοποιούν προς όφελος των πελατών της την υπόσχεση για ασφαλείς και απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις που τους επιτρέπουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη στα ενδιαφερόμενη μέρη τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ξεκίνησε το Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program της KPMG

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους ΑΕΙ που χαρακτηρίζονται από δημιουργικότητα, ομαδικότητα, δυναμισμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

“Intelligent Industries”: Oδηγός για τη μεγιστοποίηση της αξίας της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η νέα παγκόσμια έρευνα της KPMG “Intelligent Industries” θεμελιώνει ένα οδηγό για τη μεγιστοποίηση της αξίας της Τεχνητής Νοημοσύνης

Το νέο λογιστικό πρότυπο, η AI, ο μετασχηματισμός και τα φορολογικά κυριαρχούν στην ατζέντα του ασφαλιστικού κλάδου

Για 14η συνεχόμενη χρονιά, η KPMG στην Ελλάδα, προχώρησε στη δημοσίευση της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Στα 3,25 δισ. ευρώ η ασφαλιστική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας

Στα 3,248 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών από τα προγράμματα ζωής και υγείας το 2024

Βαρόμετρο Πρακτικών Πληρωμών, Atradius Hellas: Το 55% των τιμολογίων εξοφλούνται εκπρόθεσμα

Μόλις τέσσερα στα δέκα τιμολόγια πληρώνονται εμπρόθεσμα στην Ελλάδα, με την εμπορική πίστωση να αποτελεί την κυρίαρχη μορφή χρηματοδότησης

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή