του Νίκου Σακελλαρίου
Τα ίδια κεφάλαια της Εταιρίας υπερκαλύπτουν κατά 2,7 φορές την κεφαλαιακή απαίτηση φερεγγυότητας (SCR) και κατά 6,2 φορές την ελάχιστη κεφαλαιακή απαίτηση, τοποθετώντας την, στις πιο φερέγγυες εταιρίες όχι μόνο στην ελληνική αγορά, αλλά και σε διεθνές επίπεδο.
Σε ότι αφορά τη δραστηριότητα, η Εταιρία παρουσιάζει σταθερή εικόνα στις σημαντικές κατηγορίες δραστηριοτήτων της, δηλαδή, τις γενικές ασφάλειες με κύριο άξονα τον κλάδο αυτοκινήτου και ακολούθως τον κλάδο πυρός. Στη συνέχεια βρίσκεται ο κλάδος ζωής, όπου γίνεται μια στρατηγική προσπάθεια ανάδειξής του. Συνολικά, σε ότι αφορά το επίπεδο παραγωγής, παρατηρήθηκε μια μικρή πτώση, η οποία φάνηκε να συγκρατείται κατά το τελευταίο τρίμηνο.
Η Εταιρία έχει εναρμονιστεί πλήρως με τις απαιτήσεις του νέου συστήματος διακυβέρνησης, υιοθετώντας τις επιταγές της οδηγίας Φερεγγυότητας ΙΙ και δημιουργώντας τις υποδομές ενός σύγχρονου, και άμεσα προσαρμόσιμου στις τρέχουσες ανάγκες, οργανισμού. Το νέο σύστημα διακυβέρνησης έχει δοκιμαστεί και έχει φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, τόσο σε παραγωγικό όσο και σε ελεγκτικό επίπεδο.
Σε ότι αφορά το προφίλ κινδύνου, η Εταιρία έχει λάβει τη στρατηγική απόφαση να παραμένει σε χαμηλού ρίσκου επιλογές. Οι επιλογές χαμηλού ρίσκου, υλοποιούνται τόσο μέσω της προϊοντικής εξέλιξης της Εταιρίας όσο και από τις επενδυτικές της τοποθετήσεις, προσφέροντας ένα εξαιρετικά φερέγγυο περιβάλλον για τους πελάτες της. Οι κίνδυνοι που διέπουν την Εταιρία, είναι οι τυπικοί κίνδυνοι μιας ασφαλιστικής εταιρίας χαμηλού ρίσκου. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος που διέπει την Εταιρία σε αυτή τη χρονική συγκυρία, είναι ο κίνδυνος χώρας. Σε ότι αφορά τους υπόλοιπους κινδύνους, η Εταιρία, χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία, ποσοτικοποιεί, και με τακτικούς ελέγχους καταφέρνει να διατηρεί το επίπεδο κινδύνου που επιθυμεί