back to top
20.2 C
Athens
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025

H Eurolife ERB κοντά στα παιδιά

Η Eurolife ERB Ασφαλιστική στηρίζει μια ακόμα πρωτοβουλία του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με αποδέκτες τα παιδιά, μένοντας πιστή στην πεποίθησή της ότι o πολιτισμός ενός λαού είναι σημαντικό να καλλιεργείται με δημιουργικούς τρόπους στους πολίτες του αύριο.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης διοργανώνει διαγωνισμό παιδικής αφίσας για τα εκπαιδευτικά προγράμματα της περιόδου 2015-2016. Πρωταγωνιστής της φετινής αφίσας θα είναι το μαρμάρινο κεφάλι ενός κυκλαδικού ειδωλίου. Δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε παιδί από 6 έως 12 ετών. Το Μουσείο, τιμώντας τα 30χρονα της λειτουργίας του, θα ανακηρύξει 30 παιδιά- νικητές, τα οποία θα μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν ένα εργαστήριο τον προσεχή Οκτώβριο.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τη Διευθύντρια Marketing & Ανάπτυξης Εργασιών της Eurolife ERB, Τατιάνα Δικαστοπούλου «η δημιουργική έκφραση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και κάθε ευκαιρία να την εκφράζουμε μας χαρίζει δύναμη και θετική ενέργεια»

Περισσότερες πληροφορίες για το Διαγωνισμό μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Μουσείου www.cycladic.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Η Eurolife FFH δίπλα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και όλο το 2022 

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται δίπλα σε πρωτοβουλίες που προάγουν τον πολιτισμό και δίνουν πρόσβαση σε αυτόν σε όλα τα μέλη της κοινωνίας.

«ΣΕ ΕΠΑΦΗ» από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

Ένα νέο πρόγραμμα που δίνει πρόσβαση σε άτομα με αισθητηριακή αναπηρία στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου.

Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης – Eurolife FFH αναζητούν τους «Καθημερινούς Ήρωες»

Ο 8ος Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης πραγματοποιείται για πρώτη φορά ψηφιακά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ήπειρος γιορτάζει τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης – Μήνυμα ευθύνης και ενημέρωσης από τον Σύλλογο Ασφαλιστών

«Η σωστή ενημέρωση και η υπεύθυνη επιλογή ασφαλιστικών λύσεων αποτελούν το κλειδί για την αντιμετώπιση των κινδύνων της καθημερινότητας»

Το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ στηρίζει με προσφορά σχολικών ειδών την Απάνεμη Στέγη

Γιατί, όπως σημειώνει συνιδρύτρια Χ. Φυτέα, «κάθε παιδικό χαμόγελο είναι η πιο δυνατή μορφή ασφάλειας»

Αγγελική Μουρατίδου: Με ηγετικό όραμα και καινοτομία η Euroins Greece στο SEETop100 2025

Υπό την ηγεσία της κ. Μουρατίδου η εταιρεία συνδυάζει τεχνολογία και προσωπική επαφή, με στόχο την κερδοφόρο ανάπτυξη αλλά και τη δημιουργία εμπιστοσύνης

NN Hellas: Επιτυχής η φετινή Εβδομάδα Αξιών με έμφαση στην ανάπτυξη και στην ενσυναίσθηση

Οι βασικές εταιρικές αξίες –Care, Clear, Commit– βρέθηκαν στο επίκεντρο, προωθώντας μια κουλτούρα ανθρωπισμού που γίνεται πράξη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ήπειρος γιορτάζει τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης – Μήνυμα ευθύνης και ενημέρωσης από τον Σύλλογο Ασφαλιστών

«Η σωστή ενημέρωση και η υπεύθυνη επιλογή ασφαλιστικών λύσεων αποτελούν το κλειδί για την αντιμετώπιση των κινδύνων της καθημερινότητας»

Ο ΠΣΑΣ τίμησε την Ημέρα Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης – «Αναδεικνύουμε τον ρόλο των επαγγελματιών που προστατεύουν την κοινωνία»

Κρίσιμος συνδετικός κρίκος οι επαγγελματίες του κλάδου, τονίζει ο Σύνδεσμος, ανάμεσα στις ανάγκες των ασφαλισμένων και στις λύσεις της αγοράς

Το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ στηρίζει με προσφορά σχολικών ειδών την Απάνεμη Στέγη

Γιατί, όπως σημειώνει συνιδρύτρια Χ. Φυτέα, «κάθε παιδικό χαμόγελο είναι η πιο δυνατή μορφή ασφάλειας»

Αγγελική Μουρατίδου: Με ηγετικό όραμα και καινοτομία η Euroins Greece στο SEETop100 2025

Υπό την ηγεσία της κ. Μουρατίδου η εταιρεία συνδυάζει τεχνολογία και προσωπική επαφή, με στόχο την κερδοφόρο ανάπτυξη αλλά και τη δημιουργία εμπιστοσύνης

NN Hellas: Επιτυχής η φετινή Εβδομάδα Αξιών με έμφαση στην ανάπτυξη και στην ενσυναίσθηση

Οι βασικές εταιρικές αξίες –Care, Clear, Commit– βρέθηκαν στο επίκεντρο, προωθώντας μια κουλτούρα ανθρωπισμού που γίνεται πράξη