back to top
18.6 C
Athens
Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024

H Eurolife FFH Στρατηγικός Συνεργάτης του Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ παρουσιάστηκαν και τα έργα του 11ου Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής του Μουσείου, που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Eurolife FFH

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, στήριξε για ακόμη μια χρονιά το Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου στο Ωδείο Αθηνών και στον αρχαιολογικό χώρο του Λυκείου του Αριστοτέλη. Το φεστιβάλ, που απευθυνόταν σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 2-18 ετών, συγκέντρωσε περισσότερους από 15.500 επισκέπτες, προσφέροντας μια ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν δύο ημέρες γεμάτες δραστηριότητες, δημιουργικά εργαστήρια και παιχνίδια για όλη την οικογένεια.

- Advertisement -

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης δημιούργησε ένα πολυθεματικό Φεστιβάλ τεχνών, εκτός των χώρων του, προσβάσιμο σε όλα τα παιδιά. Το Ωδείο Αθηνών, ως κεντρικός χώρος του φεστιβάλ, φιλοξένησε μια πληθώρα δραστηριοτήτων που περιλάμβαναν παραστάσεις θεάτρου, μουσικής, χορού, κινηματογράφου, κουκλοθέατρου, αφηγήσεις και εικαστικά εργαστήρια, με στόχο να ψυχαγωγήσει και να εμπνεύσει όλους όσοι το παρακολούθησαν. Παράλληλα, το Λύκειο του Αριστοτέλη, ως αρχαιολογικός χώρος, αποτέλεσε το επίκεντρο πρωτότυπων δράσεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, δίνοντας τη δυνατότητα στα παιδιά να κάνουν περίπατο στην Αθήνα και να γνωρίσουν με διαδραστικό τρόπο διάφορες πτυχές από την καθημερινή ζωή στην αρχαία Ελλάδα.

Ξεχωριστό ενδιαφέρον είχε η έκθεση του φετινού, 11ου Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, με τίτλο «Σημερινές Ιστορίες Αγγείων», η οποία φιλοξενήθηκε στο φουαγιέ του Ωδείου Αθηνών. Ο διαγωνισμός, που πραγματοποιήθηκε για άλλη μια χρονιά με την υποστήριξη της Eurolife FFH, συγκέντρωσε 12.000 συμμετοχές από παιδιά ηλικίας 4 έως 15 ετών από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αποτυπώσουν εικόνες της καθημερινότητάς τους μέσα στο περίγραμμα ενός αγγείου, δημιουργώντας έργα που αντανακλούν τη σύγχρονη ζωή, όπως θα ήθελαν να τη μοιραστούν με τις μελλοντικές γενιές.

- Advertisement -

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους και να τους ενθαρρύνει να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά, γι΄ αυτό και υποστηρίζει πρωτοβουλίες με επίκεντρο τα παιδιά και την οικογένεια. Μέσα από τη διαχρονική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ενδυναμώνει την επαφή των παιδιών με την τέχνη και υποστηρίζει δράσεις που καλλιεργούν τη γνώση, τη φαντασία και τις δεξιότητές τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μετά τον Χατζηθεοδοσίου και ο Σαρρηγεωργίου τιμάται από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Άνοιξε δρόμους και στον πανεπιστημιακό τομέα ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου καθώς σχεδόν δύο χρόνια μετά την αγόρευση του Προέδρου

Eurolife FFH: Μεγάλος Χορηγός του Φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!»

Η εταιρεία πραγματοποίησε επίσης την ενέργεια «Φαντασία σε Δράση», με τα παιδιά να δημιουργούν τις δικές τους, μοναδικές κατασκευές 

Για 8η συνεχή χρονιά η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

5ος παιδικός σταθμός από την Eurolife FFH, στη Χάλκη

Η Eurolife FFH, μέλος της οικογένειας της Fairfax, πιστή στο όραμά της για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας, συνεχίζει το «ταξίδι» της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στην Affidea ο μοναδικός στην Ελλάδα αξονικός τομογράφος με AI, σε όλα τα στάδια της εξέτασης Revolution Ascend

Ο Όμιλος Affidea επενδύει σταθερά στην τελευταία λέξη της ιατρικής τεχνολογίας, δίνοντας πρόσβαση σε υπηρεσίες πρόληψης και διάγνωσης

ΣΕΣΑΕ: Ομάδα και Ηγεσία – Επιτυχίες και Αποτυχίες

Ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών διοργανώνει εκδήλωση με κύριο ομιλητή τον κο Μπρ. Πρέλεβιτς την Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου

Ο υπέρτατος σκεπτικισμός, οι αλήθειες για την ασφάλιση και οι αναντίρρητες πλάνες

Αφού όλοι συμφωνούν ότι η ασφάλιση είναι βασικό χρήσιμο αγαθό δεν θα πρέπει και η αγορά να ξανά-προσδιορίσει το βάρος της ασφάλισης;

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης