back to top
16 C
Athens
Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024

Με πλήθος δράσεων γιόρτασε η ERGO την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Για την ERGO Ασφαλιστική, η Εξυπηρέτηση αποτελεί στρατηγικό στόχο ανάπτυξής της. Σε αυτό το πλαίσιο, και με την ιδιότητα του μέλους του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετείχε και φέτος στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.   Με όχημα τη δημιουργικότητα και τη διάθεση ανάδειξης της σημασίας του ρόλου της Εξυπηρέτησης, η ERGO:

  • Γιόρτασε με τους Heroes της Εξυπηρέτησης με πλούσιες δράσεις, όπως τη δημιουργία ενός video για το Customer Service με τίτλο “Our Ordinary Day”, τη “Stand by you” ενέργεια για τους Customer Service Experts, επίσκεψη δηλαδή στελεχών άλλων Διευθύνσεων και παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών τους, και τη δράση “Let’s celebrate” με γλυκά κεράσματα καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
  • Επεφύλασσε μία  ευχάριστη έκπληξη στους Πελάτες της 1ης κλήσης κάθε ημέρας της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης, προσφέροντάς τους δωροεπιταγές My market και check-up μέσω των διαγνωστικών κέντρων Affidea.
  • Διοργάνωσε για τους Συνεργάτες της διαδικτυακή εκδήλωση, με θέμα τη διαχείριση αλλαγών και ομιλήτρια την Δρ. Νάνσυ Μαλλέρου.

Με αφορμή τις εκδηλώσεις της ERGO για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: “Φέτος, η ERGO γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με δημιουργικές δράσεις που αναδεικνύουν τη ζωτική σημασία της Εξυπηρέτησης για κάθε Οργανισμό. Για εμάς, η Εξυπηρέτηση δεν αποτελεί απλά μια αναγκαία διαχείριση θεμάτων των συναλλασσόμενων με την Εταιρεία, αλλά κύριο πυλώνα της στρατηγικής μας για βιώσιμη ανάπτυξη.” Η κα Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια του Customer Experience, συμπλήρωσε: “Η Εταιρεία μας συμμετείχε για 2η χρονιά στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης. Ο σχεδιασμός των δράσεών μας είχε ως στόχο να γίνουμε περισσότερο εξωστρεφείς, να επιβραβεύσουμε το στελεχιακό δυναμικό μας στην Εξυπηρέτηση και να υπενθυμίσουμε στους Πελάτες και Συνεργάτες μας, τη σημαντικότητα της σχέσης αξίας και πιστότητας που αναπτύσσουμε και διατηρούμε μαζί τους.” Η κα. Νικολίνα Σταμελάτου, Υπεύθυνη του Τμήματος Customer Engagement, ανέφερε επίσης: “Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε ακόμη μία ευκαιρία για εμάς να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους μας για το καθημερινό τους έργο. Είναι αυτοί που αποτελούν τους θεματοφύλακες μιας αποτελεσματικής και θετικής εμπειρίας Εξυπηρέτησης με τους Πελάτες και Συνεργάτες μας.”   H ERGO ευχαριστεί το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για την ποιότητα του θεσμού και αποτελεί υποστηρικτή του πλάνου δράσεών του, με επίκεντρο τον Πελάτη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Mια γιορτή για την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024 (video)

Η ΜΙΝΕΤΤΑ γιόρτασε την Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2024 με μια ξεχωριστή βραδιά! Εργαζόμενοι και συνεργάτες παρακολούθησαν την επιτυχημένη θεατρική παράσταση "12 Ένορκοι" στο θέατρο...

ERGO: Ο Θεόδωρος Κοκκάλας και ο Oliver Willmes με νέες αρμοδιότητες

Από την 1η Ιανουαρίου 2025, ο Θεόδωρος Κοκκάλας, νυν Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Chief Operating Officer της ERGO Γερμανίας, και ο Oliver Willmes

ERGO: Αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον

Στην ERGO Ασφαλιστική αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον και έχουμε ως βασικό μέλημα αυτό να το αποδεικνύουμε

N. Σπυράτος: Ως κλάδος, έχουμε το know-how και την ειδίκευση να αναλάβουμε cyber κινδύνους

Το ζήτημα της κυβερνοασφάλειας είναι, πλέον, ζωτικής σημασίας. Ζούμε σε μια εποχή που οι απειλές και οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΣΕΣΑΕ: Ομάδα και Ηγεσία – Επιτυχίες και Αποτυχίες

Ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών διοργανώνει εκδήλωση με κύριο ομιλητή τον κο Μπρ. Πρέλεβιτς την Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στην Affidea ο μοναδικός στην Ελλάδα αξονικός τομογράφος με AI, σε όλα τα στάδια της εξέτασης Revolution Ascend

Ο Όμιλος Affidea επενδύει σταθερά στην τελευταία λέξη της ιατρικής τεχνολογίας, δίνοντας πρόσβαση σε υπηρεσίες πρόληψης και διάγνωσης

ΣΕΣΑΕ: Ομάδα και Ηγεσία – Επιτυχίες και Αποτυχίες

Ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών διοργανώνει εκδήλωση με κύριο ομιλητή τον κο Μπρ. Πρέλεβιτς την Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου

Ο υπέρτατος σκεπτικισμός, οι αλήθειες για την ασφάλιση και οι αναντίρρητες πλάνες

Αφού όλοι συμφωνούν ότι η ασφάλιση είναι βασικό χρήσιμο αγαθό δεν θα πρέπει και η αγορά να ξανά-προσδιορίσει το βάρος της ασφάλισης;

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης