back to top
21.3 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Τα απλά και τα σύνθετα των προγραμμάτων υγείας

Τα προγράμματα ΥΓΕΙΑΣ «δίνουν και παίρνουν» στην αγορά.

Στο σύνολό τους -ελάχιστες οι εξαιρέσεις- οι ασφαλιστικές εταιρείες δημιουργούν την δική τους ελκυστική πρόταση ελπίζοντας ότι θα κερδίσουν πελατειακό κοινό.

- Advertisement -

Η μάχη που διεξάγεται είναι ήδη μεγάλη.

Τα προγράμματα πολλά, εξατομικευμένα, με αποκλειστικές συνεργασίες, ευρέως φάσματος και διάφορα άλλα σχετικά.

- Advertisement -

Οι σκέψεις και προσδοκίες για κάποιον μεγαλύτερο ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στην υγεία σε συνεργασία με το κράτος δεν είναι σε περίοδο ωριμότητας.

Η ασφαλιστική αγορά θα κινηθεί μόνη της και οι εταιρείες αναλαμβάνουν το ατομικό «παιχνίδι» να το βγάλουν πέρα και να το διεξάγουν σωστά.

Οι πολίτες εάν προσεγγιστούν και πεισθούν τότε μπορεί και να αποφασίσουν την αγορά ενός προγράμματος υγείας.

Μέχρι εδώ τα πράγματα είναι απλά και φαίνονται σωστά.

Τι γίνεται όμως στη συνέχεια;

Ποιος προωθεί αυτά τα προγράμματα, πώς αξιοποιούνται και πόσο χρεώνονται οι παροχές υγείας από τα νοσηλευτικά ιδρύματα;

Και για να πάμε ένα βήμα παραπέρα: Πώς υποστηρίζονται τα προγράμματα αυτά από τις εταιρείες; Τι ανακαλύπτει ο πελάτης όταν χρησιμοποιήσει το ασφαλιστικό του πρόγραμμα;

Τι γίνεται όταν επιχειρείται η χρήση τους; Τι αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές όταν αναζητούν εκπρόσωπο της εταιρείας για να διεκπεραιώσουν τις διαδικασίες; Πώς διαχειρίζονται οι εταιρείες τα όσα έπονται μετά την πώληση;

Σε αυτό το σημείο καταγράφονται μεγάλες διαφοροποιήσεις.

Και εδώ φαίνεται η διαφορά.

Σχετικές δημοσιεύσεις

“Οι καιροί αλλάζουν” για την ασφαλιστική αγορά και το Insurance world 

"Oι καιροί αλλάζουν" τραγούδησε δύο φορές ο Bob Dylan μία το 1964 και μία το 1992 σε κρίσιμες περιόδους του 20ου αιώνα. 

ΠΣΑΣ, επουλώστε τις πληγές πριν ο χρόνος κάνει το ασήμαντο, εξωπραγματικό

Τις διαφωνίες στην ασφαλιστική αγορά τις ‘απολαμβάναμε’ φευγαλέα και σε ορισμένες στιγμές. Αν, ήταν αδιάκοπες δεν θα μπορούσαμε τις αντιληφθούμε ως αντίθεση.  Και, αν...

37 ομιλητές, 4 ενότητες και 6 πάνελ διαμόρφωσαν την ατζέντα στην ελληνική Ασφαλιστική Αγορά έως το 2030

Τριάντα επτά ομιλητές , τέσσερις ενότητες και έξι πάνελ, διαμόρφωσαν με τις απόψεις τους, τις ομιλίες και την συμμετοχή τους σε ένα παραγωγικό διάλογο, το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου έως το 2030

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Περί ‘Υποχρεωτικότητας’ το ανάγνωσμα

Το ανάγνωσμα περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων που βρίσκονται σε διοικητική ακινησία κάπου συναντά κενά.

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης