back to top
17.1 C
Athens
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025

H Carglass® Νικήτρια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017

Νικήτρια αναδείχτηκε η Carglass® στα 8α Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Omnichannel Customer Service)», που πραγματοποιήθηκαν στις 13 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Η Carglass® κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία που αφορά στη χρήση, αλλά και στη μεταξύ τους διασύνδεση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. Τα συγκεκριμένα κανάλια απευθύνονται τόσο στους τελικούς πελάτες όσο και στους συνεργάτες της Carglass® και αποτελούνται ενδεικτικά από την ηλεκτρονική φόρμα υποβολής ραντεβού, το webchat στην επίσημη ιστοσελίδα (desktop και mobile), το portal διαχείρισης ραντεβού και παρακολούθησης της εξέλιξης εργασίας, αλλά και Β2Β ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Η ανάπτυξη πολλαπλών ψηφιακών εργαλείων αλλά και η άρρηκτη διασύνδεση μεταξύ τους, έχουν ως στόχο τη διευκόλυνση του πελάτη, αφού μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρία με οποιοσδήποτε τρόπο επιλέξει, από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να χρειασθεί να επαναλάβει τον εαυτό του.

- Advertisement -

Όπως δήλωσε και ο Χάρης Φίλης, Operations Director της Carglass® Ελλάδος: «Η ευκολία στην αμφίδρομη επικοινωνία των πελατών μας με τον Οργανισμό είναι προτεραιότητα για εμάς, ώστε να μπορούμε να λύνουμε άμεσα τα πρόβλημα τους. Για να επιτευχθεί αυτό, απαραίτητη είναι η ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών συνδεδεμένων μεταξύ τους, οι δεσμευμένοι Άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τον πελάτη και, φυσικά, η τεχνογνωσία μας. Αυτά είναι τα στοιχεία που αναγνωρίζονται καθημερινά από τους πελάτες μας και αναδείχτηκαν στο Διαγωνισμό».

Μέσα από τη διαδικασία της υποβολής γραπτού φακέλου αλλά και την παρουσίαση του συστήματος Omnichannel ενώπιον κριτικής επιτροπής που αποτελούνταν από στελέχη εταιριών και ακαδημαϊκούς, η Carglass® αποδείχθηκε για ακόμα μια φορά πρωτοπόρος και καινοτόμος στην ελληνική αγορά, ακολουθώντας πιστά τον Σκοπό της «Να κάνει τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μεγάλη συμμετοχή στη δράση δενδροφύτευσης της Carglass® στην Πεντέλη, σε συνεργασία με τη We4all

Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Carglass® Repair for Nature», η εταιρεία φυτεύει ένα δέντρο για κάθε τόνο CO₂ που εξοικονομείται μέσω της επισκευής παρμπρίζ

Η Carglass® έτρεξε στον 17ο Αγώνα Greece Race for the Cure®

Υπό το σύνθημα «Μαζί πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού», η εταιρεία ενίσχυσε έμπρακτα τον αγώνα για την πρόληψη και τη στήριξη των ασθενών

Η Carglass® Ελλάδος στήριξε το έργο του Afrika Tikkun στο Spirit of Belron® Challenge 2025

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ενισχύουν μέσα από δράσεις αλληλεγγύης ευάλωτες κοινωνικές ομάδες τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς

Η Carglass® τιμά την εμπιστοσύνη των πελατών στην Εθνική Εβδομάδα εξυπηρέτησής τους

Η Ε. Φραγκιουδάκη, Incidence Approval Supervisor, εξηγεί γιατί η εξυπηρέτηση δεν είναι διαδικασία, αλλά σχέση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Ο ΠτΔ επισήμανε μεταξύ άλλων ότι οι μικρομεσαίοι «υπήρξαν και παραμένουν σπορείς πολιτισμού, που διατήρησαν και εξέλιξαν την πολιτισμική ταυτότητα της κοινότητας»

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

Ορίζων Ασφαλιστική: Προτεραιότητα η πρόληψη και η μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών

Κοινωνικό μήνυμα της εταιρείας για σωστή προετοιμασία απέναντι σε απειλητικά φυσικά φαινόμενα, με αφορμή τη σχετική Παγκόσμια Ημέρα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τροπολογία ΠΑΣΟΚ υπέρ των συλλογικών συμβάσεων – Παρέμβαση για το επίδομα φροντίδας συνταξιούχων με αναπηρία

Οι πρωτοβουλίες του ΠΑΣΟΚ αποσκοπούν σε επαρκείς μισθούς, αξιοπρεπή εργασία και αποκατάσταση αδικιών

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τον διοικητικό μετασχηματισμό της ΥΠΑ

Στους στόχους του Υπουργείου, η «βέλτιστη διαχείριση όλων των ζητημάτων που άπτονται της ασφάλειας των πτήσεων»

Apollon Insurance: Η ασφάλεια που αγκαλιάζει κάθε πτυχή της επιχείρησής σου

Η εταιρεία φροντίζει ώστε μια απρόβλεπτη στιγμή να μη θέσει σε κίνδυνο την επιχειρηματική συνέχεια

Η ΟΑΣΕ συμμετέχει στην απεργία της 14ης Οκτωβρίου

Σε συνέχεια των κινητοποιήσεων κατά του εργασιακού νομοσχεδίου, η Ομοσπονδία καλεί τα μέλη της 11:00 π.μ. στο Σύνταγμα

Check Point: 1.900 κυβερνοεπιθέσεις εβδομαδιαίως ανά οργανισμό τον Σεπτέμβριο – Αύξηση 41% στην Ελλάδα

Τον αυξημένο κίνδυνο που συνεπάγεται η διάδοση της GenAI αναδεικνύει η τελευταία Παγκόσμια Έκθεση Πληροφοριών Απειλών της εταιρείας