back to top
15.5 C
Athens
Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024

H Carglass® Νικήτρια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017

Νικήτρια αναδείχτηκε η Carglass® στα 8α Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Omnichannel Customer Service)», που πραγματοποιήθηκαν στις 13 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Η Carglass® κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία που αφορά στη χρήση, αλλά και στη μεταξύ τους διασύνδεση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. Τα συγκεκριμένα κανάλια απευθύνονται τόσο στους τελικούς πελάτες όσο και στους συνεργάτες της Carglass® και αποτελούνται ενδεικτικά από την ηλεκτρονική φόρμα υποβολής ραντεβού, το webchat στην επίσημη ιστοσελίδα (desktop και mobile), το portal διαχείρισης ραντεβού και παρακολούθησης της εξέλιξης εργασίας, αλλά και Β2Β ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Η ανάπτυξη πολλαπλών ψηφιακών εργαλείων αλλά και η άρρηκτη διασύνδεση μεταξύ τους, έχουν ως στόχο τη διευκόλυνση του πελάτη, αφού μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρία με οποιοσδήποτε τρόπο επιλέξει, από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να χρειασθεί να επαναλάβει τον εαυτό του.

- Advertisement -

Όπως δήλωσε και ο Χάρης Φίλης, Operations Director της Carglass® Ελλάδος: «Η ευκολία στην αμφίδρομη επικοινωνία των πελατών μας με τον Οργανισμό είναι προτεραιότητα για εμάς, ώστε να μπορούμε να λύνουμε άμεσα τα πρόβλημα τους. Για να επιτευχθεί αυτό, απαραίτητη είναι η ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών συνδεδεμένων μεταξύ τους, οι δεσμευμένοι Άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τον πελάτη και, φυσικά, η τεχνογνωσία μας. Αυτά είναι τα στοιχεία που αναγνωρίζονται καθημερινά από τους πελάτες μας και αναδείχτηκαν στο Διαγωνισμό».

Μέσα από τη διαδικασία της υποβολής γραπτού φακέλου αλλά και την παρουσίαση του συστήματος Omnichannel ενώπιον κριτικής επιτροπής που αποτελούνταν από στελέχη εταιριών και ακαδημαϊκούς, η Carglass® αποδείχθηκε για ακόμα μια φορά πρωτοπόρος και καινοτόμος στην ελληνική αγορά, ακολουθώντας πιστά τον Σκοπό της «Να κάνει τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» του Kariera.gr στην Τεχνόπολη Αθηνών

Η Carglass® έδωσε δυναμικά το "παρών" στις «Ημέρες Καριέρας» που διοργανώθηκαν από το Kariera.gr στις 12 και 13 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων

Oι Real Life Heroes της καθημερινότητας

Η CARGLASS® είχε τη χαρά να συμμετάσχει ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου

Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο Spirit of Belron® Challenge 2024, ενισχύοντας το έργο του Afrika Tikkun

Η Carglass® Ελλάδος με ιδιαίτερο ενθουσιασμό συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στο Spirit of Belron® Challenge 2024, τη μεγαλύτερη φιλανθρωπική και αθλητική

Carglass®: Αναδεικνύοντας την Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Carglass® είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Deloitte – Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγ. Στεφάνου

Η Deloitte Ελλάδας σε συνεργασία με τη Maxima Insurance χρηματοδότησαν και παρέδωσαν ένα πλήρως εξοπλισμένο πυροσβεστικό κλιμάκιο στον Σύλλογο Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγίου Στεφάνου.

HOWDEN: Νέο πρόγραμμα cyber κινδύνων, νέα εποχή για την αγορά

Νέο πρόγραμμα κάλυψης cyber κινδύνων έβγαλε προς διάθεση στην αγορά η Howden σε συνεργασία με την Safe Security με την υποστήριξη των Mosaic Insurance, Chubb και Liberty Specialty Markets

Atradius Hellas: Eνισχυμένα έσοδα και αυξημένη κερδοφορία

Την ανοδική τάση των βασικών οικονομικών μεγεθών της διατήρησε η Atradius Hellas στο εννεάμηνο του 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Είναι κοντά η στιγμή που θα έχουμε έναν εργαζόμενο για έναν συνταξιούχο

«το κυρίαρχο πρόβλημα» της εποχής μας «δεν είναι ότι ζούμε πολύ περισσότερο, αλλά ότι αυξάνεται η υπογεννητικότητα».

Απόψε η παρουσίαση Συνδυασμού «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ» με υποψήφιο Πρόεδρο τον κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Με την επίσημη ανακοίνωση του Συνδυασμού του «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ», απόψε στις 6.30 μ.μ. στο Θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ στο κέντρο της Αθήνας

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Ομιλος AFFIDEA : Εισάγει την εξέταση με 3D τεχνολογία  

εισάγει μια καινοτόμο λύση που ενισχύει την εμπειρία του εξεταζόμενου μέσω της 3D τεχνολογίας

Γεωργιάδης: Προχωρά η συνεργασία ασφαλιστικών εταιριών με τα δημόσια νοσοκομεία

Οι συζητήσεις προχωρούν μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και του Υπουργείου Υγείας για να ενταχθούν προγράμματα των  ασφαλιστικών  εταιρειών.