back to top
25.4 C
Athens
Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

AXA: Αγκαλιάζοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Οι πολλαπλοί κίνδυνοι που απασχολούν τους σημερινούς επιχειρηματίες και η αποστολή της ΑΧΑ να στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα, αποτέλεσαν τη βάση πάνω στην οποία χτίστηκε το ανανεωμένο Business4all, το πρόγραμμα ασφάλισης μικρομεσαίων επιχειρήσεων της ΑΧΑ Ελλάδας.

Μια ανανέωση που περιλαμβάνει βελτίωση ανταγωνιστικότητας, αύξηση στις δυνατότητες εκπτώσεων και ενίσχυση των όρων ασφάλισης, πάντα σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική της ΑΧΑ να ισορροπεί το κόστος ασφάλισης με τη βέλτιστη αξία, την ολοκληρωμένη προστασία και την κορυφαία εξυπηρέτηση που υπόσχεται η Εταιρεία. Τα νέα χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με την ευελιξία (ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης), την επιβράβευση της πρόληψης, την πληρότητα των όρων και ένα απλό εργαλείο τιμολόγησης (για τους ανθρώπους των δικτύων πωλήσεων) τοποθετούν το Business4all στην κορυφή της ελληνικής αγοράς.

- Advertisement -

Το στίγμα της φιλοσοφίας για το ανανεωμένο πρόγραμμα και τον τρόπο με τον οποίο η ΑΧΑ προσεγγίζει τη σφαιρική ασφάλιση φαίνεται επιπλέον από το νέο online εργαλείο γνώσης και αξιολόγησης κινδύνων https://www.axa.gr/el/business/business-insurance/#tab-tab5 Με το εργαλείο αυτό οι πελάτες και άνθρωποι των δικτύων μπορούν να διερευνούν τους κινδύνους που αφορούν κάθε είδους μικρομεσαία επιχείρηση καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι πελάτες να την προστατέψουν αποτελεσματικά.

«Το ταξίδι των πελατών μας ξεκινά από προϊόντα που προσφέρουν αξία και θα κάνουν τους ασφαλισμένους μας να τα προτείνουν στους οικείους τους. Το Business4all αποτελεί ένα τέτοιο προϊόν. Μία ανανεωμένη εμπειρία για τον πελάτη ο οποίος απολαμβάνει τις υπηρεσίες ενός παγκόσμιου ηγέτη με τη σιγουριά του ονόματος της ΑΧΑ και των διαδικασιών που έχουμε δημιουργήσει για άμεση και διαφανή αποζημίωση, όταν χρειαστεί» ανέφερε ο Μπάμπης Αναστασιάδης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας της ΑΧΑ στην Ελλάδα

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Eurolife FFH: Η αξία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Μια επιχείρηση χρειάζεται να πληροί συγκεκριμένα κριτήρια για να χαρακτηριστεί ως μικρομεσαία, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο Μπάμπης Αναστασιάδης νέος Chief Product Manager της Eurolife FFH

Ένα καινούργιο, έμπειρο στέλεχος καλωσορίζει στο ανθρώπινο δυναμικό της η Eurolife FFH, που υποδέχεται τον Μπάμπη Αναστασιάδη, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του Chief Product Manager

Αλλαγές στα πρόσημα των Ασφαλιστικών Πιστώσεων

Πέντε ασφαλιστικές πιστώσεων πλήττονται από τον κορωνοϊό. Ευάλωτες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δεν έχουν προνοήσει για κινδύνους. Κίνδυνος απουσίας κυβερνητικής στήριξης

AXA: «Ο σεισμός έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις»

Στη νέα ταινία της η AXA παρουσιάζει μια σειρά από καθημερινές στιγμές δύο ανθρώπων και πώς αυτές επηρεάζονται από έναν απρόσμενο και απρόβλεπτο επισκέπτη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σε 5 άξονες το Εθνικό Σχέδιο για το Δημογραφικό

Τα μέτρα που θα υλοποιηθούν, σταδιακά από το 2025, για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ζητήματος, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και...

Οι πρώτοι 220 υποψήφιοι του συνδυασμού «Το Επιμελητήριο μας» με επικεφαλής τον Γιάννη Χατζηθεοδοσίου 

«Το Επιμελητήριο μας» με χαρά σήμερα προχωρά στην ανακοίνωση των πρώτων 220 υποψηφίων του ψηφοδελτίου του για τις εκλογές 30 Νοεμβρίου-2 Δεκεμβρίου στο Επαγγελματικό...

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

  Ο Laurent Doubrovine, Chair, Personal Insurance Committee, Insurance Europe and Head of Partnerships & Corporate Business Development, Société Générale Assurances, France με στόχο να...

Δημοπρασία εντόκων γραμματίων διάρκειας 13 εβδομάδων

Σήμερα διενεργήθηκε δημοπρασία εντόκων γραμματίων διάρκειας 13 εβδομάδων, ύψους 500 εκατομμυρίων Ευρώ. Η απόδοση διαμορφώθηκε στο 2,84%. Υποβλήθηκαν συνολικές προσφορές ύψους 946 εκατομμυρίων Ευρώ, που υπερκάλυψαν...

Δημοφιλή Άρθρα


 

 

Ροή Ειδήσεων

Σε 5 άξονες το Εθνικό Σχέδιο για το Δημογραφικό

Τα μέτρα που θα υλοποιηθούν, σταδιακά από το 2025,...

“Οι καιροί αλλάζουν” για την ασφαλιστική αγορά και το Insurance world 

"Oι καιροί αλλάζουν" τραγούδησε δύο φορές ο Bob Dylan μία το 1964 και μία το 1992 σε κρίσιμες περιόδους του 20ου αιώνα. 

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

  Ο Laurent Doubrovine, Chair, Personal Insurance Committee, Insurance Europe...

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου