Με σταθερή εστίαση στην παροχή ποιοτικής και συνεχώς βελτιούμενης εξυπηρέτησης προς τους πελάτες, η Interamerican υλοποιεί σειρά έργων χρήση της πλέον σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας στη λειτουργία και στις υπηρεσίες της, προσεγγίζοντας όλο και περισσότερο τον στρατηγικό στόχο της να είναι «ο κορυφαίος Digital Insurer στην Ελλάδα» μέσα στα επόμενα χρόνια.
Η Οδική Βοήθεια, τομέας που προσδίδει ιδιαίτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εταιρεία στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, αξιοποιώντας την εφαρμογή e-announcement ΙΙ βρέθηκε για μια ακόμη φορά στην πρωτοπορία, ενισχύοντας την ταχύτητα ανταπόκρισης και την αποτελεσματικότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Η αξία της εφαρμογής εκτιμήθηκε και αναγνωρίστηκε με το βραβείο Silver στην κατηγορία Roadside Assistance, που απονεμήθηκε στην Interamerican Βοήθειας κατά τη φετινή εκδήλωση των Cyta Mobile Excellence Awards στις 29 Σεπτεμβρίου.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, μέσω της εφαρμογής e-announcement ΙΙ η αναγγελία του ατυχήματος στην Interamerican πραγματοποιείται άμεσα στον τόπο του γεγονότος με τη χρήση tablet. Παράλληλα, η διαδικασία της εξυπηρέτησης του πελάτη ακολουθεί όλα τα βήματα της «lean» μεθοδολογίας που εφαρμόζει η εταιρεία, με σκοπό τη δημιουργία μεγαλύτερης αξίας για τον πελάτη και την εταιρεία. Προς αυτή την κατεύθυνση, άλλωστε, εκπαιδεύεται συστηματικά το τεχνικό προσωπικό της Οδικής Βοήθειας (οδηγοί – μηχανικοί), που έχει και την άμεση επαφή με τον πελάτη.
Το βραβείο έρχεται να προστεθεί στα 17 βραβεία που έχει ήδη συλλέξει η Interamerican στον θεσμό των ΒΙΤΕ Awards για τα καινοτόμα έργα ψηφιακής τεχνολογίας και τις εφαρμογές που έχει εντάξει στις λειτουργίες της, δίνοντας τον τόνο των μεγάλων αλλαγών για την επόμενη ημέρα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ο θεσμός των Mobile Excellence Awards υπογράφεται από την Boussias Communications και η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων πραγματοποιείται μέσω του online συστήματος από τα μέλη της κριτικής επιτροπής, με βάση τα κριτήρια του διαγωνισμού.