Μάχη ΣΕΜΑ σε νέα μέτωπα με σταθερή ηγεσία

[starbox]

Νέα μέτωπα στην αγορά ανοίγει ο ΣΕΜΑ καθώς οι εκλογές του έληξαν και ο φορέας μέσω των εκπροσώπων του καλείται να αντιμετωπίσει σειρά θεμάτων καίριων για την επιβίωση και μετεξέλιξη του μεσιτικού ρόλου στην ασφαλιστική αγορά. Οι μεσίτες μέσα από την χθεσινή εκλογική διαδικασία κατάδειξαν την ενότητα που έχουν και την πρόθεσή τους να πορευθούν στο μέλλον μέσα από πρόσωπα και διαδικασίες γνωστές και δοκιμασμένες.

Μέσα από τις αρχαιρεσίες της γενικής συνέλευσης, ως μέλη της νέας διοίκησης του ΣΕΜΑ αναδείχθηκαν ο κ. Γ. Καραβίας με 41 ψήφους, ο κ. Φ. Παπανικήτας με 38 ψήφους, ο κ. Γ. Κούμπας με 35 ψήφους, η κ. Ευγ. Καφφετζή με 29 ψήφους , ο κ. Κ. Αλφιέρης, με 21 ψήφους ο κ. Ι. Ξηρογιαννόπουλος με 21 ψήφους, η κ. Οικονομοπούλου με 19 ψήφους, ο κ. Τσεσμετζόγλου με 18 ψήφους και η κ. Β. Δράκου, με 18 ψήφους.

Το νέο διοικητικό συμβούλιο πρόκειται να συγκροτηθεί σε σώμα την ερχόμενη εβδομάδα, οπότε και θα συνεδριάσει για πρώτη φορά με τη νέα του σύνθεση.

Ο κ. Καραβίας, που προηγήθηκε όλων σε ψήφους ιδιαίτερα στα δύο τελευταία χρόνια της θητείας του ως προέδρου του ΣΕΜΑ σε συνεργασία με τους συνάδελφους του στο διοικητικό συμβούλιο, επιδίωξε μεταξύ άλλων τον εκσυγχρονισμό του κλάδου, την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης, την επιμόρφωση των μελών, καθώς και την ενίσχυση της διαφάνειας των συναλλαγών στον κλάδο.

Στο πλαίσιο αυτό κατά τη διάρκεια της χθεσινής γενικής συνέλευσης, ο κ. Καραβίας έκανε έναν σύντομο απολογισμό των πρωτοβουλιών τις οποίες ανέλαβε ο Σύνδεσμος τα τελευταία δύο έτη, υπογραμμίζοντας, μεταξύ άλλων, παρεμβάσεις του ΣΕΜΑ, για τις συνθήκες ανταγωνισμού στην ασφαλιστική αγορά, την προετοιμασία του κλάδου για το Solvency II και την καθιέρωση της νέας πρότυπης σύμβασης μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και μεσιτών ασφαλίσεων.

Μετά το τέλος της γενικής συνέλευσης, ακολούθησε εκδήλωση, με κεντρικό ομιλητή το Διευθύνοντα Σύμβουλο της MRB, κ. Δημήτριο Μαύρο, ο οποίος τοποθετήθηκε βάσει στοιχείων ερευνών σχετικά με το «Πως επηρεάστηκε από την κρίση ο απλός καταναλωτής, αλλά και ο Corporate Decision Maker, στη λήψη αποφάσεων για την αγορά υπηρεσιών;»

Ιδιαίτερες ήταν οι αναφορές του κ. Μαύρου στη μετεξέλιξη του Έλληνα πολίτη τα τελευταία χρόνια, τόσο σε ότι αφορά τις καταναλωτικές του επιλογές, όσο όμως και ως προς την κουλτούρα του, τη σκέψη, τις προτεραιότητες και τις αρχές του, αλλά και τις απαιτήσεις που ο ίδιος έχει από τους πολιτικούς και ιδιαίτερα όσους ασκούν κυβερνητική εξουσία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*