Την πρώτη B2B2C ηλεκτρονική πλατφόρμα της αγοράς δημιούργησε η μεσιτική ασφαλιστική εταιρεία Globalnet. Η πλατφόρμα λειτουργεί ολοκληρωμένα σε πρώτη φάση για τις ασφαλίσεις οχημάτων και σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλου είδους ασφαλίσεις, με τις οποίες οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι διαδικτυακά.
Η Globalnet, παρακολουθώντας διαρκώς τις τάσεις της αγοράς, από την πρώτη στιγμή της μετάβασής της προς την ψηφιακή εποχή, δημιούργησε την Β2Β2C πλατφόρμα ώστε να αποτελεί το ασφαλιστικό eshop επιχειρήσεων με φιλοσοφία και στρατηγική ουσιαστικής υποστήριξης των πελατών τους, οι οποίοι αναζητούν πλέον ηλεκτρονικά την πληροφόρηση για την ιδιωτική ασφάλιση και προχωρούν στην αγορά του συμβολαίου τους online. Είναι μια εξέλιξη, η οποία αποτελεί απόρροια του μοντέλου του σύγχρονου καταναλωτή, το οποίο επηρεάζει σημαντικά και τo παραδοσιακό ασφαλιστικό επιχειρηματικό μοντέλο.
Πρόκειται για ένα άρτια δομημένο σύστημα, μέσα από το οποίο ο πελάτης της επιχείρησης μπορεί να ασφαλίσει σωστά και απλά το αυτοκίνητο του μέσα σε λίγα λεπτά και να λάβει ηλεκτρονικά το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του. Η τιμολόγηση των ασφαλιστηρίων υποστηρίζεται από τα προγράμματα αξιόπιστων ασφαλιστικών εταιρειών και όλα τα βήματα είναι απλά και εύληπτα για το χρήστη.
Στη δημιουργία και λειτουργία της B2B2C πλατφόρμας της, η Globalnet αξιοποίησε την πολύχρονη και αποκλειστική συνεργασία της με την ασφαλιστική επιχείρηση Direct Plus Insurance, θυγατρική της KTEΟ Hellas – της μεγαλύτερης εταιρίας ΚΤΕΟ στην Αττική – μέλος του δικτύου Autovision. Η συνέργεια αυτή με την Direct Plus Insurance, η οποία εκτός από την πελατοκεντρική της φιλοσοφία διαθέτει και εξαιρετικά συστήματα μηχανογράφησης, διασφαλίζει την αποτελεσματική λειτουργία της πλατφόρμας.
Στόχος της Globalnet είναι να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες της B2b2C πλατφόρμας πωλήσεων για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Παράλληλα, προχωρά σε συνέργειες με επαγγελματίες ασφαλιστές, αλλά και εταιρείες που το πελατολόγιο τους μπορεί να ενδιαφέρει ένας σύγχρονος τρόπος ασφάλισης αυτοκινήτου.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Globalnet, Ευγενία Καφφετζή, επεσήμανε, με αφορμή το ντεμπούτο της νέας πλατφόρμας, ότι «με το νέο αυτό εγχείρημα η εταιρεία αποδεικνύει ότι παραμένει σταθερά στην ανάπτυξη και την αναζήτηση καινοτόμων επιλογών για την υποστήριξη των συνεργαζόμενων ασφαλιστών και των καταναλωτών. Η υλοποίηση», πρόσθεσε, «κάθε νέου ψηφιακού μοντέλου, που συνδυάζει καινοτομία και ποιοτική υποστήριξη, απαιτεί επένδυση, δέσμευση, χρόνο, συνέργειες και εταιρική κουλτούρα, στοιχεία που η Globalnet έχει επανειλημμένα αποδείξει ότι διαθέτει.
Η νέα Β2Β2C πλατφόρμα», τόνισε η κα Καφφετζή, «παρέχει εξαιρετικά πλεονεκτήματα σε επιχειρήσεις για τους πελάτες ή και τους εργαζομένους τους, αλλά και σε επαγγελματίες ασφαλιστές, οι οποίοι επιθυμούν να διαφοροποιηθούν σημαντικά από τον ανταγωνισμό, τόσο σε ποιότητα διαδικασιών, όσο και σε χρόνο και ποιότητα εξυπηρέτησης. Η στρατηγική μας για την σύγχρονη αυτή εφαρμογή περιλαμβάνει την μελλοντική ανάπτυξή της και σε διασταυρούμενες πωλήσεις με την εισαγωγή και άλλων ασφαλίσεων online».