back to top
21.7 C
Athens
Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025

Με πλήθος δράσεων γιόρτασε η ERGO την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Για την ERGO Ασφαλιστική, η Εξυπηρέτηση αποτελεί στρατηγικό στόχο ανάπτυξής της. Σε αυτό το πλαίσιο, και με την ιδιότητα του μέλους του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετείχε και φέτος στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.   Με όχημα τη δημιουργικότητα και τη διάθεση ανάδειξης της σημασίας του ρόλου της Εξυπηρέτησης, η ERGO:

  • Γιόρτασε με τους Heroes της Εξυπηρέτησης με πλούσιες δράσεις, όπως τη δημιουργία ενός video για το Customer Service με τίτλο “Our Ordinary Day”, τη “Stand by you” ενέργεια για τους Customer Service Experts, επίσκεψη δηλαδή στελεχών άλλων Διευθύνσεων και παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών τους, και τη δράση “Let’s celebrate” με γλυκά κεράσματα καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
  • Επεφύλασσε μία  ευχάριστη έκπληξη στους Πελάτες της 1ης κλήσης κάθε ημέρας της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης, προσφέροντάς τους δωροεπιταγές My market και check-up μέσω των διαγνωστικών κέντρων Affidea.
  • Διοργάνωσε για τους Συνεργάτες της διαδικτυακή εκδήλωση, με θέμα τη διαχείριση αλλαγών και ομιλήτρια την Δρ. Νάνσυ Μαλλέρου.

Με αφορμή τις εκδηλώσεις της ERGO για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: “Φέτος, η ERGO γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με δημιουργικές δράσεις που αναδεικνύουν τη ζωτική σημασία της Εξυπηρέτησης για κάθε Οργανισμό. Για εμάς, η Εξυπηρέτηση δεν αποτελεί απλά μια αναγκαία διαχείριση θεμάτων των συναλλασσόμενων με την Εταιρεία, αλλά κύριο πυλώνα της στρατηγικής μας για βιώσιμη ανάπτυξη.” Η κα Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια του Customer Experience, συμπλήρωσε: “Η Εταιρεία μας συμμετείχε για 2η χρονιά στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης. Ο σχεδιασμός των δράσεών μας είχε ως στόχο να γίνουμε περισσότερο εξωστρεφείς, να επιβραβεύσουμε το στελεχιακό δυναμικό μας στην Εξυπηρέτηση και να υπενθυμίσουμε στους Πελάτες και Συνεργάτες μας, τη σημαντικότητα της σχέσης αξίας και πιστότητας που αναπτύσσουμε και διατηρούμε μαζί τους.” Η κα. Νικολίνα Σταμελάτου, Υπεύθυνη του Τμήματος Customer Engagement, ανέφερε επίσης: “Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε ακόμη μία ευκαιρία για εμάς να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους μας για το καθημερινό τους έργο. Είναι αυτοί που αποτελούν τους θεματοφύλακες μιας αποτελεσματικής και θετικής εμπειρίας Εξυπηρέτησης με τους Πελάτες και Συνεργάτες μας.”   H ERGO ευχαριστεί το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για την ποιότητα του θεσμού και αποτελεί υποστηρικτή του πλάνου δράσεών του, με επίκεντρο τον Πελάτη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ERGO Ασφαλιστική δίπλα στους νέους

Η ERGO Ασφαλιστική, αναγνωρίζοντας τη σημασία της επαγγελματικής εξέλιξης για τη νέα γενιά, συμμετείχε ενεργά στο 15ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας

H ERGO Ασφαλιστική εξυπηρετεί 1 εκατ. πελάτες

Με κεντρικό μήνυμα “Η εμπιστοσύνη σας, δύναμη και δέσμευσή μας”, η ERGO Ασφαλιστική πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την ετήσια εκδήλωση των Δικτύων

Με επιτυχία η ετήσια εκδήλωση της ERGO για τα Δίκτυα Ανεξάρτητων Συνεργατών και Μεσιτών!

Με κεντρικό μήνυμα “Η εμπιστοσύνη σας, δύναμη και δέσμευσή μας”, η ERGO Ασφαλιστική πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την ετήσια εκδήλωση

H ERGO εξαγοράζει την Next Insurance αντί του ποσού των 2,6 δισ.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς η NEXT Insurance θα αποτελέσει μέρος της ERGO της κύριας ασφαλιστικής της Munich Re.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Δ. Νοδάρος, NN Hellas: Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, η συμφωνία επιτυχίας… (οι μουσικοί και ο μαέστρος!)

Στα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η NN Hellas για ακόμη μια χρονιά αναφέρθηκε ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

H ΕΑΕΕ Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει την επίσημη ένταξή της στο Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact)

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025