back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Generali: Άμεση ανταπόκριση στις καταστροφές της Αττικής

Έκτακτο σχέδιο υλοποίησε η Generali με σκοπό να βρεθεί άμεσα δίπλα στους ασφαλισμένους της που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Ανατολική Αττική. Στόχος των οργανωμένων ενεργειών ήταν η απλοποίηση των διαδικασιών και η ταχύτατη πληρωμή των πρώτων καταβολών για την ανακούφιση των πληγέντων.

Η επίτευξη του στόχου αυτού ήταν εφικτή, καθώς η Generali έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια σημαντικές επενδύσεις στην τεχνολογία, που της επιτρέπουν ευελιξία, αξιόπιστο έλεγχο, ταχύτατη αξιολόγηση των αιτημάτων και σημαντική μείωση στους χρόνους ανταπόκρισης, σε έκτακτες και μη συνθήκες.

- Advertisement -

Ο συντονισμός μιας αλυσίδας ανθρώπων, από το εξειδικευμένο προσωπικό των Τεχνικών Διευθύνσεων της εταιρείας, τους Συνεργάτες Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές έως την ομάδα Ειδικών Πραγματογνωμόνων που τέθηκε σε επιφυλακή, ήταν άμεσος και λειτούργησε αποτελεσματικά, προκειμένου να παρέχουν με την ιδιότητά τους την απαραίτητη βοήθεια στους ασφαλισμένους. Η εταιρεία ενημέρωσε με τη μορφή κατεπείγοντος τους Συνεργάτες της ότι, μετά την εκτίμηση των πρώτων στοιχείων, προχωρά σε κατάθεση προκαταβολών για την άμεση αποκατάσταση των ζημιών.

Από την πρώτη εβδομάδα μετά τις πυρκαγιές έχουν καταγραφεί στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Αττικής πάνω από 50 ζημιές, το σύνολο των οποίων έχει εκτιμηθεί, και έχουν δοθεί ήδη προκαταβολές, το ποσό των οποίων ξεπερνά τις €350.000. Παρακάμπτοντας ενδιάμεσες διαδικασίες και με ανθρώπινο πρόσωπο απέναντι στους ασφαλισμένους που δοκιμάζονται από τις ολοσχερείς καταστροφές, η Generali έθεσε από την πρώτη στιγμή τις δυνάμεις της στην εξυπηρέτηση των πελατών της.

- Advertisement -

Η Generali, αντιλαμβανόμενη, εκτός από τον θεσμικό της ρόλο ως ασφαλιστικής, την εταιρική κοινωνική της υπευθυνότητα, προχωρά στη σύσταση ομάδας εθελοντών που βρίσκεται σε ετοιμότητα, αλλά και στη συγκέντρωση οικονομικής βοήθειας, συνδράμοντας στο έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για τη στήριξη των πολιτών στις πυρόπληκτες περιοχές.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι συνέπειες των καταστροφικών φαινομένων δεν περιορίστηκαν στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Μεγάλο εύρος ζημιών σε περιουσίες καταγράφηκε και στα βόρεια προάστια από τις σφοδρές βροχοπτώσεις και τις πλημμύρες που σημειώθηκαν από την Πέμπτη 26 Ιουλίου. Ενδεικτικά, μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί πάνω από 30 ζημιές σε κατοικίες, επιχειρήσεις και αυτοκίνητα. Και σε αυτήν την περίπτωση η ανταπόκριση της Generali ήταν άμεση, ακολουθώντας το ίδιο σχέδιο δράσης με τις ζημιές από τις καταστροφικές πυρκαγιές της Ανατολικής Αττικής.

«Η Generali και οι άνθρωποί της» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση «στέκονται με σεβασμό απέναντι στους ανθρώπους και τις οικογένειές τους που δοκιμάζονται. Με επαγγελματισμό και αμεσότητα, θα συνεχίσουν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασφαλισμένων, με στόχο να συμβάλλουν στην ταχύτερη συνέχιση των εργασιών και της καθημερινότητάς τους».

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα είναι πραγματικά κερδοφόρο το 2025;

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα βγει κερδοφόρο το 2025; και αν ναι με πόσες αυξήσεις ασφαλίστρων; ή εναλλακτικά με πόση πτώση των ατυχημάτων από τους Ελληνες οδηγούς;

Σκεφτείτε σοβαρά την ασφάλιση φορητών ηλεκτρικών συσκευών 

H εταιρία ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Insurance Brokers σε συνεργασία με την GENERALI Hellas σχεδίασε και διαμόρφωσε ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα

Η Luxottica  αύξησε την συμμετοχή της και στην Generali  πάνω από 10% και κάτω 20%

Η εταιρεία θα έπρεπε  να πάρει την έγκριση απ’ όλες τις εποπτικές αρχές στα κράτη μέλη που έχει θυγατρικές εταιρείες ο όμιλος Generali

Πάνω από 4 δισ. οι ασφαλισμένες ζημιές στην Ισπανία, αποζημιώνει η CCS

Στην πλειοψηφία τους οι ζημιωθέντες θα αποζημιωθούν από την κρατική ασφαλιστική Consorcio de Compensación de Seguros (CCS).

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS