Με «τερτίπια» κόψανε τα μπόνους των ασφαλιστών

Μεγάλη ασφαλιστική εταιρία, με παράδοση στην αγορά, κάλεσε τους συνεργάτες της για να τους ανακοινώσει τα νέα σχέδια, τις νέες πολιτικές και τους νέους όρους εργασίας…

Όλοι περίμεναν ότι οι ανακοινώσεις θα ήταν ενταγμένες στην λογική της εξέλιξης. Και όντως ήταν,  αλλά περιείχαν και απρόοπτα. Ποια ήταν αυτά;

Όπως βγήκε το συμπέρασμα εκ των υστέρων, από την «λογική» της εξέλιξης  απουσίαζε η φρεσκάδα των ιδεών, η καινοτομία, η προωθημένη σκέψη. Και για να εξηγηθούμε.

 Όλα τα νέα σχέδια οδηγούσαν στο συμπέρασμα ότι στήθηκαν με βάση το προσδοκώμενο αποτέλεσμα: περικοπές στις αμοιβές των ασφαλιστών.

Παράδειγμα πρώτο: η εταιρία ήθελε να αλλάξει την κλίμακα καθώς και την διαδικασία παροχής των μπόνους. 

Έτσι,  κατηγοριοποίησε τα προϊόντα αποφασίζοντας βασικούς τομείς άρρηκτα δεμένους στην αγορά όλα τα χρόνια να τους διαχωρίσει… με τρόπο τέτοιο ώστε να πετύχει το αποτέλεσμα που επιδίωκε.

Παράδειγμα δεύτερο. Σε κλάδο που ήδη έχει μεγάλη ανάπτυξη, ήθελε να δώσει ώθηση σε νέα προϊόντα που δημιούργησε για να βγάλει και τον «πονοκέφαλο» των αποθεματικών.

Έτσι άλλαξε τις προμήθειες στα γνωστά προϊόντα της και τις μετατόπισε στα καινούργια.

Τρίτο παράδειγμα: Επειδή οι γιατροί πληρώνονται ακριβά και ο ιατρικός πληθωρισμός καλπάζει η εταιρία αποφάσισε να κάνει τα «στραβά μάτια».

Έτσι, στα νοσοκομειακά της προγράμματα προχώρησε στην εφαρμογή «πατέντας» σύμφωνα με την οποία οι προμήθειες των ασφαλιστών θα καθορίζονται κάθε χρόνο επί της τιμής του έκλεισαν το συμβόλαιο και όχι της τρέχουσας που πληρώνει ο ασφαλισμένος. 

Δηλαδή πάγωσαν τον ιατρικό πληθωρισμό στις αμοιβές προς τους ασφαλιστές αλλά όχι προς τα νοσοκομεία.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*