Η σωστή πληροφόρηση για τον πελάτη κλειδί για την ανάπτυξη

Στη διαδικασία της ασφαλιστικής πώλησης με βάση τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου καταναλωτή, τις υποδομές που χρειάζονται οι πωλησιακές μέθοδοι και το ρόλο της τεχνολογίας αναφέρθηκαν οι συμμετέχοντες στο τελευταίο πάνελ του Insurance Conference 2014 με θέμα «Η απλούστευση και διαδικασία πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων».

Ο Δημήτρης Γαβαλάκης, Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων εστίασε στην ανάγκη της σωστής παρεχόμενης ενημέρωσης των πελατών από τους διαμεσολαβούντες που θα πρέπει συνοδεύεται από ποιότητα και συμμόρφωση προς το κανονιστικό πλαίσιο, ώστε να διασφαλίζεται με εκλαϊκευμένο και άμεσο τρόπο η πληροφορία που λαμβάνει ο πελάτης.

Ο Θεόδωρος Ζαχαρόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing στην Interasco Α.Ε.Γ.Α., από τη μεριά του, τόνισε τη μεταβατική περίοδο στην οποία βρίσκεται ο ασφαλιστικός κλάδος λόγω της οικονομικής πίεσης που υφίσταται, την οποία όπως είπε πρέπει ο χώρος της ασφάλισης να τη βλέπει με αισιοδοξία και όχι με σκεπτικισμό, υπογραμμίζοντας τη πελατοκεντρική στρατηγική που πρέπει να διέπει το σύνολο των ασφαλιστικών εταιρειών.

Ο Γιάννης Σηφάκης, Διευθυντής Marketing & Εκπαίδευσης Δικτύων, στην ΑΤΕ Ασφαλιστική στάθηκε στην ανάγκη διερεύνησης των αναγκών των καταναλωτών καθώς στη σωστή τοποθέτηση και παρουσίαση του ασφαλιστικού προϊόντος από τους διαμεσολαβούντες στο πλαίσιο της συνεργασίας εταιρείας, διαμεσολαβητή και πελάτη ώστε ο πελάτης να αποκτά ολοκληρωμένη αντίληψη ως προς τα οφέλη του εκάστοτε ασφαλιστηρίου.

Τέλος, η Άννυ Τρύφων, Διευθύνουσα Σύμβουλο στην ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες, μίλησε για τη συμβολή της τεχνολογίας στον ασφαλιστικό κλάδο που δίνει τη δυνατότητα στο πελάτη να καταλαβαίνει εύκολα, γρήγορα και άμεσα το ασφαλιστικό προϊόν καθώς και για το αυστηρό, θεσμικά, κανονιστικό πλαίσιο που περιορίζει τη δυνατότητα ενημέρωσης της επικοινωνίας των προϊόντων προς τους πελάτες με εκλαϊκευμένο και απλό τρόπο, «πρέπει να επιστρατεύσουμε όλα μας τα εργαλεία ώστε να μην επιβαρύνεται ο πελάτης με πληροφορίες που δεν καταλαβαίνει».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*