Interlife, κτίριο

Interlife: Διαφημιστική καμπάνια στο internet

Με αφορμή τα 25 χρόνια από την ίδρυσή της και τη συνεχή ανοδική της πορεία, η Interlife ξεκίνησε digital διαφημιστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Ένα βήμα μπροστά».

Στόχος της καμπάνιας, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, να επικοινωνήσει το μέγεθος και τη δυναμική της εταιρείας με βασικούς άξονες τα καινοτόμα ασφαλιστικά προγράμματα που προσφέρει στην ασφαλιστική αγορά, την εταιρική κοινωνική ευθύνη και τις σχετικές ενέργειες στις οποίες προβαίνει, τονίζοντας παράλληλα το υπεύθυνο επιχειρείν, που αποτελεί την κινητήριο δύναμη της Interlife, «εκφρασμένο μέσα από την αξιοπιστία, τη φερεγγυότητα και τη γρήγορη εξυπηρέτηση που τη χαρακτηρίζει».

Η καμπάνια δημιουργήθηκε και υποστηρίχθηκε ενδοεταιρικά από το Τμήμα Marketing & Δημοσίων Σχέσεων, ενώ προωθήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube) και στον κλαδικό ηλεκτρονικό τύπο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*