back to top
34.5 C
Athens
Δευτέρα 11 Αυγούστου 2025

Νέα καμπάνια AXA με δωρεάν ασφάλιση υγείας για 1 μήνα!

Στην απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας εστιάζει η διαφημιστική καμπάνια της Εταιρείας, η οποία προβάλλεται στην Τηλεόραση, τον Τύπο, το Internet και τον Κινηματογράφο.

Με κεντρικό μήνυμα: «Γύρισε γρήγορα κοντά σε εκείνους που αγαπάς» η ταινία μάς υπενθυμίζει πόσο πολύτιμες είναι κάποιες στιγμές στη ζωή μας, όπως εκείνη του μικρού αγοριού που ανυπομονεί να επιστρέψει η μαμά του, μετά από νοσηλεία, έτσι ώστε να βγάλουν μαζί το πρώτο του δόντι.

- Advertisement -

Η εν λόγω προσέγγιση βασίστηκε στα αποτελέσματα ερευνών και αξιολογήσεων ασφαλισμένων της ΑΧΑ (Transparent Customer Feedback), σύμφωνα με τα οποία η ΑΧΑ αξιολογείται πολύ θετικά στις κύριες ανάγκες των ασφαλισμένων για άμεση εξυπηρέτηση κατά την αποζημίωση και την ομαλή επάνοδο στην καθημερινότητά τους.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η ΑΧΑ προσφέρει δωρεάν ασφάλιση υγείας για 1 μήνα σε όλους τους νέους πελάτες της που θα ασφαλιστούν με πρόγραμμα υγείας. Η συγκεκριμένη ενέργεια θα είναι σε ισχύ για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο.

- Advertisement -

Με αφορμή τη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ, ο Διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας, Μπάμπης Αναστασιάδης δήλωσε: «Στην ΑΧΑ αναγνωρίζουμε τη στιγμή της αποζημίωσης ως μια από τις σημαντικότερες στιγμές της σχέσης με τους ασφαλισμένους μας. Για αυτό το λόγο δημιουργούμε προϊόντα και διαδικασίες που τους επιτρέπουν να επιστρέφουν το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα, κοντά σε εκείνους που αγαπούν».

https://www.youtube.com/watch?v=dwPCK24Qliw&feature=youtu.be

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αγορά Ιδιωτικής Υγείας και Ασφάλισης: Τι αποκαλύπτει η τελική Έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Η υπερφόρτωση του ΕΣΥ οδηγεί σε άνοδο τα ασφάλιστρα υγείας, αλλά το ιδιωτικό σύστημα δεν πρέπει να αποτελεί προϊόν πολυτελείας

Όταν τα μπαλάκια αντιστρές… στρεσάρονται – Δείτε το πρωτότυπο ασφαλιστικό σποτ

Στη νέα καμπάνια των Income Insurance και BBH Σιγκαπούρης, τα αποταμιευτικά προγράμματα έχουν απρόβλεπτες συνέπειες, αλλά όχι για τους ασφαλισμένους

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Παγκόσμια Ημέρα Γάτας: Η Syndea υπενθυμίζει τη σημασία της ασφάλειας και της φροντίδας των κατοικίδιων

Σήμερα, 8 Αυγούστου, τιμούμε την Παγκόσμια Ημέρα Γάτας, μια ημέρα αφιερωμένη στα αγαπημένα μας ζώα, που συχνά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας. Η περίπτωση...

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σύσκεψη Κατσαφάδου με δημάρχους Λαυρεωτικής-Σαρωνικού μετά τις πυρκαγιές – Αυτοψίες μέσω της εφαρμογής Digispect

Στόχος της εφαρμογής, η επιτάχυνση της καταγραφής ζημιών και η δρομολόγηση μέτρων στήριξης

Πυρκαγιές και στεγαστική κρίση: Η φωνή του Προέδρου του ΕΕΑ για ασφάλιση και φορολογία μετά τις καταστροφές

Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου ανέδειξε τα σοβαρά κενά και προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες και η αγορά μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές

Νέος νόμος 5222/2025: Ψηφιακή επανάσταση στην υποβολή δικαιολογητικών των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

Παράλληλα, εισάγεται η υποχρέωση για όλες τις επιχειρήσεις να δέχονται πληρωμές στις λιανικές πωλήσεις μέσω υπηρεσιών άμεσης πληρωμής

Allianz Trade: Νέο εργαλείο για τον έλεγχο πιστοληπτικής ικανότητας στις B2B συνεργασίες

Tο εργαλείο μπορεί να λειτουργήσει ως «ασπίδα» για τις επιχειρήσεις, μειώνοντας τον κίνδυνο επισφαλών συνεργασιών

Σήμερα η κηδεία της Λένας Σαμαρά – Η επιθυμία της οικογένειας

Η οικογένεια καλεί όσους επιθυμούν, αντί στεφάνου, να ενισχύσουν τρεις φορείς με κοινωφελείς σκοπούς και δραστηριότητα