back to top
25.7 C
Athens
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025

Με πλήθος δράσεων γιόρτασε η ERGO την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Για την ERGO Ασφαλιστική, η Εξυπηρέτηση αποτελεί στρατηγικό στόχο ανάπτυξής της. Σε αυτό το πλαίσιο, και με την ιδιότητα του μέλους του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετείχε και φέτος στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.   Με όχημα τη δημιουργικότητα και τη διάθεση ανάδειξης της σημασίας του ρόλου της Εξυπηρέτησης, η ERGO:

  • Γιόρτασε με τους Heroes της Εξυπηρέτησης με πλούσιες δράσεις, όπως τη δημιουργία ενός video για το Customer Service με τίτλο “Our Ordinary Day”, τη “Stand by you” ενέργεια για τους Customer Service Experts, επίσκεψη δηλαδή στελεχών άλλων Διευθύνσεων και παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών τους, και τη δράση “Let’s celebrate” με γλυκά κεράσματα καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
  • Επεφύλασσε μία  ευχάριστη έκπληξη στους Πελάτες της 1ης κλήσης κάθε ημέρας της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης, προσφέροντάς τους δωροεπιταγές My market και check-up μέσω των διαγνωστικών κέντρων Affidea.
  • Διοργάνωσε για τους Συνεργάτες της διαδικτυακή εκδήλωση, με θέμα τη διαχείριση αλλαγών και ομιλήτρια την Δρ. Νάνσυ Μαλλέρου.

Με αφορμή τις εκδηλώσεις της ERGO για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: “Φέτος, η ERGO γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με δημιουργικές δράσεις που αναδεικνύουν τη ζωτική σημασία της Εξυπηρέτησης για κάθε Οργανισμό. Για εμάς, η Εξυπηρέτηση δεν αποτελεί απλά μια αναγκαία διαχείριση θεμάτων των συναλλασσόμενων με την Εταιρεία, αλλά κύριο πυλώνα της στρατηγικής μας για βιώσιμη ανάπτυξη.” Η κα Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια του Customer Experience, συμπλήρωσε: “Η Εταιρεία μας συμμετείχε για 2η χρονιά στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης. Ο σχεδιασμός των δράσεών μας είχε ως στόχο να γίνουμε περισσότερο εξωστρεφείς, να επιβραβεύσουμε το στελεχιακό δυναμικό μας στην Εξυπηρέτηση και να υπενθυμίσουμε στους Πελάτες και Συνεργάτες μας, τη σημαντικότητα της σχέσης αξίας και πιστότητας που αναπτύσσουμε και διατηρούμε μαζί τους.” Η κα. Νικολίνα Σταμελάτου, Υπεύθυνη του Τμήματος Customer Engagement, ανέφερε επίσης: “Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε ακόμη μία ευκαιρία για εμάς να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους μας για το καθημερινό τους έργο. Είναι αυτοί που αποτελούν τους θεματοφύλακες μιας αποτελεσματικής και θετικής εμπειρίας Εξυπηρέτησης με τους Πελάτες και Συνεργάτες μας.”   H ERGO ευχαριστεί το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για την ποιότητα του θεσμού και αποτελεί υποστηρικτή του πλάνου δράσεών του, με επίκεντρο τον Πελάτη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

10 χρόνια MINETTA Insurance στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ν. Μόσχοβος υπογράμμισε πως η εβδομάδα 6-12/10 είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους που καθημερινά κάνουν τη διαφορά

Ξεκινά σήμερα το τριήμερο ασφαλιστικό συνέδριο της Sofos Insurance Agency στη Λίμνη Πλαστήρα

Το συνέδριο θα διαρκέσει έως τις 14 Σεπτεμβρίου και φιλοδοξεί να αναδείξει τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις καινοτομίες στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

ERGO Grow Together: Πέντε χρόνια επιβράβευσης της αριστείας και της συνεργασίας

Η ERGO Ασφαλιστική τίμησε άλλη μια χρονιά τους ανθρώπους της για τα εξαιρετικά επιτεύγματα και την υποδειγματική επαγγελματική συμπεριφορά τους

Σεμινάριο ΕΙΑΣ με θέμα την ασφαλιστική απάτη στις αποζημιώσεις του κλάδου αυτοκινήτου

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί 16 και 18 Σεπτεμβρίου σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μικρές επιλογές, μεγάλη διαφορά: Πώς να επιλέγουμε σνακ για ενέργεια και συγκέντρωση

Πρακτικές συμβουλές και προτάσεις για σνακ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή απόδοση, στο blog της Interamerican

«Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα» στο επίκεντρο εκδήλωσης του Υπουργείου Δικαιοσύνης

Η διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα « Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα» θα πραγματοποιηθεί στις 17/9 - Δηλώστε συμμετοχή

10 χρόνια MINETTA Insurance στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ν. Μόσχοβος υπογράμμισε πως η εβδομάδα 6-12/10 είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους που καθημερινά κάνουν τη διαφορά

Μήνας Alzheimer στο Ίδρυμα Γουλανδρή: Μια ατζέντα που αφορά την ασφαλιστική αγορά

Το Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή αφιερώνει τον μήνα Σεπτέμβριο στη νόσο Alzheimer και την υγιή γήρανση - Δείτε τις δραστηριότητες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μικρές επιλογές, μεγάλη διαφορά: Πώς να επιλέγουμε σνακ για ενέργεια και συγκέντρωση

Πρακτικές συμβουλές και προτάσεις για σνακ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή απόδοση, στο blog της Interamerican

Αναδιάρθρωση στη Δύναμις Ασφαλιστική μετά την αποχώρηση Ευσταθόπουλου

Οι σημαντικές αλλαγές στη διοικητική ομάδα αναμένεται να επηρεάσουν την πορεία της εταιρείας στον εγχώριο ασφαλιστικό κλάδο

Σχέδιο συνταξιοδότησης: τρία βήματα για ένα πιο ήρεμο αύριο

Οι ειδικοί της Allianz επισημαίνουν ότι η οικονομική προετοιμασία δεν πρέπει να αναβάλλεται, αλλά να ξεκινά από σήμερα, μέσα από τρία απλά αλλά ουσιαστικά βήματα

«Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα» στο επίκεντρο εκδήλωσης του Υπουργείου Δικαιοσύνης

Η διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα « Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα» θα πραγματοποιηθεί στις 17/9 - Δηλώστε συμμετοχή

PhARMA Innovation Forum: Ο εκτροχιασμός του clawback στα νοσοκομειακά φάρμακα απειλεί την πρόσβαση των ασθενών

 Το clawback συνεχίζει να λειτουργεί ως τροχοπέδη για πρόσβαση σε σωτήριες θεραπείες, ενώ η Πολιτεία επιμένει στην υποχρηματοδότηση