back to top
21 C
Athens
Σάββατο 31 Μαΐου 2025

Τα απλά και τα σύνθετα των προγραμμάτων υγείας

Τα προγράμματα ΥΓΕΙΑΣ «δίνουν και παίρνουν» στην αγορά.

Στο σύνολό τους -ελάχιστες οι εξαιρέσεις- οι ασφαλιστικές εταιρείες δημιουργούν την δική τους ελκυστική πρόταση ελπίζοντας ότι θα κερδίσουν πελατειακό κοινό.

- Advertisement -

Η μάχη που διεξάγεται είναι ήδη μεγάλη.

Τα προγράμματα πολλά, εξατομικευμένα, με αποκλειστικές συνεργασίες, ευρέως φάσματος και διάφορα άλλα σχετικά.

- Advertisement -

Οι σκέψεις και προσδοκίες για κάποιον μεγαλύτερο ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στην υγεία σε συνεργασία με το κράτος δεν είναι σε περίοδο ωριμότητας.

Η ασφαλιστική αγορά θα κινηθεί μόνη της και οι εταιρείες αναλαμβάνουν το ατομικό «παιχνίδι» να το βγάλουν πέρα και να το διεξάγουν σωστά.

Οι πολίτες εάν προσεγγιστούν και πεισθούν τότε μπορεί και να αποφασίσουν την αγορά ενός προγράμματος υγείας.

Μέχρι εδώ τα πράγματα είναι απλά και φαίνονται σωστά.

Τι γίνεται όμως στη συνέχεια;

Ποιος προωθεί αυτά τα προγράμματα, πώς αξιοποιούνται και πόσο χρεώνονται οι παροχές υγείας από τα νοσηλευτικά ιδρύματα;

Και για να πάμε ένα βήμα παραπέρα: Πώς υποστηρίζονται τα προγράμματα αυτά από τις εταιρείες; Τι ανακαλύπτει ο πελάτης όταν χρησιμοποιήσει το ασφαλιστικό του πρόγραμμα;

Τι γίνεται όταν επιχειρείται η χρήση τους; Τι αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές όταν αναζητούν εκπρόσωπο της εταιρείας για να διεκπεραιώσουν τις διαδικασίες; Πώς διαχειρίζονται οι εταιρείες τα όσα έπονται μετά την πώληση;

Σε αυτό το σημείο καταγράφονται μεγάλες διαφοροποιήσεις.

Και εδώ φαίνεται η διαφορά.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H ελληνική ασφαλιστική αγορά σε αριθμούς (infographic)

Τα βασικά μεγέθη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, στην ετήσια έκθεσή

Στις 26 Ιουνίου το 18th Insurance Conference

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις της νέας πραγματικότητας της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία ψηφιοποίησή του

Ανανέωση, τώρα, στην ασφαλιστική αγορά!

Πώς επιλέγουν τα στελέχη τους οι εταιρείες, τι κάνουν για να προσελκύσουν νέο προσωπικό, τι σημαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης: Όσα δήλωσαν on camera κορυφαίοι προσκεκλημένοι

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε και φέτος το 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης...

Όλα όσα ακούσαμε και είδαμε στο φετινό, επετειακό Insurance & Reinsurance Meeting

Για 25η χρονιά πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη Συνάντηση Ασφαλιστών και Αντασφαλιστών που διοργανώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Προμήθειες ασφαλιστών με το σταγονόμετρο ή με το τσουβάλι;

Τι λέτε ;;;; Θα παραμείνουν οι ασφαλιστικές με σταυρωμένα χέρια; Μήπως ήδη έχουν ξεκινήσει να προετοιμάζουν αλλαγές ;....

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αυξημένες κατά 16 εκατ. ευρώ οι καταθέσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων

Μείωση κατά 1.145 εκατ. ευρώ παρουσίασαν, τον Απρίλιο του 2025, οι καταθέσεις των επιχειρήσεων, έναντι αύξησης κατά 2.563 εκατ. ευρώ

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Allianz – Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται

Η Allianz συνεχίζει τη συνεργασία της με την εταιρεία Plus2Feet, στο πλαίσιο της κοινής δράσης «Walking Together», που ξεκίνησε το 2021 μ

Καταλυτικός στη διαχείριση ρίσκου είναι ο ρόλος του broker

Η τρέχουσα οικονομική συγκυρία χαρακτηρίζεται από πληθωριστικές πιέσεις, γεωπολιτικές εντάσεις και διακυμάνσεις στις αγορές